Auto gaśnie gdy jest jeszcze 1/4 baku, problem przelewu baku
Moderator: Dziki Mar
-
- Użytkownik
- Posty: 14
- Rejestracja: 2 gru 2014, o 22:34
- VIN:
- Lokalizacja: Katowice
Przy 1/4 paliwa w baku auto przestaje jechać
Pomocy!
Od 3 miesięcy bujam się z naprawą układu paliwowego i końca moich problemów nie widać
Zaczęło się banalnie, któregoś dnia umarła pompa. Mechanik szybko zdiagnozował i wsadził nową za 1000zł (ponoć BOSCH) - do dziś rachunku nie zobaczyłem. Następnie zadzwonił że jeden króciec w pływaku jest ukruszony (ponoć z wiekiem plastik jest słaby i się kruszy) - oczywiście dowiedziałem się, że tak już było i trzeba wymienić więc wymieniłem pływak (którego musiałem długo szukać). Po 2 miesiącach pobytu auta u mechanika wyjechałem, zatankowałem do pełna i zanim dojechałem do domu miałem już ćwierć baku paliwa mniej i smród benzyny w aucie - okazało się że nie siadła dobrze uszczelka pływaka. Mechanik wymienił uszczelkę ale teraz mam takie efekt że auto mając 1/4 paliwa w baku gaśnie tak jakby się kończyło paliwo - zgaduję że paliwa tam jest (a nie jest tak że pływak źle wskazuje) ponieważ jak dojadę na stację to wchodzi tylko 40l. W samochodzie nadal śmierdzi benzyną ale nie widać wyraźnych wycieków, rozłożyłem nawet kartony pod autem w garażu ale nie widzę plam.
Proszę o pomoc bo jestem już strasznie sfrustrowany tą sytuacją. W akcie depsaracji pojechałbym już nawet do ASO ale mnie nie stać - wiadomo Grudzień, najgorszy miesiąc.
Od 3 miesięcy bujam się z naprawą układu paliwowego i końca moich problemów nie widać
Zaczęło się banalnie, któregoś dnia umarła pompa. Mechanik szybko zdiagnozował i wsadził nową za 1000zł (ponoć BOSCH) - do dziś rachunku nie zobaczyłem. Następnie zadzwonił że jeden króciec w pływaku jest ukruszony (ponoć z wiekiem plastik jest słaby i się kruszy) - oczywiście dowiedziałem się, że tak już było i trzeba wymienić więc wymieniłem pływak (którego musiałem długo szukać). Po 2 miesiącach pobytu auta u mechanika wyjechałem, zatankowałem do pełna i zanim dojechałem do domu miałem już ćwierć baku paliwa mniej i smród benzyny w aucie - okazało się że nie siadła dobrze uszczelka pływaka. Mechanik wymienił uszczelkę ale teraz mam takie efekt że auto mając 1/4 paliwa w baku gaśnie tak jakby się kończyło paliwo - zgaduję że paliwa tam jest (a nie jest tak że pływak źle wskazuje) ponieważ jak dojadę na stację to wchodzi tylko 40l. W samochodzie nadal śmierdzi benzyną ale nie widać wyraźnych wycieków, rozłożyłem nawet kartony pod autem w garażu ale nie widzę plam.
Proszę o pomoc bo jestem już strasznie sfrustrowany tą sytuacją. W akcie depsaracji pojechałbym już nawet do ASO ale mnie nie stać - wiadomo Grudzień, najgorszy miesiąc.
- jarod32
- Użytkownik
- Posty: 4437
- Rejestracja: 22 paź 2013, o 13:26
- VIN: Honda_PILOT
- Lokalizacja: DLW
- Kontakt:
Temat rozpisany na czynniki pierwsze na forum. Proszę użyć wyszukiwarki a przede wszystkim przeczytać regulamin i uzupełnić podpis.
270 CDI asb 2002r Avantgarde już historia ...
Mitsubishi Pajero 2,5TD 1988 też historia
HONDA Accord 2.4 Tourer aktualnie jako drugie
HONDA Pilot 3.5 made in Canada
Z moim zdaniem i opiniami nie trzeba się zgadzać.. zawsze chętnie poznam inne
Mitsubishi Pajero 2,5TD 1988 też historia
HONDA Accord 2.4 Tourer aktualnie jako drugie
HONDA Pilot 3.5 made in Canada
Z moim zdaniem i opiniami nie trzeba się zgadzać.. zawsze chętnie poznam inne
-
- Użytkownik
- Posty: 14
- Rejestracja: 2 gru 2014, o 22:34
- VIN:
- Lokalizacja: Katowice
-
- Użytkownik
- Posty: 65
- Rejestracja: 22 mar 2013, o 03:21
- VIN:
- Lokalizacja: Warszawa
-
- Użytkownik
- Posty: 14
- Rejestracja: 2 gru 2014, o 22:34
- VIN:
- Lokalizacja: Katowice
-
- Użytkownik
- Posty: 65
- Rejestracja: 22 mar 2013, o 03:21
- VIN:
- Lokalizacja: Warszawa
- Gabrielll
- VIP
- Posty: 919
- Rejestracja: 9 maja 2014, o 11:34
- VIN: WDB2030451F1606605
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
NIestety Jord ona w ogóle nie działa - pokazuje jakieś bzdury... Można by to zgłosić.jarod32 pisze:T Proszę użyć wyszukiwarki .
Ja jak coś chcę znaleźć to wpisuję na googlach treść + w203 i pokazuje tematy na naszym fotum.
Ostatnio zmieniony 7 gru 2014, o 12:28 przez Gabrielll, łącznie zmieniany 1 raz.
C200K <M111+LPG>
Masz problemy z LPG ? - PISAĆ NA PW!, udzielam pomocy na terenie Mazowsza-> jak pomogłem, poleć znajomym.
http://termowizja-amb.pl/
Masz problemy z LPG ? - PISAĆ NA PW!, udzielam pomocy na terenie Mazowsza-> jak pomogłem, poleć znajomym.
http://termowizja-amb.pl/
- jarod32
- Użytkownik
- Posty: 4437
- Rejestracja: 22 paź 2013, o 13:26
- VIN: Honda_PILOT
- Lokalizacja: DLW
- Kontakt:
-
- VIP
- Posty: 305
- Rejestracja: 17 mar 2011, o 20:15
- VIN: WDB2037061A158143
- Lokalizacja: Stalowa Wola
Kolego dobrze Ci tutaj inni radzą bylo na ten temat dość dużo a może i więcej,ale po krótce zacznij od wymiany wszystkich uszczelnień na układzie paliwowym przy silniku,tj.filtr,pompa,listwa wtryskowa,doslownie wymień wszystko.Piszesz,że pompa po wymianie,pływak także,tak wiec jeżeli nie masz jakiejś nieszczelności na przewodach paliwowych pod autem powinno Ci zagrać.Radze kupic uszczelnienia "oringii" oryginalne.Z drugiej strony skoro ten partacz takie jest moje zdanie wymienił Ci pompe to czym to uzasadnił,dał pompe na stół prób jezeli tak to jakie pompa dawała ciśnienie.Ja bym gościa przycisnoł.A tak na koniec nie pisz kolego,że czuć zapach benzyny w aucie skoro masz cdi,no chyba,że wlaleś benzynkę.Sukcesów
sport coupeMB 220 cdi/2001.WDB2037061A158143.I już wiosna jeszcze trzy dni i cupetka będzie ponownie widziana na drodze.
- jarod32
- Użytkownik
- Posty: 4437
- Rejestracja: 22 paź 2013, o 13:26
- VIN: Honda_PILOT
- Lokalizacja: DLW
- Kontakt:
Kurna teraz to ja się pogubiłem . Jaki CDI
Czy ja już mam coś z okularami ?? Jedrula 1959, w CDI to bym zaraz powiedział .. Fang, po 1 zmień mechanika (a na początek mu bęcki spraw) bo ŻADEN NORMALNY I ODPOWIEDZIALNY MECHANIK nie wypuści klienta z wyciekiem paliwa . TO JEST KRYMINAŁ . Po drugie .. wpisz w końcu ten VIN bo dezinformujesz i bzdury zaczynają wychodzić . Po 3 ... zwal osłonę silnika i wyniuchaj skąd cieknie te paliwo .. Żaden z nas nie widzi tego silnika a nie da się takich tematów diagnozować "korespondencyjnie" ...Mercedes C200 W203 SportCoupe 2003
270 CDI asb 2002r Avantgarde już historia ...
Mitsubishi Pajero 2,5TD 1988 też historia
HONDA Accord 2.4 Tourer aktualnie jako drugie
HONDA Pilot 3.5 made in Canada
Z moim zdaniem i opiniami nie trzeba się zgadzać.. zawsze chętnie poznam inne
Mitsubishi Pajero 2,5TD 1988 też historia
HONDA Accord 2.4 Tourer aktualnie jako drugie
HONDA Pilot 3.5 made in Canada
Z moim zdaniem i opiniami nie trzeba się zgadzać.. zawsze chętnie poznam inne
-
- VIP
- Posty: 305
- Rejestracja: 17 mar 2011, o 20:15
- VIN: WDB2037061A158143
- Lokalizacja: Stalowa Wola
O kurcze pieczone skad mi sie wzioł CDI naprawdę niewiem poprostu nie pomyślałem i jak było o 1/4 zbiornika odrazu pomyślałem o cdi.Z gory przepraszam za wypisane bzdury nie w temacie,prosze koledzy wybaczcie,a tak na marginesie jarod ja też mam napewno coś z okularami.Jeszcze raz wielkie sorki.
sport coupeMB 220 cdi/2001.WDB2037061A158143.I już wiosna jeszcze trzy dni i cupetka będzie ponownie widziana na drodze.
-
- Użytkownik
- Posty: 14
- Rejestracja: 2 gru 2014, o 22:34
- VIN:
- Lokalizacja: Katowice
Po pierwsze chce Wam bardzo podziękować że zainteresowaliście się się moim problemem, jestem pod wrażeniem!
Dzwoniłem dziś do Józefa Shoen'a z Kostuchny ale ma takie terminy, że przed świętami nie da rady, dzwoniłem w desperacji już nawet do ASO w Zabrzu ale 1 RBH (po rabacie) kosztuje 190zł brutto - nie stać mnie
Układ się na bank zapowietrza, nawet nie murze sprawdzać - czuć wyraźnie benzynę wokół samochodu (choć nie ma wyraźnych wycieków) a auto raz zapala od "strzału" a innym razem trzeba długo kręcić.
Myślę że mechanik, który wymieniał mi filtry mógł coś popieprzyć przy zmianie filtra paliwa i to mogło pociągnąć całą serię.
Co do wymiany pompy to zasialiście mi ziarnko niepewności bo do dziś nie mogę się doprosić faktury za nią
Dzwoniłem dziś do Józefa Shoen'a z Kostuchny ale ma takie terminy, że przed świętami nie da rady, dzwoniłem w desperacji już nawet do ASO w Zabrzu ale 1 RBH (po rabacie) kosztuje 190zł brutto - nie stać mnie
Układ się na bank zapowietrza, nawet nie murze sprawdzać - czuć wyraźnie benzynę wokół samochodu (choć nie ma wyraźnych wycieków) a auto raz zapala od "strzału" a innym razem trzeba długo kręcić.
Myślę że mechanik, który wymieniał mi filtry mógł coś popieprzyć przy zmianie filtra paliwa i to mogło pociągnąć całą serię.
Co do wymiany pompy to zasialiście mi ziarnko niepewności bo do dziś nie mogę się doprosić faktury za nią
Ostatnio zmieniony 8 gru 2014, o 22:04 przez Fang, łącznie zmieniany 1 raz.
Mercedes C200 W203 SportCoupe 2003
- Smart
- VIP
- Posty: 5739
- Rejestracja: 29 gru 2012, o 11:25
- VIN:
- Lokalizacja: Katowice
-
- Użytkownik
- Posty: 14
- Rejestracja: 2 gru 2014, o 22:34
- VIN:
- Lokalizacja: Katowice
-
- VIP
- Posty: 74
- Rejestracja: 1 wrz 2013, o 22:37
- VIN:
- Lokalizacja: Katowice
Możesz tez spróbować w: www.mercserwis.pl w Sosnowcu (to nie ASO) - ja mam z nimi pozytywne doświadczenia (cenowo-jakościowe).
WDB2030041F222908 - "córkowóz"