REGULAMIN FORUM W203.PL
Forum w203.pl powstało dla miłośników marki Mercedes-Benz, a w szczególności modelu W203. Ma ono na celu pogłębianie wiedzy i kultury technicznej oraz rozwijanie wzajemnych kontaktów pomiędzy uczestnikami forum. [/center]
1. Jeżeli nowy uczestnik forum od pierwszych swoich postów wykazuje, że nie przeczytał regulaminu, przeczytał go niedokładnie lub bez zrozumienia, bądź zrozumiał a mimo to nie stosuje się do niego, będzie miał zablokowaną możliwość pisania na forum.
2. Jeśli chcesz założyć nowy temat zastanów się czy jest sensowny. Jeżeli stwierdzisz że tak to użyj opcji "SZUKAJ" by sprawdzić, czy dany temat przypadkiem już nie został założony przez inną osobę. Jeśli znajdziesz aktywny temat który ma podobną treść do twojego to dopisz się do niego (o ile nie znajdziesz wcześniej odpowiedzi), pod żadnym pozorem nie zakładaj nowego tematu.
Nie przestrzeganie w/w punktu spowoduje skasowanie tematu przez Moderatora oraz wysłanie upomnienia w formie prywatnej wiadomości.
3. Zakładając dany temat tworzymy go w odpowiednim dziale, jeśli takiego działu nie ma piszemy go w "OffTopicu". Jeśli temat mimo wszystko zostanie stworzony w złym miejscu zostanie on przeniesiony przez Moderatora oraz zostanie wysłane upomnienie w formie prywatnej wiadomości.
4. Temat wątku powinien być odpowiednio sformułowany i powinien jednoznacznie określać treść wątku. Jeśli np. mamy zapytanie dotyczące pracy silnika, zakładamy temat „Nierówna praca na wolnych obrotach” lub „Brak mocy (silnik 2,5DT)”, a nie "Pomocy!", "Problemy", czy "Przeczytajcie to koniecznie!"
5. Bardzo niemile widziane jest "dublowanie postów lub tematów" w celu zwrócenia uwagi na dany wątek. Jeśli zaś przypadkowo wyślesz jakimś sposobem swego posta 2 razy, usuń go - nie przestrzeganie w/w punktu spowoduje skasowanie tematu przez Moderatora oraz wysłanie upomnienia w formie prywatnej wiadomości. W ekstremalnych przypadkach użytkownik dostanie ostrzeżenie lub zostanie zbanowany.
6. Zawsze trzymaj się tematu dyskusji. Posty offtopicowe (niespójne
z tematem) będą usuwane przez Moderatorów. Forum to nie śmietnik – Twój post niczego nowego nie wniesie do dyskusji jeśli piszesz jedynie : „No właśnie!”, „Zgadzam się z powyższym”. A jeśli będziesz robił to nagminnie - zostaniesz ukarany.
7. Nie będziemy tolerować analfabetyzmu. Post ma być w miarę czytelny i zrozumiały. Zdania oraz nazwy własne pisane z wielkiej litery, ze znakami interpunkcyjnymi i spacjami po nich (a nie przed nimi). Zalecamy korzystanie z przeglądarek internetowych, które potrafią "w locie" sprawdzać pisownię (np. Firefox), zwłaszcza gdy masz problemy z ortografią.
Pamiętaj, że niechlujnie napisany post oznacza brak szacunku dla innych czytających go osób.
8. Nie naruszamy norm zwyczajowej NETYKIETY. Forum jest miejscem, w którym wymienia się opinie i każdy ma do tego pełne prawo. Niedozwolone jest poniżanie w jakikolwiek sposób innej osoby za jej opinię czy poglądy. Używanie wulgaryzmów na forum jest zabronione, a chamskie odnoszenie się do innych osób będzie karane.
9. Na forum nie wolno umieszczać linków prowadzących bezpośrednio do plików i oprogramowania, które mogłoby wyrządzić innym szkodę (trojany, wirusy, spyware), kluczy do oprogramowania komercyjnego, cracków oraz samego oprogramowania z podejrzanych źródeł (potocznie "oprogramowania pirackiego"). Zabrania się również SPAMu w jakiejkolwiek postaci, jeśli założyłeś swoje konto tylko dlatego, aby umieścić reklamę, licz się z tym, iż konto to zostanie usunięte.
10.Konta użytkowników, którzy nie byli aktywni przez ostatnie 6 miesięcy będą usuwane.
11. Wartości ostrzeżeń (np. 1/3/6).
Wartość ostrzeżenia jest odzwierciedleniem restrykcji nałożonej na upomnianego użytkownika. W zależności od liczby posiadanych ostrzeżeń użytkownik może zostać pozbawiony możliwości wypowiadania się lub wejścia na forum. Ostateczną karą dla uciążliwego użytkownika może być ban. Przedział liczbowy ostrzeżeń ustala administrator, podobnie jak czas jego trwania. Przykład: 1/3/6 oznacza, że użytkownik ma 1 ostrzeżenie na swoim koncie, zablokowanie możliwości pisania postów po wartości ostrzeżeń: 3, zablokowanie możliwości wejścia na forum po wartości ostrzeżeń: 6.
12. Zadaniem każdego moderatora jest dbanie o wysoki poziom merytoryczny i kulturalny dyskusji prowadzonych w moderowanych przez nich działach oraz nadzorowanie przestrzegania przez użytkowników forum przepisów zawartych w niniejszym regulaminie.
13. Moderatorzy i Administratorzy nie mają obowiązku informowania o powodach usunięcia/przeniesienia wiadomości użytkownika do innego działu. Mają natomiast obowiązek informować go o złamaniu przez niego regulaminu.
14.1 Możliwość pisania ogłoszeń w dziale Giełda mają tylko i wyłącznie użytkownicy z liczbą postów powyżej 20 oraz użytkownicy z rangą VIP bez względu na liczbę napisanych postów. Umieszczający ogłoszenie o sprzedaży ma obowiązek podać cenę oraz zdjęcie sprzedawanej rzeczy bądź też auta oraz numer telefonu sprzedającego. W przypadku sprzedaży auta wymagany jest również VIN pojazdu. W przypadku braku wymaganych danych ogłoszenie zostanie usunięte.
14.2 Z dniem 1.12.2020 wprowadza się okres prezentacji ogłoszenia. Dla ogłoszeń w działach "sprzedam auto" oraz "sprzedam części" wynosi on
3 miesiące, natomiast w działach "kupię auto" oraz "kupię części" okres prezentacji wynosi 1 miesiąc. Jeżeli użytkownik w tym czasie nie sprzedał/nie zakupił auta/rzeczy pod koniec okresu prezentacji ma obowiązek dopisać na końcu posta ogłoszenia sformułowanie o treści "ogłoszenie aktualne i datę aktualizacji" - używając opcji EDYTUJ. W przypadku, gdy do sprzedaży/kupna dojdzie przed końcem okresu prezentacji prosimy o napisanie NOWEGO postu w ogłoszeniu z hasłem "nieaktualne". Powyższa zmiana ma na celu zredukowanie liczby nieaktualnych ogłoszeń.
15. Zaleca się aby każdy zarejestrowany użytkownik forum w203.pl posiadający Mercedesa 203, CLC, 209 itd. wpisał kompletny VIN pojazdu w stopce lub w profilu, gdzie jest miejsce na wpisanie VIN, a co najmniej opisanie dokładnie jakiego auta problem dotyczy (oznaczenie silnika, skrzyni biegów, nadwozia) Nie umieszczenie tych danych może skutkować usunięciem tematu przez moderatora lub administratora. W tematach dotyczących numerów części jak i ich doboru podanie numeru VIN jest OBOWIĄZKOWE. W tych tematach wątki bez podania VIN będą usuwane bez powiadomienia.
Informacje dodatkowe:
1. Umieszczać posty na forum mogą wyłącznie zarejestrowani i zalogowani użytkownicy. Posty opublikowane na forum nie podlegają kasacji, chyba że administratorzy serwisu postanowią inaczej. Jedna osoba może używać tylko jednego konta. Konto i posty pisane przez uzytkownika pozostają na forum bez względu na to czy użytkownik nadal korzysta z forum.
2.Wszyscy zarejestrowani i zalogowani użytkownicy mogą wysyłać do siebie prywatne wiadomosci (PW) za pośrednictwem forum.
3. Dostęp do działu Strefa VIP mają tylko i wyłącznie osoby, które wsparły finansowo nasze forum oraz biorą czynny udział w dyskusjach.
4. Rejestracja i korzystanie z Forum oznacza akceptację niniejszego regulaminu bez zastrzeżeń. Regulamin obowiązuje od dnia ukazania się na forum i jest aktualizowany.
Jeżeli nie akceptujesz regulaminu nie rejestruj się lub poproś administratora o skasowanie Twojego konta.
REGULAMIN FORUM
Moderator: Dziki Mar
- zmichal
- Administrator
- Posty: 412
- Rejestracja: 18 wrz 2007, o 23:02
- VIN:
- Lokalizacja: lubelskie
REGULAMIN FORUM
Ostatnio zmieniony 21 gru 2015, o 09:28 przez zmichal, łącznie zmieniany 4 razy.
- siwix
- JuniorAdmin
- Posty: 4633
- Rejestracja: 26 paź 2014, o 18:38
- VIN: WDB2032521F833745
- Lokalizacja: Świdwin/ Buxtehude/Stade (DE)
- Kontakt:
Re: REGULAMIN FORUM
Aby uzyskać dostęp do działu VIP należy najpierw zapoznać się z http://www.w203.pl/ogolnie-o-c-klasie-w ... t1290.html
- zmichal
- Administrator
- Posty: 412
- Rejestracja: 18 wrz 2007, o 23:02
- VIN:
- Lokalizacja: lubelskie