poszukuję dobrej C

Tutaj zamieszczamy pytania odnośnie zakupu auta. W temacie proszę wpisać model szukanego auta np W203 C320 CDI i jak jest to VIN.

Moderator: Dziki Mar

skos
Użytkownik
Posty: 4
Rejestracja: 4 gru 2011, o 15:58
VIN:
Lokalizacja: Słupsk

poszukuję dobrej C

Post autor: skos »

witam
Jak zapewne wiecie kupno auta w naszym kraju to nie lada wyzwanie. Jeśli ktoś z Was chce się rozstać ze swoją, podkreślam SWOJĄ celiną, nie autem na handel, to proszę o ofertę. Na dźwięk słów "IGŁA", "BEZWYPADEK", "FULL" itp. występuję u mnie nagła i niepochamowana chęć anihilacji interlokutora, uczciwie ostrzegam...

Jakiego auta szukam?
-"poliftingowego", najchętniej roczniki 2005-2006,
- którego właściciel zna pełną historię i potrafi ją w jakiś sposób udokumentować
- automat,
- silnik benzynowy nie słabszy niż 192km, najlepiej c320/350 - wyposażonego w ksenony, skórzana tapicerka mile widziana
- kombi

wyjatki od powyższego, które chętnie rozpatrzę: c32amg, c320cdi

Jakiego auta NIE szukam: okazji, ulepa po dzwonie tudzież wodowaniu, diesla(poza 320cdi), manualna skrzynia, SportCoupe (bo już jedno mam), z USA

z góry przepraszam co wrażliwszych użytkowników za może trochę ofensywny ton mojej wypowiedzi ale poszukiwania auta naprawdę potrafią zmienć człowieka w trochę bardziej najeżonego niż jest on na codzień.

a na deser mała ankieta... :mysli:

pozdrawiam
SK
dwie gwiazdki
Mercedes B200 - małżowiny
Mercedes CLS 320 CDI
Awatar użytkownika
Johnnybravo
Użytkownik
Posty: 310
Rejestracja: 22 sie 2010, o 13:37
VIN:
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: Johnnybravo »

Witam

Moim skromnym zdaniem egzemplarza spełniającego wszystkie te wymagania jednocześnie nie znajdziesz w PL. Jeżeli ma być z historią i bezwypadkowością to może się trafi jakiś goły classic z polskiego salonu, ale takiego przecież nie szukasz. Egzemplarze z dobrym wyposażeniem i dużym silnikiem raczej w PL nie występują bo kto miał pieniądze na nowego wolał kupić w211, a kto sprowadzał z zagranicy to zazwyczaj walonego bo tylko takie się opłaca i opłacalo sprowadzać. Podaż dobrze wyposażonych poliftingowych w203 w PL jest dość mała bo wszyscy wolą kupić za porównywalne pieniądze w211. Taka prawda. Sam czasami z ciekawości przeglądam ogłoszenia i te dobrze wyposażone to zazwyczaj c230 z USA, a z Niemiec to raczej skromne 180/200 kompressory i 220cdi (mowa o poliftingowych)

Najprostrzym rozwiązaniem jest zgromadzić ok 15-20tyś euro i jechać z nimi np do Niemiec gdzie rynek tych aut jest ogromny i napewno się znajdzie coś ciekawego :ok: Jeżeli będziesz miał szczęście to uda się trafić takie auto od pierwszego właściciela lub od dilera gdzie było zakupione i serwisowane. Oczywiście musisz zdawać sobie sprawę że bardzo dużo trzeba zapłacić aby auto spełniało wszystkie Twoje wymagania, przy odsprzedaży będziesz mógł liczyć jedynie na standardową cenę z polskiego rynku, ewentualnie ciut wyżej jak Ci się poszczęści.
W niższych kwotach raczej nie znajdziesz egzemplarza spełniającego Twoje wymagania bo niestety Niemcy nie są motoryzacyjnym eldorado i tak samo jak wszędzie tańsze oferty są poprostu słabsze od tych droższych :oczko:

Pozdrawiam i życzę owocnych poszukiwań

[ Dodano: 2011-12-04, 18:10 ]
Na chwilę obecną znalazłem takiego:

http://otomoto.pl/mercedes-benz-c-320-t ... 50267.html

po zdjęciach trudno się do czegoś przyczepić :ok: cena jak na polskie warunki bardzo wysoka, jak na niemieckie dość niska
Ostatnio zmieniony 4 gru 2011, o 17:53 przez Johnnybravo, łącznie zmieniany 1 raz.
S viewtopic.php?t=16181
E viewtopic.php?t=9799
C viewtopic.php?t=8502
Pozdrawiam wszystkie dziewczyny i chłopaków wielbiących mercedesy :)
skos
Użytkownik
Posty: 4
Rejestracja: 4 gru 2011, o 15:58
VIN:
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: skos »

Johnnybravo pisze:Moim skromnym zdaniem...
hej, zdaję sobie z tego wszystkiego sprawę i prawdopodobnie na wyjeździe po auto się skończy ale nie zaszkodzi zapytać. Takie auta czasami się zdarzają i w Polsce...
Czy wymagania aż tak wygórowane? benzynowa c-klasa kombi, np 230 kompressor to nie znowu aż taki top. Po ogólej ilości c-klas w naszym kraju można przypuszczać że coś tam by się jeszcze mogło znaleźć.
co do sprowadzenia to jeśli się na tym skończy to bedzie to pewnie 230kompressor (1.8) bo akcyzę 18,6% uważam za zwykłe złodziejstwo :zly:
SK
dwie gwiazdki
Mercedes B200 - małżowiny
Mercedes CLS 320 CDI
czeslaw555
VIP
Posty: 324
Rejestracja: 15 gru 2009, o 18:45
VIN: brak vin
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: czeslaw555 »

czy w tym aucie z linku występował taki zderzak w wersji Elegance ? czy to nie jest czasem od Avantgardy , jest to auto po lifcie i jeżeli się mylę to proszę o sprostowanie bo nie pamętam
Ostatnio zmieniony 4 gru 2011, o 19:04 przez czeslaw555, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Johnnybravo
Użytkownik
Posty: 310
Rejestracja: 22 sie 2010, o 13:37
VIN:
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: Johnnybravo »

Po lifcie w elegance i avantgardzie były te same zderzaki :oczko:

[ Dodano: 2011-12-04, 19:43 ]
skos pisze:
Johnnybravo pisze:Moim skromnym zdaniem...
hej, zdaję sobie z tego wszystkiego sprawę i prawdopodobnie na wyjeździe po auto się skończy ale nie zaszkodzi zapytać. Takie auta czasami się zdarzają i w Polsce...
Czy wymagania aż tak wygórowane? benzynowa c-klasa kombi, np 230 kompressor to nie znowu aż taki top. Po ogólej ilości c-klas w naszym kraju można przypuszczać że coś tam by się jeszcze mogło znaleźć.
co do sprowadzenia to jeśli się na tym skończy to bedzie to pewnie 230kompressor (1.8) bo akcyzę 18,6% uważam za zwykłe złodziejstwo :zly:
Niby nie, ale na polskim rynku wtórnym takich egzemplarzy po prostu nie ma. Ogólnie podaż benzynowych poliftingowych w203 jest bardzo mała, a jak do tego oczekujesz 100% bezwypadkowości i historii to już kaplica :mysli: jasne, może się trafić ale raczej przypadkiem niż w wyniku poszukiwań.

Zerknąłem na mobile i jak wklepiemy benzyne, ponad 150PS, kombi, od 2005r, automat, to na taki fajniejszy egzemplarz (elegance/avantgarde) potrzeba od 13-14 tyś euro w górę, czyli przy obecnym kursie od ok 60000zł na samo auto, do tego opłaty, koszty wycieczki itp. C230 kompressorów jest dość mało i też trzeba mieć szczęście aby akurat ładnego znaleść :oczko:

Ten mi się spodobał :ok:
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... abNumber=1
Ostatnio zmieniony 4 gru 2011, o 19:45 przez Johnnybravo, łącznie zmieniany 1 raz.
S viewtopic.php?t=16181
E viewtopic.php?t=9799
C viewtopic.php?t=8502
Pozdrawiam wszystkie dziewczyny i chłopaków wielbiących mercedesy :)
skos
Użytkownik
Posty: 4
Rejestracja: 4 gru 2011, o 15:58
VIN:
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: skos »

nigdzie nie napisałem że ma być 100% bezwypadkowy. oczekuję jedynie uczciwości. jeśli np. auto miało wymieniony błotnik i jest to udokumentowane jaka to była szkoda to naprawdę nie widzę problemu. zdaję sobie sprawę że 5-6cio letnie auto to nie nówka.
sam sprzedawałem ostatnio swoje poprzednie auto - miało malowaną klapę bagażnika o czym w rozmowie z kupującymi za każdym razem uprzedzałem i miałem do tego zdjęcia tuż przed naprawą. i nie było żadnego problemu
mniej więcej takiego podejścia oczekuję.

co do tej c350 -bardzo ładna i wszystko byłoby pięknie gdyby nie złodzejska, pie :censored: akcyza...
SK
dwie gwiazdki
Mercedes B200 - małżowiny
Mercedes CLS 320 CDI
Awatar użytkownika
Johnnybravo
Użytkownik
Posty: 310
Rejestracja: 22 sie 2010, o 13:37
VIN:
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: Johnnybravo »

hmmm :mysli: niestety realia są takie że nawet jak auto jest serwisowane w ASO to i tak w książce serwisowej nie znajdzie się adnotacji na temat napraw blacharsko lakierniczych czy jakichkolwiek innych. Mało kto bawi się w jakieś zdjęcia czy dokumentacje szkód bo tak czy siak głównym atutem przy sprzedaży auta będzie jego cena. Wiem o czym piszę bo od miesiąca rodzice próbują sprzedać swoją c klasę w cenie 2-3 tyś zł wyższej (czyli mniej więcej tyle ile wynosi zwykły przegląd co 15tyś km) niż przeciętna i zainteresowanie jest bliskie zeru. Nikt nie patrzy na to ze auto jest od 5 lat w jednych rękach, że ma udokumentowany dość niski przebieg, autentyczną książkę serwisową, teczkę pełną faktur i jeszcze trochę dodatków. Liczy się przede wszystkim cena.

Fajnie że zwracasz uwagę na takie rzeczy jak udokumentowana historia itp. :ok: jednak jesteś raczej wyjątkiem i jeżeli uda Ci się znaleźć egzemplarz na polskim rynku wtórnym spełniający Twoje wymagania to będzie to raczej przypadek :oczko: Za granicą oferta jest dużo bardziej zróżnicowana jednak za taki "pewny" egzemplarz trzeba sporo zapłacić. Musisz to robić z pełną tego świadomością bo jak auto wjedzie do Polski to jego realna wartość od razu spadnie do poziomu innych przeciętniaków
S viewtopic.php?t=16181
E viewtopic.php?t=9799
C viewtopic.php?t=8502
Pozdrawiam wszystkie dziewczyny i chłopaków wielbiących mercedesy :)
Awatar użytkownika
zablockm
VIP
Posty: 375
Rejestracja: 13 maja 2008, o 10:35
VIN:
Lokalizacja: Warszawa / Otwock

Post autor: zablockm »

Johnnybravo pisze:hmmm niestety realia są takie że nawet jak auto jest serwisowane w ASO to i tak w książce serwisowej nie znajdzie się adnotacji na temat napraw blacharsko lakierniczych czy jakichkolwiek innych.
Oczywiście ,że znajdą się adnotacje jeśi auto było naprawiane przez ASO
A już napewno jeśli blacha była robiona z powodu rdzy
C270 - 2001 - 212 KM/506 Nm - EX
C320 - 2000 - 218 KM - ELEGANCE - EX
Oferuję najnowsze mapy do systemów nawigacji dla MB i nie tylko. STAR DIAGNOSIS Zapraszam. Tel. 535-708-888
Awatar użytkownika
Johnnybravo
Użytkownik
Posty: 310
Rejestracja: 22 sie 2010, o 13:37
VIN:
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: Johnnybravo »

hmmm ja jeszcze nigdy takiej książki serwisowej nie widziałem gdzie byłyby wypisywane naprawy :usmiech: ale też na siłę nie upieram się że takich nie ma. Z tego co zauważyłem to ASO MB (polskie) postępuje zgodnie z wymaganiami klienta, który przy sprzedaży raczej nie przyzna się że kilkuletni mercedes był robiony na rdzę, a taki wpis w książce tylko by go dobił... Nie wiem jak to wygląda w serwisie mercedesa, jednak w wiem że sporo osób jeździ do ASO konkurencyjnej marki premium z własnymi filtrami, olejami itp tylko po to aby zapłacić za usługę wymiany oleju i w ten sposób uzyskują pieczątkę... auto jest już serwisowane w ASO :haha: Pic na wodę fotomontaż :ok: Dla mnie serwisowanie w ASO nie jest jakimś wyznacznikiem stanu auta (chyba że ktoś ma wszystkie faktury, z wyszczególniiną robocizną i materiałami). Olsztyńskiego ASO MB z całą odpowiedzialnością nie polecam...
Ostatnio zmieniony 5 gru 2011, o 10:44 przez Johnnybravo, łącznie zmieniany 1 raz.
S viewtopic.php?t=16181
E viewtopic.php?t=9799
C viewtopic.php?t=8502
Pozdrawiam wszystkie dziewczyny i chłopaków wielbiących mercedesy :)
David13
Użytkownik
Posty: 56
Rejestracja: 21 maja 2011, o 19:49
VIN:
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: David13 »

Ja oddawałem swojego sprintera na gwarancje z powodu rdzy, Pan odpowiedział mi ze gwarancja obejmuje te elementy na których są dziury od rdzy, a nie ogniska po czym zabrali mi samochód na 3 dni, nic nie robili poza tym ze wymyli ta rdze jakąś chemia i mniej się rzucała w oczy przez cale 2 tygodnie, oczywiście ani w książce ani w historii MB nic nie napisali ze samochód posiada liczne ogniska rdzy, Co do serwisów to nie mam w ogóle przekonania, nie wiem czy nie wolał bym samochodu robionego u jednego mechanika i pliku faktur na wszystkie rzeczy eksploatacyjne. Serwisów w Szczecinie i Koszalinie również nie polecam.
C 220 CDI 2003r. (150KM) elegance
E 350T CDI 2010r. (231KM) elegance
Awatar użytkownika
Johnnybravo
Użytkownik
Posty: 310
Rejestracja: 22 sie 2010, o 13:37
VIN:
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: Johnnybravo »

wow dziury od rdzy w aucie na gwarancji :haha: doskonale sobie zdają sprawę jakie buble ostatnio puszczają na rynek :ok:

Wracając do poszukiwań poliftingowego w203 kombi z automatem, od 2005 i mocą ponad 190km to na chwilę obecną na allegro jest 0, słownie "zero" benzyniaków i kilka c320cdi. Więc tak jak już wcześniej pisałem podaż mocnych benzyniaków na chwilę obecną jest dość mizerna :mysli:
S viewtopic.php?t=16181
E viewtopic.php?t=9799
C viewtopic.php?t=8502
Pozdrawiam wszystkie dziewczyny i chłopaków wielbiących mercedesy :)
Awatar użytkownika
mugger
VIP
Posty: 1785
Rejestracja: 20 sie 2008, o 10:27
VIN:
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: mugger »

Znam ten ból...
Sam poszukuję aktualnie w209 poliftowego w dużym silniku, z wysokim wyposażeniem i w miarę nie porozbijanego... (jeśli chodzi o wypadkowość interesuje mnie tylko zgodność punktów podłogowych z wzorcem).
Niestety takie auta (duży, mocny silnik) najczęściej właścicieli zmieniają z chwilą oderwania/ zmiażdżenia przodu na skutek bliskich i namiętnych kontaktów z drzewami, barierkami itp...

Musisz cierpliwie czekać...

Ewentualnie możesz zejść z wymogów wyposażenia i je potem dokupić...

Ostatnio sprzedawałem seata toledo z silnikiem v-ką - taka zabawka do ostrzejszej jazdy...
ciężka sprawa - zainteresowanych praktycznie brak, a po pytaniach w stylu ile to pali - najlepiej podziękować za rozmowę... miałem egzemplarz bity - bocznie (na szczęście "przerysowanie" bez przesunięcia podłogi) jedyny chętny który przyjechał - kupił auto bez zbędnych dyskusji bo z pośród 5 jakie oglądał to było najmniej klepane... ot obraz sprzedaży/kupna aut z największymi silnikami w swoim modelu...

Także życzę wytrwałości i cierpliwości... ja na razie rozglądam się 2 miesiąc....desperata zacznę grać po pół roku
w168, w203, w123
Awatar użytkownika
Johnnybravo
Użytkownik
Posty: 310
Rejestracja: 22 sie 2010, o 13:37
VIN:
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: Johnnybravo »

Bardzo mało jest dobrze wyposażonych aut z polskich salonów :mysli: a te sprowadzane zazwyczaj były dość mocno trafione aby były opłacalne. Dobrze wyposażone, bezwypadkowe auta za granicą są porostu drogie, a jak jeszcze dorzucimy do tego wszelkie koszty sprowadzenia to już robi się nie wesoło :uee: jednak wydaje mi się że jest to najrozsądniejsza droga nabycia takiego auta. Niestety mimo że przepłacimy przy późniejszej odsprzedaży realna wartość naszego auta nie będzie wiele odstawała od tych które sprowadzone byly zmasakrowane czy też w kawałkach....

znacznie łatwiej jest znaleść dobry egzemplarz w203/w209/w211 z silnikiem 1.8 kompressor, a to dlatego że za granicą są tańsze, są niższe opłaty związane ze sprowadzeniem, a co najciekawsze jest sporo egzemplarzy z polskich salonów bo.... były znacznie tańsze od diesli czy modeli z większymi benzynami.... :ok:
S viewtopic.php?t=16181
E viewtopic.php?t=9799
C viewtopic.php?t=8502
Pozdrawiam wszystkie dziewczyny i chłopaków wielbiących mercedesy :)
Imlal
Użytkownik
Posty: 15
Rejestracja: 28 lut 2010, o 16:07
VIN:
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Post autor: Imlal »

Witam
Aby wprowadzić do tej dyskusji trochę optymizmu :hejka: przedstawiam przykład takiego auta z polskiego salonu, w dobrym wypasie, z udokumentowanym przebiegiem i całą historią
niestety to tylko 220 CDI ale poza tym chyba OK
Auto jest u mnie 2 lata i faktycznie ostatnio prawie nie jeździ bo mam jeszcze kilka innych autek. Auto miało malutką stłuczkę z przodu - naprawioną w ASO w Bielsku-Białej - mam pełną dokoumentację zdjęciową tej stłuczki
Cena i tak niższa niż w de, oczywiście do dalszej negocjacji ale jaki jest rynek sami wiecie :placz:
A tu link do ogłoszenia
http://szukaj.pl.mobile.eu/pojazdy/deta ... e8db0d4e7c
Pozdrawiam
Imlal

W203T 220CDI 2006
W107 280SLC 1981
W116 300SD 1980
Awatar użytkownika
Johnnybravo
Użytkownik
Posty: 310
Rejestracja: 22 sie 2010, o 13:37
VIN:
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: Johnnybravo »

uuuu bardzo ładne autko :ok: aczkolwiej SLC robi na mnie znacznie większe wrażenie :haha:

niestety każdemu się nie dogodzi bo autor watku chciałby mocną benzynę :bezradny: ale co poradzić :oczko:

Wstaw swoje auto do działu 'giełda/sprzedam auto' może akurat komuś wpadnie w oko

Pozdrawiam
S viewtopic.php?t=16181
E viewtopic.php?t=9799
C viewtopic.php?t=8502
Pozdrawiam wszystkie dziewczyny i chłopaków wielbiących mercedesy :)
ODPOWIEDZ

Wróć do „Pomoc w zakupie”