SPRYSKIWACZE!! POMOŻE KTOŚ???

Moderator: Dziki Mar

kombajnik
VIP
Posty: 126
Rejestracja: 15 maja 2011, o 01:48
VIN: WDB2030351F043697

Post autor: kombajnik »

Eh ktos resztkami jakiejs gumy do zucia wyzalepiał mi to....chamstwo ludzkie nie zna granic...jak nie kradna znaczka mercedesa albo powyginają go ile wlezie to zatyka spryskiwacze...niedlugo beda lamac lusterka albo kola przebijac
C180 Sedan Avantgarde '00
VIN - WDB2030351F043697
Awatar użytkownika
jano35
VIP
Posty: 201
Rejestracja: 11 sie 2012, o 23:48
VIN:
Lokalizacja: Wieliczka

Post autor: jano35 »

mrbraindeath pisze:Uzyj igly..
Ku przestrodze, miałem jeden przytkany, to go igłą przetkałem, później próbowałem go ustawić i igła pękła i została w otworze........ :placz: i musiałem u jednego kolegi z forum kupić dwie sztuki :szok:
Mercedes-Benz C200K M111 03/2001 Elegance,
ASB TouchShift, BRC :) + Fe2O3 :evil:
WDB2030451F102186
mrbraindeath
expert
Posty: 2754
Rejestracja: 22 cze 2011, o 10:48
VIN:
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: mrbraindeath »

Jest specjalny przyrzad do ustawiania spryskiwaczy :pocieszacz:
Awatar użytkownika
jano35
VIP
Posty: 201
Rejestracja: 11 sie 2012, o 23:48
VIN:
Lokalizacja: Wieliczka

Post autor: jano35 »

Tak wiem, bo mam tą książkę WKŁ i jest tam to nawet dobrze opisane. Przyrząd to Hazet 4850-1 :uee:

No cóż, stało się, to się nie odstanie, miałem igłę zbyt zahartowaną, prysła przy niewielkim nacisku. Ale będzie dobrze, muszę tylko wymienić na nówki śmigane produkcja CZ :ok:
Ostatnio zmieniony 17 paź 2013, o 23:57 przez jano35, łącznie zmieniany 1 raz.
Mercedes-Benz C200K M111 03/2001 Elegance,
ASB TouchShift, BRC :) + Fe2O3 :evil:
WDB2030451F102186
W12
Użytkownik
Posty: 40
Rejestracja: 10 lut 2013, o 13:44
VIN:
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: W12 »

Mi igla tez pekla przy nastawianiu spryskow, ale w innym aucie (Honda Accord), wiec lepiej ostroznie z iglami.
C200 Kompressor Sportcoupe '01 Sequentronic
Czarny1991
Użytkownik
Posty: 42
Rejestracja: 23 kwie 2013, o 22:16
VIN:
Lokalizacja: Wąbrzeźno

Post autor: Czarny1991 »

spróbuj następna igła przepchać tą połamaną , może i to by coś dało :)
2.0 kompressor
2000r. sedan / limuzyna
wersja : classic
163 koniki :)
murgrabia
VIP
Posty: 167
Rejestracja: 11 paź 2012, o 08:18
VIN: wdb2030351a079570
Lokalizacja: lublin

Post autor: murgrabia »

W tych sprawach najlepiej się sprawdza drut od migomatu 0.8
C180 m111 2001r Classic
romandom
VIP
Posty: 39
Rejestracja: 12 cze 2012, o 21:39
VIN:
Lokalizacja: Świebodzin

Post autor: romandom »

może lepiej przedmuchać sprężarką od zewnątrz ??
jak nie pomoże to dopiero drucikami...?
FSW.....
WDB2030041F433823
lukasz1212g
VIP
Posty: 50
Rejestracja: 16 mar 2014, o 12:10
VIN:
Lokalizacja: wielkopolska

Post autor: lukasz1212g »

Noszę się również z zamiarem wymiany sprysku prawej strony i myślałem żeby obrócić na maksa kierownicę w lewą stronę, zdjąć małą osłonę nadkola i z tego co kiedyś widziałem przy wymianie tej osłony jest do niego dostęp (przynajmniej u mnie, jak sprawdzałem że nie jest podłączony do niego wężyk który jest zaślepiony ponieważ ułamany jest kruciec na szybkozłączkę). Kwestia tylko którędy się sprysk wyjmuje po odkręceniu tej śrubeczki trzymającej o numerze 380 widocznej pod klapką w zderzaku. Do przodu? czy trzeba go wycofać?.
Rouse yourself greenwitch
--------------------------------
wcześniej E290 KOMBI 1996 WDB2102171A235926
był C270 CDI 2001 WDB2030161A280601
W212 - 2012
maki.pl
Użytkownik
Posty: 3
Rejestracja: 3 kwie 2014, o 21:05
VIN:
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie

Post autor: maki.pl »

Witam,
z tego co pamietam to wychodza do przodu. Ja wyjmowalem po zdjeciu zderzaka (z innego powodu).
Pozdro
lukasz1212g
VIP
Posty: 50
Rejestracja: 16 mar 2014, o 12:10
VIN:
Lokalizacja: wielkopolska

Post autor: lukasz1212g »

No i zrobione. U mnie problem polegał na ułamanej końcówce w którą wchodzi wężyk doprowadzający płyn, wiec z wyjęciem nie było problemu wysuwając go do przodu po odkręceniu jednej śrubki o nr 380.
Następnie z nowym spryskiem kombinowałem jak koń pod górkę przez dwie godziny aby go włożyć i niestety poległem z racji iż nowy sprysk ma sprawną nierozbieralną końcówkę wchodzącą do wężyka i niu chu chu się nie da włożyć ani od przodu ani od tyłu więc zastosowałem metodę z wcześniejszego mojego postu. Rozebrałem małe nadkole, rozłączyłem sprysk który składa się z dwóch obracających się ruchomych części (zdjęcia poglądowe robione na uszkodzonym sprysku) z nowym przynajmniej przy rozłączaniu trzeba obchodzić się jak z jajkiem. Przednią plastikową część umocowałem śrubką nr 380 a resztę wsunąłem od strony nadkola i wcisnąłem resztę składając w całość. Nasunąłem wężyk z szybkozłączką i hula. Nadmienię że przy rozłączaniu sprysku trzeba ściągnąć wysuwalną głowicę spryskującą.

[ Dodano: 2014-04-13, 13:08 ]
Do poprzedniego postu dodam jeszcze że najbardziej newralgiczną czynnością (przynajmniej dla mnie) było rozłączenie samego sprysku który jak wiadomo jest w plastikowej obudowie i dlatego najpierw boshem ponacinałem połączenie chcąc sprawdzić czy się da rozlączyć - DA SIĘ !!!. Na nowym metoda może i chałupnicza lecz trzeba zbić dwie trzymające części sprysku. Ja zastosowałem objemkę którą nałożyłem na kołnierz i musiałem uderzyć ze dwa razy z wyczuciem młotkiem. Taka sama procedura była przy składaniu. Najważniejsze aby nie uszkodzić plastiku.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 28 wrz 2014, o 12:07 przez lukasz1212g, łącznie zmieniany 4 razy.
Rouse yourself greenwitch
--------------------------------
wcześniej E290 KOMBI 1996 WDB2102171A235926
był C270 CDI 2001 WDB2030161A280601
W212 - 2012
Awatar użytkownika
Maxxximus
Użytkownik
Posty: 8
Rejestracja: 5 kwie 2014, o 11:50
VIN:
Lokalizacja: Wawa

Silnik spryskiwaczy nie działa

Post autor: Maxxximus »

Może ktoś pomoże.. Przestał działać silnik spryskiwaczy. Sam silnik na zewnętrznym zasilaniu działa ale w kości nie ma prądu, bezpieczniki są ok :mysli:
Z gory dziękuje za wszelkie sugestie.
CL203 220 CDI Sportcoupe '03 MT
Awatar użytkownika
supi
VIP
Posty: 4956
Rejestracja: 10 lut 2013, o 21:07
VIN:
Lokalizacja: Muranów

Post autor: supi »

Maxxximus, u mnie w takim przypadku pomagało czyszczenie styków :bezradny: Zobacz czy gdzieś tam przewód nie jest uszkodzony.
Awatar użytkownika
jarod32
Użytkownik
Posty: 4437
Rejestracja: 22 paź 2013, o 13:26
VIN: Honda_PILOT
Lokalizacja: DLW
Kontakt:

Post autor: jarod32 »

Tam jest jeszcze taki problemik , że diagnostyka przy załączeniu sprawdza pobór prądu .. jak niezgodny z parametrami , następuje wyłączenie ...
270 CDI asb 2002r Avantgarde już historia ...
Mitsubishi Pajero 2,5TD 1988 :D też historia
HONDA Accord 2.4 Tourer aktualnie jako drugie
HONDA Pilot 3.5 made in Canada ;)
Z moim zdaniem i opiniami nie trzeba się zgadzać.. zawsze chętnie poznam inne ;)
power
Użytkownik
Posty: 219
Rejestracja: 27 gru 2010, o 13:26
VIN:
Lokalizacja: Ropczyce

Post autor: power »

Maxxximus pisze: Przestał działać silnik spryskiwaczy. Sam silnik na zewnętrznym zasilaniu działa ale w kości nie ma prądu, bezpieczniki są ok
Prawdopodobnie masz uszkodzony przewód w przełączniku wycieraczek pod kierownicą. Z dźwigni wychodzą 3 przewody, które są ostro zagięte i często ulegają przerwaniu.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Nadwozie, szyby, blachy”