Nagły spadek mocy - M111
Moderator: Dziki Mar
-
- Użytkownik
- Posty: 137
- Rejestracja: 24 gru 2014, o 14:08
- VIN: WDB2030421A692136
- Lokalizacja: Grójec
Witam panów po dłuższej przerwie. Odebrałem samochód od elektromechanika i było wszystko cacy przez jeden dzien. Otóż uporał się z błędami które wyskakiwały czyli " sonda przed katem zwarcie do masy" i sonda za katem zwarcie do plusa" powodem okazały sie martwe luty w sterowniku. Ale tak jak juz powiedziałem samochód dobrze chodził przez dzien. Więc podłączyłem go i uraczył mnie jeszcze jeden błąd który sie zapisał . otóż " sonda przed katem zbyt wolno" no i moje pytanie brzmi , po jakim czasie w wawrtosciach rzeczywistych na zimnym i ciepłym silniku sonda powinna zaczac pracowac? Bo ta moja potrzebuje sporo czasu.
W203 2004 facelift m271
- Gabrielll
- VIP
- Posty: 919
- Rejestracja: 9 maja 2014, o 11:34
- VIN: WDB2030451F1606605
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Ok. 30 sekund, no może mniej. Zawsze po odpaleniu auto pracuje na korektach long a dopiero później z odczytów sondy.
Jak jest u Ciebie? Ile to trwa?
Jak jest u Ciebie? Ile to trwa?
C200K <M111+LPG>
Masz problemy z LPG ? - PISAĆ NA PW!, udzielam pomocy na terenie Mazowsza-> jak pomogłem, poleć znajomym.
http://termowizja-amb.pl/
Masz problemy z LPG ? - PISAĆ NA PW!, udzielam pomocy na terenie Mazowsza-> jak pomogłem, poleć znajomym.
http://termowizja-amb.pl/
-
- Użytkownik
- Posty: 137
- Rejestracja: 24 gru 2014, o 14:08
- VIN: WDB2030421A692136
- Lokalizacja: Grójec
u mnie z 90 sekund zanim sonda ruszy.
BTW. narazie sond nie wywala uspokoiło sie, natomiast uraczyły mnie dwa nowe błędy :
1. Klapa cyrkulacji turbosprężarki system lub podzespół w trybie awaryjnym
2. Napięcie potencjometru 1/2 klapy powietrza zakłócenia działania.
moc raz jest raz nie ma...
BTW. narazie sond nie wywala uspokoiło sie, natomiast uraczyły mnie dwa nowe błędy :
1. Klapa cyrkulacji turbosprężarki system lub podzespół w trybie awaryjnym
2. Napięcie potencjometru 1/2 klapy powietrza zakłócenia działania.
moc raz jest raz nie ma...
W203 2004 facelift m271
- Gabrielll
- VIP
- Posty: 919
- Rejestracja: 9 maja 2014, o 11:34
- VIN: WDB2030451F1606605
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Sprawdzasz wszystko tylko nie to, co napisałem na początku.... Sterowanie przepustnicy kompresora.
C200K <M111+LPG>
Masz problemy z LPG ? - PISAĆ NA PW!, udzielam pomocy na terenie Mazowsza-> jak pomogłem, poleć znajomym.
http://termowizja-amb.pl/
Masz problemy z LPG ? - PISAĆ NA PW!, udzielam pomocy na terenie Mazowsza-> jak pomogłem, poleć znajomym.
http://termowizja-amb.pl/
-
- Użytkownik
- Posty: 137
- Rejestracja: 24 gru 2014, o 14:08
- VIN: WDB2030421A692136
- Lokalizacja: Grójec
-
- Użytkownik
- Posty: 1036
- Rejestracja: 13 sty 2012, o 14:47
- VIN: WDD2040012A607752
- Lokalizacja: Galway
-
- Użytkownik
- Posty: 137
- Rejestracja: 24 gru 2014, o 14:08
- VIN: WDB2030421A692136
- Lokalizacja: Grójec
-
- Użytkownik
- Posty: 1036
- Rejestracja: 13 sty 2012, o 14:47
- VIN: WDD2040012A607752
- Lokalizacja: Galway
Z tego co wiem jest jeszcze jedna do której bardzo ciężko się dostać zaraz zerkne do WIS/EPC i dam Ci znać...
Edit@
Nie moge teraz użyć tata używa... Był temat na forum chyba smart o tym pisał
Edit2@
Zerknąłem, pomyliłem się, jest jedna rurka, natomiast hmmm, sprawdzałeś uszczelnienie, tzn uszczelke rury która idzie od Kompressora do intercoolera?
Edit@
Nie moge teraz użyć tata używa... Był temat na forum chyba smart o tym pisał
Edit2@
Zerknąłem, pomyliłem się, jest jedna rurka, natomiast hmmm, sprawdzałeś uszczelnienie, tzn uszczelke rury która idzie od Kompressora do intercoolera?
Ostatnio zmieniony 12 kwie 2015, o 15:21 przez ktos92, łącznie zmieniany 2 razy.
W204 C200 CDI BE Sport Edition 125 OM651 2011(Lift Model) //Vin: WDD2040012A607752
W215 CL600 M275 V12 Bi-Turbo 2002(Lift Model) //Vin: WDB2153762A031727
EX:
W204 C180 Kompressor Avantgarde AMG 2008
W203 C180 Classic 2002
W215 CL600 M275 V12 Bi-Turbo 2002(Lift Model) //Vin: WDB2153762A031727
EX:
W204 C180 Kompressor Avantgarde AMG 2008
W203 C180 Classic 2002
-
- Użytkownik
- Posty: 137
- Rejestracja: 24 gru 2014, o 14:08
- VIN: WDB2030421A692136
- Lokalizacja: Grójec
ktos92, słuchaj gdyby była nieszczelność to chyba by to nie miało wpływu ze raz przepustnica działa poprawnie i jak dodaje gazu to sie zamyka, a jak np zgasze i odpale przepustnica stoi w miejscu. Jeszcze nigdy moc mi nie zgineła w czasie jazdy. Zawsze jak zgasze i odpale... Dziwne jest to że chyba nawet jak by sie zacinała to by tez zacinała sie podczas jazdy, a tu ona albo pracuje cały czas, albo stoi i nawet nie drgnie
W203 2004 facelift m271
- Gabrielll
- VIP
- Posty: 919
- Rejestracja: 9 maja 2014, o 11:34
- VIN: WDB2030451F1606605
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
parnik1994, zrób test z żarówką
C200K <M111+LPG>
Masz problemy z LPG ? - PISAĆ NA PW!, udzielam pomocy na terenie Mazowsza-> jak pomogłem, poleć znajomym.
http://termowizja-amb.pl/
Masz problemy z LPG ? - PISAĆ NA PW!, udzielam pomocy na terenie Mazowsza-> jak pomogłem, poleć znajomym.
http://termowizja-amb.pl/
-
- VIP
- Posty: 2135
- Rejestracja: 6 lis 2014, o 17:05
- VIN:
- Lokalizacja: Turek/Dobra
U mnie było dokładnie to samo i wyszło ostatecznie że przepustnica kompresora jest uszkodzona.parnik1994 pisze:ktos92, słuchaj gdyby była nieszczelność to chyba by to nie miało wpływu ze raz przepustnica działa poprawnie i jak dodaje gazu to sie zamyka, a jak np zgasze i odpale przepustnica stoi w miejscu. Jeszcze nigdy moc mi nie zgineła w czasie jazdy. Zawsze jak zgasze i odpale... Dziwne jest to że chyba nawet jak by sie zacinała to by tez zacinała sie podczas jazdy, a tu ona albo pracuje cały czas, albo stoi i nawet nie drgnie
WDB2032451F248605
4JGAB72EXXA108366
WDDHF8HB5AA175853
4JGAB72EXXA108366
WDDHF8HB5AA175853
-
- Użytkownik
- Posty: 137
- Rejestracja: 24 gru 2014, o 14:08
- VIN: WDB2030421A692136
- Lokalizacja: Grójec
- Gabrielll
- VIP
- Posty: 919
- Rejestracja: 9 maja 2014, o 11:34
- VIN: WDB2030451F1606605
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
żarówka podpięta pod sterowanieparnik1994 pisze: Co zrobiles zeby sie upewnic?
Teraz jestem bardzo zajęty, gdyby nie to to byśmy się podmienili dla testu - nowa to koszt ok. 4 500 zł. Używki widziałem i po 250 zł.
C200K <M111+LPG>
Masz problemy z LPG ? - PISAĆ NA PW!, udzielam pomocy na terenie Mazowsza-> jak pomogłem, poleć znajomym.
http://termowizja-amb.pl/
Masz problemy z LPG ? - PISAĆ NA PW!, udzielam pomocy na terenie Mazowsza-> jak pomogłem, poleć znajomym.
http://termowizja-amb.pl/
-
- Użytkownik
- Posty: 137
- Rejestracja: 24 gru 2014, o 14:08
- VIN: WDB2030421A692136
- Lokalizacja: Grójec
- Gabrielll
- VIP
- Posty: 919
- Rejestracja: 9 maja 2014, o 11:34
- VIN: WDB2030451F1606605
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Podłączasz pod zasilanie - w tym temacie polofix, chyba opisał, które to dokładnie przewody. A jak nie to może zaraz napisze
C200K <M111+LPG>
Masz problemy z LPG ? - PISAĆ NA PW!, udzielam pomocy na terenie Mazowsza-> jak pomogłem, poleć znajomym.
http://termowizja-amb.pl/
Masz problemy z LPG ? - PISAĆ NA PW!, udzielam pomocy na terenie Mazowsza-> jak pomogłem, poleć znajomym.
http://termowizja-amb.pl/