Brak mocy po ostrym przyspieszaniu

Moderator: Dziki Mar

orzel0072
Użytkownik
Posty: 28
Rejestracja: 4 lis 2012, o 09:43
VIN:
Lokalizacja: Wln

Brak mocy po ostrym przyspieszaniu

Post autor: orzel0072 »

Witam

Silin 1.8k - automat 5 biegowy
Jak przyspieszam ostro i dopuki niewcisne pedałem gazu "kick-downa" wszystko jest ok, auto zbiera sie dobrze

Ale gdy wcisne ten guzik, Auto przestaje mi wogole przyspieszac, auto staje sie "mulowate" gdy wciskam gaz do spodu auto nieredukuje biegow, zachowuje sie jakbym telikatnie wciskał pedł gazu bez względu jak nim operuje
Takie cos utrzymuje sie dopuki niezgasze auto niezresetuje ustawien na komputerze, potem jest OK

Nom i najwazniejsze gdy wcisnie mi sie "kick-down" na wyswietlaczu zapala mi sie kontrolka "check engine"


CO to jest za problem ??
Pomocy .....
Gdyniak
VIP
Posty: 1952
Rejestracja: 29 sie 2010, o 10:09
VIN:
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: Gdyniak »

orzel0072 pisze: CO to jest za problem ??

Zdecydowanie SD powie.
W203 OM612

"Gdyby nie internet, nie wiedziałbym, że na świecie jest tylu idiotów" Stanisław Lem
ruto2
VIP
Posty: 194
Rejestracja: 9 gru 2011, o 21:42
VIN:
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój

Post autor: ruto2 »

Heh....jak jeździcie ???? Ja swojego "kick downa " użyłem 2 razy ....1 -żeby zobaczyć jak to jest....2. żeby pokazać kumplowi .....nie przeczę ,że jest potrzebny i ma działać ....(chyba tylko po to aby deaktywować tempomat)...ale tak ogólnie to po co on jest?
CDI 220
orzel0072
Użytkownik
Posty: 28
Rejestracja: 4 lis 2012, o 09:43
VIN:
Lokalizacja: Wln

Post autor: orzel0072 »

Nieważne ile razy sie go uzywa, ważne zeby był sprwny

A z moim jest cos nie tak
Czy ktos umie wytłumaczyc co jest nie tak ?? :?
sq5npb
VIP
Posty: 414
Rejestracja: 2 lis 2009, o 12:19
VIN:
Lokalizacja: Otwock

Post autor: sq5npb »

A co tu tłumaczyć - łapiesz tryb awaryjny i sterownik ogranicza moc silnika. Jak już Gdyniak Ci napisałe bez podłączenia pod SD lub inny komputer nic nie zrobisz.

Po co kick-down? Po to aby sterownik skrzyni wiedział że kierowca chce wykorzystać maksymalne przyspieszenie i mógł odpowiednio dobrać przełożenie.
Piotruś
C180K
MarcinP
Użytkownik
Posty: 8
Rejestracja: 16 gru 2015, o 18:54
VIN:
Lokalizacja: Legnica

Post autor: MarcinP »

witam,
Odnawiam temat bo mam podobny problem. Po wciśnięciu kick down samochód traci moc, wchodzi w tryb awaryjny i pojawia się błąd czujnika przyspieszenia. Moi mechanicy ponoć go podmieniali, ale to nie pomogło :( . Czy mogę Was prosić o pomoc ? wiem, że na forum są fachowcy, którzy się znają, a znaleźć dobrego mechanika to dzisiaj naprawdę sztuka. Oprócz tego świeci się ESP i BAS i oczywiście wymieniana była pompa hamulcowa, moduł ESP w bagażniku i przepływomierz.
krzymech
VIP
Posty: 829
Rejestracja: 24 mar 2015, o 20:18
VIN:
Lokalizacja: wschowa

Post autor: krzymech »

marcinp kolego swieci esp bas nadal po wymianie ?? trzeba bylo wymienic pierw czujnik przy pedale hamulca najtanszy i moze by pomogl a jaki motorek na ON czy Bp :)
w201 2,0b+lpg 1989r.
w124 2,0b+lpg 1992r. e-klasse
w202 1,8b 1996r
s203 c200 cdi 2001r.
s203 c220 cdi 2007r aktualnie
wdb2032081f939394
mateusz726642
VIP
Posty: 659
Rejestracja: 12 sie 2014, o 22:56
VIN: WDB2030451A083194
Lokalizacja: Lublin / Janów Lub. / Linz AT

Post autor: mateusz726642 »

MarcinP, Nie kupiłeś dopiero tego :mb: :?:
Byłeś na diagnostyce?
Jakie są kody usterek? (o ile są)

[ Dodano: 2015-12-16, 21:58 ]
MarcinP, Tu masz trochę historii twojego :mb:

viewtopic.php?t=17450&postdays=0&postorder=asc&start=15
C200 /2.0 K/ 2000r. / Avantgarde / manual/
lodymagnum
Użytkownik
Posty: 15
Rejestracja: 4 gru 2015, o 18:17
VIN:
Lokalizacja: Elblag

Post autor: lodymagnum »

Widze, ze kolejny:

- A czemu Pan tak szybko sprzedaje?

- Panie, kupilem dla zony ale ona tylko narzeka, ze za duzy, to sprzedaje. Nic nie puka, nic nie stuka. Sam bym jezdzil, ale juz mam cos innego. Idealny jest, polecam!

:wysmiewacz:
MarcinP
Użytkownik
Posty: 8
Rejestracja: 16 gru 2015, o 18:54
VIN:
Lokalizacja: Legnica

Post autor: MarcinP »

witam,
Oczywiście, że go niedawno kupiłem, a z usterek oprócz ESP i BAS które się wyświetla na konsoli na kompie jest błąd czujnika przyspieszenia nie zapisałem kodu błędu. Co do przycisku pod pedałem hamulca to ponoć go sprawdzali bo im to sugerowałem (czytałem posty), ale jeżeli mogę prosić o pomoc w jego lokalizacji w mojej Damie to poproszę wymienię go bo tak jak pisałem trochę nie mam zaufania jak nie widziałem jak to robili :).
krzymech
VIP
Posty: 829
Rejestracja: 24 mar 2015, o 20:18
VIN:
Lokalizacja: wschowa

Post autor: krzymech »

Pochyl się a napewnno go tam zobaczysz
w201 2,0b+lpg 1989r.
w124 2,0b+lpg 1992r. e-klasse
w202 1,8b 1996r
s203 c200 cdi 2001r.
s203 c220 cdi 2007r aktualnie
wdb2032081f939394
MarcinP
Użytkownik
Posty: 8
Rejestracja: 16 gru 2015, o 18:54
VIN:
Lokalizacja: Legnica

Post autor: MarcinP »

ok dzisiaj załatwię sobie ten czujnik i jutro się biorę za wymianę , dziękuję za pomoc dam znać co wyszło. Silnik mam 1,8 kompressor (143KM) w automacie.
lodymagnum
Użytkownik
Posty: 15
Rejestracja: 4 gru 2015, o 18:17
VIN:
Lokalizacja: Elblag

Post autor: lodymagnum »

W sumie to nie wiemy jaki tam masz dokladnie silniczek, poprzedni wlasciciel odwalil niezla maniane :boisie: O ile oczywiscie przeczytales watek ktory Ci Mateusz podeslal.
mateusz726642
VIP
Posty: 659
Rejestracja: 12 sie 2014, o 22:56
VIN: WDB2030451A083194
Lokalizacja: Lublin / Janów Lub. / Linz AT

Post autor: mateusz726642 »

Chyba jednak nie czytał :rotfl:
C200 /2.0 K/ 2000r. / Avantgarde / manual/
MarcinP
Użytkownik
Posty: 8
Rejestracja: 16 gru 2015, o 18:54
VIN:
Lokalizacja: Legnica

Post autor: MarcinP »

czytałem, ale temat wymiany silnika jest mi już znany, kupiłem go z uszkodzonym i to ja kupiłem finalnie silnik z anglika 1,8 kompressor z 2006 roku i dla mnie go już przekładali. Silnik chodzi fajnie tylko ten problem z błędami i utratą mocy po wciśnięciu kick down.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik i osprzęt”