Witam wszystkich
Mam pytanie odnośnie podciśnieniowych zaworów sterowania EGR i turbiny
Otóż ja posiadam przy turbinie o nr A0005450527 a przy EGR A0005450427, czy to jest dobra kombinacja czy też muszę coś zmienić. Mam ciągły problem z wyłączającą się turbina i kiedyś gdzieś wyczytałem ze to za sprawa tych zaworów i ze można je zamieniać, później wyczytałem ze jednak lepiej tego nie robić. I już pogubiłem się który ma być gdzie.
[ Dodano: 2011-08-31, 22:47 ]
A zapomniał bym, czy ten zawór A 000 545 05 27 jest taki sam w rożnych modelach, czy pomimo tego ze ma ten sam numer rożni się jednak?
[ Dodano: 2011-09-01, 15:35 ]
Chodzi mi o cos takiego:
http://allegro.pl/zawor-czujnik-podcisn ... ml#gallery
[ Dodano: 2011-09-03, 18:33 ]
Dzieki wszystkim za pomoc. Pogrzebalem troszke w necie i juz sam sobie poradzialem
[ Dodano: 2012-02-28, 03:58 ]
Witam wszystkich i prosze o porade.
No wiec mam znow problem z tym zaworem cisnienia A000 545 05 27
Wymienilem na nowy i jezdzilem jakis czas bez problemow ale zepsul sie ponownie co okazuje sie wylaczaniem turbiny podczas jazdy i przechodzi w tryb awaryjny do 2500obr/min. Wiecie moze co moze powodowac psucie sie tegoz zaworu.
EGR i Turbo
Moderator: Dziki Mar
- 0dido0
- Użytkownik
- Posty: 46
- Rejestracja: 9 maja 2010, o 20:19
- VIN:
- Lokalizacja: boleslawiec/banbury
EGR i Turbo
Ostatnio zmieniony 3 wrz 2011, o 18:33 przez 0dido0, łącznie zmieniany 2 razy.
MB kombi c270 170KM 2002r.
-
- VIP
- Posty: 90
- Rejestracja: 5 lip 2016, o 13:22
- VIN:
Re: EGR i Turbo
Jakiej firmy kupowałeś zaworek ? Podejrzewam, że tu mogła być przyczyna
W203 C220 CDI, 2001r.
WDB2030061A042366
WDB2030061A042366
- Przybek
- Moderator VIP
- Posty: 3338
- Rejestracja: 8 lis 2017, o 02:23
- VIN: WDB2032081F659063
- Lokalizacja: Łódź
Re: EGR i Turbo
Szybkom odpowiedź byś dostał jakbyś podał poprawny VIN a nie jakiś z kosmosu -> www203w182343d65 bo gdybając o turbo w w203 to są co najmniej 4 pojemności diesli o różnych wariantach mocy i typach silnika i z różnym sterowaniem turbiną a tu nikt nie będzie zgadywał jaki akurat Ty masz silnik.
I staraj się pisać poprawnie bo orty i brak interpunkcji wypala oczy...
I staraj się pisać poprawnie bo orty i brak interpunkcji wypala oczy...