SPRYSKIWACZE!! POMOŻE KTOŚ???
Moderator: Dziki Mar
-
- VIP
- Posty: 126
- Rejestracja: 15 maja 2011, o 01:48
- VIN: WDB2030351F043697
- jano35
- VIP
- Posty: 201
- Rejestracja: 11 sie 2012, o 23:48
- VIN:
- Lokalizacja: Wieliczka
Ku przestrodze, miałem jeden przytkany, to go igłą przetkałem, później próbowałem go ustawić i igła pękła i została w otworze........ i musiałem u jednego kolegi z forum kupić dwie sztukimrbraindeath pisze:Uzyj igly..
Mercedes-Benz C200K M111 03/2001 Elegance,
ASB TouchShift, BRC + Fe2O3
WDB2030451F102186
ASB TouchShift, BRC + Fe2O3
WDB2030451F102186
-
- expert
- Posty: 2754
- Rejestracja: 22 cze 2011, o 10:48
- VIN:
- Lokalizacja: Warszawa
- jano35
- VIP
- Posty: 201
- Rejestracja: 11 sie 2012, o 23:48
- VIN:
- Lokalizacja: Wieliczka
Tak wiem, bo mam tą książkę WKŁ i jest tam to nawet dobrze opisane. Przyrząd to Hazet 4850-1
No cóż, stało się, to się nie odstanie, miałem igłę zbyt zahartowaną, prysła przy niewielkim nacisku. Ale będzie dobrze, muszę tylko wymienić na nówki śmigane produkcja CZ
No cóż, stało się, to się nie odstanie, miałem igłę zbyt zahartowaną, prysła przy niewielkim nacisku. Ale będzie dobrze, muszę tylko wymienić na nówki śmigane produkcja CZ
Ostatnio zmieniony 17 paź 2013, o 23:57 przez jano35, łącznie zmieniany 1 raz.
Mercedes-Benz C200K M111 03/2001 Elegance,
ASB TouchShift, BRC + Fe2O3
WDB2030451F102186
ASB TouchShift, BRC + Fe2O3
WDB2030451F102186
-
- Użytkownik
- Posty: 40
- Rejestracja: 10 lut 2013, o 13:44
- VIN:
- Lokalizacja: Szczecin
-
- Użytkownik
- Posty: 42
- Rejestracja: 23 kwie 2013, o 22:16
- VIN:
- Lokalizacja: Wąbrzeźno
-
- VIP
- Posty: 167
- Rejestracja: 11 paź 2012, o 08:18
- VIN: wdb2030351a079570
- Lokalizacja: lublin
-
- VIP
- Posty: 39
- Rejestracja: 12 cze 2012, o 21:39
- VIN:
- Lokalizacja: Świebodzin
-
- VIP
- Posty: 50
- Rejestracja: 16 mar 2014, o 12:10
- VIN:
- Lokalizacja: wielkopolska
Noszę się również z zamiarem wymiany sprysku prawej strony i myślałem żeby obrócić na maksa kierownicę w lewą stronę, zdjąć małą osłonę nadkola i z tego co kiedyś widziałem przy wymianie tej osłony jest do niego dostęp (przynajmniej u mnie, jak sprawdzałem że nie jest podłączony do niego wężyk który jest zaślepiony ponieważ ułamany jest kruciec na szybkozłączkę). Kwestia tylko którędy się sprysk wyjmuje po odkręceniu tej śrubeczki trzymającej o numerze 380 widocznej pod klapką w zderzaku. Do przodu? czy trzeba go wycofać?.
Rouse yourself greenwitch
--------------------------------
wcześniej E290 KOMBI 1996 WDB2102171A235926
był C270 CDI 2001 WDB2030161A280601
W212 - 2012
--------------------------------
wcześniej E290 KOMBI 1996 WDB2102171A235926
był C270 CDI 2001 WDB2030161A280601
W212 - 2012
-
- Użytkownik
- Posty: 3
- Rejestracja: 3 kwie 2014, o 21:05
- VIN:
- Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
-
- VIP
- Posty: 50
- Rejestracja: 16 mar 2014, o 12:10
- VIN:
- Lokalizacja: wielkopolska
No i zrobione. U mnie problem polegał na ułamanej końcówce w którą wchodzi wężyk doprowadzający płyn, wiec z wyjęciem nie było problemu wysuwając go do przodu po odkręceniu jednej śrubki o nr 380.
Następnie z nowym spryskiem kombinowałem jak koń pod górkę przez dwie godziny aby go włożyć i niestety poległem z racji iż nowy sprysk ma sprawną nierozbieralną końcówkę wchodzącą do wężyka i niu chu chu się nie da włożyć ani od przodu ani od tyłu więc zastosowałem metodę z wcześniejszego mojego postu. Rozebrałem małe nadkole, rozłączyłem sprysk który składa się z dwóch obracających się ruchomych części (zdjęcia poglądowe robione na uszkodzonym sprysku) z nowym przynajmniej przy rozłączaniu trzeba obchodzić się jak z jajkiem. Przednią plastikową część umocowałem śrubką nr 380 a resztę wsunąłem od strony nadkola i wcisnąłem resztę składając w całość. Nasunąłem wężyk z szybkozłączką i hula. Nadmienię że przy rozłączaniu sprysku trzeba ściągnąć wysuwalną głowicę spryskującą.
[ Dodano: 2014-04-13, 13:08 ]
Do poprzedniego postu dodam jeszcze że najbardziej newralgiczną czynnością (przynajmniej dla mnie) było rozłączenie samego sprysku który jak wiadomo jest w plastikowej obudowie i dlatego najpierw boshem ponacinałem połączenie chcąc sprawdzić czy się da rozlączyć - DA SIĘ !!!. Na nowym metoda może i chałupnicza lecz trzeba zbić dwie trzymające części sprysku. Ja zastosowałem objemkę którą nałożyłem na kołnierz i musiałem uderzyć ze dwa razy z wyczuciem młotkiem. Taka sama procedura była przy składaniu. Najważniejsze aby nie uszkodzić plastiku.
Następnie z nowym spryskiem kombinowałem jak koń pod górkę przez dwie godziny aby go włożyć i niestety poległem z racji iż nowy sprysk ma sprawną nierozbieralną końcówkę wchodzącą do wężyka i niu chu chu się nie da włożyć ani od przodu ani od tyłu więc zastosowałem metodę z wcześniejszego mojego postu. Rozebrałem małe nadkole, rozłączyłem sprysk który składa się z dwóch obracających się ruchomych części (zdjęcia poglądowe robione na uszkodzonym sprysku) z nowym przynajmniej przy rozłączaniu trzeba obchodzić się jak z jajkiem. Przednią plastikową część umocowałem śrubką nr 380 a resztę wsunąłem od strony nadkola i wcisnąłem resztę składając w całość. Nasunąłem wężyk z szybkozłączką i hula. Nadmienię że przy rozłączaniu sprysku trzeba ściągnąć wysuwalną głowicę spryskującą.
[ Dodano: 2014-04-13, 13:08 ]
Do poprzedniego postu dodam jeszcze że najbardziej newralgiczną czynnością (przynajmniej dla mnie) było rozłączenie samego sprysku który jak wiadomo jest w plastikowej obudowie i dlatego najpierw boshem ponacinałem połączenie chcąc sprawdzić czy się da rozlączyć - DA SIĘ !!!. Na nowym metoda może i chałupnicza lecz trzeba zbić dwie trzymające części sprysku. Ja zastosowałem objemkę którą nałożyłem na kołnierz i musiałem uderzyć ze dwa razy z wyczuciem młotkiem. Taka sama procedura była przy składaniu. Najważniejsze aby nie uszkodzić plastiku.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 28 wrz 2014, o 12:07 przez lukasz1212g, łącznie zmieniany 4 razy.
Rouse yourself greenwitch
--------------------------------
wcześniej E290 KOMBI 1996 WDB2102171A235926
był C270 CDI 2001 WDB2030161A280601
W212 - 2012
--------------------------------
wcześniej E290 KOMBI 1996 WDB2102171A235926
był C270 CDI 2001 WDB2030161A280601
W212 - 2012
- Maxxximus
- Użytkownik
- Posty: 8
- Rejestracja: 5 kwie 2014, o 11:50
- VIN:
- Lokalizacja: Wawa
Silnik spryskiwaczy nie działa
Może ktoś pomoże.. Przestał działać silnik spryskiwaczy. Sam silnik na zewnętrznym zasilaniu działa ale w kości nie ma prądu, bezpieczniki są ok
Z gory dziękuje za wszelkie sugestie.
Z gory dziękuje za wszelkie sugestie.
CL203 220 CDI Sportcoupe '03 MT
- supi
- VIP
- Posty: 4956
- Rejestracja: 10 lut 2013, o 21:07
- VIN:
- Lokalizacja: Muranów
Maxxximus, u mnie w takim przypadku pomagało czyszczenie styków Zobacz czy gdzieś tam przewód nie jest uszkodzony.
WDB2032421F298682 S203
s203-200k-avantgarde-2002-r-vt12799.html
s203-200k-avantgarde-2002-r-vt12799.html
- jarod32
- Użytkownik
- Posty: 4437
- Rejestracja: 22 paź 2013, o 13:26
- VIN: Honda_PILOT
- Lokalizacja: DLW
- Kontakt:
Tam jest jeszcze taki problemik , że diagnostyka przy załączeniu sprawdza pobór prądu .. jak niezgodny z parametrami , następuje wyłączenie ...
270 CDI asb 2002r Avantgarde już historia ...
Mitsubishi Pajero 2,5TD 1988 też historia
HONDA Accord 2.4 Tourer aktualnie jako drugie
HONDA Pilot 3.5 made in Canada
Z moim zdaniem i opiniami nie trzeba się zgadzać.. zawsze chętnie poznam inne
Mitsubishi Pajero 2,5TD 1988 też historia
HONDA Accord 2.4 Tourer aktualnie jako drugie
HONDA Pilot 3.5 made in Canada
Z moim zdaniem i opiniami nie trzeba się zgadzać.. zawsze chętnie poznam inne
-
- Użytkownik
- Posty: 219
- Rejestracja: 27 gru 2010, o 13:26
- VIN:
- Lokalizacja: Ropczyce
Prawdopodobnie masz uszkodzony przewód w przełączniku wycieraczek pod kierownicą. Z dźwigni wychodzą 3 przewody, które są ostro zagięte i często ulegają przerwaniu.Maxxximus pisze: Przestał działać silnik spryskiwaczy. Sam silnik na zewnętrznym zasilaniu działa ale w kości nie ma prądu, bezpieczniki są ok