Ceny...

Moderator: Dziki Mar

Awatar użytkownika
kichcio
Użytkownik
Posty: 756
Rejestracja: 25 lut 2008, o 01:19
VIN: WDB2030451A000000
Lokalizacja: Radom

Post autor: kichcio »

1. CDI ma turbine ze zmienna geometria lopatek.

2. Diesel pali mniej, jesli ktos duzo jezdzi to sie przydaje. Poza tym inna charakterystyka pracy, nie trzeba go tak wysoko krecic itp.:P
Bella
Użytkownik
Posty: 2
Rejestracja: 27 maja 2009, o 10:40
VIN:
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: Bella »

Ok. No, od 2 godzin mogę się już zaliczać do Waszego grona - Posiadaczy Mercedesa:)

Powiedzcie mi jeszcze czy w zimie jest problem z tylnym napędem?
Dotychczas jeździłam wszystkimi generacjami golfa, które na śniegu całkiem zgrabnie sobie radziły.
Bella
220 CDI combi
Awatar użytkownika
kichcio
Użytkownik
Posty: 756
Rejestracja: 25 lut 2008, o 01:19
VIN: WDB2030451A000000
Lokalizacja: Radom

Post autor: kichcio »

Z taka iloscia elektroniki poradzisz sobie;)
Niektorzy tylko narzekaja, ze bagaznik za lekki w zimie i sie mozna na chodniku zakopac :haha:
Awatar użytkownika
V126
VIP
Posty: 6785
Rejestracja: 23 lis 2008, o 20:46
VIN:
Lokalizacja: Lublin

Post autor: V126 »

Czasami są problemy żeby ruszyć pod mocną górkę gdy jest ośnieżona nawierzchnia.
Co do turbiny, to zgłupiałem
kichcio pisze:CDI ma turbine ze zmienna geometria lopatek.
, a aksim pisał, że z tego co wie, to zwykłą, bardziej dowierzam kichciowi (bez obrazy aksim), więc skoro jest turbina o zmiennej geometrii, to nie można dawać mu do dechy jak jest zimny silnik bo będzie zacierał się mechanizm jak w TDI?
C200 CDI 2002 AVANTGARDE ESTATE WDB2032041F212729 I UNITRA GRA!!!
Awatar użytkownika
kichcio
Użytkownik
Posty: 756
Rejestracja: 25 lut 2008, o 01:19
VIN: WDB2030451A000000
Lokalizacja: Radom

Post autor: kichcio »

Mi tam nawet w wolnossacym silniku szkoda go gazowac gdy jest zimny...
Awatar użytkownika
V126
VIP
Posty: 6785
Rejestracja: 23 lis 2008, o 20:46
VIN:
Lokalizacja: Lublin

Post autor: V126 »

No wiesz normalne, że jak zapalasz, to czekasz moment, żeby rozprowadziło olej, później jedziesz ale tak nie gnieciesz, jak się nagrzeje, to dopiero ewentualne szaleństwo.
C200 CDI 2002 AVANTGARDE ESTATE WDB2032041F212729 I UNITRA GRA!!!
Awatar użytkownika
kichcio
Użytkownik
Posty: 756
Rejestracja: 25 lut 2008, o 01:19
VIN: WDB2030451A000000
Lokalizacja: Radom

Post autor: kichcio »

Nie slyszalem, zeby w MB w turbinach sie cos zacieralo.
Jara
VIP
Posty: 502
Rejestracja: 12 cze 2008, o 12:14
VIN:
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Jara »

V126 pisze:...więc skoro jest turbina o zmiennej geometrii, to nie można dawać mu do dechy jak jest zimny silnik bo będzie zacierał się mechanizm jak w TDI?
Własnie ciekawe ja nie słyszałem o problemach ze sterowaniem łopatek w MB a VW ma to bardzo często. W VW jak ktoś jeździ po mieście to musi czyścić ten machanizm raz na 1,5 roku.
Awatar użytkownika
V126
VIP
Posty: 6785
Rejestracja: 23 lis 2008, o 20:46
VIN:
Lokalizacja: Lublin

Post autor: V126 »

Jara pisze:MB a VW ma to bardzo często
Bo wiesz, Mercedes to Mercedes, a VW, to tylko VW i tu nie ma cudu.

[ Dodano: 2009-06-03, 10:34 ]
http://motoryzacja.interia.pl/raport/sp ... 270103,415 i o czym tu pisać. Dzisiaj mam kolosa z ekonomii i więc powiem tak "popyt napędza podaż" jakby ludzie nie byli naiwni, to nie kupowaliby takich składaków, a jak jest popyt, to sprowadzają taki złom. Jak patrzy się na odpicowany samochód, to komu przyjdzie do głowy, że był bity, albo one, bo czasami mamy do czynienia z dwoma samchodami (no w zasadzie ich kawałkami) :boisie: . To tak jak małe dzieci "jak takie małe, miłe niewinne dziecko może być chore, przecież jest takie słodziutkie i wogóle. Widziałem w zeszłym roku, Volvo V40 z 2008 miało 1000km (nie pomyliłem się), folię na tylnej kanapie itp. Miało rozbity przód (nawet niebardzo spokojnie do naprawy przez wymianę całych elementów), rozbierali je na części, bo tak więcej zaróbią, ale widać nawet takim autom przydażają sie wypadki.
C200 CDI 2002 AVANTGARDE ESTATE WDB2032041F212729 I UNITRA GRA!!!
ODPOWIEDZ

Wróć do „OGÓLNIE o C-klasie W203”