Mały Tuning C 200 Kompressor
Moderator: Dziki Mar
-
- VIP
- Posty: 2133
- Rejestracja: 6 lis 2014, o 17:05
- VIN:
- Lokalizacja: Turek/Dobra
Re: Mały Tuning C 200 Kompressor
Interesuje mnie w dalszym ciągu jak się zachowuje automat konkretnie w M111 kompressor ze stoczonym kólkiem.
Mój ojciec może mi takie zrobić z mega dokładnością, i z materiału jaki mi się tylko zamarzy.
Mój ojciec może mi takie zrobić z mega dokładnością, i z materiału jaki mi się tylko zamarzy.
WDB2032451F248605
4JGAB72EXXA108366
WDDHF8HB5AA175853
4JGAB72EXXA108366
WDDHF8HB5AA175853
- bosniak_sg
- VIP
- Posty: 1268
- Rejestracja: 3 lis 2009, o 12:29
- VIN: WDB2030641F581928
Re: Mały Tuning C 200 Kompressor
Masz jakiś problem z czytaniem, czy tylko ze zrozumieniem?
Mercedes-Benz C220CDI Sport Coupe 2002r. 188 KM i 430 Nm by Cinsoft - SPRZEDANY
Mercedes-Benz C230 Kompressor Sport Coupe by Kicherer 232 KM i 335 Nm - SPRZEDANY
Mercedes-Benz C320 V6 Awantgarde
Mercedes-Benz C230 Kompressor Sport Coupe by Kicherer 232 KM i 335 Nm - SPRZEDANY
Mercedes-Benz C320 V6 Awantgarde
-
- VIP
- Posty: 2133
- Rejestracja: 6 lis 2014, o 17:05
- VIN:
- Lokalizacja: Turek/Dobra
Re: Mały Tuning C 200 Kompressor
Sam pisałeś że masz chyba jakiegoś softa wgranego. Chcę wiedzieć czy po zmianie kółkai skrzynia chodzi dobrze. Bo czytałem kiedyś na forum chyba w210, że były jakieś problemy i gościu wrócił do oryginalnego kółka. Dlatego pytam jak chodzi skrzynia ASB po założeniu małego kółka z silnikiem M111 bez innych zmian.bosniak_sg pisze:Masz jakiś problem z czytaniem, czy tylko ze zrozumieniem?
Ostatnio zmieniony 19 lut 2017, o 09:01 przez polofix, łącznie zmieniany 1 raz.
WDB2032451F248605
4JGAB72EXXA108366
WDDHF8HB5AA175853
4JGAB72EXXA108366
WDDHF8HB5AA175853
- bosniak_sg
- VIP
- Posty: 1268
- Rejestracja: 3 lis 2009, o 12:29
- VIN: WDB2030641F581928
Re: Mały Tuning C 200 Kompressor
Jakiego diesla, ponawiam pytanie, czy masz problem z czytaniem czy zrozumieniem?
A i jeszcze jedno, każdy ewentualny przyrost sprezaniem należy stroić bo dojdzie do spalania stukowego przy zbyt ubogiej mieszance i masz z silnika plasteline. Bez znaczenia czy turbo czy kompresor.
W kwestii softu skrzyni pisałem że "chyba" bo nie mam porównania i nic na ten temat nie mam w dokumentach, bo na moc mam wpis w dowodzie rejestracyjnym. Nie jeździłem nigdy MB ze skrzynia 722.6 tylko 7 g tronic i 9 g tronic. Napisałem że chyba jest coś wgrane, bo chodzi zaskakująco dobrze i szybko w porównaniu z np BMW GM które wcześniej miałem czy Audi ZF.
A i jeszcze jedno, każdy ewentualny przyrost sprezaniem należy stroić bo dojdzie do spalania stukowego przy zbyt ubogiej mieszance i masz z silnika plasteline. Bez znaczenia czy turbo czy kompresor.
W kwestii softu skrzyni pisałem że "chyba" bo nie mam porównania i nic na ten temat nie mam w dokumentach, bo na moc mam wpis w dowodzie rejestracyjnym. Nie jeździłem nigdy MB ze skrzynia 722.6 tylko 7 g tronic i 9 g tronic. Napisałem że chyba jest coś wgrane, bo chodzi zaskakująco dobrze i szybko w porównaniu z np BMW GM które wcześniej miałem czy Audi ZF.
Mercedes-Benz C220CDI Sport Coupe 2002r. 188 KM i 430 Nm by Cinsoft - SPRZEDANY
Mercedes-Benz C230 Kompressor Sport Coupe by Kicherer 232 KM i 335 Nm - SPRZEDANY
Mercedes-Benz C320 V6 Awantgarde
Mercedes-Benz C230 Kompressor Sport Coupe by Kicherer 232 KM i 335 Nm - SPRZEDANY
Mercedes-Benz C320 V6 Awantgarde
- jacuaw
- VIP
- Posty: 67
- Rejestracja: 4 lip 2015, o 19:59
- VIN: WDB2032401F708633
- Lokalizacja: Gdańsk / Giżycko
- Kontakt:
Re: Mały Tuning C 200 Kompressor
Znów mi wrócil do glowy pomysl zmiany kolka na kompressorze. Jak wiemy wiaze sie to z wymiana z srednicy 72mm na 62mm. I tak czytam rozne fora i w jednym z nich napisane jest, ze faktycznie silniki m271 143km i 163km maja 72mm, a moj 192km seryjnie ma 65mm.
Czy faktycznie tak jest?
I co taka zmiana o 3mm mi da, wraz ze zmiana softu.
Na papierze w opisie aukcji ponizej wyglada to zachecajaco.
http://vi.raptor.ebaydesc.com/ws/eBayIS ... 1721927774
Pzdr!
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Czy faktycznie tak jest?
I co taka zmiana o 3mm mi da, wraz ze zmiana softu.
Na papierze w opisie aukcji ponizej wyglada to zachecajaco.
http://vi.raptor.ebaydesc.com/ws/eBayIS ... 1721927774
Pzdr!
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
05' Mercedes w203 C230K T-Modell Avantgarde + SportPaket
WDB2032401F708633
WDB2032401F708633
- bosniak_sg
- VIP
- Posty: 1268
- Rejestracja: 3 lis 2009, o 12:29
- VIN: WDB2030641F581928
Re: Mały Tuning C 200 Kompressor
Nic Ci nie da, musisz zmienić koło na wale na większe.
Mercedes-Benz C220CDI Sport Coupe 2002r. 188 KM i 430 Nm by Cinsoft - SPRZEDANY
Mercedes-Benz C230 Kompressor Sport Coupe by Kicherer 232 KM i 335 Nm - SPRZEDANY
Mercedes-Benz C320 V6 Awantgarde
Mercedes-Benz C230 Kompressor Sport Coupe by Kicherer 232 KM i 335 Nm - SPRZEDANY
Mercedes-Benz C320 V6 Awantgarde
- przecinek
- VIP
- Posty: 654
- Rejestracja: 14 wrz 2013, o 17:43
- VIN: WDB2030451A011961
- Lokalizacja: Olsztyn
Re: Mały Tuning C 200 Kompressor
Pozwolę sobie edytować mój post na temat m271 z racji tego że osobiście miałem okazje wymienić w nim kółko
Złożyłem filmik z parametrami przed po i po strojeniu
https://youtu.be/eF0Dc0z-F-s
proszę zwrócić uwagę jedynie na przebieg doładowania
I całe te zamieszanie z tym silnikiem wynika z tego że :
W m271 był kompresor m65 z kołem 71.5mm(163km)
143km ma fi 71mm
163km ma fi 71mm
184km ma fi 66mm
192km ma fi 66mm
czyli jeden silnik ma dużo wersji mocowych nie wiadomo po co i na co to na filmiku powyżej widać parametr pracy przepustnicy kompresora około 70stopni znaczy że przepustnica jest otwarta i całe powietrze wraca z powrotem do kompresora z kolei 0 stopni oznacza że przepustnica jest szczelnie zamknięta i silnik dostaje to co mu kompresor da i tak się dzieje w m111, tutaj niestety wersja 163km ma chyba stały zadany kąt przez sterownik vs obroty i widać jak się otwiera na 8 stopni i upuszcza doładowanie w skutek czego większe doładowanie po zmianie kółka jest widoczne do czasu aż się nie zacznie otwierać czyli ~4tys obr i wykres do takiego stanu wygląda tak:
doładowanie na końcówce obrotów takie samo jak w seri wiec i moc taka sama jednak do 4 tys jest zdecydowanie lepiej potem otwiera się przepustnica i czar prysł
a tutaj wykres na kółku 60mm i prawdziwym strojeniu na hamowni podobno przepustnicę można było jeszcze domknąć ale wtryski już są za małe na większe doładowanie 213KM i 300Nm
tutaj wykres na kółku 60mm + wgrana mapa typu gotowiec za 400zł
tutaj mam wykres 163km po samym kółku 58mm z clk który o dziwo przyjął kółko i moc wzrosła ale żeby wiedzieć czemu trzeba by w nim przejrzeć parametry
przed 175km z racji przerobionego wydechu
po samym kółku 197km
Złożyłem filmik z parametrami przed po i po strojeniu
https://youtu.be/eF0Dc0z-F-s
proszę zwrócić uwagę jedynie na przebieg doładowania
I całe te zamieszanie z tym silnikiem wynika z tego że :
W m271 był kompresor m65 z kołem 71.5mm(163km)
143km ma fi 71mm
163km ma fi 71mm
184km ma fi 66mm
192km ma fi 66mm
czyli jeden silnik ma dużo wersji mocowych nie wiadomo po co i na co to na filmiku powyżej widać parametr pracy przepustnicy kompresora około 70stopni znaczy że przepustnica jest otwarta i całe powietrze wraca z powrotem do kompresora z kolei 0 stopni oznacza że przepustnica jest szczelnie zamknięta i silnik dostaje to co mu kompresor da i tak się dzieje w m111, tutaj niestety wersja 163km ma chyba stały zadany kąt przez sterownik vs obroty i widać jak się otwiera na 8 stopni i upuszcza doładowanie w skutek czego większe doładowanie po zmianie kółka jest widoczne do czasu aż się nie zacznie otwierać czyli ~4tys obr i wykres do takiego stanu wygląda tak:
doładowanie na końcówce obrotów takie samo jak w seri wiec i moc taka sama jednak do 4 tys jest zdecydowanie lepiej potem otwiera się przepustnica i czar prysł
a tutaj wykres na kółku 60mm i prawdziwym strojeniu na hamowni podobno przepustnicę można było jeszcze domknąć ale wtryski już są za małe na większe doładowanie 213KM i 300Nm
tutaj wykres na kółku 60mm + wgrana mapa typu gotowiec za 400zł
tutaj mam wykres 163km po samym kółku 58mm z clk który o dziwo przyjął kółko i moc wzrosła ale żeby wiedzieć czemu trzeba by w nim przejrzeć parametry
przed 175km z racji przerobionego wydechu
po samym kółku 197km
Ostatnio zmieniony 25 mar 2018, o 10:58 przez przecinek, łącznie zmieniany 4 razy.
Mercedes-Benz W203 Drift edition by Marcin ^^
WDB2030451A011961
WDB2030451A011961
- e)(trem
- Użytkownik
- Posty: 23
- Rejestracja: 4 wrz 2014, o 19:25
- VIN:
- Lokalizacja: wlkp
Re: Mały Tuning C 200 Kompressor
To może i ja się pochwalę.
_____https://www.youtube.com/watch?v=A2K0RgAagig_______
Małe testy po wymianie na małe kółko 65 mm.
Pomiary na LPG bez strojenia.
Prawie ?? wycisło
_____https://www.youtube.com/watch?v=A2K0RgAagig_______
Małe testy po wymianie na małe kółko 65 mm.
Pomiary na LPG bez strojenia.
Prawie ?? wycisło
Ostatnio zmieniony 3 maja 2017, o 23:10 przez e)(trem, łącznie zmieniany 2 razy.
W203 2.0 Kompressor M111 Avangarde Manual
Małe kółko
WDB 20304 51A0 63267
Małe kółko
WDB 20304 51A0 63267
-
- VIP
- Posty: 659
- Rejestracja: 12 sie 2014, o 22:56
- VIN: WDB2030451A083194
- Lokalizacja: Lublin / Janów Lub. / Linz AT
-
- VIP
- Posty: 659
- Rejestracja: 12 sie 2014, o 22:56
- VIN: WDB2030451A083194
- Lokalizacja: Lublin / Janów Lub. / Linz AT
Re: Mały Tuning C 200 Kompressor
Przy 8 barach twoja głowica była by 100 metrów od samochodu
Nie wprowadzaj innych w błąd.
I w Torque zmień w ustawieniach jednostki z psi na bar.
W barach masz ledwo 0.55 bar.
Zmień ten opis w stopce i na YT bo zaraz się poleje fala hejtu.
Nie wprowadzaj innych w błąd.
I w Torque zmień w ustawieniach jednostki z psi na bar.
W barach masz ledwo 0.55 bar.
Zmień ten opis w stopce i na YT bo zaraz się poleje fala hejtu.
C200 /2.0 K/ 2000r. / Avantgarde / manual/
- e)(trem
- Użytkownik
- Posty: 23
- Rejestracja: 4 wrz 2014, o 19:25
- VIN:
- Lokalizacja: wlkp
Re: Mały Tuning C 200 Kompressor
Poprawionemateusz726642 pisze:Przy 8 barach twoja głowica była by 100 metrów od samochodu
Nie wprowadzaj innych w błąd.
I w Torque zmień w ustawieniach jednostki z psi na bar.
W barach masz ledwo 0.55 bar.
Zmień ten opis w stopce i na YT bo zaraz się poleje fala hejtu.
A ile powinno byś przy małym kółku?
W203 2.0 Kompressor M111 Avangarde Manual
Małe kółko
WDB 20304 51A0 63267
Małe kółko
WDB 20304 51A0 63267
- przecinek
- VIP
- Posty: 654
- Rejestracja: 14 wrz 2013, o 17:43
- VIN: WDB2030451A011961
- Lokalizacja: Olsztyn
Re: Mały Tuning C 200 Kompressor
zależy jak małym ... ile ma średnicy?
Mercedes-Benz W203 Drift edition by Marcin ^^
WDB2030451A011961
WDB2030451A011961
- przecinek
- VIP
- Posty: 654
- Rejestracja: 14 wrz 2013, o 17:43
- VIN: WDB2030451A011961
- Lokalizacja: Olsztyn
Re: Mały Tuning C 200 Kompressor
Sorki że odkopuje ale muszę coś sprostować co może wprowadzać w błąd otóż u mnie za uboga mieszankę na pb odpowiadała pompa paliwa biła ledwo 3.8 bara po wymianie na nowa sportową afr jest aż nawet za bogaty (11.5-11.8) tak ze muszę przyznać ze układ paliwowy daje rade i afr nawet na oryginalnej ale sprawnej pomnie która na sztywno zapięta ze wskaźnikiem bije pow 5 bar jest książkowy
AFR test po małym kółku w m111
https://www.youtube.com/watch?v=pEYW8eAwbvw
obowiązkowe sprawdzenie pompy paliwa :
https://www.youtube.com/watch?v=AOnckerMXtc
jak już edytuje to wstawiam wykres kolegi m111 2.0 po samym kółku 65mm
tutaj inny kolega i w końcu pierwszy wykres po strojeniu m111 2.0 na kółku 68mm
a tutaj nowy filmik z przebiegu doładowania vs AFR bez strojenia na m111 2.3 z eatonem m62 na kółku 74mm , niedługo wykres
https://youtu.be/C-n0L6lgUKc
AFR test po małym kółku w m111
https://www.youtube.com/watch?v=pEYW8eAwbvw
obowiązkowe sprawdzenie pompy paliwa :
https://www.youtube.com/watch?v=AOnckerMXtc
jak już edytuje to wstawiam wykres kolegi m111 2.0 po samym kółku 65mm
tutaj inny kolega i w końcu pierwszy wykres po strojeniu m111 2.0 na kółku 68mm
a tutaj nowy filmik z przebiegu doładowania vs AFR bez strojenia na m111 2.3 z eatonem m62 na kółku 74mm , niedługo wykres
https://youtu.be/C-n0L6lgUKc
Ostatnio zmieniony 17 kwie 2018, o 14:54 przez przecinek, łącznie zmieniany 4 razy.
Mercedes-Benz W203 Drift edition by Marcin ^^
WDB2030451A011961
WDB2030451A011961
- bosniak_sg
- VIP
- Posty: 1268
- Rejestracja: 3 lis 2009, o 12:29
- VIN: WDB2030641F581928
Re: Mały Tuning C 200 Kompressor
Mam kompresor m45
Mercedes-Benz C220CDI Sport Coupe 2002r. 188 KM i 430 Nm by Cinsoft - SPRZEDANY
Mercedes-Benz C230 Kompressor Sport Coupe by Kicherer 232 KM i 335 Nm - SPRZEDANY
Mercedes-Benz C320 V6 Awantgarde
Mercedes-Benz C230 Kompressor Sport Coupe by Kicherer 232 KM i 335 Nm - SPRZEDANY
Mercedes-Benz C320 V6 Awantgarde
-
- Użytkownik
- Posty: 6
- Rejestracja: 14 kwie 2017, o 23:44
- VIN: WDB2093421F167408
Re: Mały Tuning C 200 Kompressor
Małe koło kompresora d m271 05' 164km seria masz ?
Chciałem podnieść moc ale bez kółka ani rusz.
Chciałem podnieść moc ale bez kółka ani rusz.