C230 (2.5 V6) - czy jest się czego bać?

Moderator: Dziki Mar

Awatar użytkownika
Przybek
Moderator VIP
Posty: 3303
Rejestracja: 8 lis 2017, o 02:23
VIN: WDB2032081F659063
Lokalizacja: Łódź

Re: C230 (2.5 V6) - czy jest się czego bać?

Post autor: Przybek »

Tak offtopicznie to można zrobić zabezpieczenie antybotowe przy rejestracji typu podaj wynik działania 2+2*2 :D
Awatar użytkownika
ptysiornia
VIP
Posty: 39
Rejestracja: 22 gru 2017, o 23:50
VIN: WDB2032521F823982

Re: C230 (2.5 V6) - czy jest się czego bać?

Post autor: ptysiornia »

Wracając do tematu: zestaw startowy kupiony Obrazek
Obrazek

Jeszcze dla porównania stary wałek vs nowy:
Obrazek

Pzdr


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
polofix
VIP
Posty: 2133
Rejestracja: 6 lis 2014, o 17:05
VIN:
Lokalizacja: Turek/Dobra

Re: C230 (2.5 V6) - czy jest się czego bać?

Post autor: polofix »

To widzimy, że planujesz ten samochód mieć na lata. Ja bym zrobił jeszcze konserwację podłogi nad tylnym dyfrem, pościągał wszystkie plastiki, nadkola i ewentualnie zakonserwował miejsca gdzie ewentualnie coś się zaczyna dziać.
Kawał dobrej roboty. Na koniec pochwal się całkowitym kosztem naprawy itp.
WDB2032451F248605
4JGAB72EXXA108366
WDDHF8HB5AA175853
Awatar użytkownika
Dziki Mar
Moderator
Posty: 4157
Rejestracja: 5 paź 2016, o 18:58
VIN: WDB2110891B355007

Re: C230 (2.5 V6) - czy jest się czego bać?

Post autor: Dziki Mar »

Filtron robi dobre filtry???

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

W203 C200 M271 2005 Był :smutny:
W211 E320 CDI OM642 4Matic 2008 Jest :rotfl:
W245 B180 CDI (chip) OM640 2010 Jest :ok:

ALBUM

Regulamin Forum

Status VIP
Awatar użytkownika
ptysiornia
VIP
Posty: 39
Rejestracja: 22 gru 2017, o 23:50
VIN: WDB2032521F823982

Re: C230 (2.5 V6) - czy jest się czego bać?

Post autor: ptysiornia »

Czy na lata, to się okaże :-)
Samochód tak jak pisałem jest bardzo ładny i niejeden powiedziałby, że jak nowy Zasługuje zatem na to żeby stan techniczny odpowiadał wyglądowi. Zresztą jak każdy mój samochód lub motocykl. Nie uznaję kompromisów.

Jeśli chodzi o koszta: nie mam w zwyczaju publicznie rozmawiać o finansach. Dodam tylko, że auto po zrobieniu będzie mnie kosztowało mniej więcej tyle po ile stoją idealne W203ki z podobnym przebiegiem, silnikiem i wyposażeniem na mobile.de
A ten także będzie idealny...już niedługo :-)

Dziki Mar - od lat używam węglowe kabinówki Filtrona i nie mam do nich najmniejszych zastrzeżeń. Raz do roku wymiana i w aucie zawsze świeże powietrze.
Co do filtra oleju na zdjęciu - zazwyczaj montuję MANNa, ale tutaj olej i filtr zamierzam wymienić po kilkuset km, więc wziąłem zestaw budżetowy. Co nie oznacza, że zły ;-)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
polofix
VIP
Posty: 2133
Rejestracja: 6 lis 2014, o 17:05
VIN:
Lokalizacja: Turek/Dobra

Re: C230 (2.5 V6) - czy jest się czego bać?

Post autor: polofix »

Filtry Filtrona Sędziszów są dobre. Może nie w Polsce, bo u nas kupuje się Boscha i Mana. Za granicą sprzedają się lepiej niż u nas. Podobnie z akumulatorami. Nasze za granicą są uznawane za bardzo dobre, tylko nie w Polsce. U nas dominuje Bosch I Varta. Nie ważne, że to najtańsze produkty tych firm i wytrzymują gwarancję, ale tak się utarło.
WDB2032451F248605
4JGAB72EXXA108366
WDDHF8HB5AA175853
Awatar użytkownika
Dziki Mar
Moderator
Posty: 4157
Rejestracja: 5 paź 2016, o 18:58
VIN: WDB2110891B355007

Re: C230 (2.5 V6) - czy jest się czego bać?

Post autor: Dziki Mar »

U siebie mam Manna, który jest drożdży niż oryginał.
Polofix, jest wiele stereotypów dotyczących różnych produktów. Po prostu w całym zestawieniu ten " odstaje". Nie powiedziałem, że jest zły.

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

W203 C200 M271 2005 Był :smutny:
W211 E320 CDI OM642 4Matic 2008 Jest :rotfl:
W245 B180 CDI (chip) OM640 2010 Jest :ok:

ALBUM

Regulamin Forum

Status VIP
Awatar użytkownika
maciekolo
Użytkownik
Posty: 479
Rejestracja: 13 paź 2017, o 08:36
VIN: WDB2153751A006117

Re: C230 (2.5 V6) - czy jest się czego bać?

Post autor: maciekolo »

Stereotypem jest też uznawanie, co droższe to lepsze :P
PS. Wiesz, że Mann jest właścicielem filtrona? Żeby się nie okazało, że płacisz tylko za pudełko :O
PS2. Wiesz, że filtron idzie teraz na pierwszy montaż do nowych Merców (i nie tylko).
Stacyjki MB Klucze Rybka - dorabianie, naprawa, kodowanie, obudowy
Star Diagnosis Radom
Zerowanie sterowników - Virgin
Naprawa lewarków/wybieraków AT
polofix
VIP
Posty: 2133
Rejestracja: 6 lis 2014, o 17:05
VIN:
Lokalizacja: Turek/Dobra

Re: C230 (2.5 V6) - czy jest się czego bać?

Post autor: polofix »

maciekolo pisze: 15 sty 2019, o 12:13 Stereotypem jest też uznawanie, co droższe to lepsze :P
PS. Wiesz, że Mann jest właścicielem filtrona? Żeby się nie okazało, że płacisz tylko za pudełko :O
PS2. Wiesz, że filtron idzie teraz na pierwszy montaż do nowych Merców (i nie tylko).
Już w tej chwili nie pamiętam, ale było na necie o gościu, co kupił amerykańskie auto i zamówił w serwisie tej marki w USA wszystkie filtry i oleje.
Zapłacił nie mało. W paczce przyszły wszystkie filtry Filtrona.
WDB2032451F248605
4JGAB72EXXA108366
WDDHF8HB5AA175853
Awatar użytkownika
Dziki Mar
Moderator
Posty: 4157
Rejestracja: 5 paź 2016, o 18:58
VIN: WDB2110891B355007

Re: C230 (2.5 V6) - czy jest się czego bać?

Post autor: Dziki Mar »

Dostałem informację z promerc, który raczej zna się na rzeczy, że jest taki filtr manna w nowej technologii jeszcze lepiej wyłapujący nieczystości. Czy pracujecie w filtronie, w dziale sprzedaży, że wiecie o tym jakiej jakości idą produktu np. na rynki wschodnie, zachodnie itp? Można tak mówić o każdej firmie.
PS. To co idzie na pierwszy montaż zależy tylko od tego, która firma spełni wymagania nie tylko techniczne ale i finansowe.
PS2. Spróbuj założyć tańsze wahacze....
Widzę, że macie staraszny popyt na pisanie. Wyluzujcie trochę.
W203 C200 M271 2005 Był :smutny:
W211 E320 CDI OM642 4Matic 2008 Jest :rotfl:
W245 B180 CDI (chip) OM640 2010 Jest :ok:

ALBUM

Regulamin Forum

Status VIP
Awatar użytkownika
das74
VIP
Posty: 66
Rejestracja: 24 lis 2012, o 05:44
VIN: WDBRF56H96F731868
Lokalizacja: Podkarpacie

Re: C230 (2.5 V6) - czy jest się czego bać?

Post autor: das74 »

Cześć podpinam się to tematu ,,C230 (2.5 V6) - czy jest się czego bać?"
Mam na oku CLC 2007r z tym silnikiem. Przebieg 210 tys. km. Rozrząd podobno nie był wymieniany. Silnik A 272 010 34 45 80. Według właściciela silnik pracuję idealnie. Mam się ,,bać" ? Nie wiem ile wytrzymuje rozrząd w tym silniku ale jak przeczytałem ten Post to 200tys km wydaję się rekordem.
Proszę o informację
Z góry dziękuję za odpowiedź
pozdrawiam
Był W203 220CDI, GLK X204, C219 CLS 320CDI, W203 C200CDI. Jest W203 C350
Awatar użytkownika
siwix
JuniorAdmin
Posty: 4575
Rejestracja: 26 paź 2014, o 18:38
VIN: WDB2032521F833745
Lokalizacja: Świdwin/ Buxtehude/Stade (DE)
Kontakt:

Re: C230 (2.5 V6) - czy jest się czego bać?

Post autor: siwix »

Niestety nie pomożemy bo podałeś numer części a nie numer seryjny silnika.
Numeru VIN też nie ma.
:!: Nie pomagam przez pw-- pytania pozostaną bez odpowiedzi
S203 M272 2.5 V6
Regulamin Forum
Awatar użytkownika
das74
VIP
Posty: 66
Rejestracja: 24 lis 2012, o 05:44
VIN: WDBRF56H96F731868
Lokalizacja: Podkarpacie

Re: C230 (2.5 V6) - czy jest się czego bać?

Post autor: das74 »

siwix pisze: 4 paź 2022, o 10:14 Niestety nie pomożemy bo podałeś numer części a nie numer seryjny silnika.
Numeru VIN też nie ma.
proszę podaję VIN - WDB2037521A968494
Był W203 220CDI, GLK X204, C219 CLS 320CDI, W203 C200CDI. Jest W203 C350
Awatar użytkownika
siwix
JuniorAdmin
Posty: 4575
Rejestracja: 26 paź 2014, o 18:38
VIN: WDB2032521F833745
Lokalizacja: Świdwin/ Buxtehude/Stade (DE)
Kontakt:

Re: C230 (2.5 V6) - czy jest się czego bać?

Post autor: siwix »

Silnik 272920 30 641830 nie należy do puli z wadliwym wałkiem.
:!: Nie pomagam przez pw-- pytania pozostaną bez odpowiedzi
S203 M272 2.5 V6
Regulamin Forum
Awatar użytkownika
das74
VIP
Posty: 66
Rejestracja: 24 lis 2012, o 05:44
VIN: WDBRF56H96F731868
Lokalizacja: Podkarpacie

Re: C230 (2.5 V6) - czy jest się czego bać?

Post autor: das74 »

siwix pisze: 4 paź 2022, o 18:14 Silnik 272920 30 641830 nie należy do puli z wadliwym wałkiem.
Dziękuję za odpowiedź. Zakładając, że auto było na bieżąco serwisowane i normalnie eksploatowane to przebieg 210tys km. jest ,,bezpieczny" dla rozrządu?
Był W203 220CDI, GLK X204, C219 CLS 320CDI, W203 C200CDI. Jest W203 C350
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik i osprzęt”