dymienie

Moderator: Dziki Mar

strzalafsl
Użytkownik
Posty: 65
Rejestracja: 7 wrz 2008, o 13:33
VIN:
Lokalizacja: lisburn

dymienie

Post autor: strzalafsl »

od jakiegos czasu przy porannym odpaleniu wydobywa sie wieksza ilosc spalin. Biala chmura, po 2-3 sec jest ok. Odpala za 1 razem ale troszke z oporem.
pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 23 sty 2009, o 19:10 przez strzalafsl, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Wesoł
VIP
Posty: 915
Rejestracja: 9 wrz 2008, o 14:33
VIN:
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Wesoł »

Jak zwykle zero informacji o aucie. Tylko objawy...
Może to zwyczajna chmura pary. W końcu zima, latem jej nie widać.
ex w203 200CDI T
WDB2112201B000001
Awatar użytkownika
V126
VIP
Posty: 6785
Rejestracja: 23 lis 2008, o 20:46
VIN:
Lokalizacja: Lublin

Post autor: V126 »

Może masz jakieś lipne paliwo z wodą.
C200 CDI 2002 AVANTGARDE ESTATE WDB2032041F212729 I UNITRA GRA!!!
_tata_
VIP
Posty: 978
Rejestracja: 17 kwie 2008, o 20:06
VIN:
Lokalizacja: ???????????/

Post autor: _tata_ »

Albo kłopot z głowicą i płyn chłodniczy przedostaje się do gara/garów. Sprawdź stan w chłodnicy i jeżeli masz miarke kolor oleju w silniku. Jak wali uszczelka pod głowicą a nie daj Boże pęknie to dymi na biało.
Awatar użytkownika
mercfan
VIP
Posty: 4258
Rejestracja: 9 lut 2008, o 09:47
VIN:
Lokalizacja: Rzgów/Łódź

Post autor: mercfan »

Ale nie przestaje po kilku sekundach... ja myślę, że to normalny objaw zimą, im większy mróz tym więcej pary.
W211 200k 2005
W203 200k 2002
W124 300D 1991
W220 S320 CDI OM613 2004
W140 S320 M104
W211 E200 WDB2110411B360552
W212 E200
_tata_
VIP
Posty: 978
Rejestracja: 17 kwie 2008, o 20:06
VIN:
Lokalizacja: ???????????/

Post autor: _tata_ »

Jak mały przeciek do garów to przepali i ,,spokój". Olej i stan płynu trzeba sprawdzić
Awatar użytkownika
mugger
VIP
Posty: 1785
Rejestracja: 20 sie 2008, o 10:27
VIN:
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: mugger »

w zimę to normalne, że z rury wydechowej wydobywa się biały dym
V126 pisze:Może masz jakieś lipne paliwo z wodą.
paliwa nie da się wymieszać z wodą, co najwyżej z olejami, rozpuszczalnikami itp :ok:
w168, w203, w123
strzalafsl
Użytkownik
Posty: 65
Rejestracja: 7 wrz 2008, o 13:33
VIN:
Lokalizacja: lisburn

Post autor: strzalafsl »

sorki zapomnialem 220 cdi z 2001
co do mrozu to nie bo mieszkam w uk a jak odpalam to jest kilka na plusie
plyn w chlodnicy jest ok, a olej byl wymieniany kilka mies temu.
wielkie dzieki :D
Awatar użytkownika
V126
VIP
Posty: 6785
Rejestracja: 23 lis 2008, o 20:46
VIN:
Lokalizacja: Lublin

Post autor: V126 »

Da się "wymieszać" zapewne widziałeś jak z rury wydechowej leje się woda i to jest skutek takiego czegoś. W CDI to będzie ciężko bo nie ma bagnetu ale chodzi o to żeby zobaczyć jak ten olej wygląda. Czy ma normalny kolor i konsystencję. Może spróbować korek odkręcić w nadziei, że coś tamtędy się dostrzeże?
C200 CDI 2002 AVANTGARDE ESTATE WDB2032041F212729 I UNITRA GRA!!!
Awatar użytkownika
nawaho76
VIP
Posty: 120
Rejestracja: 26 paź 2007, o 20:52
VIN:
Lokalizacja: Białystok

Post autor: nawaho76 »

V126 pisze:Da się "wymieszać" zapewne widziałeś jak z rury wydechowej leje się woda i to jest skutek takiego czegoś. W CDI to będzie ciężko bo nie ma bagnetu ale chodzi o to żeby zobaczyć jak ten olej wygląda. Czy ma normalny kolor i konsystencję. Może spróbować korek odkręcić w nadziei, że coś tamtędy się dostrzeże?
Ja wiem ze to jest forum i kazdy moze dodac swoje 5 groszy ale od czego są moderatorzy, ludzie litosci,ktos przeczyta to i pomysli ze to prawda. Wydostająca sie woda z rury wydechowej to efekt wody w paliwie??????!!!!!!!!!!!!!
S203 270cdi Elegance Automat 2002r
album_personal.php?user_id=36
Awatar użytkownika
Wesoł
VIP
Posty: 915
Rejestracja: 9 wrz 2008, o 14:33
VIN:
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Wesoł »

strzalafsl pisze:sorki zapomnialem 220 cdi z 2001
co do mrozu to nie bo mieszkam w uk a jak odpalam to jest kilka na plusie
plyn w chlodnicy jest ok, a olej byl wymieniany kilka mies temu.
wielkie dzieki :D
Parę widać przy niskiej temperaturze, a nie przy "minusowej".
Chyba trochę przesadzacie z tą uszczelką. Jak by to była jej wina to objaw nie trwał by 2-3s.
ex w203 200CDI T
WDB2112201B000001
Awatar użytkownika
V126
VIP
Posty: 6785
Rejestracja: 23 lis 2008, o 20:46
VIN:
Lokalizacja: Lublin

Post autor: V126 »

A powiedz mi nawaho76 co twoim zdaniem jest przyczyną tego, że z rury wydechowej leje się woda? Nie powiesz mi chyba, że jest to normalny efekt spalania, albo że deszcz tam napadał, czy ktoś napluł. A Jeżeli nie widziałeś czegoś takiego, to mało widziałeś.
C200 CDI 2002 AVANTGARDE ESTATE WDB2032041F212729 I UNITRA GRA!!!
Awatar użytkownika
nawaho76
VIP
Posty: 120
Rejestracja: 26 paź 2007, o 20:52
VIN:
Lokalizacja: Białystok

Post autor: nawaho76 »

V126 pisze:A powiedz mi nawaho76 co twoim zdaniem jest przyczyną tego, że z rury wydechowej leje się woda? Nie powiesz mi chyba, że jest to normalny efekt spalania, albo że deszcz tam napadał, czy ktoś napluł. A Jeżeli nie widziałeś czegoś takiego, to mało widziałeś.
Nie chce byc nieuprzejmy ale zanim zabierzesz głos na forum publicznym to poczytaj troche,poucz sie. A nawiasem mowiac to wydostajaca sie woda z ukladu wydechowego jest niczym innym jak zjawiskiem fizycznym zwanym kondensacją czyli przejsciem ze stanu gazowego w ciecz. Rozgrzewajace sie spaliny w zetknieciu z bardzo zimną rurą wydechową powoduja wytrącanie sie na sciankach rury wyd. kropel wody. Stad rdzewiejace wydechy od sradka. Pozdrawiam i do ksiazek zapraszam
S203 270cdi Elegance Automat 2002r
album_personal.php?user_id=36
Awatar użytkownika
V126
VIP
Posty: 6785
Rejestracja: 23 lis 2008, o 20:46
VIN:
Lokalizacja: Lublin

Post autor: V126 »

Także nie chcę być niemiły ale zauważ, że to zjawisko zwane prościej skraplaniem jak sam napiasałeś ma miejsce w zetknięciu z
nawaho76 pisze:bardzo zimną rurą wydechową
, ale zauważ, że to ma miejsce także w lecie kiedy wydechy nie są bardzo zimne. Więc sama para ze spalania paliwa to za mało.
C200 CDI 2002 AVANTGARDE ESTATE WDB2032041F212729 I UNITRA GRA!!!
Awatar użytkownika
nawaho76
VIP
Posty: 120
Rejestracja: 26 paź 2007, o 20:52
VIN:
Lokalizacja: Białystok

Post autor: nawaho76 »

Wiec kolego sprecyzuje,latem rura wydechowa po nocy wcale nie musi byc bardzo zimna(lodowata) ale takze silnik jest cieplejszy niz w zimie i spaliny szybciej osiagaja temperature roboczą. Chodzi tutaj o roznice temperatur. np:lato Silnik +15st C -spaliny ok 800st C lub zima Silnik -20st C spaliny 500-600 st C oczywiscie sa to wartosci przykladowe dla uzmyslowienia tobie ze chodzi tu takze o roznice w stosunku do siebie. Murzyn nie ma wcale bielszych zebow od bialego tylko ma czarną buzie i jest wiekszy kontrast :usmiech: . A na skraplanie ma wplyw wiele innych czynnikow takich jak wilgotnosc powietrza,temp. zasysanego powietrza,sklad mieszanki itd. Bez odbioru...
S203 270cdi Elegance Automat 2002r
album_personal.php?user_id=36
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik i osprzęt”