W203 CDI220 Dyferencjal
Moderator: Dziki Mar
-
- Użytkownik
- Posty: 1
- Rejestracja: 28 sty 2012, o 20:04
- VIN:
- Lokalizacja: z nienacka
W203 CDI220 Dyferencjal
Witam
Posiadam Mercedesa w203 cdi220 classic 2001r. w ktorym wyje dyferencjal.
vin - 2030062R029799
Szukalem na necie i znalazlem pare uzywanych z nr. A2103507062 - przelozenie 2.87 oraz A2033610205 - nie mam pojecia jakie przelozenie.
Chcialbym sie dowiedziec jakie przelozenie posiada dyfer w tym modelu oraz czy ktorys ze znalezionych bedzie pasowal?
ps. wybaczcie brak polskich liter
Posiadam Mercedesa w203 cdi220 classic 2001r. w ktorym wyje dyferencjal.
vin - 2030062R029799
Szukalem na necie i znalazlem pare uzywanych z nr. A2103507062 - przelozenie 2.87 oraz A2033610205 - nie mam pojecia jakie przelozenie.
Chcialbym sie dowiedziec jakie przelozenie posiada dyfer w tym modelu oraz czy ktorys ze znalezionych bedzie pasowal?
ps. wybaczcie brak polskich liter
- loneraider
- Moderator VIP
- Posty: 3081
- Rejestracja: 23 sie 2009, o 18:03
- VIN:
- Lokalizacja: Sosnowiec
- krzysiek1986
- Użytkownik
- Posty: 6
- Rejestracja: 31 sty 2012, o 15:35
- VIN:
- Lokalizacja: Lubin
- Kontakt:
Dyfer do wymiany
Witam
Jako, że temat postu jest na bieżąco, postanowiłem się dołączyć, napisać o swoim problemie i prosić o poradę.
Jak widać w stopce, posiadam C200 Kompressor z 2001r. nr VIN: WDB2030451A169454. Podczas redukcji biegów (ASB) a w szczególności wysprzęgleniu, zmianie pozycji z P na R oraz P na D wydobywa się niepokojący i denerwujący stuk. Moje podejrzenie padło na dyfer, co zresztą potwierdził mechanik Mercedesa specjalizujący się w skrzyniach i przeniesieniu napędu. Są duże luzy na wale i polecił wymienić most. Szukam dyfra o numerze: A 203 350 50 14 ale nie mogę takiego znaleźć. Stąd pytanie...
Czy mogę jako zamiennik użyć innego mostu dla C200Kompressor o innym numerze katalogowym?
Albo ewentualnie z C180?
Chyba, że jest szansa zlikwidowania luzów na wale bez konieczności wymiany dyfra?
Dodam, że z tyłu auta przy prędkości 80-100km/h buczy.
Będę dźwięczny za pomoc:)
Jako, że temat postu jest na bieżąco, postanowiłem się dołączyć, napisać o swoim problemie i prosić o poradę.
Jak widać w stopce, posiadam C200 Kompressor z 2001r. nr VIN: WDB2030451A169454. Podczas redukcji biegów (ASB) a w szczególności wysprzęgleniu, zmianie pozycji z P na R oraz P na D wydobywa się niepokojący i denerwujący stuk. Moje podejrzenie padło na dyfer, co zresztą potwierdził mechanik Mercedesa specjalizujący się w skrzyniach i przeniesieniu napędu. Są duże luzy na wale i polecił wymienić most. Szukam dyfra o numerze: A 203 350 50 14 ale nie mogę takiego znaleźć. Stąd pytanie...
Czy mogę jako zamiennik użyć innego mostu dla C200Kompressor o innym numerze katalogowym?
Albo ewentualnie z C180?
Chyba, że jest szansa zlikwidowania luzów na wale bez konieczności wymiany dyfra?
Dodam, że z tyłu auta przy prędkości 80-100km/h buczy.
Będę dźwięczny za pomoc:)
MB W203 C200 Kompressor 2001
-
- VIP
- Posty: 1952
- Rejestracja: 29 sie 2010, o 10:09
- VIN:
- Lokalizacja: Trójmiasto
- krzysiek1986
- Użytkownik
- Posty: 6
- Rejestracja: 31 sty 2012, o 15:35
- VIN:
- Lokalizacja: Lubin
- Kontakt:
- V126
- VIP
- Posty: 6785
- Rejestracja: 23 lis 2008, o 20:46
- VIN:
- Lokalizacja: Lublin
Łożyska panie kolego, łożyska trzeba wymienić. Podkładek to Ty tam nie pchaj, bo pozmieniasz luzy między zębami w dyfrze i wtedy będziesz musiał go wymieniać, bo go zmielisz.
Swoją drogą samemu Ty tych łożysk też nie wymienisz, bo po wymianie to wszystko trzeba regulować i jeśli źle wyregulujesz, to zmielisz dyfer...
Swoją drogą samemu Ty tych łożysk też nie wymienisz, bo po wymianie to wszystko trzeba regulować i jeśli źle wyregulujesz, to zmielisz dyfer...
C200 CDI 2002 AVANTGARDE ESTATE WDB2032041F212729 I UNITRA GRA!!!
- krzysiek1986
- Użytkownik
- Posty: 6
- Rejestracja: 31 sty 2012, o 15:35
- VIN:
- Lokalizacja: Lubin
- Kontakt:
Szczerze mówiąc to nie bardzo jestem w temacie jeśli chodzi o budowę dyferencjału więc przyjmuje informacje bez dyskusji. Czyli jeżeli zaproponował bym mechanikowi taki zabieg będzie w stanie to bez problemu zrobić i co najważniejsze znaleźć części? Czyli te łożyska?V126 pisze:Łożyska panie kolego, łożyska trzeba wymienić
MB W203 C200 Kompressor 2001
- pleban
- VIP
- Posty: 1513
- Rejestracja: 28 wrz 2008, o 08:53
- VIN:
- Lokalizacja: Wybrzeże Gdańskie
Dla twojego numeru VIN jest przypisany taki dyferencjał- A 203 350 49 14 .krzysiek1986 pisze:Szczerze mówiąc to nie bardzo jestem w temacie jeśli chodzi o budowę dyferencjału
Poniżej wklejam rysunki dyfra.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
ML W164 350
Opel Ampera
Opel Ampera
- V126
- VIP
- Posty: 6785
- Rejestracja: 23 lis 2008, o 20:46
- VIN:
- Lokalizacja: Lublin
Jeśli mechanik zaleca wymianę drfra, a nie łożysk, to najprawdopodobniej nie umie tego zrobić. Same łożyska jak widać z rysunków zamieszczonych przez plebana występują jako osobne części, więc najprawdopodobniej nie będzie problemu z ich dostaniem w serwisie, a już napewno w innych sklepach z łożyskami. Pamiętaj, żeby szukać mechanika, który ma pojęcie o wymianie łożysk w dyfrze, a nie podchodzi z założenia, że "a co to za problem jakieś łożyska wymienić".
C200 CDI 2002 AVANTGARDE ESTATE WDB2032041F212729 I UNITRA GRA!!!
-
- Użytkownik
- Posty: 29
- Rejestracja: 22 lip 2011, o 23:17
- VIN:
- Lokalizacja: Warszawa
Wiem że odgrzewam temat ale i u mnie zaczyna coś być z tyłu słychać więc zaczynam się interesować.V126 pisze:..."po wymianie to wszystko trzeba regulować i jeśli źle wyregulujesz, to zmielisz dyfer...
Napisałeś o tej regulacji zastanawiam się na czym ona miała by polegać skoro EPC (korzystałem tylko z RUSKIEGO ONLINE) nie pokazuje żeby podkładki te 160 były różnych grubości, a pomiędzy nimi jest tylko ta zgniatalna podkładka?... Czy regulacja polega na dokręceniu odpowiednim momentem?
Może ktoś się orientuje jak to wygląda?
Dzięki z góry.