jelonfr pisze:szukam ekonomiki
Seicento
jelonfr pisze:mam świadomość tego co napisałeś, wysokich cen wymiany
chyba nie
jelonfr pisze: czy nadają się do oglądania
taaaa....zwłaszcza ten
http://otomoto.pl/oferta/mercedes-benz- ... 1fd90048d7 gwiazd już więcej nie mógł założyć
Napisałby wprost "dzwonione było"
Tył na pewno lakierowany, ale czy ze względu na rdzę to tak nie powiem
Nr 2 noooo to opcja mietek za dychacza
do tego oczywiście w cenie prowizja komisu
to bez ogladania warto by się zastanowić czemu taka promocja, bo nie sądzę, aby byli z Czerwonego Krzyża
Poza tym gałka zmiany biegów się rozpadła, więc założona z w169
, lakierowany tył po kolizji i założony tylny zderzak z Avantgarde.....przy czym tu jest auto Classic ..........ale to normalka przy takiej promocji
, sprężyny tylne "oklapły" i pewnie dlatego światła na II położeniu są.
Poza tym byś się najpierw przywitał, a nie
jelonfr pisze:nie doczekałem się jakiejkolwiek wypowiedzi na temat tych pojazdów
bo to chyba nie bardzo uwaga
[ Dodano: Śro 29 Kwi, 15 13:32 ]
paakayttaja pisze:W takim razie, jaka jest mniej więcej dobra cena za sprzed liftowego W203?
zobacz na mobile.de uwzględniając przebiegi , roczniki i porównując z naszym rynkiem. Nie wiem czy np. w chwili obecnej swojego bym oddał za ok. 20
choć ze względu na rocznik i przebieg nie jeden na giełdzie czy przed monitorem by się po czole pukał. Problem w tym, że jak kupisz takiego za np ok 15, to i tak swoje włożysz..... nie od razu to wkrótce. Dużo części eksploatacyjnych , które się sypią ( nie mówię o klockach, tarczach itp. ) są z ASO i kosztują adekwatnie do segmentu auta