Wibracje dochodzące z tyłu auta.
Moderator: Dziki Mar
- kedar1333
- VIP
- Posty: 10
- Rejestracja: 10 cze 2010, o 07:29
- VIN:
- Lokalizacja: okolice Wroclawia
Wibracje dochodzące z tyłu auta.
Witam
Panowie mam taki kłopot, od prędkości 60 do 80 km/h z tyłu auta dochodzą delikatne wibracje odczuwalne na kierownicy, gałce biegów, ponadto delikatnie słychać dźwięk podobny do takiego który powstaje gdy uchylimy okno podczas jazdy samochodem. Dodam że mam nowe i wyważone opony, auto ma przebieg 50000 km, tarcze hamulcowe sprawdzone teoretycznie igła. Zastanawiam się czy nie jest to podpora wału? Jakieś inne pomysły, może ktoś sie z tym spotkał?
pzdr
Panowie mam taki kłopot, od prędkości 60 do 80 km/h z tyłu auta dochodzą delikatne wibracje odczuwalne na kierownicy, gałce biegów, ponadto delikatnie słychać dźwięk podobny do takiego który powstaje gdy uchylimy okno podczas jazdy samochodem. Dodam że mam nowe i wyważone opony, auto ma przebieg 50000 km, tarcze hamulcowe sprawdzone teoretycznie igła. Zastanawiam się czy nie jest to podpora wału? Jakieś inne pomysły, może ktoś sie z tym spotkał?
pzdr
W203 C220 CDI 150KM Elegance Sedan Manual 2006 rok
-
- Użytkownik
- Posty: 47
- Rejestracja: 19 wrz 2007, o 13:37
- VIN:
- Lokalizacja: Slupsk/London
Hmm ja bym stawiał na koła, ostatnio jak zmieniałem na letnie, wszystko mi ładnie wyważali (widziałem, ze na maszynie pokazywało 0 0). Na drugi dzien pojechałem w trase a tu trzepie samochodem, przód i tył. Pojechałem z reklamacją i okazało się, ze i przód i tył był nie wyważony, nie wiem jak oni to zrobili ale na szczescie wyważyli bez opłaty drugi raz wszystkie 4 koła i problem znikł Przy takim przebiegu podpora wału raczej nie powinna się odezwać.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
MB W202 C200 '00
MB W210 E200 '01
MB W210 E200 CDI '00
ex MB S202 C220 T CDI '99
ex MB S203 C180 Kompressor '06
ex MB W124 250 D '91
ex MB W210 E230 '97
MB W210 E200 '01
MB W210 E200 CDI '00
ex MB S202 C220 T CDI '99
ex MB S203 C180 Kompressor '06
ex MB W124 250 D '91
ex MB W210 E230 '97
- kedar1333
- VIP
- Posty: 10
- Rejestracja: 10 cze 2010, o 07:29
- VIN:
- Lokalizacja: okolice Wroclawia
-
- Użytkownik
- Posty: 47
- Rejestracja: 19 wrz 2007, o 13:37
- VIN:
- Lokalizacja: Slupsk/London
- kedar1333
- VIP
- Posty: 10
- Rejestracja: 10 cze 2010, o 07:29
- VIN:
- Lokalizacja: okolice Wroclawia
- Juliann
- Użytkownik
- Posty: 40
- Rejestracja: 16 paź 2010, o 14:56
- VIN:
- Lokalizacja: Trójmiasto
-
- Użytkownik
- Posty: 9
- Rejestracja: 13 lis 2007, o 20:37
- VIN:
- Lokalizacja: lubelskie
Miałem ten sam efekt wibracji/przenoszonych drgań, właśnie najbardziej odczuwalny w tym zakresie prędkości. Jeździłem tak parę tysięcy, aż drgania były już nie do zniesienia ...
U mnie zużył się przegub elastyczny, łączący wał i dyfer (zbrojona gumowa tarcza z 6 tulejkami). Po wymianie 280PLN orginał z robotą problem zniknął (chciałem wymienić samodzielnie, ale najtaniej mogłem kupić przegub w miarę dobrej firmy za 260PLN więc się nie opłacało). Możesz to sprawdzić nawet bez kanału, wsuwając się od tyłu pod samochód - jeżeli przegub jest popękany i ew. wychodzą z niego jakieś włókna to jest ta przyczyna. U mnie usterka wystapila przy 206tys. km.
U mnie zużył się przegub elastyczny, łączący wał i dyfer (zbrojona gumowa tarcza z 6 tulejkami). Po wymianie 280PLN orginał z robotą problem zniknął (chciałem wymienić samodzielnie, ale najtaniej mogłem kupić przegub w miarę dobrej firmy za 260PLN więc się nie opłacało). Możesz to sprawdzić nawet bez kanału, wsuwając się od tyłu pod samochód - jeżeli przegub jest popękany i ew. wychodzą z niego jakieś włókna to jest ta przyczyna. U mnie usterka wystapila przy 206tys. km.
Ostatnio zmieniony 15 mar 2011, o 22:32 przez tpekala, łącznie zmieniany 2 razy.
W203 C220 CDI Elegance, 2001