problem z domykaniem szyb z pilota
Moderator: Dziki Mar
-
- Użytkownik
- Posty: 67
- Rejestracja: 24 sty 2009, o 22:11
- VIN:
- Lokalizacja: wrocław
U mnie nie działało w ogóle i po wielokrotnych próbach przestałem sprawdzać. Ostatnio przy temperaturze powyżej 30 stopni gdy auto pod palącym słońcem aż się prosiło o przewietrzenie...spróbowałem... zadziałało. Po kilku godzinach spróbowałem ponownie- już nie działalo, a ja stałem jak debil i migałem kierunkowskazami na ulicy. Po dwóch dniach przy okazji wielkich upałów znowu zadziałało otwieranie wysztkich szyb z pilota (1 raz) do dzisiaj tylko kierunkami mruga... albo ten samochód jest przygłupi albo przygłupa próbuje zrobić zemnie. Nie kumam tego, ale być może szkopu tak zaprogramowały moduł żeby działał tylko w razie konieczności czyli przy naprawdę wysokich temperaturach a nie tak żeby polaczek sobie przy każdej okazji szybkami pykał.
-
- Użytkownik
- Posty: 468
- Rejestracja: 25 paź 2009, o 11:56
- VIN:
- Lokalizacja: olsztyn
Witam! Ten typ tak ma i nic z tym nie zrobisz... u mnie jest to samo,raz działa raz nie nie wiem od czego to zależy ktoś kiedyś pisał na forum,że trzeba wypolerować szkiełko kluczyka i szkiełko w klamce,to wtedy ok. być może moim zdaniem to zbędna pierduła która działa jak chce i kiedy chce
C 200 CDI 2004
- Kompresssor
- VIP
- Posty: 1472
- Rejestracja: 19 maja 2009, o 14:45
- VIN:
- Lokalizacja: PL
Żeby zadziałało opuszczanie/podnoszenie szyb musisz stać dosłownie przed samym zamkiem drzwi kierowcy, i celować w niego pilotem. Wiązka od domykania jest "inna" niż ta od zamykania/otwierania całego auta. W kluczyku masz jakby dwa piloty.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 13 cze 2010, o 22:12 przez Kompresssor, łącznie zmieniany 1 raz.
Był T-Modell M271 ASB 163KM Sport Edition 2006, był W124 250D. Teraz BMW X3, BMW F800GS, Renault
-
- Użytkownik
- Posty: 468
- Rejestracja: 25 paź 2009, o 11:56
- VIN:
- Lokalizacja: olsztyn
- loneraider
- Moderator VIP
- Posty: 3081
- Rejestracja: 23 sie 2009, o 18:03
- VIN:
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Kompresssor
- VIP
- Posty: 1472
- Rejestracja: 19 maja 2009, o 14:45
- VIN:
- Lokalizacja: PL
Panowie, to jest zrobione celowo. Zamykający musi stać przy aucie i widzieć co się dzieje w trakcie domykania okien. Tam zdaje się jest taka sama wiązka jak w pilotach od telewizora. Tak ma być.
Powyżej załączyłem stronkę z instrukcji W204.
Powyżej załączyłem stronkę z instrukcji W204.
Był T-Modell M271 ASB 163KM Sport Edition 2006, był W124 250D. Teraz BMW X3, BMW F800GS, Renault
- V126
- VIP
- Posty: 6785
- Rejestracja: 23 lis 2008, o 20:46
- VIN:
- Lokalizacja: Lublin
To pewnie jest kolejna rzecz, która szwankuje jak samochód nałapie błędów. U mnie to raz działa, a raz nie, ale działało z kilku metrów jakoś tak jak u loneraidera. W lipcu podepnę Carsoft i mu zrobię kasację błędów i dam znać o skutkach.
C200 CDI 2002 AVANTGARDE ESTATE WDB2032041F212729 I UNITRA GRA!!!
-
- Użytkownik
- Posty: 67
- Rejestracja: 24 sty 2009, o 22:11
- VIN:
- Lokalizacja: wrocław
Witam serdecznie. To nie wina błędów lecz zależność od temperatury.
Wczoraj mieliśmy kolejny ciepły dzień tegorocznego lata... auto stało pod gołym niebem i się nagrzewało niczym patelnia. Automatyczne otwieranie wszystkich szyb wraz z szyberdachem zadziałało. Zatem w moim przypadku działa w zależności od temperatury mierzonej wewnątrz lub na zewnątrz. Najprościej ujmując tylko w upalne dni.
Nie wiem czy tak zostało to ustawione fabrycznie, czy może jest możliwość ustawienia; niemniej jednak wydaje mi się, że szkopy celowo tak zrobiły aby nie męczyć akumulatora za każdym razem gdy przyjdzie nam na to ochota, a opuszczenie pięciu szyb przy wyłączonym motorze w pewnym stopniu dobija aku.
Wczoraj mieliśmy kolejny ciepły dzień tegorocznego lata... auto stało pod gołym niebem i się nagrzewało niczym patelnia. Automatyczne otwieranie wszystkich szyb wraz z szyberdachem zadziałało. Zatem w moim przypadku działa w zależności od temperatury mierzonej wewnątrz lub na zewnątrz. Najprościej ujmując tylko w upalne dni.
Nie wiem czy tak zostało to ustawione fabrycznie, czy może jest możliwość ustawienia; niemniej jednak wydaje mi się, że szkopy celowo tak zrobiły aby nie męczyć akumulatora za każdym razem gdy przyjdzie nam na to ochota, a opuszczenie pięciu szyb przy wyłączonym motorze w pewnym stopniu dobija aku.
- V126
- VIP
- Posty: 6785
- Rejestracja: 23 lis 2008, o 20:46
- VIN:
- Lokalizacja: Lublin
- piasektt
- VIP
- Posty: 647
- Rejestracja: 14 sty 2009, o 17:58
- VIN:
- Lokalizacja: Wrocław
- MZR
- Użytkownik
- Posty: 58
- Rejestracja: 20 lut 2009, o 14:31
- VIN:
- Lokalizacja: Podkarpackie
A ja już przestałem sprawdzać, żeby się nie denerwować:)
I nie jestem pewien czy to działa tylko przy wysokich temp. bo jak pierwszy raz po zakupie auta mechanik pokazał mi tą funkcję to było w zimie i działało normalnie otwieranie i zamykanie...
I nie jestem pewien czy to działa tylko przy wysokich temp. bo jak pierwszy raz po zakupie auta mechanik pokazał mi tą funkcję to było w zimie i działało normalnie otwieranie i zamykanie...
album_personal.php?user_id=1675
===W203 C200 KOMPRESSOR KOMBI ELEGANCE 2002 XII===
========W108 280SE AUTOMATIC USA 1971r.=========
=============NYSA M522 TOWOS 1993=============
===W203 C200 KOMPRESSOR KOMBI ELEGANCE 2002 XII===
========W108 280SE AUTOMATIC USA 1971r.=========
=============NYSA M522 TOWOS 1993=============
- *Mercedes_CDI*
- Użytkownik
- Posty: 578
- Rejestracja: 10 maja 2009, o 11:50
- VIN:
- Lokalizacja: UE
- Kontakt:
- kSmuk
- Użytkownik
- Posty: 1968
- Rejestracja: 16 maja 2008, o 20:43
- VIN:
- Lokalizacja: Garmisch-P.
U mnie tez raz dziala, a raz nie. Nieraz pomoze wykasowanie bledow przez Carsoft i zaczyna dzialac (tak jest prznajmniej u mnie).
Mozliwe ze ta szbyka Infrarot jest porysowana po tylu latach i poprostu kluczyk nie lapie.
U mnie to dziala mniej wiecej tak. Gdy pada, to szybe moge otworzyc, ale nie moge zamknac. Gdy nie pada, szybe moge zamknac, ale nie moge otworzyc. Naprawde tak to jest mniej wiecej u mnie, klika razy sie z tym tak spotkalem (poprostu zbieg okolicznosci, bo gdybym mial czujnik deszczu, to jeszcze jego bym obstawial).
Mozliwe ze ta szbyka Infrarot jest porysowana po tylu latach i poprostu kluczyk nie lapie.
U mnie to dziala mniej wiecej tak. Gdy pada, to szybe moge otworzyc, ale nie moge zamknac. Gdy nie pada, szybe moge zamknac, ale nie moge otworzyc. Naprawde tak to jest mniej wiecej u mnie, klika razy sie z tym tak spotkalem (poprostu zbieg okolicznosci, bo gdybym mial czujnik deszczu, to jeszcze jego bym obstawial).
Pozdrawiam.
Mercedes W203 C200 CDI, 2002 rok, przed Faceliftingiem
Mercedes W203 C200 CDI, 2002 rok, przed Faceliftingiem
- MZR
- Użytkownik
- Posty: 58
- Rejestracja: 20 lut 2009, o 14:31
- VIN:
- Lokalizacja: Podkarpackie
No co Ty? A ja głupi kierowałem w oponę:)*Mercedes_CDI* pisze:matko !!
tyle razy bylo mowione, trzeba kluczyk trzymac obok klamki przytrzymac przycisk otwierania badz zamykania i tyle
temat uwazam za zamkniety
album_personal.php?user_id=1675
===W203 C200 KOMPRESSOR KOMBI ELEGANCE 2002 XII===
========W108 280SE AUTOMATIC USA 1971r.=========
=============NYSA M522 TOWOS 1993=============
===W203 C200 KOMPRESSOR KOMBI ELEGANCE 2002 XII===
========W108 280SE AUTOMATIC USA 1971r.=========
=============NYSA M522 TOWOS 1993=============
- wredny
- VIP
- Posty: 363
- Rejestracja: 23 lip 2008, o 07:18
- VIN:
- Lokalizacja: podlasie
Działanie tej funkcji zostaje wstrzymane z chwilą wystąpienia błędu dotyczącego podnoszenia szyb. Np jeśli ktoś ręka ją zatrzymał albo czujnik był nadwrażliwy i zdecydował, że potrzeba zbyt dużo prądu na podnoszenie/opuszczenie. Wtakim przypadku trzeba ponownie skalibrować (wszystkie) szyby. Funkcję ta się realizuje poprzez opuszczenie do końca i podniesienie szyby, ale przytrzymując włącznik na drzwiach, aż do "usłyszenia", że przekaźnik odpuścił: zadziałała krańcówka i upłynął czas opóźnienia. Dla każdej z szyb operację powtórzyć oddzielnie. Zazwyczaj pomaga, ale nie zawsze.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
[center]
220CDI Classic '00 100kW@?kW [/center]
220CDI Classic '00 100kW@?kW [/center]