wszyscy cieszymy się twoją wiedzą na temat mieszania paliw na etapie napełniania cystern w rozlewniach to się robi spirytus przyjacielu,a paliwo to w rafineriiTomasz21 pisze:a ja gratuluje niewiedzy i popisywania się nią, istnieje cos takiego jak rozlewnia paliw do której dostarczane są paliwa od producentów a następnie ich dalsza dystrybucja, do takich rozlewni dostarczane są podstawowe paliwa + energetyczne koncentraty które są mieszane przy napełnianiu cystern, paliwa takie jak np WERWA powstają mieszając podstawowe paliwo dajmy 95 + oktanowy koncentrat który podnosi ogólną liczbę oktanów całej mieszanki do ok 98 oktanów.
bardziej łopatologicznie napisać się nie da, w/w użytkownik może się ze mną nie zgadzać tak jak spotykane przeze mnie osoby które twierdzą ze paliwa na na shellu różnią się tylko nazwą a lane są z tego samego zbiornika ale to już inny wymiar ludzkiej głupoty
tak jak napisał sq5npb, kupując paliwo stacjach Shell, Statoil, BP itp tankujesz produkt Orlenu i Lotosu. Owszem, dla niektórych sieci paliwa w polskich rafineriach robione są "na zamówienie" wg. receptury klienta, ale czy znając tajemną receptę na "super paliwo" dla swojego klienta, Orlen albo Lotos nie zaczął by stosować podobnych rozwiązań w swoich produktach?? no właśnie.
na Polskim rynku wyjątkiem są tylko paliwa V- do Shella sprowadzane z Rzeszy.
ps. zanim i mi odpiszesz ,że prezentuje
, zerknij na strony Orlenu i Lotosu - jako ,że obie spółki są notowane na GPW, wszystkie poważne decyzje, umowy i sprawozdania obu firm są w dużym uproszczeniu regularnie publikowane i dostępne dla wszystkich zainteresowanych, i nie jest żadną tajemnicą kto komu dostarcza benzynę, i za ile w końcu jako akcjonariusz masz święte prawo wiedzieć, jak pracują dla ciebie dyrektorzy twoich spółekTomasz21 pisze:inny wymiar ludzkiej głupoty
Tu masz przykadowy link do komunikatu o umowie Lotosu ze wspomnianym Shell'em na dostawy paliw na stacje Shell.
http://www.lotos.pl/korporacyjny/aktual ... osci/28739