Mój jest E53 204 KM po lifcie, Kornacki testował E70 i ten model z silnikiem 3,0D osiąga 286KM. Sześć lat różnicy i 80KM więcej.larencase pisze:Dziś widziałem na TVN Turbo jak Kornacki testował X5 w terenie z silnikiem 3.0 i mocy ponad 300 KM! również było ponad 600Nm to jest już potęga, a wracając do silników roku i tytułów zdobytych przez BMW to na dziesięć kategorii zdobył w sześciu pierwsze miejsca, silnik roku oczywiście BMW. Redaktorzy na ten temat mówią "BMW znów zdeklasowało rywali"
C klasa jako samochód dla firmy. Opinie i pomoc przy wyborze
Moderator: Dziki Mar
- pleban
- VIP
- Posty: 1513
- Rejestracja: 28 wrz 2008, o 08:53
- VIN:
- Lokalizacja: Wybrzeże Gdańskie
ML W164 350
Opel Ampera
Opel Ampera
-
- Użytkownik
- Posty: 919
- Rejestracja: 14 mar 2009, o 09:15
- VIN:
- Lokalizacja: warszawa
- V126
- VIP
- Posty: 6785
- Rejestracja: 23 lis 2008, o 20:46
- VIN:
- Lokalizacja: Lublin
-
- Użytkownik
- Posty: 919
- Rejestracja: 14 mar 2009, o 09:15
- VIN:
- Lokalizacja: warszawa
- jjanicki
- VIP
- Posty: 780
- Rejestracja: 3 lip 2009, o 23:59
- VIN: WDD2122251A291175
- Lokalizacja: Szczecin, PL
Dokładnie tak. Wystarczy popatrzeć na jakie przyjęcia i imprezy chodzą jacy redaktorzy... Artykuły w prasie motoryzacyjnej już dawno przestały być obiektywne...V126 pisze:Na redaktorów też uważaj, bo tak jak ktoś kiedyś słusznie zauważył oni są w stanie stwierdzić, że Skoda Fabia, to cud samochód, a to na przykład złom.
A póki co MB specjalnie na salonach nie bryluje, bo i nie ma poco. Nie musi...
Because people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
201122, Perlmuttgrau - EX
202188, Schwarz - EX
203216 Cubanitsilver - EX
203708, Tanzanitblau
212225, Obsidianschwartz
201122, Perlmuttgrau - EX
202188, Schwarz - EX
203216 Cubanitsilver - EX
203708, Tanzanitblau
212225, Obsidianschwartz
- wredny
- VIP
- Posty: 363
- Rejestracja: 23 lip 2008, o 07:18
- VIN:
- Lokalizacja: podlasie
Spoko spoko, coś tam kombinują już Helmuty i wmercmarcin pisze:no i w hybrydach BMW wyprzedza MB ale dla mnie gdzie hybryda tam konczy sie juz motoryzacja!
Zastanawiam się tylko ile koncerny paliwowe muszą płacić koncernom samochodowym by nie robili samochodów czystoelektrycznych.
A swoją drogą to koreańskie samochody (KIA) jest bardzo dobrze oceniana wśród użytkowników.
Ale chyba odbiegliśmy od meritum... Jestem bardzo ciekaw decyzji autora wątku
Pozdrawiam
[center]
220CDI Classic '00 100kW@?kW [/center]
220CDI Classic '00 100kW@?kW [/center]
-
- Użytkownik
- Posty: 919
- Rejestracja: 14 mar 2009, o 09:15
- VIN:
- Lokalizacja: warszawa
- mercfan
- VIP
- Posty: 4258
- Rejestracja: 9 lut 2008, o 09:47
- VIN:
- Lokalizacja: Rzgów/Łódź
Tak na marginesie wiecie czemu pierwsza A klasa nie przeszła testu łosia?? Bo pierwotnie miała być właśnie samochodem hybrydowym z akumulatorami w podłodze, akumulatorów nie było=środek ciężkości na tyle wysoko, że mógł przewrócić automercmarcin pisze:no i w hybrydach BMW wyprzedza MB ale dla mnie gdzie hybryda tam konczy sie juz motoryzacja!
W211 200k 2005
W203 200k 2002
W124 300D 1991
W220 S320 CDI OM613 2004
W140 S320 M104
W211 E200 WDB2110411B360552
W212 E200
W203 200k 2002
W124 300D 1991
W220 S320 CDI OM613 2004
W140 S320 M104
W211 E200 WDB2110411B360552
W212 E200
- wredny
- VIP
- Posty: 363
- Rejestracja: 23 lip 2008, o 07:18
- VIN:
- Lokalizacja: podlasie
O popatrz, nie wiedziałem tego. Wydaje mi się, że A klasa to trochę za mała na zestaw aku+silnik spalinowy+silnik elektryczny. B nadaje się dużo lepiej. Mimo wszystko szkoda, że nie zaczęli już wtedy experymentować z hybrydami a zajęli się durnymi wymysłami zażynania alternatora przy zatrzymywaniu samochodu na światłach.
To może i ja kogoś zaskoczę... Wiecie, że C klasa jest produkowana w Bremie, Sindelfingen oraz East London? To ostatnie to bynajmniej nie w Europie
To może i ja kogoś zaskoczę... Wiecie, że C klasa jest produkowana w Bremie, Sindelfingen oraz East London? To ostatnie to bynajmniej nie w Europie
[center]
220CDI Classic '00 100kW@?kW [/center]
220CDI Classic '00 100kW@?kW [/center]