buczenie z tylu

Moderator: Dziki Mar

ODPOWIEDZ
naddo
Użytkownik
Posty: 18
Rejestracja: 17 mar 2013, o 20:52
VIN:
Lokalizacja: warszawa

buczenie z tylu

Post autor: naddo »

Witam ponownie zrobil sie nowy problem a mianowicie wraz z predkascia slychac dziwne buczenie z tylu jak zdejme noge z gazu buczenie znika jak dodam gazu wyraznie sychac ale tylko w czasie jazdy i wzrasta wraz z predkoscią.Jadac np 130 slychac bardzo glosno ale jak zdejme noge z gazu tez przy predkosci 130 wyrazna cisza ale jak tylko depne lekko gaz buczenie wraca czyzby tlny most.Pozdrawiam i czekam na diagnoze :zly:
-------------------------------
2.0 kompresor 2000 rok
Awatar użytkownika
supi
VIP
Posty: 4956
Rejestracja: 10 lut 2013, o 21:07
VIN:
Lokalizacja: Muranów

Post autor: supi »

Musisz sprawdzić wał tj. podporę i łączniki oraz olej w dyfrze. Dyfer jest podejrzany.
naddo
Użytkownik
Posty: 18
Rejestracja: 17 mar 2013, o 20:52
VIN:
Lokalizacja: warszawa

Post autor: naddo »

tak sie tez domyslalem ze to dyfer bo na postaoju po dodaniu gazu nic cisza w cazsie jazdy przelaczm na N tez cisza dopiero przy dodaniu gazu slychac buczenie coraz glosniejsze wraz ze zwiekszeniem predkosci i tylko po dodaniu gazu.Czy do poniedzialku ew wtorku cos sie morze wydazyc powazniejszego ????
Ostatnio zmieniony 21 lut 2014, o 21:39 przez naddo, łącznie zmieniany 1 raz.
-------------------------------
2.0 kompresor 2000 rok
Awatar użytkownika
supi
VIP
Posty: 4956
Rejestracja: 10 lut 2013, o 21:07
VIN:
Lokalizacja: Muranów

Post autor: supi »

naddo pisze:Czy do poniedzialku ew wtorku cos sie morze wydazyc powazniejszego ????
Przyglądam się szklanej kuli .......................... kuuuurna nie wykluczone :haha: :rotfl: No proszę Cię a skąd ja mogę wiedzieć czy Ci się rozpadnie? Może tak może nie. Oleju dolej..... może brakuje. Zobacz na ceny ...... nie zemdlej (myślałem o ASO).
naddo
Użytkownik
Posty: 18
Rejestracja: 17 mar 2013, o 20:52
VIN:
Lokalizacja: warszawa

Post autor: naddo »

Olej jest pod korek wiec jedno . Buczenie jest nadal jakies pomysly mechanior powiedzial ze to morze byc luz na jakims trybiku i morzna go z korygowac poprzez podlaczeniu po kompa ile w tym prawdy niewiem a morze sie most konczy sam niewiem,a zaczelo sie to wszystko jak sie pare razy zakopalem w blocie.
-------------------------------
2.0 kompresor 2000 rok
Awatar użytkownika
adaśko
Użytkownik
Posty: 762
Rejestracja: 2 paź 2012, o 23:09
VIN:
Lokalizacja: Rumia

Post autor: adaśko »

naddo pisze:mechanior powiedzial ze to morze byc luz na jakims trybiku i morzna go z korygowac poprzez podlaczeniu po kompa
Tak, "morze" łożyska kół też ustawiasz podłączając pod komputer :wysmiewacz: .
Pozdrawiam Adam
WDB2032161F389561
Awatar użytkownika
supi
VIP
Posty: 4956
Rejestracja: 10 lut 2013, o 21:07
VIN:
Lokalizacja: Muranów

Post autor: supi »

naddo, prawdopodobnie, jeżeli sprawdziłeś podporę i łączniki i ok. to przekładnia główna się kończy (chyba, że łożysko). Wymień mechanika :!: :!:
naddo
Użytkownik
Posty: 18
Rejestracja: 17 mar 2013, o 20:52
VIN:
Lokalizacja: warszawa

Post autor: naddo »

mechanik tak z przypadku byl zalezalo mi tylko zeb sprawdzil stan oleju w moscie ,a wracajac do tematu to tak jak napisalem ze wyraznie slychac to z tylu i po zdjeciu nogi z gazu cisza wiec mysle ze most sie konczy.W poniedzialek jade do swojego mechaniora.Supi a o ktore lozysko ci chodzi :bezradny:
Ostatnio zmieniony 22 lut 2014, o 21:53 przez naddo, łącznie zmieniany 2 razy.
-------------------------------
2.0 kompresor 2000 rok
Awatar użytkownika
supi
VIP
Posty: 4956
Rejestracja: 10 lut 2013, o 21:07
VIN:
Lokalizacja: Muranów

Post autor: supi »

łożyska w dyfrze..... chodzi o liczbę mnogą........... ogólnie dyfer. Choć przy hamowaniu silnikiem też chyba powinno być słychać, ale ostatni skończony most słuchałem wiele lat temu......... Najczęściej huczy przekładnia. No to w razie czego masz alternatywę wymienić bebechy lub z rozbiórki. Nie może to też być pierwszy z brzegu........... musi być identyczny z Twoim. Bo różne są do różnych silników. Poza tym używany nie wiadomo ile wytrzyma, ale nowe bebechy łaaaaadnie kosztują w ASO :usmiech:
Ostatnio zmieniony 22 lut 2014, o 22:08 przez supi, łącznie zmieniany 1 raz.
naddo
Użytkownik
Posty: 18
Rejestracja: 17 mar 2013, o 20:52
VIN:
Lokalizacja: warszawa

Post autor: naddo »

Problem rozwiazany dzis padl dyfer jutro wymiana :zly:
-------------------------------
2.0 kompresor 2000 rok
Awatar użytkownika
supi
VIP
Posty: 4956
Rejestracja: 10 lut 2013, o 21:07
VIN:
Lokalizacja: Muranów

Post autor: supi »

naddo, naprawa czy używka?
naddo
Użytkownik
Posty: 18
Rejestracja: 17 mar 2013, o 20:52
VIN:
Lokalizacja: warszawa

Post autor: naddo »

Uzywka juz kupiona te samo przelozenie 3,27. Dzis zaczelo tak terkotac ze mechanik powiedzial zeby zostawic auto bo moge do domu nie dojechac :zly:
Ostatnio zmieniony 24 lut 2014, o 21:58 przez naddo, łącznie zmieniany 1 raz.
-------------------------------
2.0 kompresor 2000 rok
Awatar użytkownika
supi
VIP
Posty: 4956
Rejestracja: 10 lut 2013, o 21:07
VIN:
Lokalizacja: Muranów

Post autor: supi »

Pewnie podobny rocznik dawcy. Ciekaw jestem ile pochodzi :mysli:
Awatar użytkownika
jarod32
Użytkownik
Posty: 4437
Rejestracja: 22 paź 2013, o 13:26
VIN: Honda_PILOT
Lokalizacja: DLW
Kontakt:

Post autor: jarod32 »

Wiesz .. rocznik jak rocznik .. przebieg chyba ważniejszy ...
270 CDI asb 2002r Avantgarde już historia ...
Mitsubishi Pajero 2,5TD 1988 :D też historia
HONDA Accord 2.4 Tourer aktualnie jako drugie
HONDA Pilot 3.5 made in Canada ;)
Z moim zdaniem i opiniami nie trzeba się zgadzać.. zawsze chętnie poznam inne ;)
Awatar użytkownika
supi
VIP
Posty: 4956
Rejestracja: 10 lut 2013, o 21:07
VIN:
Lokalizacja: Muranów

Post autor: supi »

Nie sądzę aby z dyfrem było w komplecie zaświadczenie o przebiegu. Pozostaje tylko wizualnie ocenić stan przekładni.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Napęd”