Brak mocy 270 cdi syczeie spod maski

Moderator: Dziki Mar

ODPOWIEDZ
izamarcin
Użytkownik
Posty: 5
Rejestracja: 16 lut 2009, o 21:12
VIN:
Lokalizacja: wlkp

Brak mocy 270 cdi syczeie spod maski

Post autor: izamarcin »

POMOCY. Wiem ze temat był juz poruszany lecz po zapoznaniu sie z lekturą nieznalazłem odpowiedzi.
Zaznacze ze dokładnie sprwdziłem układ doładowania. Syczenie jest słyszalne w okolicach zbiorniczka na płyn od wspomagania lecz nigdzie nie czuje wydmuchiwanego powietrza. Autko nie przekracza 3000obr/min i na zegarze nie wyświetla żadnych błedów.
w203 270cdi
Awatar użytkownika
nawaho76
VIP
Posty: 120
Rejestracja: 26 paź 2007, o 20:52
VIN:
Lokalizacja: Białystok

Post autor: nawaho76 »

Sprawdz jeszcze czy twoj mb bardziej dymi.Jezeli tak to raczej napewno gdzies masz nieszczelnosc. Sprawdzales sam czy z kims? Bo jezeli sam to mogłes nie wyczuc. Trzeba troche wkrecic na obroty i dobrze pozagladac. Powodzenia
S203 270cdi Elegance Automat 2002r
album_personal.php?user_id=36
izamarcin
Użytkownik
Posty: 5
Rejestracja: 16 lut 2009, o 21:12
VIN:
Lokalizacja: wlkp

Post autor: izamarcin »

Sprawdzałem z kimś . Już kiedyś miałem podobny problem i wtedy winny był wąż przetarł sie. A teraz syczy podobnie. Ale to nie to.
w203 270cdi
Awatar użytkownika
nawaho76
VIP
Posty: 120
Rejestracja: 26 paź 2007, o 20:52
VIN:
Lokalizacja: Białystok

Post autor: nawaho76 »

A czy to jest jednostajne syczenie zwiazane bezposrednio z załaczajacym sie turbo, bo moze problem tkwi gdzies indziej. Moze wydmuchana uszczelka np. kolektora ssacego,albo pod wtryskiem?
S203 270cdi Elegance Automat 2002r
album_personal.php?user_id=36
izamarcin
Użytkownik
Posty: 5
Rejestracja: 16 lut 2009, o 21:12
VIN:
Lokalizacja: wlkp

Post autor: izamarcin »

Piszę dopiero dziś bo nie miałem troszke neta. Przyczyną był wyrobiony zawór kolektora ssązego. Mało tego. Klapka zaworu została zassana do wewnatrz głowicy. Na szczeście moje utkneła zaraz gdzieś na brzegu. Jutro założą nowy kolektor i mam nadzieje ze znów bede maił 170 koników
w203 270cdi
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik i osprzęt”