półosie różnica

Moderator: Dziki Mar

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
krzys86
Użytkownik
Posty: 157
Rejestracja: 4 sie 2015, o 19:07
VIN:
Lokalizacja: S-rz

półosie różnica

Post autor: krzys86 »

Witam. Panowie znajomy chce kupic most do swojego mietka , ale jest taki problem jego półośki sa przykrecane na sruby do mostu a w tym nowym juz nie. I teraz pytanie czy stare półośki beda pasowac do nowego most? czy moze połosie czyms sie różnią? A i czy musi wymieniac simeringi?
WDB2030061A073708
Awatar użytkownika
Smart
VIP
Posty: 5739
Rejestracja: 29 gru 2012, o 11:25
VIN:
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Smart »

No skoro są przykręcane a w nowym nie to jak mają pasować? :mysli: Daj VIN kolegi i numer tego nowego mostu. :mysli:
CL203 WDB2037461A802397
Awatar użytkownika
krzys86
Użytkownik
Posty: 157
Rejestracja: 4 sie 2015, o 19:07
VIN:
Lokalizacja: S-rz

Post autor: krzys86 »

Chodzi o to czy stara polos bedzie pasowac do nowego mostu. Rozumiem ze jak jest polos przykrecana to nie da sie wyciagnac tej flanszy co jest przy moscie?

[ Dodano: 2015-09-03, 12:32 ]
Przykladowy most chodzi o czesc do ktorej przykrecana jest polos. Jesli da sie to wyciągnąć a raczej sie da to czy np mozna przełożyć to do tamtego most i przykrecic stare polosie http://allegro.pl/mercedes-w203-c-klasa ... 17344.html
WDB2030061A073708
Awatar użytkownika
Smart
VIP
Posty: 5739
Rejestracja: 29 gru 2012, o 11:25
VIN:
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Smart »

Tak to nie wiem ale jakbym miał jego VIN i OEM tego nowego mostu to mozna przepatrzeć sprawę nawet w EPC czy to jest rozbieralne i jak. :mysli:
CL203 WDB2037461A802397
Awatar użytkownika
gotiger
VIP
Posty: 937
Rejestracja: 2 sty 2015, o 07:17
VIN:
Lokalizacja: LBN

Post autor: gotiger »

krzys86 pisze:Jesli da sie to wyciągnąć a raczej sie da to czy np mozna przełożyć to do tamtego
krzys86, pisz trochę bardziej logicznie :szok:
:mb: W203 T C180K AVANTGARDE 2007 WDB2032461F939268
:mb: GLK 250 BLUETEC 4MATIC + pakiet AMG
Awatar użytkownika
supi
VIP
Posty: 4956
Rejestracja: 10 lut 2013, o 21:07
VIN:
Lokalizacja: Muranów

Post autor: supi »

krzys86, jak rozumiem, to ktoś chce dyfer przełożyć z innego Mietka do swojego......... i dlatego kombinacja alpejska z półosiami? A czy sprawdziłeś przełożenie itp. ? ........... Ktoś tu przekładał dyfer z innego sprzętu i np. tempomat mu się buntował, że też o innych kwestiach związanych ze zmianą przełożenia nie wspomnę :usmiech:
Natomiast jak chcesz bez stresu, to włóżcie dokładnie to co trzeba do tego Mietka......a nie co innego...... co pewnie jest po taniości.
Ostatnio zmieniony 3 wrz 2015, o 21:50 przez supi, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
krzys86
Użytkownik
Posty: 157
Rejestracja: 4 sie 2015, o 19:07
VIN:
Lokalizacja: S-rz

Post autor: krzys86 »

Dyfer jest taki jak powinien być z takim samym przelozenim nikt nic nie kombinuje. Napisałem wyraźnie nowy most ma inne połosie. Już wszystko wiem i raczej nie będzie pasować. W tych przykrecanych na śruby żeby wymienić uszczelniacze trzeba rozkręcić most. Dlatego żeby wyjąć ten drugi koniec połosi co zostaje w moście też trzeba rozebrać most, bo w środku są zabezpieczone.
WDB2030061A073708
Awatar użytkownika
przecinek
VIP
Posty: 654
Rejestracja: 14 wrz 2013, o 17:43
VIN: WDB2030451A011961
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: przecinek »

będą pasować tylko jak będzie wywalał stary most to nie trzeba odkręcać półosi tylko wybić potem spowrotem wbić w nowy taka sama zasada jak przy wymianie pół osi w jakiś przednio napędowych.


Obrazek
Ostatnio zmieniony 2 sty 2016, o 17:12 przez przecinek, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
gotiger
VIP
Posty: 937
Rejestracja: 2 sty 2015, o 07:17
VIN:
Lokalizacja: LBN

Post autor: gotiger »

przecinek, nie wpadłem na pomysł zajrzenia do książeczki :ok:
:mb: W203 T C180K AVANTGARDE 2007 WDB2032461F939268
:mb: GLK 250 BLUETEC 4MATIC + pakiet AMG
Awatar użytkownika
krzys86
Użytkownik
Posty: 157
Rejestracja: 4 sie 2015, o 19:07
VIN:
Lokalizacja: S-rz

Post autor: krzys86 »

A żeby wybic stare półosie te na sruby to nie trzeba czasem rozkrecic mostu? bo przecież maja w środku zabezpieczenia
WDB2030061A073708
Awatar użytkownika
przecinek
VIP
Posty: 654
Rejestracja: 14 wrz 2013, o 17:43
VIN: WDB2030451A011961
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: przecinek »

chodzi o takie coś
https://www.google.pl/search?q=pier%C5% ... YqtNrkM%3A
https://www.google.pl/search?q=pier%C5% ... 005RQZM%3A

tego nie da się zdemontować od środka , blokuje pół os aby sama nie wypadła działa rozprężne i trzeba stukać w os aż wyjdzie bez rozkręcania.
Ostatnio zmieniony 3 sty 2016, o 18:39 przez przecinek, łącznie zmieniany 1 raz.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Napęd”