BRAK MOCY !!!

Moderator: Dziki Mar

ODPOWIEDZ
Leonidas
Użytkownik
Posty: 24
Rejestracja: 9 wrz 2008, o 17:23
VIN:
Lokalizacja: Poznań

BRAK MOCY !!!

Post autor: Leonidas »

Witam

Jestem posiadaczem Mietadora W203 :)
mam problem niestety :(
od niedawna zaobserwowałem brak mocy ( niezależnie od obrotów, biegu czy nawet jak wcisne pedał gazu )
martwi mnie to potwornie

widzialem temat podobny do tego i nawet pisalem w nim lecz postanowilem zalozyc nowy
myslalem ze to wina zlego paliwa ( jakas rzybura zatankowana czy co ) ale to chyba nie bylo powodem
wymienilem filtr powietrza i oleju ( jak i olej rowniez )
filtr paliwa zakupilem ale nie wymienilem, ( bo jest przy zbiorniku a nie mam kanału )

mam tylko nadzieje ze to nie kompresor

macie jakies pomysły czym to moze byc spowodowane ????

bardzo porsze o pomoc

Mercedes W203 Classic 2000r. 200K 163KM
Awatar użytkownika
mercfan
VIP
Posty: 4258
Rejestracja: 9 lut 2008, o 09:47
VIN:
Lokalizacja: Rzgów/Łódź

Post autor: mercfan »

No to został ci filtr powietrza który może być masakrycznie zapchany i ten właśnie filtr paliwa, jeżeli nic z tych rzeczy nie pomorze to trzeba się przyjrzeć czy nie ma jakichś nieszczelności jakichkolwiek. kompresor w czasie przyspieszania w ogóle wydaje jakiś dźwięk??
W211 200k 2005
W203 200k 2002
W124 300D 1991
W220 S320 CDI OM613 2004
W140 S320 M104
W211 E200 WDB2110411B360552
W212 E200
Leonidas
Użytkownik
Posty: 24
Rejestracja: 9 wrz 2008, o 17:23
VIN:
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Leonidas »

mercfan pisze: kompresor w czasie przyspieszania w ogóle wydaje jakiś dźwięk??
no wlasnie chyba nie bardzo ;/

filtr powietrza wymienilem juz, kupilem w ASO

na początku jak kupiłem tego mesia wszystko było ok, elegancko przyspieszał i w ogóle ( jak na 163KM przystało ) wystarczyło delikatnie wcisnac gaz i to auto jechalo ze az milo
chociaz trzeba przyznac ze auto zbiera sie dopiero od 3 biegu ( pytalem o to nawet w aso i powiedzieli ze to są wlasnie takie silniki )

to co mam zrobic ? jak wymienie ten filtr paliwa i to nie bedzie to ?
udac sie na diagnoze jakąs czy co ??
Awatar użytkownika
Artur_art
VIP
Posty: 979
Rejestracja: 4 lis 2007, o 17:37
VIN:
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki

Post autor: Artur_art »

Leonidas pisze:to co mam zrobic ? jak wymienie ten filtr paliwa i to nie bedzie to ?
Obstawiam przepływomierz.
To raczej bedzie to, znany temat.
Leonidas
Użytkownik
Posty: 24
Rejestracja: 9 wrz 2008, o 17:23
VIN:
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Leonidas »

Artur_art pisze:
Leonidas pisze:to co mam zrobic ? jak wymienie ten filtr paliwa i to nie bedzie to ?
Obstawiam przepływomierz.
To raczej bedzie to, znany temat.
ok
ale wolałbym byc pewny przed kupnem

czy po podłaczaniu pod kompa wszystko wyjdzie co mu dolega ? czy jak to wyglada ?
Awatar użytkownika
Artur_art
VIP
Posty: 979
Rejestracja: 4 lis 2007, o 17:37
VIN:
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki

Post autor: Artur_art »

Leonidas pisze: czy jak to wyglada ?
Sprawa przepływomierza jest trudna do zdiagnozowania komputerowo-po prostu na kompie tego nie wykarze.
P.S.
Jak wciśniesz gaz do dechy to słabo przyspiesza......................a jak już ma wysokie obroty na tym samym biegu to lepiej przyspiesza?
Leonidas
Użytkownik
Posty: 24
Rejestracja: 9 wrz 2008, o 17:23
VIN:
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Leonidas »

Artur_art pisze: a jak już ma wysokie obroty na tym samym biegu to lepiej przyspiesza?
nie własnie ;/
przyspieszenia praktycznie brak
az strach jezdzic
Awatar użytkownika
Artur_art
VIP
Posty: 979
Rejestracja: 4 lis 2007, o 17:37
VIN:
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki

Post autor: Artur_art »

Leonidas pisze:nie własnie ;/
Zrób test:
rozpędź się leciutko, włóz bieg 3" i gaz do dechy tak żeby się ropędzał z małych obrotów. Obserwuj czy przy wysokich obrotach zacznie lepiej się "wkręcać"
Jeśli tak to przepływomierz masz na 100% a jeśli ie to na 80% do wymiany
Leonidas
Użytkownik
Posty: 24
Rejestracja: 9 wrz 2008, o 17:23
VIN:
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Leonidas »

Artur_art pisze:
Zrób test:
rozpędź się leciutko, włóz bieg 3" i gaz do dechy tak żeby się ropędzał z małych obrotów. Obserwuj czy przy wysokich obrotach zacznie lepiej się "wkręcać"
Jeśli tak to przepływomierz masz na 100% a jeśli ie to na 80% do wymiany
ok, jutro dam znac ;)
i dzieki bardzo za pomoc Artur :)
vascodagama
Użytkownik
Posty: 3
Rejestracja: 19 sie 2008, o 18:00
VIN:
Lokalizacja: Londyn

Post autor: vascodagama »

Mialem podobny problem z brakiem mocy C220 CDI
Sprawdz czy rura powietrza od turbiny twardnieje kiedy samochod jest na obrotach, u mnie byla miekka i jak sie okazalo spadl mi maly szary przewod od podcisnienia czy cos takiego ktory powinien byc podlaczony do reflektora.
Awatar użytkownika
BrabusBullit
VIP
Posty: 102
Rejestracja: 20 sie 2008, o 14:59
VIN:
Lokalizacja: Poznań

Post autor: BrabusBullit »

U mnie jest walnięta przepustnica od kompressora. Nie otwiera się do końca. Tak powiedzieli w ASO i znajomy elektryk. Objawy takie same.
W203 C200 KOMPRESSOR
Awatar użytkownika
mercfan
VIP
Posty: 4258
Rejestracja: 9 lut 2008, o 09:47
VIN:
Lokalizacja: Rzgów/Łódź

Post autor: mercfan »

Przepływomierz to bardzo prawdopodobna rzecz i tak jak napisałArtur_art, ciężko jest zdiagnozować jego niesprawność ale w 9/10 przypadkach jego wymiana pomaga.
W211 200k 2005
W203 200k 2002
W124 300D 1991
W220 S320 CDI OM613 2004
W140 S320 M104
W211 E200 WDB2110411B360552
W212 E200
Leonidas
Użytkownik
Posty: 24
Rejestracja: 9 wrz 2008, o 17:23
VIN:
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Leonidas »

a wiec robilem tescik

i faktycznie mozna odczyc ze zbiera sie lepiej na wyzszych obrotach ale obojętnie jak bardzo wcisne gaz samochód przyspiesza tak samo ;/
Awatar użytkownika
Artur_art
VIP
Posty: 979
Rejestracja: 4 lis 2007, o 17:37
VIN:
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki

Post autor: Artur_art »

No to sprawdź jeszcze czy wszystkie przewody są powtykane, czy nic nigdznie nei "wisi" i wymień przepływomierz. To bedzie raczej to
Leonidas
Użytkownik
Posty: 24
Rejestracja: 9 wrz 2008, o 17:23
VIN:
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Leonidas »

sprawdziłem pod maską i na pierwszy rzut oka wsjo ok się wydaje
nie wiem moze źle patrze
bardzo bylbym wdzieczny o fotki gdzie mam zobaczyc najlepiej
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik i osprzęt”