Migający xenon

Moderator: Dziki Mar

Awatar użytkownika
d1patryk
VIP
Posty: 49
Rejestracja: 6 cze 2010, o 23:46
VIN:
Lokalizacja: Wrocław

Ktoś coś wie ? (LINK)

Post autor: d1patryk »

Siemanko, kurde nie mam pojęcia, nie mogę dojść. Xenon gaśnie i zapala się , gaśnie i zapala się. Od czasu do czasu.

Znalazłem takiego DIV-a : http://www.mymbonline.com/forum/271-lig ... guide.html

Ktoś wie czego on się tyczy ?
Duży wybór części oraz felg alu do Mercedes-Benz Tel:516 233 650 (Wrocław)
mrbraindeath
expert
Posty: 2754
Rejestracja: 22 cze 2011, o 10:48
VIN:
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: mrbraindeath »

Fiolki i kurczaki, kapelusze i transformersy.. nazywam sie Tomasz Nied*jeb aka Smart vel Smartlandia. Na co dzien sie zajmuje pierd*leniem.. to moja pasja, od zawsze. Jak bylem bardzo maly mnie mamusia upuscila na glowke i od tego dnia juz tak mam. Nie mielismy niestety wanny, wiec tatus mnie kapal w garnku pod przykrywka.. tylko nie wiem dlaczego wiecznie te wode gotowal. Jak juz doroslem, rodzice mna szorowali podloge, mowili ze moje wloski sa lepsze od kazdego mopa. Cala krew mi splywala do baniaka i tak juz chodzilem z czerwonym lbem. W szkole mnie bili - wszyscy - nawet nauczyciele i wozny. Po lekcjach siedzialem w klasie do poznego wieczora. Mamusia zawsze mowila ze mnie nie potrzebuja w domu i ze tak w ogole nie maja miejsca dla mnie, bardzo ich kocham. Jakims cudem skonczylem trzecia klase podstawowki.. bylo ciezko ale dalem rade. Tata byl ze mnie tak dumny ze mi kupil cysterne wazeliny i postawil na dworcu. Powiedzial ze musze pomagac w wyzywieniu rodziny, i do dzisiaj w ten sposob wspomagam rodzine. Po kilku latach poznalem Mirka - byl moim klientem. Zakochalismy sie, wzielismy slub pod mostem, byl to najpieknieszy dzien w moim zyciu. Mirek pragnal dzieci ale jakos nam nie wychodzilo, chyba jest nieplodny.. ale psst, nie mowcie mu tego. Lekarze nam sugerowali adopcje - pewnego dnia podczas pracy na dworcu w Katowicach podjechal pociag towarowy. Jeden z wagonow byl wypelniony stadem malp z syndromem downa. Nie moglismy odpusci - i sie udalo. Teraz to nasze dzieci, Mirek i ja jestesmy bardzo dumni - sa takie podobne do nas. Moi rodzice nas nie chca znac, ale to zrozumiale. Przeciez kazdy ptaszek kiedys opuszcza gniazdo. Teraz mam to forum i moge wam wszystkim pierd*lic od rana do wieczora o kombajnach, ogorkach, oknach i chmurkach. Pozdrowienia z nibylandii, buziaki.
Ostatnio zmieniony 10 cze 2014, o 17:22 przez mrbraindeath, łącznie zmieniany 2 razy.
trapper
Użytkownik
Posty: 1
Rejestracja: 13 lip 2012, o 16:28
VIN:
Lokalizacja: wlkp

Post autor: trapper »

Witam!

Zaczynam niestety doświadczać podobnych nieprzyjemności z xenonami.
Znalazłem ciekawy wątek z którego wynika, że istnieje zestaw naprawczy dla zapłonnika - patrz post http://mbworld.org/forums/3097291-post130.html. Instrukcja wymiany znajduje się w tym poście: http://mbworld.org/forums/3097331-post132.html - do ściągnięcia plik PDF.
Wydaje się zatem, że można próbować rozwiązać problem bez rozrywania reflektora. Pytanie tylko ile życzą sobie za te zestawy naprawcze...
rocket
VIP
Posty: 148
Rejestracja: 4 lut 2009, o 00:13
VIN:
Lokalizacja: Znikąd

Post autor: rocket »

Witam,
problem powrócił... tzn. w zeszłym roku wymieniłem lekko już różowe oryginały na OSRAM blue coś tam d2s 5000K (399zł za komplet w promocji - oryginały 100%). Po krótkim czasie lewy palnik zaczął mrugać tak jak wcześniej pisałem w tym temacie. Wymieniono 1 szt na gwarancji. Niestety problem się powtórzył i efekt jest taki że po nie co ponad roku od wymiany jeżdżę na oryginałach, które pierwotnie wymieniałem i mimo, że stare i już bardzo słabe to nie mrugają.

Pytanie 1. czy wpływ na powyższe miało to, że wsadziłem mocniejsze niż oryginalne philipsa 4300K i przetwornice czy inne coś nie domagało do tej mocy? czy to tylko wina jakości tych palników?

Pytanie 2. czy ktoś ostatnio kupował d2s philipsa i może stwierdzić, że kupił oryginały (pomijam ASO i ich cenę 600zł szt), jeżeli tak to proszę o jakiś link.

Pzdr.

ps trapper, jakiś zestaw naprawczy znalazłem tu: http://czesci.mercedes-benz.pl/index.ph ... =33&id=296 ale nie wiem czy o to dokładnie chodzi.
Ostatnio zmieniony 13 sie 2012, o 01:39 przez rocket, łącznie zmieniany 1 raz.
s203 2.2cdi
Dziadek
Użytkownik
Posty: 398
Rejestracja: 26 lis 2009, o 12:38
VIN:
Lokalizacja: Mrągowo

Post autor: Dziadek »

Cena nie sugerowałaby ,że masz szajs .Jedź do elektryka może przetwornica jest na wykończeniu i pali żarnik .Ciężko tak napisać .U mnie na razie od nowości nie wymieniłem żarnika .

Pytanie tam są żarniki typu D2S????
Byłem przeciwny .Moderator loneraider zablokował możliwość dalszej mej wypowiedzi na forum bo byłem przeciwko antysemityzmowi mrbraindeath-a usuwają mój temat tuszując wszystko. Dla zainteresowanych mam orginalną treść .
rocket
VIP
Posty: 148
Rejestracja: 4 lut 2009, o 00:13
VIN:
Lokalizacja: Znikąd

Post autor: rocket »

Tak, d2s. Nie wiem właśnie czy to wina przetwornicy bo stare, które z powrotem założyłem nie mrugają.
s203 2.2cdi
Awatar użytkownika
noc
Ekspert
Posty: 2082
Rejestracja: 26 kwie 2009, o 17:20
VIN: WDB2030461F911681
Lokalizacja: Warszawa Drugi sort.

Post autor: noc »

Kolego, w tym przypadku nie pomoże komputer, diagnosta.Podmienia się części.
Sam możesz to zrobić, zamieniając części między stronami. :ok:
Najpierw dobre zaznacz. :haha:
Ostatnio zmieniony 17 sie 2012, o 19:02 przez noc, łącznie zmieniany 1 raz.
Śniłem o księżniczkach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę, piękną Mercedes
małą srebrną W203 1,8 K

Naprawiam MB prawie pół wieku
13 certyfikatów MB - Stuttgart.
Warsztat W-wa/Ursus tel. (22)6626890
Zwykle tu: http://www.w212.pl/
rocket
VIP
Posty: 148
Rejestracja: 4 lut 2009, o 00:13
VIN:
Lokalizacja: Znikąd

Post autor: rocket »

Właśnie tak zrobiłem, tj. włożyłem stare oryginalne palniki (już niestety różowe) i nie nic nie mruga, stąd pytanie czy te nowe osramy które jeździły rok czasu ( i międzyczasie wymieniłem raz na gwarancji 1szt) były felerne czy za mocne - miały 5000K i przetwornica nie domagała? Muszę kupić nowe jakieś teraz najchętniej philipsa, ale nie mam dalej pewności czy to była wina tylko i wyłącznie żarówek.
s203 2.2cdi
meni1
Użytkownik
Posty: 5
Rejestracja: 10 gru 2012, o 15:39
VIN:
Lokalizacja: Gdańsk

Lewy xenon mruga .

Post autor: meni1 »

Witam mam kłopot z lewą lampą .Zapala się gaśnie i tak non stop.Zamieniłem żarniki potem przetwornice lewa na prawą i nic nadal lewa lampa ma kłopot.Podmieniłem lampę z innego w203 żeby wykluczyć starter,nadal ten sam problem.Czy ktoś może spotkał się z czymś takim?Elektryk sprawdził że lampa gaśnie bo na jednym z przewodów pojawia się i znika napięcie.




_______________________
W203 2,2cdi 2001r
Ostatnio zmieniony 17 gru 2012, o 18:13 przez meni1, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
jjanicki
VIP
Posty: 780
Rejestracja: 3 lip 2009, o 23:59
VIN: WDD2122251A291175
Lokalizacja: Szczecin, PL

Post autor: jjanicki »

Masz gdzieś niekontakt z tego wynika... skoro podmiana PALNIKÓW (żarnik, to włókno zwykłej żarówki) ani przetwornic nic nie dała. Zapłonnik też jest wykluczony, więc zacznij szukać po kablach w stronę skrzynki bezpieczników, albo w ogóle od niej zacznij...
Because people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
201122, Perlmuttgrau - EX
202188, Schwarz - EX
203216 Cubanitsilver - EX
203708, Tanzanitblau
212225, Obsidianschwartz
meni1
Użytkownik
Posty: 5
Rejestracja: 10 gru 2012, o 15:39
VIN:
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: meni1 »

No i nadal jest kłopot wszystko niby ok ale ginie prąd raz na parę sek w tej lampie? ponoć są jakieś elektryczne bezpieczniki ale dla czego ???
Awatar użytkownika
lopez1971
VIP
Posty: 13
Rejestracja: 14 kwie 2008, o 23:25
VIN:
Lokalizacja: Pobierowo

Post autor: lopez1971 »

Witam,ja mam podobny problem,choć trochę różne są objawy,a mianowicie:palnik(prawy)po włączeniu silnika(zapalają się automatycznie)prawy bixenon chwilę mruga,po czym zapala się,by po jakimś czasie zgasnąć(czas świecenia różny,od kilku do kilkudziesięciu minut)pytanie jest następujące:co może być przyczyną takiego stanu?proszę o pomoc
W203 C-KLASSE 270CDI T KOMBI 2003r
Awatar użytkownika
loneraider
Moderator VIP
Posty: 3081
Rejestracja: 23 sie 2009, o 18:03
VIN:
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: loneraider »

A podmieniałeś palniki stronami :?:
2030061A015 + 722.6 + 955 + 612 + 220 + 744U

kultowe historie:
W115/Taunus1.6/Volvo244/MazdaMX3
Awatar użytkownika
Karol_Szczecin
expert VIP
expert VIP
Posty: 485
Rejestracja: 24 lut 2008, o 17:39
VIN:
Lokalizacja: Szczecin/Stargard

Post autor: Karol_Szczecin »

A ja pozwolę sobie tak przy okazji zapytać... czy można jakoś wizualnie ocenić z zewnątrz że żarnik / jarznik (cokolwiek to jest) ksenonowy się kończy?

Pytam o to gdyż od 2-3 miesięcy mogłem zauważyć minimalną (trzeba było się mocno wpatrywać) różnicę w barwie moich lamp ksenonowych. Mimo to nic się nie działo. Natomiast w piątek moje auto było w ASO na przeglądzie i oto nagle okazało się w podsumowaniu, że "ksenon miga" - co wcześniej nie miało miejsca. I faktycznie - po przeglądzie nie dość, że prawa lampa zaczęła migać, to jej barwa zupełnie się zmieniła - z biało-bladofioletowej na intensywną niebieską. :yyy: Nie chcę już snuć teorii spiskowych, więc pozostańmy przy wyjątkowym zbiegu okoliczności, natomiast chciałbym się dowiedzieć czy w ten sposób można stwierdzić kończenie się lampy ksenonowej? Nagła zmiana barwy i okresowe mryganie...

Mam też drugie śmieszne pytanie z tym związane... w ciągu paru miesięcy przepaliły mi się 4 żarówki (licząc z tym mrygającym ksenonem) w różnych lampach. Przez wcześniejszych 6 lat ani jedna. I wszystkie przepaliły się po prawej stronie auta... To również zbieg okoliczności, czy może to świadczyć o jakimś problemie w układzie elektrycznym? Bo sam już nie wiem co myśleć o tej felernej prawej stronie auta... :bezradny:

Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 25 lut 2014, o 00:00 przez Karol_Szczecin, łącznie zmieniany 1 raz.
Obecne:
'13 Jaguar F-Type V8 S Roadster :rotfl:
'10 NISSAN 370Z Roadster Pack 2 || :ok:
'04 MB C220 CDI Sportcoupe
'01 MB C32K AMG T-Modell :ok:
EX:
'05 MB C200 Kompressor Sportcoupe Sport Edition+
'09 MB C63 AMG || :rotfl:
Awatar użytkownika
xandercage14
VIP
Posty: 144
Rejestracja: 28 cze 2013, o 16:05
VIN:
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: xandercage14 »

Kończący się ksenon daje różową barwę . U mnie było tak ,że był różowy jakiś czas a później nie zawsze się odpalał trzeba było kilka razy go włączyć i zaskakiwał (lampa wyładowcza) Po zmianie na nowy było ok . Według mnie migający ksenon raczej zwiastuje kłopot z przetwornicą lub ewentualnie z "zapłonnikiem". U mnie np. Ksenon był z nim zintegrowany.
C230K SportCoupe Semi Lift

viewtopic.php?p=141653#141653
ODPOWIEDZ

Wróć do „Oświetlenie”