Brak mocy po ostrym przyspieszaniu
Moderator: Dziki Mar
-
- Użytkownik
- Posty: 15
- Rejestracja: 4 gru 2015, o 18:17
- VIN:
- Lokalizacja: Elblag
-
- VIP
- Posty: 659
- Rejestracja: 12 sie 2014, o 22:56
- VIN: WDB2030451A083194
- Lokalizacja: Lublin / Janów Lub. / Linz AT
Ale byłeś na diagnostyce tak? I z tego co piszesz to powiedzieli Ci co im komputer pokazał dosłownie bel raczej logicznej interpretacji błędu i nawet nie podali Ci kodu usterki czyli nie koniecznie coś im pokazało Nie masz gdzieś jakiegoś polecanego mechanika a nie Mietka z pod strzechy?
Jeździł ktoś z podłączonym testerem?
Sprawdzał ktoś co uwala sterownik po wciśnięciu "kick-downa
Czy tylko błędy odczytali i skasowali? (a jak się zaświeci to Pan przyjedź jeszcze raz)
Jeździł ktoś z podłączonym testerem?
Sprawdzał ktoś co uwala sterownik po wciśnięciu "kick-downa
Czy tylko błędy odczytali i skasowali? (a jak się zaświeci to Pan przyjedź jeszcze raz)
C200 /2.0 K/ 2000r. / Avantgarde / manual/
-
- Użytkownik
- Posty: 8
- Rejestracja: 16 gru 2015, o 18:54
- VIN:
- Lokalizacja: Legnica
nie okazja tylko świadomy zakup przynajmniej gość nic nie ukrywał, ale przecież tu nie o to chodzi pomóżcie mi w usunięciu usterki, a nie próbujecie mnie dobijać i tak mam "doła".
Nie dało mi spokoju i rozebrałem przed chwilą obudowy, a tam ani śladu czujnika stopu upss. Po kablach też ani śladu więc co włącza stopy ? Pomyślałem, że na krótko podpięli się pod jakiś czujnik przy pompie hamulcowej i tu niespodzianka jakaś myszka miała gniazdo pod pompą i cała wiązka kabli jest dość mocno poprzycinana. Myślę, że to mój problem tylno pytanie czy faktycznie mogę u siebie nie mieć czujnika stopu nad pedałem hamulca ? i co za czujniki są przy pompie i w serwie ? dzięki za odpowiedź.
Nie dało mi spokoju i rozebrałem przed chwilą obudowy, a tam ani śladu czujnika stopu upss. Po kablach też ani śladu więc co włącza stopy ? Pomyślałem, że na krótko podpięli się pod jakiś czujnik przy pompie hamulcowej i tu niespodzianka jakaś myszka miała gniazdo pod pompą i cała wiązka kabli jest dość mocno poprzycinana. Myślę, że to mój problem tylno pytanie czy faktycznie mogę u siebie nie mieć czujnika stopu nad pedałem hamulca ? i co za czujniki są przy pompie i w serwie ? dzięki za odpowiedź.
- jarod32
- Użytkownik
- Posty: 4437
- Rejestracja: 22 paź 2013, o 13:26
- VIN: Honda_PILOT
- Lokalizacja: DLW
- Kontakt:
MarcinP, nie chodzi o dobijanie . W203 naprawdę jest BARDZO SKOMPLIKOWANYM POJAZDEM. Nie da się wielu rzeczy wymienić na zasadzie "włóż i działa". Jeżeli któraś część nie jest kompatybilna / zaprogramowana pod dany SAM w pojeździe , możesz taniec deszczu i słońca na raz odstawić i tak nic nie pomoże. Potrzebna jest solidna diagnostyka na STAR DIAGNOSIS , wykonana przez diagnostę który auto zna jak mało kto. Następnie za pomocą tego samego narzędzia trzeba wykonać adaptację wielu wymienionych elementów . Ja ekspertem nie jestem , ale tyle co wiedziałem to powiedziałem . Forum ma swoje granice i pewnych rzeczy bez organoleptyki nie da się rozwiązać . Może podjedź do zdaje się edelos we wrocku i może coś zaradzi ? I bez urazy, ale jak się kasy nie ma na auto klasy premium , to lepiej jednak , może mniej bajerancko, ale śmigać czymś tańszym, prostszym , sprawnym .. a odłożyć kasę i kupić egzemplarz bezproblemowy ... Obawiam się , że ten wyjdzie więcej niż się spodziewasz ... Klasa PREMIUM ...
270 CDI asb 2002r Avantgarde już historia ...
Mitsubishi Pajero 2,5TD 1988 też historia
HONDA Accord 2.4 Tourer aktualnie jako drugie
HONDA Pilot 3.5 made in Canada
Z moim zdaniem i opiniami nie trzeba się zgadzać.. zawsze chętnie poznam inne
Mitsubishi Pajero 2,5TD 1988 też historia
HONDA Accord 2.4 Tourer aktualnie jako drugie
HONDA Pilot 3.5 made in Canada
Z moim zdaniem i opiniami nie trzeba się zgadzać.. zawsze chętnie poznam inne
- Smart
- VIP
- Posty: 5739
- Rejestracja: 29 gru 2012, o 11:25
- VIN:
- Lokalizacja: Katowice
Ale pierwsze 6 cyfr starego numeru silnika jest taka sama jak w tym złożonym silnku MarcinP i przełożyliście sterownik ze starego? Tak pytam na wszelki wypadek i dwa ... diagnozowałeś ten samochód teraz na star diagnosis czy na jakimś innym sprzęcie?
Czujnik stop poniżej.
Czujnik stop poniżej.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
CL203 WDB2037461A802397
-
- Użytkownik
- Posty: 8
- Rejestracja: 16 gru 2015, o 18:54
- VIN:
- Lokalizacja: Legnica
-
- VIP
- Posty: 659
- Rejestracja: 12 sie 2014, o 22:56
- VIN: WDB2030451A083194
- Lokalizacja: Lublin / Janów Lub. / Linz AT
Nie Star Diagnostik tylko STAR DIAGNOSIS, dedykowany tester głównie do mercedesa i dla ludzi kompetentnych
Ostatnio zmieniony 17 gru 2015, o 21:18 przez mateusz726642, łącznie zmieniany 1 raz.
C200 /2.0 K/ 2000r. / Avantgarde / manual/
-
- Użytkownik
- Posty: 8
- Rejestracja: 16 gru 2015, o 18:54
- VIN:
- Lokalizacja: Legnica
witam,
I udało mi się ogarnąć temat bez STAR DIAGNOSIS jednak faktycznie przyczyną była przecięta wiązka pod pompa hamulcową (jak widać może to się zdarzyć i w klasie PREMIUM).
Ja się nie obrażam, ale miałem w210 i na forum naprawdę zawsze można było liczyć na super pomoc bez niepotrzebnych komentarzy typu OKAZJA BYŁA. Teraz mam w211, a dla żony wziąłem tą w203 bo uważam, że mercedesy to auta dobrze wykonane i dające frajdę z jazdy. Dzięki wielkie dla krzychmech za skierowanie mojej uwagi na czujnik stopu bo mechanicy ponoć go wymienili tylko go nie ma w moim egzemplarzu przy pedale hamulca, a jest w serwie i dzięki temu trafiłem na tą nieszczęsną wiązkę.
I udało mi się ogarnąć temat bez STAR DIAGNOSIS jednak faktycznie przyczyną była przecięta wiązka pod pompa hamulcową (jak widać może to się zdarzyć i w klasie PREMIUM).
Ja się nie obrażam, ale miałem w210 i na forum naprawdę zawsze można było liczyć na super pomoc bez niepotrzebnych komentarzy typu OKAZJA BYŁA. Teraz mam w211, a dla żony wziąłem tą w203 bo uważam, że mercedesy to auta dobrze wykonane i dające frajdę z jazdy. Dzięki wielkie dla krzychmech za skierowanie mojej uwagi na czujnik stopu bo mechanicy ponoć go wymienili tylko go nie ma w moim egzemplarzu przy pedale hamulca, a jest w serwie i dzięki temu trafiłem na tą nieszczęsną wiązkę.
-
- Użytkownik
- Posty: 15
- Rejestracja: 4 gru 2015, o 18:17
- VIN:
- Lokalizacja: Elblag
-
- Użytkownik
- Posty: 7
- Rejestracja: 15 lut 2021, o 18:52
- VIN: WDB2030081A699284
Re: Brak mocy po ostrym przyspieszaniu
Witam Panów . Mam podobny problem co kolega . Wszystko jest ładnie pięknie auto jedzie jak przecinak dopóki nie kliknę kickdown . po kliknięciu auto zredukuje bieg (przynajmniej taki sie wydaje ) ale zapala sie checkengine . Błąd P1222 mi wyskakuje . Dojścia do sd jako takiego nie mam . Przeczytałem forum więc pierwsze pytanie czy to może być pedał gazu ?? Przeczytałem też , że to może byc od wilgoci wiadomo teraz zima wiec nogi z śniegiem trochę są . Jeszcze bym prosił o numer tego pedału gazu nowego i starego bo wiem , że mogą byc dwa numery . Z góry bardzo dziekuję za odpowiedz