Brak mocy po ostrym przyspieszaniu

Moderator: Dziki Mar

lodymagnum
Użytkownik
Posty: 15
Rejestracja: 4 gru 2015, o 18:17
VIN:
Lokalizacja: Elblag

Post autor: lodymagnum »

Okazja, rozumiem. To przepraszam. :hejka:
mateusz726642
VIP
Posty: 659
Rejestracja: 12 sie 2014, o 22:56
VIN: WDB2030451A083194
Lokalizacja: Lublin / Janów Lub. / Linz AT

Post autor: mateusz726642 »

Ale byłeś na diagnostyce tak? I z tego co piszesz to powiedzieli Ci co im komputer pokazał dosłownie bel raczej logicznej interpretacji błędu i nawet nie podali Ci kodu usterki czyli nie koniecznie coś im pokazało :haha: Nie masz gdzieś jakiegoś polecanego mechanika a nie Mietka z pod strzechy?
Jeździł ktoś z podłączonym testerem?
Sprawdzał ktoś co uwala sterownik po wciśnięciu "kick-downa :?:
Czy tylko błędy odczytali i skasowali? (a jak się zaświeci to Pan przyjedź jeszcze raz) :rotfl:
C200 /2.0 K/ 2000r. / Avantgarde / manual/
MarcinP
Użytkownik
Posty: 8
Rejestracja: 16 gru 2015, o 18:54
VIN:
Lokalizacja: Legnica

Post autor: MarcinP »

nie okazja tylko świadomy zakup przynajmniej gość nic nie ukrywał, ale przecież tu nie o to chodzi pomóżcie mi w usunięciu usterki, a nie próbujecie mnie dobijać i tak mam "doła".
Nie dało mi spokoju i rozebrałem przed chwilą obudowy, a tam ani śladu czujnika stopu upss. Po kablach też ani śladu więc co włącza stopy ? Pomyślałem, że na krótko podpięli się pod jakiś czujnik przy pompie hamulcowej i tu niespodzianka jakaś myszka miała gniazdo pod pompą i cała wiązka kabli jest dość mocno poprzycinana. Myślę, że to mój problem tylno pytanie czy faktycznie mogę u siebie nie mieć czujnika stopu nad pedałem hamulca ? i co za czujniki są przy pompie i w serwie ? dzięki za odpowiedź.
Awatar użytkownika
jarod32
Użytkownik
Posty: 4437
Rejestracja: 22 paź 2013, o 13:26
VIN: Honda_PILOT
Lokalizacja: DLW
Kontakt:

Post autor: jarod32 »

MarcinP, nie chodzi o dobijanie . W203 naprawdę jest BARDZO SKOMPLIKOWANYM POJAZDEM. Nie da się wielu rzeczy wymienić na zasadzie "włóż i działa". Jeżeli któraś część nie jest kompatybilna / zaprogramowana pod dany SAM w pojeździe , możesz taniec deszczu i słońca na raz odstawić i tak nic nie pomoże. Potrzebna jest solidna diagnostyka na STAR DIAGNOSIS , wykonana przez diagnostę który auto zna jak mało kto. Następnie za pomocą tego samego narzędzia trzeba wykonać adaptację wielu wymienionych elementów . Ja ekspertem nie jestem , ale tyle co wiedziałem to powiedziałem . Forum ma swoje granice i pewnych rzeczy bez organoleptyki nie da się rozwiązać . Może podjedź do zdaje się edelos we wrocku i może coś zaradzi ? I bez urazy, ale jak się kasy nie ma na auto klasy premium , to lepiej jednak , może mniej bajerancko, ale śmigać czymś tańszym, prostszym , sprawnym .. a odłożyć kasę i kupić egzemplarz bezproblemowy ... Obawiam się , że ten wyjdzie więcej niż się spodziewasz ... Klasa PREMIUM ...
270 CDI asb 2002r Avantgarde już historia ...
Mitsubishi Pajero 2,5TD 1988 :D też historia
HONDA Accord 2.4 Tourer aktualnie jako drugie
HONDA Pilot 3.5 made in Canada ;)
Z moim zdaniem i opiniami nie trzeba się zgadzać.. zawsze chętnie poznam inne ;)
Awatar użytkownika
Smart
VIP
Posty: 5739
Rejestracja: 29 gru 2012, o 11:25
VIN:
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Smart »

Ale pierwsze 6 cyfr starego numeru silnika jest taka sama jak w tym złożonym silnku MarcinP i przełożyliście sterownik ze starego? :mysli: Tak pytam na wszelki wypadek i dwa ... diagnozowałeś ten samochód teraz na star diagnosis czy na jakimś innym sprzęcie? :mysli:

Czujnik stop poniżej. :tak:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
CL203 WDB2037461A802397
MarcinP
Użytkownik
Posty: 8
Rejestracja: 16 gru 2015, o 18:54
VIN:
Lokalizacja: Legnica

Post autor: MarcinP »

tak pierwsze 6 cyfr jest takie same i na starym silniku też były te same błędy/objawy. Jaki star diagnostik mieli mechanicy tego nie wiem, ale błąd widziałem był tylko jeden błąd czujnika przyspieszenia nr też był, ale nie zapamiętałem.
mateusz726642
VIP
Posty: 659
Rejestracja: 12 sie 2014, o 22:56
VIN: WDB2030451A083194
Lokalizacja: Lublin / Janów Lub. / Linz AT

Post autor: mateusz726642 »

Nie Star Diagnostik tylko STAR DIAGNOSIS, dedykowany tester głównie do mercedesa i dla ludzi kompetentnych :haha:
Ostatnio zmieniony 17 gru 2015, o 21:18 przez mateusz726642, łącznie zmieniany 1 raz.
C200 /2.0 K/ 2000r. / Avantgarde / manual/
MarcinP
Użytkownik
Posty: 8
Rejestracja: 16 gru 2015, o 18:54
VIN:
Lokalizacja: Legnica

Post autor: MarcinP »

witam,
I udało mi się ogarnąć temat bez STAR DIAGNOSIS :ok: jednak faktycznie przyczyną była przecięta wiązka pod pompa hamulcową (jak widać może to się zdarzyć i w klasie PREMIUM).
Ja się nie obrażam, ale miałem w210 i na forum naprawdę zawsze można było liczyć na super pomoc bez niepotrzebnych komentarzy typu OKAZJA BYŁA. Teraz mam w211, a dla żony wziąłem tą w203 bo uważam, że mercedesy to auta dobrze wykonane i dające frajdę z jazdy. Dzięki wielkie dla krzychmech za skierowanie mojej uwagi na czujnik stopu bo mechanicy ponoć go wymienili tylko go nie ma w moim egzemplarzu przy pedale hamulca, a jest w serwie i dzięki temu trafiłem na tą nieszczęsną wiązkę.
lodymagnum
Użytkownik
Posty: 15
Rejestracja: 4 gru 2015, o 18:17
VIN:
Lokalizacja: Elblag

Post autor: lodymagnum »

Precieta wiazka sie nie zdarza "ot tak".. jesli myslisz inaczej, to faktycznie kupujesz samochody w zlym miejscu.

Badz co badz, gratuluje.
dzilek
Użytkownik
Posty: 7
Rejestracja: 15 lut 2021, o 18:52
VIN: WDB2030081A699284

Re: Brak mocy po ostrym przyspieszaniu

Post autor: dzilek »

Witam Panów . Mam podobny problem co kolega . Wszystko jest ładnie pięknie auto jedzie jak przecinak dopóki nie kliknę kickdown . po kliknięciu auto zredukuje bieg (przynajmniej taki sie wydaje ) ale zapala sie checkengine . Błąd P1222 mi wyskakuje . Dojścia do sd jako takiego nie mam . Przeczytałem forum więc pierwsze pytanie czy to może być pedał gazu ?? Przeczytałem też , że to może byc od wilgoci wiadomo teraz zima wiec nogi z śniegiem trochę są . Jeszcze bym prosił o numer tego pedału gazu nowego i starego bo wiem , że mogą byc dwa numery . Z góry bardzo dziekuję za odpowiedz
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik i osprzęt”