Co po w203?
Moderator: Dziki Mar
-
- VIP
- Posty: 622
- Rejestracja: 23 cze 2017, o 23:09
- VIN: WDB2030161F451606
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Re: Co po w203?
Niestety problem wrócił. Dziś po około godzinnym postoju gdy ruszyłem w dalszą drogę zaraz po odpaleniu i depnieciu szarpało buda niesamowicie. No nic, trzeba szykować się mentalnie na wydatek spory..
W203 270CDI 2003r - użytkowany od Czerwca 2017
S211 320 CDI 2007r, WDB2112221B258950 - użytkowany od Stycznia 2022
S211 320 CDI 2007r, WDB2112221B258950 - użytkowany od Stycznia 2022
- maciekolo
- Użytkownik
- Posty: 479
- Rejestracja: 13 paź 2017, o 08:36
- VIN: WDB2153751A006117
Re: Co po w203?
Niestety obstawiam na turbo i kolektory wydechowe.
Stacyjki MB Klucze Rybka - dorabianie, naprawa, kodowanie, obudowy
Star Diagnosis Radom
Zerowanie sterowników - Virgin
Naprawa lewarków/wybieraków AT
Star Diagnosis Radom
Zerowanie sterowników - Virgin
Naprawa lewarków/wybieraków AT
-
- VIP
- Posty: 622
- Rejestracja: 23 cze 2017, o 23:09
- VIN: WDB2030161F451606
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Re: Co po w203?
Odstawiasz konkretną usterkę w nich?
W203 270CDI 2003r - użytkowany od Czerwca 2017
S211 320 CDI 2007r, WDB2112221B258950 - użytkowany od Stycznia 2022
S211 320 CDI 2007r, WDB2112221B258950 - użytkowany od Stycznia 2022
- Przybek
- Moderator VIP
- Posty: 3298
- Rejestracja: 8 lis 2017, o 02:23
- VIN: WDB2032081F659063
- Lokalizacja: Łódź
Re: Co po w203?
Jak masz dostęp do fejsa typu ELM na BT albo masz możliwość pożyczyć to można z grubsza zobaczyć jakie błędy wyskoczą (apka Car Scanner w miarę sensownie działa z dieslem - jest dużo profili połączenia).
-
- VIP
- Posty: 622
- Rejestracja: 23 cze 2017, o 23:09
- VIN: WDB2030161F451606
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Re: Co po w203?
Za półtora tygodnia oddam w ręce kuzyna żony, mechanik mercedesiarz. Na pewno ogarnie. Zastanawiam się jedynie ile wyjdzie i co to bedzie
W203 270CDI 2003r - użytkowany od Czerwca 2017
S211 320 CDI 2007r, WDB2112221B258950 - użytkowany od Stycznia 2022
S211 320 CDI 2007r, WDB2112221B258950 - użytkowany od Stycznia 2022
-
- VIP
- Posty: 622
- Rejestracja: 23 cze 2017, o 23:09
- VIN: WDB2030161F451606
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Re: Co po w203?
Jak wspomniałem w innym temacie, winna okazała się turbina i katalizator. Najpewniej turbo pluło w kata i dalej to już efekt domino. No nic, turbo zrobione, kata szukam.
Daaaawno nie jezdziłem C klasą i przyznam szczerze, że odzwyczaiłem się od "kultury" pracy silnika 2.7CDI :E Lubię ten odgłos ale jednak w porównaniu do V6 320CDI w E klasie to ten z C jest dużo toporniejszy, głośniejszy i mniej kulturalny :E
Daaaawno nie jezdziłem C klasą i przyznam szczerze, że odzwyczaiłem się od "kultury" pracy silnika 2.7CDI :E Lubię ten odgłos ale jednak w porównaniu do V6 320CDI w E klasie to ten z C jest dużo toporniejszy, głośniejszy i mniej kulturalny :E
W203 270CDI 2003r - użytkowany od Czerwca 2017
S211 320 CDI 2007r, WDB2112221B258950 - użytkowany od Stycznia 2022
S211 320 CDI 2007r, WDB2112221B258950 - użytkowany od Stycznia 2022
-
- VIP
- Posty: 622
- Rejestracja: 23 cze 2017, o 23:09
- VIN: WDB2030161F451606
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Re: Co po w203?
Panowie głupie pytanie, czy w W211 ze skrętnym Xenonem można podnieść światła mijania? Wydaje mi się że ciut za nisko świecą. Niby są podobne śruby co w W203 ale nie wiem czy to działa..
W203 270CDI 2003r - użytkowany od Czerwca 2017
S211 320 CDI 2007r, WDB2112221B258950 - użytkowany od Stycznia 2022
S211 320 CDI 2007r, WDB2112221B258950 - użytkowany od Stycznia 2022
- Przybek
- Moderator VIP
- Posty: 3298
- Rejestracja: 8 lis 2017, o 02:23
- VIN: WDB2032081F659063
- Lokalizacja: Łódź
Re: Co po w203?
Śruby oznaczone L-R i U-P (tymi kręcisz). Na stacji diagnostycznej ustawią Ci za darmo albo za jakieś śmieszne pieniądze. Tylko najpierw jedno ale, oglądasz PRAWY GÓRNY WAHACZ czy się nie urwała dźwigienka od czujnika poziomowania (standardowa usterka, zaciera się przegub kulisty i finalnie urywa mocowanie od wahacza).
-
- VIP
- Posty: 622
- Rejestracja: 23 cze 2017, o 23:09
- VIN: WDB2030161F451606
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Re: Co po w203?
Myślę że nie urwała się, podczas rozruchu ładnie robi poziomowanie.
Co do oznaczenia to na śrubach nie ma oznaczenia tak jak miało to miejsce w 203.
Edit,
Da się normalnie regulować skrętne xenony śrubami.
Co do oznaczenia to na śrubach nie ma oznaczenia tak jak miało to miejsce w 203.
Edit,
Da się normalnie regulować skrętne xenony śrubami.
W203 270CDI 2003r - użytkowany od Czerwca 2017
S211 320 CDI 2007r, WDB2112221B258950 - użytkowany od Stycznia 2022
S211 320 CDI 2007r, WDB2112221B258950 - użytkowany od Stycznia 2022
-
- VIP
- Posty: 622
- Rejestracja: 23 cze 2017, o 23:09
- VIN: WDB2030161F451606
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Re: Co po w203?
Niestety dziś szarpanie po regeneracji turbo z nastawnikiem przyszło znów.
Wygląda na to, że niepotrzebnie wkleiłem 1400zl w regeneracje...
Jestem wściekły.
Wygląda na to, że niepotrzebnie wkleiłem 1400zl w regeneracje...
Jestem wściekły.
W203 270CDI 2003r - użytkowany od Czerwca 2017
S211 320 CDI 2007r, WDB2112221B258950 - użytkowany od Stycznia 2022
S211 320 CDI 2007r, WDB2112221B258950 - użytkowany od Stycznia 2022
- Przybek
- Moderator VIP
- Posty: 3298
- Rejestracja: 8 lis 2017, o 02:23
- VIN: WDB2032081F659063
- Lokalizacja: Łódź
Re: Co po w203?
Szklana kula mówi że czujnik ciśnienia albo regulator ciśnienia na railu mogą wariować...
Wychodzi na to, że naprawiłeś dobre turbo i pozbyłeś się sprawnego kata -> https://www.youtube.com/watch?v=_ACZ4gmlkpQ
Kup na dzień dziecka Icar2 na BT - dziecko się ucieszy a i Tobie się przyda Apką Car Scanner podstawowe parametry na szybko podejrzysz.
Wychodzi na to, że naprawiłeś dobre turbo i pozbyłeś się sprawnego kata -> https://www.youtube.com/watch?v=_ACZ4gmlkpQ
Kup na dzień dziecka Icar2 na BT - dziecko się ucieszy a i Tobie się przyda Apką Car Scanner podstawowe parametry na szybko podejrzysz.
-
- VIP
- Posty: 622
- Rejestracja: 23 cze 2017, o 23:09
- VIN: WDB2030161F451606
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Re: Co po w203?
Kat to w C klasie tam wchodził w tryb awaryjny i rzeczywiście była to mikstura turbo plującego olejem i zawalonego kata. Od naprawy wszystko dobrze a ojciec przyjechał nim już kilka razy w trasie.
W E kat jest w samochodzie tak jak był. Nastawnik według turbiniarza był do zrobienia tak czy siak.
Szarpnięcie było słabsze niż wcześniej przed regeneracja. Czujnik spalin był wcześniej wymieniony.
W E kat jest w samochodzie tak jak był. Nastawnik według turbiniarza był do zrobienia tak czy siak.
Szarpnięcie było słabsze niż wcześniej przed regeneracja. Czujnik spalin był wcześniej wymieniony.
W203 270CDI 2003r - użytkowany od Czerwca 2017
S211 320 CDI 2007r, WDB2112221B258950 - użytkowany od Stycznia 2022
S211 320 CDI 2007r, WDB2112221B258950 - użytkowany od Stycznia 2022
- Przybek
- Moderator VIP
- Posty: 3298
- Rejestracja: 8 lis 2017, o 02:23
- VIN: WDB2032081F659063
- Lokalizacja: Łódź
Re: Co po w203?
To mercedes i to mercedes, to diesel i to diesel, pomylić łatwo który na co choruje Ale i tak bym obstawiał na coś z układem paliwowym
-
- VIP
- Posty: 622
- Rejestracja: 23 cze 2017, o 23:09
- VIN: WDB2030161F451606
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Re: Co po w203?
No zostaje mi szukać dalej powodu usterki.. trochę taka toksyczna miłość się robi z tej relacji z E klasa. Lubię te auto, dobrze się nim jeździ. Wygodny, duży, dobrze doposażony. Ale te odstawianie na diagnostykę i naprawy mnie denerwują. Mimo że większość to były pierdoły.
Ten regulator paliwa by dał jakiś konkretny kod błędu? Jestem u kuzyna żony w Borach, ma jakiś uniwersalny sprzęt do odczytu błędów. Może coś pokaże.
Ten regulator paliwa by dał jakiś konkretny kod błędu? Jestem u kuzyna żony w Borach, ma jakiś uniwersalny sprzęt do odczytu błędów. Może coś pokaże.
W203 270CDI 2003r - użytkowany od Czerwca 2017
S211 320 CDI 2007r, WDB2112221B258950 - użytkowany od Stycznia 2022
S211 320 CDI 2007r, WDB2112221B258950 - użytkowany od Stycznia 2022
- Przybek
- Moderator VIP
- Posty: 3298
- Rejestracja: 8 lis 2017, o 02:23
- VIN: WDB2032081F659063
- Lokalizacja: Łódź
Re: Co po w203?
Jak masz pod ręką "kalkulator" nie zaszkodzi sprawdzić, może coś akurat wyskoczy (np. niskie/wysokie ciśnienie na railu). Najlepiej by było upolować moment kiedy zaczyna wariować i wtedy zobaczyć ciśnienie paliwa.