Brak mocy

Moderator: Dziki Mar

ODPOWIEDZ
|olo||
Użytkownik
Posty: 7
Rejestracja: 13 sty 2009, o 12:21
VIN:
Lokalizacja: Jasło

Brak mocy

Post autor: |olo|| »

Witam!
Mam problem z moim Mesiem. Mam W203 C200 Kompressor z automatyczną skrzynią. Problem pojawia się gdy depnę np. przy wyprzedzaniu pedał gazu na maksa tak, że włączę ten cudowny przycisk "turbo" pod pedałem. Samochód zredukuje bieg i przyspiesza pięknie, ale zaraz po tym obroty zaczynają falować i kompletny brak mocy. Jeśli wyłączę zapłon i ponownie odpalę samochód wszystko wraca do normy. Pomóżcie zdiagnozować problem. Z góry dzięki.
Awatar użytkownika
mercfan
VIP
Posty: 4258
Rejestracja: 9 lut 2008, o 09:47
VIN:
Lokalizacja: Rzgów/Łódź

Post autor: mercfan »

Coś wprowadza silnik lub ASB w tryb serwisowy, a mimo braku mocy wkręca się na obroty??Wyświetla się jakiś komunikat??
W211 200k 2005
W203 200k 2002
W124 300D 1991
W220 S320 CDI OM613 2004
W140 S320 M104
W211 E200 WDB2110411B360552
W212 E200
_tata_
VIP
Posty: 978
Rejestracja: 17 kwie 2008, o 20:06
VIN:
Lokalizacja: ???????????/

Post autor: _tata_ »

Pewnie ,, ucieka " dziurą :mysli: doładowanie. Ale powodów może być co najmniej 100 albo i więcej

[ Dodano: 2009-01-17, 16:55 ]
A ten cudowny przycisk tylko redukuje bieg a komp włącza turbo
|olo||
Użytkownik
Posty: 7
Rejestracja: 13 sty 2009, o 12:21
VIN:
Lokalizacja: Jasło

Post autor: |olo|| »

ledwo ledwo ale się wkręca na obroty, ale to na prawdę strasznie kiepsko, a co do komunikatów to żadnego, nic nie wyskakuje
serwisant
Użytkownik
Posty: 29
Rejestracja: 4 paź 2008, o 19:13
VIN:
Lokalizacja: Białystok

Post autor: serwisant »

sprawdź ciśnienie pompy paliwa a najlepiej podłącz pod tester
|olo||
Użytkownik
Posty: 7
Rejestracja: 13 sty 2009, o 12:21
VIN:
Lokalizacja: Jasło

Post autor: |olo|| »

mówisz ciśnienie na pompie? coś mi się nie chce wierzyć bo to się dzieje tylko po wciśnieńciu magicznego guziczka. przy redukowaniu biegów przez Tiptronic nie zauważyłem żeby tak się działo.
_tata_
VIP
Posty: 978
Rejestracja: 17 kwie 2008, o 20:06
VIN:
Lokalizacja: ???????????/

Post autor: _tata_ »

Porozmawiaj i podziel się z uwagami viewtopic.php?t=1928 Krysik ma ten sam problam i założył nowy temat (nie wiem po co?)
stan1906
Użytkownik
Posty: 6
Rejestracja: 16 sty 2009, o 18:50
VIN:
Lokalizacja: PL

Post autor: stan1906 »

w moim było tak samo. padło taki przepływomierz co mierzy chyba wys, n.p.m i inne takie pierdoły. był zepsuty i źle mierzył. jak źle zmierzył-odcinał troche mocy. pare stówek taki kosztuje. może u ciebie tez on jest problemem.
Awatar użytkownika
mercfan
VIP
Posty: 4258
Rejestracja: 9 lut 2008, o 09:47
VIN:
Lokalizacja: Rzgów/Łódź

Post autor: mercfan »

Mówisz chyba o czujniku ciśnienia atmosferycznego w sterowniku?
W211 200k 2005
W203 200k 2002
W124 300D 1991
W220 S320 CDI OM613 2004
W140 S320 M104
W211 E200 WDB2110411B360552
W212 E200
_tata_
VIP
Posty: 978
Rejestracja: 17 kwie 2008, o 20:06
VIN:
Lokalizacja: ???????????/

Post autor: _tata_ »

Albo przepływomierz -też kosztuje parę stówek :szok:
Ostatnio zmieniony 18 sty 2009, o 17:09 przez _tata_, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
ar3k
Użytkownik
Posty: 45
Rejestracja: 13 paź 2008, o 21:02
VIN:
Lokalizacja: katowice

Post autor: ar3k »

U mnie brak mocy w coupe spowodowany był filtrem paliwa ;-) wymiania filtru i wszystko OK.
Jaguar XJ8 4.0 1999r

C200 Kompresor Coupe 2001
WDB2037451A096031
|olo||
Użytkownik
Posty: 7
Rejestracja: 13 sty 2009, o 12:21
VIN:
Lokalizacja: Jasło

Post autor: |olo|| »

wymieniłem olej, filtry: paliwa, oleju, powietrza i dalej kicha, nie kręce go po obrotach <czyt. skrajnie> i jest ok, czekam na chwilke wolnego i pewnie trzeba będzie się wybrać do ASO. A tak wogóle wcześniej miałem W202 i jakoś był mniej awaryjny... ale to może tylko kwestia egzemplarza
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik i osprzęt”