BRAK MOCY !!!
Moderator: Dziki Mar
-
- VIP
- Posty: 89
- Rejestracja: 5 lut 2011, o 17:10
- VIN:
- Lokalizacja: Radom/Kalisz
Czyli dobrze mi się wydawało. Jakoś przemęczę się te parę dni. Dzięki za potwierdzenie.
Czy możliwe jest aby przepustnica sama się zaadoptowała? Po dwóch dniach auto działa wg mnie normalnie, po skasowaniu błędów zgasła w końcu kontrolka check engine - po 1,5 roku walki z nią.
Czy możliwe jest aby przepustnica sama się zaadoptowała? Po dwóch dniach auto działa wg mnie normalnie, po skasowaniu błędów zgasła w końcu kontrolka check engine - po 1,5 roku walki z nią.
Ostatnio zmieniony 7 sie 2012, o 22:02 przez colonial, łącznie zmieniany 1 raz.
W203 C200 Kompressor Avantgarde
M111.955
WDB2030451A126366
M111.955
WDB2030451A126366
-
- Użytkownik
- Posty: 13
- Rejestracja: 26 gru 2011, o 08:51
- VIN:
- Lokalizacja: Łódź
Odświerzę troszkę temat.Odebrałem merca z naprawy i nie ma wcale mocy.Nie mogE ruszyć z miejsca bo zaraz gaśnie.Nadmienie tylko że wstawiłem go do naprawy poniważ miałem straszny smrud spalin w środku auta.Okazało się że to ostatni wtryskiwacz a konkretnie podkładka.Wymienili wszystkie podkładki,jakieś wężtki paliwowe,uszczelkę dekla zaworów.Zapłaciłem 500zł.Wyjeżdzam z naprawy a tu auto ni jedzie tylko się ledwo toczy.Proszę o pomoc
scooter
- loneraider
- Moderator VIP
- Posty: 3081
- Rejestracja: 23 sie 2009, o 18:03
- VIN:
- Lokalizacja: Sosnowiec
- adaśko
- Użytkownik
- Posty: 762
- Rejestracja: 2 paź 2012, o 23:09
- VIN:
- Lokalizacja: Rumia
Bratu w 211-tce uszczelniali wtryski i też podobnie zachowywał się, powiedzieli że ma przegonić auto i wróci do normy-tak zrobił i faktycznie, wszystko wróciło do normy.
Pozdrawiam Adam
WDB2032161F389561
WDB2032161F389561
-
- Użytkownik
- Posty: 13
- Rejestracja: 26 gru 2011, o 08:51
- VIN:
- Lokalizacja: Łódź
Wróciłem do warsztatu natychmiast.Zdziwiłem się że przed oddaniem auta nikt go nie sprawdził,na to oni że nie mają w zwyczaju jeżdzić klienta autem.Nie odebrałem auta.Następnego dnia zadzwonili i powiedzieli że przy wyciąganiu wtryskiwacz mogli go uszkodzić gdyż zrobił się straszny nagar i trzy dni się z nim męczyli. W konsekwencji mają sprawdzić wtryskiwacz.(gdzie myślałem że przed oddaniem auta to zrobili)TRAGEDIA!
Ostatnio zmieniony 22 mar 2013, o 08:56 przez scooter, łącznie zmieniany 2 razy.
scooter
-
- Użytkownik
- Posty: 2
- Rejestracja: 5 wrz 2011, o 22:17
- VIN:
- Lokalizacja: PL
Witam,
proszę o pomoc
mam W203 2006 2.2 diesel, osiąga tylko 3tyś i nie ma siły. Strach wyprzedzać. Po wciśnięciu gazu do dechy nie idzie, jak spuszczam nogę to powoli przyspiesza. Kontrolki żadne się nie palą. EGR był juz czyszczony. Po podłączeniu do kompa wyskoczyły takie błędy: 2247 dwukierunkowa szyna inerfejsu kierowcy, zwarcie uziemienia lub przerwa w obwodzie; 2355 recyrkulacja gazów wydechowych, masa powietrza jest zbyt duża.
Proszę pomóżcie, bo nie mam już siły.
Pozdrawiam
proszę o pomoc
mam W203 2006 2.2 diesel, osiąga tylko 3tyś i nie ma siły. Strach wyprzedzać. Po wciśnięciu gazu do dechy nie idzie, jak spuszczam nogę to powoli przyspiesza. Kontrolki żadne się nie palą. EGR był juz czyszczony. Po podłączeniu do kompa wyskoczyły takie błędy: 2247 dwukierunkowa szyna inerfejsu kierowcy, zwarcie uziemienia lub przerwa w obwodzie; 2355 recyrkulacja gazów wydechowych, masa powietrza jest zbyt duża.
Proszę pomóżcie, bo nie mam już siły.
Pozdrawiam
-
- Użytkownik
- Posty: 1
- Rejestracja: 22 mar 2013, o 12:33
- VIN:
- Lokalizacja: Lublin
ja dziś mam podobny problem zamarzł mi ON i chyba wytrącona parafina zapchała filtr paliwa tak przekazała mi mechanik , może ktoś miał podobny problem ??syla pisze:Witam,
proszę o pomoc
mam W203 2006 2.2 diesel, osiąga tylko 3tyś i nie ma siły. Strach wyprzedzać. Po wciśnięciu gazu do dechy nie idzie, jak spuszczam nogę to powoli przyspiesza. Kontrolki żadne się nie palą. EGR był juz czyszczony. Po podłączeniu do kompa wyskoczyły takie błędy: 2247 dwukierunkowa szyna inerfejsu kierowcy, zwarcie uziemienia lub przerwa w obwodzie; 2355 recyrkulacja gazów wydechowych, masa powietrza jest zbyt duża.
Proszę pomóżcie, bo nie mam już siły.
Pozdrawiam
-
- Użytkownik
- Posty: 13
- Rejestracja: 26 gru 2011, o 08:51
- VIN:
- Lokalizacja: Łódź
Witam wszystkich.Zmieniłem mechanika i już wszystko jasne.Miałem do wymiany końcówki wtrysków.Podobnie jak u 'SYLA' auto rozpędzało się max.do 80km/h i dalej nic.Opisywałem wcześniej moje perypetie aż w końcu brakło mi cierpliwości i zmieniłem mechanika.Okazało się że był to strzał w 10.Miałem zapchane końcówki wtrysku.Po wymianie auto gania że nieporozumienie SUPER.Jestem HAPPY.......ps do syla:opisz mi trochę więcej spróbuję pomóc.
Ostatnio zmieniony 24 mar 2013, o 13:59 przez scooter, łącznie zmieniany 1 raz.
scooter
-
- Użytkownik
- Posty: 8
- Rejestracja: 30 sie 2009, o 21:26
- VIN:
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Witam,
Czytając cały temat nie bardzo znalazłem odpowiedź na mój problem.
Mam Mesia 220CDI z 2001r. w automacie, diesel.
Od jakiegoś czasu ma objawy takie jakie opisujecie czyli brak mocy przy mocnym wciśnięciu gazu. Od paru dni doszło, że rano jak odpalę auto to gaśnie i kilka razy trzeba go odpalać. Przed chwilą jechałem i strasznie przerywa na niskich obrotach. Rano jak go odpaliłem to też nie równo pracował do póki nie zagrzał się. Dodatkowo od kilku dni tryb miejski skrzyni biegów sam zmienił się na sportowy i cały czas tak pracuje mimo, że jest ustawiony W. Prosze o pomoc. Nie byłem jeszcze na komputerze bo nie znam dobrego mechanika od diesla w okolicach Rudy Śląskiej. proszę o rady>>
Czytając cały temat nie bardzo znalazłem odpowiedź na mój problem.
Mam Mesia 220CDI z 2001r. w automacie, diesel.
Od jakiegoś czasu ma objawy takie jakie opisujecie czyli brak mocy przy mocnym wciśnięciu gazu. Od paru dni doszło, że rano jak odpalę auto to gaśnie i kilka razy trzeba go odpalać. Przed chwilą jechałem i strasznie przerywa na niskich obrotach. Rano jak go odpaliłem to też nie równo pracował do póki nie zagrzał się. Dodatkowo od kilku dni tryb miejski skrzyni biegów sam zmienił się na sportowy i cały czas tak pracuje mimo, że jest ustawiony W. Prosze o pomoc. Nie byłem jeszcze na komputerze bo nie znam dobrego mechanika od diesla w okolicach Rudy Śląskiej. proszę o rady>>
- V126
- VIP
- Posty: 6785
- Rejestracja: 23 lis 2008, o 20:46
- VIN:
- Lokalizacja: Lublin
-
- Użytkownik
- Posty: 398
- Rejestracja: 26 lis 2009, o 12:38
- VIN:
- Lokalizacja: Mrągowo
turbo załącza?syla pisze:mam W203 2006 2.2 diesel, osiąga tylko 3tyś i nie ma siły
[ Dodano: 2013-05-09, 13:10 ]
Kiedy wymieniany był filtr paliwa ?Kucolek pisze:Rano jak go odpaliłem to też nie równo pracował do póki nie zagrzał się
Byłem przeciwny .Moderator loneraider zablokował możliwość dalszej mej wypowiedzi na forum bo byłem przeciwko antysemityzmowi mrbraindeath-a usuwają mój temat tuszując wszystko. Dla zainteresowanych mam orginalną treść .
- loneraider
- Moderator VIP
- Posty: 3081
- Rejestracja: 23 sie 2009, o 18:03
- VIN:
- Lokalizacja: Sosnowiec
toż jak silnik pracuje to i turbina też.Dziadek pisze:turbo załącza?
Chciałeś zapytać czy turbina robi ciśnienie
No nie robi ciśnieniasyla pisze:osiąga tylko 3tyś i nie ma siły.
Dziadek, nic nie rozumiem
2030061A015 + 722.6 + 955 + 612 + 220 + 744U
kultowe historie:
W115/Taunus1.6/Volvo244/MazdaMX3
kultowe historie:
W115/Taunus1.6/Volvo244/MazdaMX3
-
- VIP
- Posty: 89
- Rejestracja: 5 lut 2011, o 17:10
- VIN:
- Lokalizacja: Radom/Kalisz
Wszystkim szukającym przyczyn spadku mocy, wahań mocy samochodu - raz lepiej, raz gorzej, wyskakujących błędów czujników temperatury/ilości/ciśnienia powietrza doładowanego, błędów przepływomierza polecam poszukać pękniętych najmniejszych przewodów gumowych ale też tego co było przyczyną tych objawów u mnie - mianowicie dokładnego przeczyszczenia chłodnicy powietrza doładowanego. U mnie w ponad połowie była zalepiona jakąś mazią przypominającą gumę (połączenie oleju i brudu). Oczywiście mowa tu o zewnętrznej powierzchni chłodnicy.
W203 C200 Kompressor Avantgarde
M111.955
WDB2030451A126366
M111.955
WDB2030451A126366
- Tomek_MgK
- Użytkownik
- Posty: 85
- Rejestracja: 4 lip 2012, o 22:27
- VIN:
- Lokalizacja: Łobez/Hatzenbuhl
No to tak. Ja wiem że mam przepływomierz do wymiany. Już od dłuższego czasu. Pytanie mianowicie jest następujące. Czy warto kupić Boscha za 135E, VDO za 200E czy jeszcze co innego? Bo W Celinie mam Siemensa.
http://www.ebay.de/itm/Luftmassenmesser ... 4aaf258bbf
To pierwsze to nie wiem co to jest.
http://www.ebay.de/itm/Luftmassenmesser ... 2c6e3db721
http://www.ebay.de/itm/HELLA-Luftmassen ... 1e7ca7c5bd
http://www.ebay.de/itm/Luftmassenmesser ... 4ab675d4ed
Są jeszcze takie za 40-70E ale pytanie o to się mija z celem. A różnica w cenach jednak jest zasadnicza.
http://www.ebay.de/itm/Luftmassenmesser ... 4aaf258bbf
To pierwsze to nie wiem co to jest.
http://www.ebay.de/itm/Luftmassenmesser ... 2c6e3db721
http://www.ebay.de/itm/HELLA-Luftmassen ... 1e7ca7c5bd
http://www.ebay.de/itm/Luftmassenmesser ... 4ab675d4ed
Są jeszcze takie za 40-70E ale pytanie o to się mija z celem. A różnica w cenach jednak jest zasadnicza.
Tam gdzie zaczyna się pasja tam kończy się ekonomia jak to ktoś mądry wspomniał.
***S203 C200 Kompressor "Classic" 2001r.***
WDB2032451F116593
Nubira 1,6 szatan w gazie / W124 250D - Prezes
***S203 C200 Kompressor "Classic" 2001r.***
WDB2032451F116593
Nubira 1,6 szatan w gazie / W124 250D - Prezes
-
- VIP
- Posty: 89
- Rejestracja: 5 lut 2011, o 17:10
- VIN:
- Lokalizacja: Radom/Kalisz
Okazuje się, że temat spadków mocy dalej występuje i jest drażniący dla właścicieli kompressorów
Dzisiaj odczytałem dwa błędy po zapaleniu się check engine: P2039 - zawór regulacji turbiny - adaptacja i P2036 - dolot powietrza dodatkowego.
Szukając po forach zagranicznych, można dojść do wniosku, że te błędy są powiązane ze sobą, bo dolot powietrza może być ograniczony przez zawór (przepustnicę), która wymaga adaptacji.
Uważałem do tej pory, że przepustnica sama się zaadaptuje, ale teraz już nie jestem tego pewien. Na mbworld.org znalazłem opis ręcznej adaptacji przepustnicy:
1 When ignition is switched off press flap slightly past limp home
position.
90° position must be changed manually. The processor
shut-off delay has a duration of approx. 5 seconds.
Gdy zapłon jest wyłączony naciśnij delikatnie klapkę poza pozycję spoczynkową.
Ręcznie trzeba zmienic pozycję o 90 stopni. Opóźnienie procesora w zamykaniu klapki wynosi około 5 sekund.
2.Switch on ignition for approx. 15 seconds, switch ignition
back off again and wait for processor shut-off delay.
Włącz zapłon na około 15 sekund, wyłącz zapłon z powrotem i odczekaj 5 sekund na zamknięcie klapki przepustnicy.
3. Switch ignition on for approx. 45 seconds, switch ignition
back off again and wait for processor shut-off delay.
Włącz zapłon na około 4 sekund, wyłącz zapłon ponownie i odczekaj na zamknięcie klapki
The learn-in procedure for the recirculated air flap is then
completed.
Adaptacja klapki recyrkulacji powietrza jest zakończona.
źródło:
http://mbworld.org/forums/c-class-w203/ ... -m111.html
Czy ktoś może się w tej kwestii wypowiedzieć?
Dzisiaj odczytałem dwa błędy po zapaleniu się check engine: P2039 - zawór regulacji turbiny - adaptacja i P2036 - dolot powietrza dodatkowego.
Szukając po forach zagranicznych, można dojść do wniosku, że te błędy są powiązane ze sobą, bo dolot powietrza może być ograniczony przez zawór (przepustnicę), która wymaga adaptacji.
Uważałem do tej pory, że przepustnica sama się zaadaptuje, ale teraz już nie jestem tego pewien. Na mbworld.org znalazłem opis ręcznej adaptacji przepustnicy:
1 When ignition is switched off press flap slightly past limp home
position.
90° position must be changed manually. The processor
shut-off delay has a duration of approx. 5 seconds.
Gdy zapłon jest wyłączony naciśnij delikatnie klapkę poza pozycję spoczynkową.
Ręcznie trzeba zmienic pozycję o 90 stopni. Opóźnienie procesora w zamykaniu klapki wynosi około 5 sekund.
2.Switch on ignition for approx. 15 seconds, switch ignition
back off again and wait for processor shut-off delay.
Włącz zapłon na około 15 sekund, wyłącz zapłon z powrotem i odczekaj 5 sekund na zamknięcie klapki przepustnicy.
3. Switch ignition on for approx. 45 seconds, switch ignition
back off again and wait for processor shut-off delay.
Włącz zapłon na około 4 sekund, wyłącz zapłon ponownie i odczekaj na zamknięcie klapki
The learn-in procedure for the recirculated air flap is then
completed.
Adaptacja klapki recyrkulacji powietrza jest zakończona.
źródło:
http://mbworld.org/forums/c-class-w203/ ... -m111.html
Czy ktoś może się w tej kwestii wypowiedzieć?
W203 C200 Kompressor Avantgarde
M111.955
WDB2030451A126366
M111.955
WDB2030451A126366