szum

Moderator: Dziki Mar

tompr
Użytkownik
Posty: 13
Rejestracja: 1 wrz 2011, o 22:12
VIN:
Lokalizacja: irlandia

Post autor: tompr »

Dziękuje bardzo za pomoc... Mam nadzieje ze po wizycie u mechanika wszystko będzie ok.
tom
Awatar użytkownika
adamkuznia
Użytkownik
Posty: 2
Rejestracja: 20 wrz 2011, o 13:39
VIN:
Lokalizacja: gorzow wlkp

ok

Post autor: adamkuznia »

tez tak mysle
czesci uzywane
Czarny1991
Użytkownik
Posty: 42
Rejestracja: 23 kwie 2013, o 22:16
VIN:
Lokalizacja: Wąbrzeźno

Post autor: Czarny1991 »

Witam , nie chciałem zakładać nowego wątku więc piszę tutaj . U mnie też jest szum w prawym przednim kole , lecz łożyska zostały wymienione i dalej jest ten sam problem , wiecie moze , jaka jest przyczyna ?
2.0 kompressor
2000r. sedan / limuzyna
wersja : classic
163 koniki :)
Awatar użytkownika
supi
VIP
Posty: 4956
Rejestracja: 10 lut 2013, o 21:07
VIN:
Lokalizacja: Muranów

Post autor: supi »

Prawdopodobnie ktoś nie nasmarował/za mocno dociągnął lub za lekko...... i któreś poszło w .... :censored:

Chyba, mówisz o ocieraniu...... to wówczas albo zacisk chodzi nieprawidłowo i klocek po hamowaniu nie odbija od tarczy lub tarcza zwichrowana...... albo coś w tym stylu. .. Innych opcji brak. Aaaa bym zapomniał. ... jak za długie śruby użyjesz do przykrecenia kola to też się zdarza. :usmiech:
Czarny1991
Użytkownik
Posty: 42
Rejestracja: 23 kwie 2013, o 22:16
VIN:
Lokalizacja: Wąbrzeźno

Post autor: Czarny1991 »

Tarcze i klocki wymieniłem z 3 miesiace temu więc praktycznie nówki , duże łożysko wymieniłem szum , za tydzien 2 łożysko te mniejsze i szum smaru nałożyłem wystarczająco . Sprawdzę ten zacisk lecz zauwazyłem ze tarcza nie obraca się równomiernie tak samo tylko w pewnym momencie ociera się o klocek.
2.0 kompressor
2000r. sedan / limuzyna
wersja : classic
163 koniki :)
Awatar użytkownika
supi
VIP
Posty: 4956
Rejestracja: 10 lut 2013, o 21:07
VIN:
Lokalizacja: Muranów

Post autor: supi »

łożyska dociągnąłeś kluczem dynamometrycznym o odpowiednim momencie? Jeżeli na którymś miejscu obwodu tarcza ociera......... do kubla z nią, bo zwichrowana.
Czarny1991
Użytkownik
Posty: 42
Rejestracja: 23 kwie 2013, o 22:16
VIN:
Lokalizacja: Wąbrzeźno

Post autor: Czarny1991 »

Co ja musiałem za tarcze kupic jak jedna po 3-4 miesiacach do dupy 200 zl w plecy bo za jedna tyle dałem , nie wiem czy to dużo czy mało :)
2.0 kompressor
2000r. sedan / limuzyna
wersja : classic
163 koniki :)
Awatar użytkownika
supi
VIP
Posty: 4956
Rejestracja: 10 lut 2013, o 21:07
VIN:
Lokalizacja: Muranów

Post autor: supi »

Nie o to chodzi.......... po rozgrzaniu nagle schlodzona. ... może w kałuży.
Czarny1991
Użytkownik
Posty: 42
Rejestracja: 23 kwie 2013, o 22:16
VIN:
Lokalizacja: Wąbrzeźno

Post autor: Czarny1991 »

Jutro spróbuję , przełożyć z lewej na prawą i się przejadę jesli szum przejdzie na lewą stronę wtedy 1 rzecz wyeliminuję .
2.0 kompressor
2000r. sedan / limuzyna
wersja : classic
163 koniki :)
Awatar użytkownika
supi
VIP
Posty: 4956
Rejestracja: 10 lut 2013, o 21:07
VIN:
Lokalizacja: Muranów

Post autor: supi »

Rozumiem że wlasnym oczom i czuciu w rękach nie wierzysz :wysmiewacz: Po co chcesz przekładać? Sprawdź na drugim kole...... jak tam jest dobrze to po co przekładać? Jak są nowe, to można lekko przeszlifować. Druga sprawa to rozbierz tą stronę oczyść dobrze z brudu, złóż i sprawdź ponownie. Jak znów źle to szlif jak wyda.
Czarny1991
Użytkownik
Posty: 42
Rejestracja: 23 kwie 2013, o 22:16
VIN:
Lokalizacja: Wąbrzeźno

Post autor: Czarny1991 »

Zrobiłem inaczej zalozyłem starą , i dalej szum czyli tarcza jest wporządku . Dziwna sprawa...
2.0 kompressor
2000r. sedan / limuzyna
wersja : classic
163 koniki :)
Awatar użytkownika
supi
VIP
Posty: 4956
Rejestracja: 10 lut 2013, o 21:07
VIN:
Lokalizacja: Muranów

Post autor: supi »

Czyli co? Łożysko pozostaje...... Może źle wykonana wymiana.... np zbyt mocno dociągnięte

[ Dodano: 2014-03-06, 17:51 ]
A zacisk pracuje prawidłowo? Czy tłok nie jest zapieczony...... czy gdy przestajesz naciskać pedał klocki odsuwają się od tarczy?

[ Dodano: 2014-03-06, 17:55 ]
A prowadnice zacisku nie zapieczone? Sprawdziles to wszystko?
Czarny1991
Użytkownik
Posty: 42
Rejestracja: 23 kwie 2013, o 22:16
VIN:
Lokalizacja: Wąbrzeźno

Post autor: Czarny1991 »

Spróbuje odkręcic i jeszcze raz lzej dokręcić. Zacisk pracuje prawidłowo nic nie jest zapieczone , tak to wszystko sprawdzone . Mam tak ze jak dodaje mu gazu to nie słychać szumu lecz gdy spuszczam pedał gazu bądz dodaje go mniej to zaczyna słychać.
2.0 kompressor
2000r. sedan / limuzyna
wersja : classic
163 koniki :)
Awatar użytkownika
supi
VIP
Posty: 4956
Rejestracja: 10 lut 2013, o 21:07
VIN:
Lokalizacja: Muranów

Post autor: supi »

Jak łożyska przyłapało to i tak będzie szumiec. Roznica powinna być na zakretach. W jedną stronę powinno mniej być słychać. Szum który się pojawia przy dodawaniu i odejmowaniu gazu to mi się z dyfrem kojarzy. ...... ale to nie z przodu słychać :bezradny:
Awatar użytkownika
Smart
VIP
Posty: 5739
Rejestracja: 29 gru 2012, o 11:25
VIN:
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Smart »

Jeśli łożysko na tej maniuniej śrubce jest za mocno dociągnięte wystarczy podnieść tą cześć auta na zwykłym lewarku i pokręcić tym kołem. Jest wyraźny opór i szumi ... za mocno. Nie wiem tylko z jaką siłą się to dokręca według MB. :mysli:
CL203 WDB2037461A802397
ODPOWIEDZ

Wróć do „Napęd”