BRAK MOCY !!!

Moderator: Dziki Mar

colonial
VIP
Posty: 89
Rejestracja: 5 lut 2011, o 17:10
VIN:
Lokalizacja: Radom/Kalisz

Post autor: colonial »

Czyli dobrze mi się wydawało. Jakoś przemęczę się te parę dni. Dzięki za potwierdzenie.

Czy możliwe jest aby przepustnica sama się zaadoptowała? Po dwóch dniach auto działa wg mnie normalnie, po skasowaniu błędów zgasła w końcu kontrolka check engine - po 1,5 roku walki z nią.
Ostatnio zmieniony 7 sie 2012, o 22:02 przez colonial, łącznie zmieniany 1 raz.
W203 C200 Kompressor Avantgarde
M111.955
WDB2030451A126366
scooter
Użytkownik
Posty: 13
Rejestracja: 26 gru 2011, o 08:51
VIN:
Lokalizacja: Łódź

Post autor: scooter »

Odświerzę troszkę temat.Odebrałem merca z naprawy i nie ma wcale mocy.Nie mogE ruszyć z miejsca bo zaraz gaśnie.Nadmienie tylko że wstawiłem go do naprawy poniważ miałem straszny smrud spalin w środku auta.Okazało się że to ostatni wtryskiwacz a konkretnie podkładka.Wymienili wszystkie podkładki,jakieś wężtki paliwowe,uszczelkę dekla zaworów.Zapłaciłem 500zł.Wyjeżdzam z naprawy a tu auto ni jedzie tylko się ledwo toczy.Proszę o pomoc :uee:
scooter
Awatar użytkownika
loneraider
Moderator VIP
Posty: 3081
Rejestracja: 23 sie 2009, o 18:03
VIN:
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: loneraider »

scooter pisze:Wyjeżdzam z naprawy a tu auto ni jedzie tylko się ledwo toczy.Proszę o pomoc
No co Ty :?: nie wróciłeś na reklamację :?:
A oni to co :?: nie sprawdzili samochodu przed wydaniem klientowi :boisie:
2030061A015 + 722.6 + 955 + 612 + 220 + 744U

kultowe historie:
W115/Taunus1.6/Volvo244/MazdaMX3
Awatar użytkownika
adaśko
Użytkownik
Posty: 762
Rejestracja: 2 paź 2012, o 23:09
VIN:
Lokalizacja: Rumia

Post autor: adaśko »

Bratu w 211-tce uszczelniali wtryski i też podobnie zachowywał się, powiedzieli że ma przegonić auto i wróci do normy-tak zrobił i faktycznie, wszystko wróciło do normy.
Pozdrawiam Adam
WDB2032161F389561
scooter
Użytkownik
Posty: 13
Rejestracja: 26 gru 2011, o 08:51
VIN:
Lokalizacja: Łódź

Post autor: scooter »

Wróciłem do warsztatu natychmiast.Zdziwiłem się że przed oddaniem auta nikt go nie sprawdził,na to oni że nie mają w zwyczaju jeżdzić klienta autem.Nie odebrałem auta.Następnego dnia zadzwonili i powiedzieli że przy wyciąganiu wtryskiwacz mogli go uszkodzić gdyż zrobił się straszny nagar i trzy dni się z nim męczyli. W konsekwencji mają sprawdzić wtryskiwacz.(gdzie myślałem że przed oddaniem auta to zrobili)TRAGEDIA!
Ostatnio zmieniony 22 mar 2013, o 08:56 przez scooter, łącznie zmieniany 2 razy.
scooter
syla
Użytkownik
Posty: 2
Rejestracja: 5 wrz 2011, o 22:17
VIN:
Lokalizacja: PL

Post autor: syla »

Witam,
proszę o pomoc :)
mam W203 2006 2.2 diesel, osiąga tylko 3tyś i nie ma siły. Strach wyprzedzać. Po wciśnięciu gazu do dechy nie idzie, jak spuszczam nogę to powoli przyspiesza. Kontrolki żadne się nie palą. EGR był juz czyszczony. Po podłączeniu do kompa wyskoczyły takie błędy: 2247 dwukierunkowa szyna inerfejsu kierowcy, zwarcie uziemienia lub przerwa w obwodzie; 2355 recyrkulacja gazów wydechowych, masa powietrza jest zbyt duża.
Proszę pomóżcie, bo nie mam już siły.
Pozdrawiam
karool
Użytkownik
Posty: 1
Rejestracja: 22 mar 2013, o 12:33
VIN:
Lokalizacja: Lublin

Post autor: karool »

syla pisze:Witam,
proszę o pomoc :)
mam W203 2006 2.2 diesel, osiąga tylko 3tyś i nie ma siły. Strach wyprzedzać. Po wciśnięciu gazu do dechy nie idzie, jak spuszczam nogę to powoli przyspiesza. Kontrolki żadne się nie palą. EGR był juz czyszczony. Po podłączeniu do kompa wyskoczyły takie błędy: 2247 dwukierunkowa szyna inerfejsu kierowcy, zwarcie uziemienia lub przerwa w obwodzie; 2355 recyrkulacja gazów wydechowych, masa powietrza jest zbyt duża.
Proszę pomóżcie, bo nie mam już siły.
Pozdrawiam
ja dziś mam podobny problem zamarzł mi ON i chyba wytrącona parafina zapchała filtr paliwa tak przekazała mi mechanik , może ktoś miał podobny problem ?? :mysli:
scooter
Użytkownik
Posty: 13
Rejestracja: 26 gru 2011, o 08:51
VIN:
Lokalizacja: Łódź

Post autor: scooter »

Witam wszystkich.Zmieniłem mechanika i już wszystko jasne.Miałem do wymiany końcówki wtrysków.Podobnie jak u 'SYLA' auto rozpędzało się max.do 80km/h i dalej nic.Opisywałem wcześniej moje perypetie aż w końcu brakło mi cierpliwości i zmieniłem mechanika.Okazało się że był to strzał w 10.Miałem zapchane końcówki wtrysku.Po wymianie auto gania że nieporozumienie SUPER.Jestem HAPPY.......ps do syla:opisz mi trochę więcej spróbuję pomóc.
Ostatnio zmieniony 24 mar 2013, o 13:59 przez scooter, łącznie zmieniany 1 raz.
scooter
Kucolek
Użytkownik
Posty: 8
Rejestracja: 30 sie 2009, o 21:26
VIN:
Lokalizacja: Ruda Śląska

Post autor: Kucolek »

Witam,
Czytając cały temat nie bardzo znalazłem odpowiedź na mój problem.
Mam Mesia 220CDI z 2001r. w automacie, diesel.
Od jakiegoś czasu ma objawy takie jakie opisujecie czyli brak mocy przy mocnym wciśnięciu gazu. Od paru dni doszło, że rano jak odpalę auto to gaśnie i kilka razy trzeba go odpalać. Przed chwilą jechałem i strasznie przerywa na niskich obrotach. Rano jak go odpaliłem to też nie równo pracował do póki nie zagrzał się. Dodatkowo od kilku dni tryb miejski skrzyni biegów sam zmienił się na sportowy i cały czas tak pracuje mimo, że jest ustawiony W. Prosze o pomoc. Nie byłem jeszcze na komputerze bo nie znam dobrego mechanika od diesla w okolicach Rudy Śląskiej. proszę o rady>>
Awatar użytkownika
V126
VIP
Posty: 6785
Rejestracja: 23 lis 2008, o 20:46
VIN:
Lokalizacja: Lublin

Post autor: V126 »

Jak się będziesz wzbraniał od wizyty u mechanika, to wymienisz pół samochodu i dalej nie będzie dobrze. Poszukaj i popytaj, internet napewno zna kogoś dobrego w Twojej okolicy.
C200 CDI 2002 AVANTGARDE ESTATE WDB2032041F212729 I UNITRA GRA!!!
Dziadek
Użytkownik
Posty: 398
Rejestracja: 26 lis 2009, o 12:38
VIN:
Lokalizacja: Mrągowo

Post autor: Dziadek »

syla pisze:mam W203 2006 2.2 diesel, osiąga tylko 3tyś i nie ma siły
turbo załącza?

[ Dodano: 2013-05-09, 13:10 ]
Kucolek pisze:Rano jak go odpaliłem to też nie równo pracował do póki nie zagrzał się
Kiedy wymieniany był filtr paliwa ?
Byłem przeciwny .Moderator loneraider zablokował możliwość dalszej mej wypowiedzi na forum bo byłem przeciwko antysemityzmowi mrbraindeath-a usuwają mój temat tuszując wszystko. Dla zainteresowanych mam orginalną treść .
Awatar użytkownika
loneraider
Moderator VIP
Posty: 3081
Rejestracja: 23 sie 2009, o 18:03
VIN:
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: loneraider »

Dziadek pisze:turbo załącza?
:mysli: toż jak silnik pracuje to i turbina też.

Chciałeś zapytać czy turbina robi ciśnienie :?: :mysli:
syla pisze:osiąga tylko 3tyś i nie ma siły.
No nie robi ciśnienia :wysmiewacz:

:rotfl: Dziadek, nic nie rozumiem :haha:
2030061A015 + 722.6 + 955 + 612 + 220 + 744U

kultowe historie:
W115/Taunus1.6/Volvo244/MazdaMX3
colonial
VIP
Posty: 89
Rejestracja: 5 lut 2011, o 17:10
VIN:
Lokalizacja: Radom/Kalisz

Post autor: colonial »

Wszystkim szukającym przyczyn spadku mocy, wahań mocy samochodu - raz lepiej, raz gorzej, wyskakujących błędów czujników temperatury/ilości/ciśnienia powietrza doładowanego, błędów przepływomierza polecam poszukać pękniętych najmniejszych przewodów gumowych ale też tego co było przyczyną tych objawów u mnie - mianowicie dokładnego przeczyszczenia chłodnicy powietrza doładowanego. U mnie w ponad połowie była zalepiona jakąś mazią przypominającą gumę (połączenie oleju i brudu). Oczywiście mowa tu o zewnętrznej powierzchni chłodnicy.
W203 C200 Kompressor Avantgarde
M111.955
WDB2030451A126366
Awatar użytkownika
Tomek_MgK
Użytkownik
Posty: 85
Rejestracja: 4 lip 2012, o 22:27
VIN:
Lokalizacja: Łobez/Hatzenbuhl

Post autor: Tomek_MgK »

No to tak. Ja wiem że mam przepływomierz do wymiany. Już od dłuższego czasu. Pytanie mianowicie jest następujące. Czy warto kupić Boscha za 135E, VDO za 200E czy jeszcze co innego? Bo W Celinie mam Siemensa.
http://www.ebay.de/itm/Luftmassenmesser ... 4aaf258bbf

To pierwsze to nie wiem co to jest.

http://www.ebay.de/itm/Luftmassenmesser ... 2c6e3db721

http://www.ebay.de/itm/HELLA-Luftmassen ... 1e7ca7c5bd

http://www.ebay.de/itm/Luftmassenmesser ... 4ab675d4ed


Są jeszcze takie za 40-70E ale pytanie o to się mija z celem. A różnica w cenach jednak jest zasadnicza.
Tam gdzie zaczyna się pasja tam kończy się ekonomia jak to ktoś mądry wspomniał.


***S203 C200 Kompressor "Classic" 2001r.***
WDB2032451F116593
Nubira 1,6 szatan w gazie / W124 250D - Prezes
colonial
VIP
Posty: 89
Rejestracja: 5 lut 2011, o 17:10
VIN:
Lokalizacja: Radom/Kalisz

Post autor: colonial »

Okazuje się, że temat spadków mocy dalej występuje i jest drażniący dla właścicieli kompressorów :haha:
Dzisiaj odczytałem dwa błędy po zapaleniu się check engine: P2039 - zawór regulacji turbiny - adaptacja i P2036 - dolot powietrza dodatkowego.
Szukając po forach zagranicznych, można dojść do wniosku, że te błędy są powiązane ze sobą, bo dolot powietrza może być ograniczony przez zawór (przepustnicę), która wymaga adaptacji.
Uważałem do tej pory, że przepustnica sama się zaadaptuje, ale teraz już nie jestem tego pewien. Na mbworld.org znalazłem opis ręcznej adaptacji przepustnicy:

1 When ignition is switched off press flap slightly past limp home
position.
90° position must be changed manually. The processor
shut-off delay has a duration of approx. 5 seconds.
Gdy zapłon jest wyłączony naciśnij delikatnie klapkę poza pozycję spoczynkową.
Ręcznie trzeba zmienic pozycję o 90 stopni. Opóźnienie procesora w zamykaniu klapki wynosi około 5 sekund.
2.Switch on ignition for approx. 15 seconds, switch ignition
back off again and wait for processor shut-off delay.
Włącz zapłon na około 15 sekund, wyłącz zapłon z powrotem i odczekaj 5 sekund na zamknięcie klapki przepustnicy.

3. Switch ignition on for approx. 45 seconds, switch ignition
back off again and wait for processor shut-off delay.
Włącz zapłon na około 4 sekund, wyłącz zapłon ponownie i odczekaj na zamknięcie klapki

The learn-in procedure for the recirculated air flap is then
completed.
Adaptacja klapki recyrkulacji powietrza jest zakończona.

źródło:
http://mbworld.org/forums/c-class-w203/ ... -m111.html

Czy ktoś może się w tej kwestii wypowiedzieć?
W203 C200 Kompressor Avantgarde
M111.955
WDB2030451A126366
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik i osprzęt”