problem z podlaczeniem carsoftu 7.4 do w203 200kompressor

Moderator: Dziki Mar

21danielk
Użytkownik
Posty: 37
Rejestracja: 18 kwie 2010, o 18:06
VIN:

Post autor: 21danielk »

nie spodziewałem się że on jest tak tani . jak akurat tego kupię to będę wszystko OK
Awatar użytkownika
Barnaba
VIP
Posty: 204
Rejestracja: 15 mar 2009, o 16:54
VIN:
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Barnaba »

21danielk pisze:nie spodziewałem się że on jest tak tani . jak akurat tego kupię to będę wszystko OK
to jest licytacja, a nie "kup teraz" - jeszcze wszystko może się zdarzyć, do aktualnej ceny (16 PLN) nie przywiązywałbym się zbytnio.
Jest: W124 220CE 1995
Było: W124 200E 1991; W211 E320 T 2003; W203 C200 Kompressor 2000; W202 C250 Diesel 1993; Daewoo Nexia!!!
21danielk
Użytkownik
Posty: 37
Rejestracja: 18 kwie 2010, o 18:06
VIN:

Post autor: 21danielk »

Tak wiem o tym ja myślałem że to kosztuje w granicach 100zł a nie kilkudziesięciu złotych
Awatar użytkownika
pleban
VIP
Posty: 1513
Rejestracja: 28 wrz 2008, o 08:53
VIN:
Lokalizacja: Wybrzeże Gdańskie

Post autor: pleban »

Dla tych wszystkich, którzy szukają wygodnego w użyciu urządzenia diagnostycznego polecam skaner przedstawiony na zdjęciach. Wygodne urządzenie z polskim menu łatwy w obsłudze w każdej chwili gotowy do użycia, nie trzeba targać ze sobą komputera. W wyszukiwarce ALLEGRO wpisz "Dominator" i wyświetlą się wszystkie urządzenia tego typu.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
ML W164 350
Opel Ampera
Awatar użytkownika
Kompresssor
VIP
Posty: 1472
Rejestracja: 19 maja 2009, o 14:45
VIN:
Lokalizacja: PL

Post autor: Kompresssor »

pleban pisze:Dla tych wszystkich, którzy szukają wygodnego w użyciu urządzenia diagnostycznego polecam skaner przedstawiony na zdjęciach. Wygodne urządzenie z polskim menu łatwy w obsłudze w każdej chwili gotowy do użycia, nie trzeba targać ze sobą komputera. W wyszukiwarce ALLEGRO wpisz "Dominator" i wyświetlą się wszystkie urządzenia tego typu.
A jest taka opcja, że ten tester obsłuży moje MB i Clio mojej kobitki?
Był T-Modell M271 ASB 163KM Sport Edition 2006, był W124 250D. Teraz BMW X3, BMW F800GS, Renault
greghoryy
Użytkownik
Posty: 9
Rejestracja: 5 cze 2010, o 16:17
VIN:
Lokalizacja: Kępno

Post autor: greghoryy »

Akurat mam tego Elma 327 ale nawet nie podlaczalem do Mercedesa bo myslalem ze w zyciu go nie obsluzy...
Awatar użytkownika
pleban
VIP
Posty: 1513
Rejestracja: 28 wrz 2008, o 08:53
VIN:
Lokalizacja: Wybrzeże Gdańskie

Post autor: pleban »

Radzą sobie z protokółami CAN bardzo dobrze, odczytują i kasują błędy, oraz odczytują parametry silnika w czasie rzeczywistym. Co do analogów to tylko czytają i kasują błędy. Z francuzami może być problem w Peugeot nie działa co do Renault to nie wiem. W MB czyta jak wspomniałem na początku.
ML W164 350
Opel Ampera
Awatar użytkownika
Kompresssor
VIP
Posty: 1472
Rejestracja: 19 maja 2009, o 14:45
VIN:
Lokalizacja: PL

Post autor: Kompresssor »

pleban pisze:Radzą sobie z protokółami CAN bardzo dobrze, odczytują i kasują błędy, oraz odczytują parametry silnika w czasie rzeczywistym. Co do analogów to tylko czytają i kasują błędy. Z francuzami może być problem w Peugeot nie działa co do Renault to nie wiem. W MB czyta jak wspomniałem na początku.
Odczyt i kasowanie błędów srs też?
Był T-Modell M271 ASB 163KM Sport Edition 2006, był W124 250D. Teraz BMW X3, BMW F800GS, Renault
Awatar użytkownika
pleban
VIP
Posty: 1513
Rejestracja: 28 wrz 2008, o 08:53
VIN:
Lokalizacja: Wybrzeże Gdańskie

Post autor: pleban »

Czyta tylko dane z komputera silnika.
ML W164 350
Opel Ampera
Awatar użytkownika
Kompresssor
VIP
Posty: 1472
Rejestracja: 19 maja 2009, o 14:45
VIN:
Lokalizacja: PL

Post autor: Kompresssor »

pleban pisze:Czyta tylko dane z komputera silnika.
:dobani:

Tutaj np ma funkcję testowania SRS. Nic z tego nie kumam.
http://moto.allegro.pl/dominator-bmw-ob ... 13574.html

Czy są w ogóle tanie testery (300-400zl) które obsługują więcej niż tylko silnik?
Był T-Modell M271 ASB 163KM Sport Edition 2006, był W124 250D. Teraz BMW X3, BMW F800GS, Renault
Awatar użytkownika
pleban
VIP
Posty: 1513
Rejestracja: 28 wrz 2008, o 08:53
VIN:
Lokalizacja: Wybrzeże Gdańskie

Post autor: pleban »

To urządzenie jest dedykowane dla BMW.
W MB czyta tylko silnik.

Tu masz najtańszy, ale chyba na programie bez języka polskiego a do tego musisz mieć komputer.
Do modeli produkowanych do 2005roku.
http://moto.allegro.pl/interfejs-merced ... 50678.html
ML W164 350
Opel Ampera
greghoryy
Użytkownik
Posty: 9
Rejestracja: 5 cze 2010, o 16:17
VIN:
Lokalizacja: Kępno

Post autor: greghoryy »

Jaka jest roznica pomiedzy :
http://moto.allegro.pl/mercedes-benz-st ... 96036.html
a tym:
http://moto.allegro.pl/interfejs-merced ... 50678.html

Ten drugi jest tylko do diagnostyki? Chcialbym kupic ten pierwszy fejs tylko nie wiem czy jest to oplacalne...
Awatar użytkownika
pleban
VIP
Posty: 1513
Rejestracja: 28 wrz 2008, o 08:53
VIN:
Lokalizacja: Wybrzeże Gdańskie

Post autor: pleban »

Pierwszy jest urządzeniem bazującym na oryginalnym programie serwisowym MB. Dzięki niemu można dokonywać również ustawienia, wczytywania danych w sterowniki. Urządzenie wskazuje umiejscowienie uszkodzonej części i sposób naprawy,posiada rysunki i schematy.
Drugi jest skanerem odczytującym błędy i kasownikiem podstawowych sterowników w aucie.
Przeznaczony do aut wyprodukowanych do 2005 roku czyli nie działa w W203 po lifcie- teoretycznie, jak jest faktycznie nie wiem.
ML W164 350
Opel Ampera
mcgrot
Użytkownik
Posty: 8
Rejestracja: 12 paź 2010, o 14:08
VIN:
Lokalizacja: berlin

Post autor: mcgrot »

kSmuk pisze:Na siodemce nie sprawdzalem, ale na viscie nie chce dzialac. Na 2003 i XP chodzi bez problemu.
chodzi tylko na XP SP2 i fizycznym porcie com

[ Dodano: 2010-10-12, 14:24 ]
I jak kolego poradziles sobie? Tez musze kupic taki fejs tylko nie mam pewnosci jak Ty czy zadziala. Mi Carsoft zainstalowal sie bezproblemowo. Jak uda Ci sie podlaczyc to daj znac. Bo wlasnie nie wiem czy kupic ten fejs za 200 zl czy za 400zl Pozdrawiam
nie kupuj interfefsu tylko multiplxer. bedziesz mial pawidlowa diagnoze wszystkich modulow. inni przelaczaja kabelki i placza , ze im glupoty pokazuje albo koncza w ASO.
Awatar użytkownika
wredny
VIP
Posty: 363
Rejestracja: 23 lip 2008, o 07:18
VIN:
Lokalizacja: podlasie

Post autor: wredny »

mcgrot pisze:
kSmuk pisze:Na siodemce nie sprawdzalem, ale na viscie nie chce dzialac. Na 2003 i XP chodzi bez problemu.
chodzi tylko na XP SP2 i fizycznym porcie com

[ Dodano: 2010-10-12, 14:24 ]
I jak kolego poradziles sobie? Tez musze kupic taki fejs tylko nie mam pewnosci jak Ty czy zadziala. Mi Carsoft zainstalowal sie bezproblemowo. Jak uda Ci sie podlaczyc to daj znac. Bo wlasnie nie wiem czy kupic ten fejs za 200 zl czy za 400zl Pozdrawiam
nie kupuj interfefsu tylko multiplxer. bedziesz mial pawidlowa diagnoze wszystkich modulow. inni przelaczaja kabelki i placza , ze im glupoty pokazuje albo koncza w ASO.
Co do fizycznego portu, to można go dokupić do lapka w postaci Exprescard (jakieś 150pln za 2xCOM) albo PCMCIA.

W jednym z opisów znalazłem info, że multiplexer przełącza tylko piny poprzez złącze okrągłe 38pin. Czyli EOBD2 spod kolumny kierownicy.

ELM327 niby odczytuje błędy, ale mi jakoś nic nie odczytał, ale za to loguje dane z jednym z wielu obsługujących go programów.

Pozdrawiam
[center]
220CDI Classic '00 100kW@?kW [/center]
ODPOWIEDZ

Wróć do „OGÓLNIE o C-klasie W203”