Ciężko pali z rana

Moderator: Dziki Mar

ODPOWIEDZ
Marysza
VIP
Posty: 118
Rejestracja: 17 wrz 2016, o 17:46
VIN: WDB2030041F179911

Ciężko pali z rana

Post autor: Marysza »

Witam
Wymieniłem ostatnio komplet świec żarowych plus sterownik. Mesiek nadal ciężko pali z rana. Muszę długo kręcić. Jak już odpali to nie rzuca, pracuje równo. Już po pierwszym uruchomieniu, nie muszę nawet ruszyć z miejsca. Zgaszę go i pali na strzała.

Sprawdzałem korekty wtrysków na kompie, jest okej. Na logike, żeby coś z nimi było nie tak to by dymił?

Dwa lata wstecz wymieniałem chyba czujnik ciśnienia na common railu bo nawet latem ciężko było go odpalić.

Z błędów to tylko elektryczny dogrzewacz się odzywa.

Czym może być to spowodowane? Załatwiłem już kilka akumulatorów tym kręceniem i szkoda mi kolejnego akumulatora, kupiłem lepszy. Niby, że na pierwszy montaz takie były montowane.

Edit. Sprawdzałem czy na przewodach paliwowych nie ma pęcherzy powietrza, układ szczelny. I jeszcze na myśl przyszło mi wymienić filtr paliwa. Bez efektów.
Awatar użytkownika
Dziki Mar
Moderator
Posty: 4167
Rejestracja: 5 paź 2016, o 18:58
VIN: WDB2110891B355007

Re: Ciężko pali z rana

Post autor: Dziki Mar »

"elektryczny dogrzewacz się odzywa"

Sterownik ori czy zamiennik?
W203 C200 M271 2005 Był :smutny:
W211 E320 CDI OM642 4Matic 2008 Jest :rotfl:
W245 B180 CDI (chip) OM640 2010 Jest :ok:

ALBUM

Regulamin Forum

Status VIP
Awatar użytkownika
Przybek
Moderator VIP
Posty: 3345
Rejestracja: 8 lis 2017, o 02:23
VIN: WDB2032081F659063
Lokalizacja: Łódź

Re: Ciężko pali z rana

Post autor: Przybek »

Zobacz jakie masz ciśnienie na railu podczas kręcenia (interfejsem typu Icar2 powinno się dać sprawdzić, w OM646 jest pogląd na takie parametry).
Podejrzani na pierwszy ogień: pompa wstępna, przelewy wtrysków, pompa wysokiego ciśnienia oraz rozrusznik.
Marysza
VIP
Posty: 118
Rejestracja: 17 wrz 2016, o 17:46
VIN: WDB2030041F179911

Re: Ciężko pali z rana

Post autor: Marysza »

Ten elektryczny dogrzewacz z tego co się orientuje to służy tylko do podgrzania wody, żeby szybciej temperature łapał. No chyba, że się mylę.

Sterownik Przybek mi polecił, beru gse140. Podobno oryginał bez znaczka mercedesa.

Jeśli chodzi o rozrusznik to w tamtym roku regenerowałem.

A o co chodzi z przelewami wtrysków? Mogą być przypchane, czy może nieszczelne? Czy może chodzi o oringi? Jeśli tak, to jak wspominałem wyżej. Szukałem przyczyny czemu latem ciężko palił, padło na czujnik ciśnienia a wcześniej poleciliście żeby oringi wymienić. Tak też zrobiłem. W dwa lata chyba jeszcze by nie sparciały?

Pompa wstępna to ta w baku? Jeżeli tak to u mnie tego nie ma.

Pompę wysokiego ciśnienia mam z poprzedniego silnika. Postaram się wymienić na dniach i sprawdzę.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik i osprzęt”