Co brac? C32 vs C55 AMG
Moderator: Dziki Mar
- compton
- VIP
- Posty: 28
- Rejestracja: 18 lut 2014, o 21:30
- VIN:
- Lokalizacja: Warszawa
Co brac? C32 vs C55 AMG
Witam Wszystkich!
W ciągu najbliższego tygodnia planuje zakup C32 lub C55. Szukam juz dość długo konkretnie tego modelu. Co prawda jeszcze niedawno polowałem na C36 lub C43, ale pomimo sentymentu do W202, stawiam na nowszy model. Budżet to 50 000PLN.
A wiec jest ten http://www.sauto.cz/osobni/detail/merce ... oFrom=list - stoi tez na mobile.de (juz od dłuższego czasu)
oraz ten http://otomoto.pl/mercedes-benz-c-55-amg-C30246373.html
Byc moze ktos z forum sprzedaje swoja maszyne?
Z gory dziekuje za info! Oczywiscie po zakupie wstawiam foty...
W ciągu najbliższego tygodnia planuje zakup C32 lub C55. Szukam juz dość długo konkretnie tego modelu. Co prawda jeszcze niedawno polowałem na C36 lub C43, ale pomimo sentymentu do W202, stawiam na nowszy model. Budżet to 50 000PLN.
A wiec jest ten http://www.sauto.cz/osobni/detail/merce ... oFrom=list - stoi tez na mobile.de (juz od dłuższego czasu)
oraz ten http://otomoto.pl/mercedes-benz-c-55-amg-C30246373.html
Byc moze ktos z forum sprzedaje swoja maszyne?
Z gory dziekuje za info! Oczywiscie po zakupie wstawiam foty...
Ostatnio zmieniony 18 lut 2014, o 21:58 przez compton, łącznie zmieniany 1 raz.
- piasektt
- VIP
- Posty: 647
- Rejestracja: 14 sty 2009, o 17:58
- VIN:
- Lokalizacja: Wrocław
Kup beczkę oleju (przyda się na dolewki) sprawdź czy bardzo bite czy tylko lekko i kupuj.
Między C32 a C55 jest kosmiczna różnica. C55 skręca, skrzynia lepiej przekłada, znacznie efektywniej hamuje.Nie wspominam już o wnętrzu po liftowym, które wygląda jako tak współcześnie w stosunku do C32 z nieciekawą kierownicą i zegarami. Natomiast z silnikiem C55 są większe problemy.
Jednak uważam, że 50tyś na C55 to za mało! Trzeba mieć 75 tyś zł w kieszeni z czego co najmniej 65 tyś na samochód i to też z bólem. W Niemczech normalne egzemplarze są warte około 13-15 tyś euro + opłaty. No chyba, że wklepując w allegro c55 patrzysz tylko na cenę to wtedy przepraszam.
Między C32 a C55 jest kosmiczna różnica. C55 skręca, skrzynia lepiej przekłada, znacznie efektywniej hamuje.Nie wspominam już o wnętrzu po liftowym, które wygląda jako tak współcześnie w stosunku do C32 z nieciekawą kierownicą i zegarami. Natomiast z silnikiem C55 są większe problemy.
Jednak uważam, że 50tyś na C55 to za mało! Trzeba mieć 75 tyś zł w kieszeni z czego co najmniej 65 tyś na samochód i to też z bólem. W Niemczech normalne egzemplarze są warte około 13-15 tyś euro + opłaty. No chyba, że wklepując w allegro c55 patrzysz tylko na cenę to wtedy przepraszam.
Ostatnio zmieniony 19 lut 2014, o 10:36 przez piasektt, łącznie zmieniany 1 raz.
- Smart
- VIP
- Posty: 5739
- Rejestracja: 29 gru 2012, o 11:25
- VIN:
- Lokalizacja: Katowice
Campton jesli pozwolisz udzielę Ci kilka rad w kwestii zakupu czy to AMG, czy Brabus, czy RS i tym podobnych bo zasada jest jedna w takich samochodach. Juz kiedyś pisałem o tym na forum:
1. Jeśli przy zakupie takiego samochodu mówisz o budżecie odpuść, bo to znaczy, że Cię nie stać. Tutaj się nie unoś bo moja wypowiedź jest życzliwa. Takie auto zwłaszcza z dużym przebiegiem albo po poprzednim włascicielu z ciężką nogą, któego było stać ale olewał koszty i tyle, może zaskoczyć Cię z każdej strony wydatkami, których byś nie przewidział a tu nie ma tanio. Często bywa, że nawet nie ma zamienników. Przykład ... koledze spierniczyła się lodówka z tyłu w AMG wprawdzie esce ale to przykład ... 12 tysięcy i brak zamiennika. Zobacz najpierw ile kosztuja zwykłe tarcze, opony, klocki do takiego modelu i porównaj z serią itd.. . Cena nie może być przy zakupietakiego pojazdu jakimkolwiek wyznacznikiem tym bardziej, że jeśli ktoś chce sprzedać za tyle a tyle to i tak jeśli jest rosądny i na przykład auto długo stoi bez względu na stan sprzeda Ci za tyle, za ile zaproponuje kupujący ale też pewnej granicy nie przekroczy. Takie auto musi kosztować jak jest ok. Cena to ostatnia sprawa i musisz pamiętać, że jak te auta były nowe, to nie celowały w grupę odbiorców, którzy pytają ile ... a zatem tutaj nie ma mowy o ekonomii. Tutaj fantazja i kasa, która nie boli jak ja będziesz wydawał ... w razie czego.
2. Musisz kupować takie auto z kimś kto ogarnia AMG i wie gdzie czytać i co oglądać zarówno na star diagnosis jak i w aucie, żeby zminimalizować ryzyko.
3. Jazd próbna przed podłączeniam SD ... pierwszy raz zaraz po odpaleniu a drugi po skończonej jeździe, musi trawać przynajmniej godzinę i to w różnych zakresach prędkości i przyspieszeń. Takie auta tak naprawdę rozgrzewa się i nabiera właściwych parametrów po około 20-30 minutach jazdy choć juz po kilku zdolne jest zrobić baaardzooo wiele ale tak naprawdę to takie na okragło pół godzinki i wtedy zawodnik pokazuje na co go stać. Po takiej jezdzie jak wszystko na SD jest ok ryzyko wtopy maleje. Ale ktoś musi wiedziec co czytać a jest tego trochę.
4. Taką pierwszą wskazówką dla laików ale skuteczną, jest dokłdne obejrzenia kolektora, jesli jest bodowo fioletowy, znaczy ktoś go wielokrotnie kopał "na zimno" i to ostro i tu już pierwsza lampka ostrzegawcza.
5. Takie auto tak naprawdę najlepiej kupić od kogoś kto nie tylko miał kasę ale jeszcze trochę oleju pod czaszką a tu naprawdę trudna rzecz.
Nie śpiesz się, sprawdzaj zanim kupisz i po dziesięć razy i powodzenia. Jak trafisz dobry egzemplarz będziesz isę nim cieszył a i tak potrafi jak to mistrz, miec chimery.
Powiem Ci na przykładzie prosiaków. Ja osobiście gdybym miał kupowac prosiaka to wybrał bym wolnossące V8, czy V6 a nie wersję GT ... bo niecała sekunda różnicy do setki czy trzy sekundy do dwustu życia Ci zasadniczo nie zmieni ale potrafi przewrócić kieszeń jak kupisz źle. Pakiety stylizacyjne zazwyczaj są dostępne w takich auatch więc na oko różnicy nie będzie a i tak jeśli nie jesteś kierwca z ptentem rajdowym ,to każdy taki objedzie Cię na torze dwa razy w serii.
[ Dodano: 2014-02-19, 10:57 ]
1. Jeśli przy zakupie takiego samochodu mówisz o budżecie odpuść, bo to znaczy, że Cię nie stać. Tutaj się nie unoś bo moja wypowiedź jest życzliwa. Takie auto zwłaszcza z dużym przebiegiem albo po poprzednim włascicielu z ciężką nogą, któego było stać ale olewał koszty i tyle, może zaskoczyć Cię z każdej strony wydatkami, których byś nie przewidział a tu nie ma tanio. Często bywa, że nawet nie ma zamienników. Przykład ... koledze spierniczyła się lodówka z tyłu w AMG wprawdzie esce ale to przykład ... 12 tysięcy i brak zamiennika. Zobacz najpierw ile kosztuja zwykłe tarcze, opony, klocki do takiego modelu i porównaj z serią itd.. . Cena nie może być przy zakupietakiego pojazdu jakimkolwiek wyznacznikiem tym bardziej, że jeśli ktoś chce sprzedać za tyle a tyle to i tak jeśli jest rosądny i na przykład auto długo stoi bez względu na stan sprzeda Ci za tyle, za ile zaproponuje kupujący ale też pewnej granicy nie przekroczy. Takie auto musi kosztować jak jest ok. Cena to ostatnia sprawa i musisz pamiętać, że jak te auta były nowe, to nie celowały w grupę odbiorców, którzy pytają ile ... a zatem tutaj nie ma mowy o ekonomii. Tutaj fantazja i kasa, która nie boli jak ja będziesz wydawał ... w razie czego.
2. Musisz kupować takie auto z kimś kto ogarnia AMG i wie gdzie czytać i co oglądać zarówno na star diagnosis jak i w aucie, żeby zminimalizować ryzyko.
3. Jazd próbna przed podłączeniam SD ... pierwszy raz zaraz po odpaleniu a drugi po skończonej jeździe, musi trawać przynajmniej godzinę i to w różnych zakresach prędkości i przyspieszeń. Takie auta tak naprawdę rozgrzewa się i nabiera właściwych parametrów po około 20-30 minutach jazdy choć juz po kilku zdolne jest zrobić baaardzooo wiele ale tak naprawdę to takie na okragło pół godzinki i wtedy zawodnik pokazuje na co go stać. Po takiej jezdzie jak wszystko na SD jest ok ryzyko wtopy maleje. Ale ktoś musi wiedziec co czytać a jest tego trochę.
4. Taką pierwszą wskazówką dla laików ale skuteczną, jest dokłdne obejrzenia kolektora, jesli jest bodowo fioletowy, znaczy ktoś go wielokrotnie kopał "na zimno" i to ostro i tu już pierwsza lampka ostrzegawcza.
5. Takie auto tak naprawdę najlepiej kupić od kogoś kto nie tylko miał kasę ale jeszcze trochę oleju pod czaszką a tu naprawdę trudna rzecz.
Nie śpiesz się, sprawdzaj zanim kupisz i po dziesięć razy i powodzenia. Jak trafisz dobry egzemplarz będziesz isę nim cieszył a i tak potrafi jak to mistrz, miec chimery.
Powiem Ci na przykładzie prosiaków. Ja osobiście gdybym miał kupowac prosiaka to wybrał bym wolnossące V8, czy V6 a nie wersję GT ... bo niecała sekunda różnicy do setki czy trzy sekundy do dwustu życia Ci zasadniczo nie zmieni ale potrafi przewrócić kieszeń jak kupisz źle. Pakiety stylizacyjne zazwyczaj są dostępne w takich auatch więc na oko różnicy nie będzie a i tak jeśli nie jesteś kierwca z ptentem rajdowym ,to każdy taki objedzie Cię na torze dwa razy w serii.
[ Dodano: 2014-02-19, 10:57 ]
He he ... no coż. Campton sam widzisz.piasektt pisze:No chyba, że wklepując w allegro c55 patrzysz tylko na cenę to wtedy przepraszam.
Ostatnio zmieniony 19 lut 2014, o 10:58 przez Smart, łącznie zmieniany 2 razy.
CL203 WDB2037461A802397
- piasektt
- VIP
- Posty: 647
- Rejestracja: 14 sty 2009, o 17:58
- VIN:
- Lokalizacja: Wrocław
- supi
- VIP
- Posty: 4956
- Rejestracja: 10 lut 2013, o 21:07
- VIN:
- Lokalizacja: Muranów
compton, Na forum w202 jest w ofercie amg. Tu też jest ten samochód ale w dziale moje auto, tyle że nie wiem czy coś takiego również Cię interesuje.
[ Dodano: 2014-02-19, 11:09 ]
viewtopic.php?t=12442 trochę inne
[ Dodano: 2014-02-19, 11:09 ]
viewtopic.php?t=12442 trochę inne
WDB2032421F298682 S203
s203-200k-avantgarde-2002-r-vt12799.html
s203-200k-avantgarde-2002-r-vt12799.html
- Smart
- VIP
- Posty: 5739
- Rejestracja: 29 gru 2012, o 11:25
- VIN:
- Lokalizacja: Katowice
Jasne Piasektt ... ja to rozumiem tylko czy Campton rozumie a jak zaczyna o tańszych ofert i mówi o budzecie no to szkoda by było chłopa, bo znaczy że liczy papierki i tu może zaboleć. Inny typ klienta. Zreszta skoro takie auta zajmowałeś, to też wiesz za ile one później schodziły i w jakim były nieraz stanie.
Ostatnio zmieniony 19 lut 2014, o 11:13 przez Smart, łącznie zmieniany 1 raz.
CL203 WDB2037461A802397
- compton
- VIP
- Posty: 28
- Rejestracja: 18 lut 2014, o 21:30
- VIN:
- Lokalizacja: Warszawa
Hej,
Dziekuje za wszystkie posty. Nie chce pisac, ze cena zakupu nie gra roli, dlatego okreslilem orientacyjny budzet zakupu. Oczywiscie w sakiewce jeszcze duzo zostaje, wiec mam swiadomosc dodatkowych wydatkow. Wazne dla mnie aby po prostu dobrze wybrac, nie koniecznie najtaniej. Dwa przedstawione modele sa moja selekcja, a ogloszenia tych dwoch modeli sledze od paru lat - de facto ten C55 jeszcze pol roku temu byl wystawiony za 75000.
Wczesniej mialem rownie kosztowne zabawki, wiec wiem co to znaczy placic za serwis i benzyne m.in. 400KM Subaru STI... Przykladowo jaki jeszt koszt tarcz i klockow na przod lub jakis inny przyklad ceny czesci?
Ten C30 tez wyglada niezle, ale brak skory jest dla mnie nie do zaakceptowania...
Pytania, ktore mnie interesuja to zakaladajac ze oba modele sa w dobrym stanie ktory wydaje sie "lepsza" inwestycja? Czy C32 100k 2002 v6 czy C55 160k 2004 v8
Jest tez taka swiezynka z niemiec http://goo.gl/P18JT4
Pozdrawiam, c
Dziekuje za wszystkie posty. Nie chce pisac, ze cena zakupu nie gra roli, dlatego okreslilem orientacyjny budzet zakupu. Oczywiscie w sakiewce jeszcze duzo zostaje, wiec mam swiadomosc dodatkowych wydatkow. Wazne dla mnie aby po prostu dobrze wybrac, nie koniecznie najtaniej. Dwa przedstawione modele sa moja selekcja, a ogloszenia tych dwoch modeli sledze od paru lat - de facto ten C55 jeszcze pol roku temu byl wystawiony za 75000.
Wczesniej mialem rownie kosztowne zabawki, wiec wiem co to znaczy placic za serwis i benzyne m.in. 400KM Subaru STI... Przykladowo jaki jeszt koszt tarcz i klockow na przod lub jakis inny przyklad ceny czesci?
Ten C30 tez wyglada niezle, ale brak skory jest dla mnie nie do zaakceptowania...
Pytania, ktore mnie interesuja to zakaladajac ze oba modele sa w dobrym stanie ktory wydaje sie "lepsza" inwestycja? Czy C32 100k 2002 v6 czy C55 160k 2004 v8
Jest tez taka swiezynka z niemiec http://goo.gl/P18JT4
Pozdrawiam, c
Ostatnio zmieniony 19 lut 2014, o 13:13 przez compton, łącznie zmieniany 1 raz.
- majki
- VIP
- Posty: 105
- Rejestracja: 18 sie 2008, o 22:09
- VIN:
- Lokalizacja: Szczecin
- compton
- VIP
- Posty: 28
- Rejestracja: 18 lut 2014, o 21:30
- VIN:
- Lokalizacja: Warszawa
-
- VIP
- Posty: 1175
- Rejestracja: 13 wrz 2011, o 10:32
- VIN:
- Lokalizacja: Warszawa
Kupując sportowe auto trzeba mieć drugie tyle gotówki na potencjalne naprawy.
Jak nie masz tyle to kup c320 w benzynie z pakietem AMG
Taki mały offtopic, na forum w211 był gość co koniecznie chciał sprzedać swoje w211, bo upatrzył sobie swojego wymarzonego cls'a.
To ja mu grzecznie mówię by odpuścił cls'a jak musi za grosze sprzedać e klasę, by go kupić, bo tyle co on dostanie za ta e klase to będzie musiał włożyć w cls'a w ciągu roku.
No to on oburzony, że go stać i żebym się nie wpierdalał, bo on cls 500 kupuje
Później jeszcze inni opowiadali, że po co mieć dwa auta, lepiej jedno sprzedać, chodzić pieszo i polować na drugie, bo by nie mieli gdzie dwóch trzymać, itp. Polacy przy kupowaniu aut całkowicie tracą zdrowy rozsądek
Według mnie przy takim budżecie to zostaje Ci szukanie c32AMG...
Adam
Jak nie masz tyle to kup c320 w benzynie z pakietem AMG
Taki mały offtopic, na forum w211 był gość co koniecznie chciał sprzedać swoje w211, bo upatrzył sobie swojego wymarzonego cls'a.
To ja mu grzecznie mówię by odpuścił cls'a jak musi za grosze sprzedać e klasę, by go kupić, bo tyle co on dostanie za ta e klase to będzie musiał włożyć w cls'a w ciągu roku.
No to on oburzony, że go stać i żebym się nie wpierdalał, bo on cls 500 kupuje
Później jeszcze inni opowiadali, że po co mieć dwa auta, lepiej jedno sprzedać, chodzić pieszo i polować na drugie, bo by nie mieli gdzie dwóch trzymać, itp. Polacy przy kupowaniu aut całkowicie tracą zdrowy rozsądek
Według mnie przy takim budżecie to zostaje Ci szukanie c32AMG...
Adam
Ostatnio zmieniony 19 lut 2014, o 13:52 przez greenwitch, łącznie zmieniany 1 raz.
Adam
Mercedes W203 2002 sedan Elegance
VIN WDB2030061A360421
Mercedes W203 2002 sedan Elegance
VIN WDB2030061A360421
- majki
- VIP
- Posty: 105
- Rejestracja: 18 sie 2008, o 22:09
- VIN:
- Lokalizacja: Szczecin
Możliwe, choć wiem, że to było coś więcej niż tarcze+klocki ale nie znam szczegółów.
Tak czy owak szeroko
Inny kolega co miał AMG w sportcoupe w CDI mówił tylko, że każda, najmniejsza część kosztowała od 2 do 3 razy drożej choć niektóre w ogóle się nie różniły od zwykłych części mercedesa. Życie
Tak czy owak szeroko
Inny kolega co miał AMG w sportcoupe w CDI mówił tylko, że każda, najmniejsza część kosztowała od 2 do 3 razy drożej choć niektóre w ogóle się nie różniły od zwykłych części mercedesa. Życie
Ostatnio zmieniony 19 lut 2014, o 13:48 przez majki, łącznie zmieniany 1 raz.
E200 Kompressor Kombi Avangarde 2007 r.
- compton
- VIP
- Posty: 28
- Rejestracja: 18 lut 2014, o 21:30
- VIN:
- Lokalizacja: Warszawa
Mam drugie tyle AMG "wanna be" nei wchodzi w gre.greenwitch pisze:Kupując sportowe auto trzeba mieć drugie tyle gotówki na potencjalne naprawy.
Jak nie masz tyle to kup c320 w benzynie z pakietem AMG
Adam
Chetnie zaplace, ale auto musi mi to rekompensowac doznaniami, ktore sa bezcenne - za reszte zaplace karta MasterCard
Ostatnio zmieniony 19 lut 2014, o 13:50 przez compton, łącznie zmieniany 1 raz.
- majki
- VIP
- Posty: 105
- Rejestracja: 18 sie 2008, o 22:09
- VIN:
- Lokalizacja: Szczecin
-
- VIP
- Posty: 1175
- Rejestracja: 13 wrz 2011, o 10:32
- VIN:
- Lokalizacja: Warszawa
- compton
- VIP
- Posty: 28
- Rejestracja: 18 lut 2014, o 21:30
- VIN:
- Lokalizacja: Warszawa
No za cos swiezego moge dac wiecej, no problem.
Jakos taki C350 (http://allegro.pl/c350-benzyna-amg-jasn ... 46131.html) nie ma dla mnie tego czegos co AMG W203... No i te 270 koni wydaje sie troche malo Co innego C63 ale to juz inny budzet...
Jakos taki C350 (http://allegro.pl/c350-benzyna-amg-jasn ... 46131.html) nie ma dla mnie tego czegos co AMG W203... No i te 270 koni wydaje sie troche malo Co innego C63 ale to juz inny budzet...
Ostatnio zmieniony 19 lut 2014, o 14:02 przez compton, łącznie zmieniany 1 raz.