Nagły spadek mocy - M111

Moderator: Dziki Mar

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Gabrielll
VIP
Posty: 919
Rejestracja: 9 maja 2014, o 11:34
VIN: WDB2030451F1606605
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Gabrielll »

parnik1994, o oporności to jeszcze nie wiem ale wieczorem sprawdzę gdzie trzeba.
Podłącz coś pod napięcie, najlepiej żeby wykres robiło i zobaczysz ... może jakieś skoki. ...
Trzeba się zastanowić nad dobrym elektronikiem.
C200K <M111+LPG>
Masz problemy z LPG ? - PISAĆ NA PW!, udzielam pomocy na terenie Mazowsza-> jak pomogłem, poleć znajomym.
http://termowizja-amb.pl/
parnik1994
Użytkownik
Posty: 137
Rejestracja: 24 gru 2014, o 14:08
VIN: WDB2030421A692136
Lokalizacja: Grójec

Post autor: parnik1994 »

Gabrielll, no tak wąłsnie sie zastanawiam nad jakims szpecem. No bo kurde przewody do sondy nowe od samego ecu, sondy tez nowe i nagle je spaliło, obydwie na raz.
W203 2004 facelift m271
Awatar użytkownika
Gabrielll
VIP
Posty: 919
Rejestracja: 9 maja 2014, o 11:34
VIN: WDB2030451F1606605
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Gabrielll »

No to jak wcześniej ich nie paliło to może coś nie tak zrobiłe? Zobacz czy jakieś bubu nie zostało po tobie.
P.s.
czyli za dwie sondy jesteś w plecy?
C200K <M111+LPG>
Masz problemy z LPG ? - PISAĆ NA PW!, udzielam pomocy na terenie Mazowsza-> jak pomogłem, poleć znajomym.
http://termowizja-amb.pl/
parnik1994
Użytkownik
Posty: 137
Rejestracja: 24 gru 2014, o 14:08
VIN: WDB2030421A692136
Lokalizacja: Grójec

Post autor: parnik1994 »

Gabrielll, wczesniej cały czas był z nimi problem. A nie mozliwe jest ze z przewodami cos zrobiłem nie tak bo nie ja to robiłem, tylko elektronik :P tak , ale moze jakims cudem uda mi sie je oddac na gwarancje


Moze ma ktos jakiś pomysł czemu spaliło te sondy? i czy ecu mogło je spalic?
Ostatnio zmieniony 22 lut 2015, o 12:40 przez parnik1994, łącznie zmieniany 1 raz.
W203 2004 facelift m271
car II
VIP
Posty: 39
Rejestracja: 5 paź 2014, o 23:40
VIN:
Lokalizacja: Kielce

Post autor: car II »

niestety muszę dołączyć do tego tematu. :censored:
Auto kupiłem w listopadzie. Wszystkie podstawowe naprawy i wymiany wykonałem jak Bóg i forum przykazało. Pojechałem na podłączenie do SD w grudniu, które nie wykazało nic oprócz jakiegoś przejściowego dawnego błędu w skrzyni biegów i nie do końca funkcjonującego silniczka nawiewu na nogi.
Auto w stanie idealnym jaki opisuję wyżej pojechało do gazowników licencjonowanych STAGa. Dostało gaz stag 300 premium oraz wtryski barrakudy. Jeździło bez zarzutu do początku lutego kiedy w trasie nagle podczas wyprzedzania straciło moc i zapaliła się kontrolka silnika.
Podłączyłem do SD okazało się że łączy się wszystko oprócz parametrów silnika.
Następnie pojechałem do gazowników. Ich komputer się podłączył i wskazał błąd przepływomierza. Wykasowali błąd i kazali jeździć, chyba ze błąd znowu wyskoczy to znaczyć będzie ze przepływomierz do wymiany. Jednocześnie powiedzieli ze SD nie łączył się bo komputer od gazu "zajmuje" sygnał z komputera pokładowego i żeby się podłączyć z SD trzeba wyjac bezpiecznik od gazu.
Pojeździłem tydzeń i znowu przy mocniejszym dociśnięcu gazu przy ruszaniu ze świateł zapaliła się kontrolka silnika i samochód przestał się zbierać.
Kilka dni temu pojechałem na kolejne SD które się nie łączy się nadal z silnikiem pomimo zastosowania się do wyjęcia bezpiecznika od gazu.
Zaczynam żałować zagazowania które kosztowało niemało. Co robić?
VIN: WDB2037451A151069
Awatar użytkownika
Gabrielll
VIP
Posty: 919
Rejestracja: 9 maja 2014, o 11:34
VIN: WDB2030451F1606605
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Gabrielll »

Coś namieszali w instalacji LPG. Jedź do nich, mają tak podłączyć elektronikę aby nie wyciągać żadnych bezpieczników bo to jakoś żart.
Ciekawe jak wystroili Ci lpg skoro nie mieli wglądu do obd2.
ta instalacja to chyba jakaś pomyłka.
U kogo to zakładałeś?
C200K <M111+LPG>
Masz problemy z LPG ? - PISAĆ NA PW!, udzielam pomocy na terenie Mazowsza-> jak pomogłem, poleć znajomym.
http://termowizja-amb.pl/
Awatar użytkownika
Smart
VIP
Posty: 5739
Rejestracja: 29 gru 2012, o 11:25
VIN:
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Smart »

Car II powiem Ci co ja bym zrobił gdybym miał taki problem ... oprócz tego, że będziesz jeździł do tych sratowników a nie gazowników a oni będą filozofować dalej. Wskocz na forum Lpg, opisz problem i poproś o wskazanie warsztatu, który Ci to ogarnie po gazowemu a jak już ogarnie zastanowisz się co dalej. Może warto dołożyć i kopnąć się do tych gdzie robił Supol, wziąść fakturę za poprawki i opinię jeśli dadzą ... dla mnie priorytetem byłoby usunięcie problemu a potem powalczyć z takim Mad Maxem, który Ci zrobił szjas. Z tymi po Twoim opisie nie dojdziesz do ładu a w tym samym państwie - mieście wszyscy się znają, więc może warto spoza. :tak:

Noże warto złożyć w kategorii Lpg temat WARSZTATY LPG, KTÓRYCH NIE POLECAMY. :tak:
Ostatnio zmieniony 26 lut 2015, o 09:18 przez Smart, łącznie zmieniany 1 raz.
CL203 WDB2037461A802397
Awatar użytkownika
Ferguss
VIP
Posty: 124
Rejestracja: 24 lip 2009, o 09:52
VIN:
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Ferguss »

car II pisze:żeby się podłączyć z SD trzeba wyjac bezpiecznik od gazu
Takiego czegoś jeszcze nie słyszałem...
Jedź do kogoś innego zanim przerobią Ci tak auto że długie będziesz miał w kierunkowskazach a przyspieszać będziesz pokrętłem od radia :censored:
1,8 K '04
WDB2032461F644912
Awatar użytkownika
Smart
VIP
Posty: 5739
Rejestracja: 29 gru 2012, o 11:25
VIN:
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Smart »

Ferguss pisze:
car II pisze:żeby się podłączyć z SD trzeba wyjac bezpiecznik od gazu
Takiego czegoś jeszcze nie słyszałem...
Jedź do kogoś innego zanim przerobią Ci tak auto że długie będziesz miał w kierunkowskazach a przyspieszać będziesz pokrętłem od radia :censored:
:haha: ... :ok:
CL203 WDB2037461A802397
car II
VIP
Posty: 39
Rejestracja: 5 paź 2014, o 23:40
VIN:
Lokalizacja: Kielce

Post autor: car II »

Gabrielll pisze: U kogo to zakładałeś?
Andrzej Moćko Kusocińskiego Kielce.

Smart "Wskocz na forum Lpg",- dobry pomysł, już wykonałem, zobaczymy co tam powiedzą.
Mam dokładnie takie samo odczucie jak Ty, będę tak jeździł do nich i dostawał informacje ustne zamiast poprawy tego co powinni zrobić na początku dobrze, wk...wia mnie coś takiego bo to są żarty z klienta i powodowanie że jeżdżę zepsutym autem które może popsuc się od tego bardziej i oni mi za to nie oddadzą kasy przecież.

Fergusson dobre :D

Plus jest taki, że tak niskiego spalania nie miałem nigdy. Trasa Katowice Kielce za 30 zł.

Dzięki Panowie za reakcję.
VIN: WDB2037451A151069
Awatar użytkownika
Gabrielll
VIP
Posty: 919
Rejestracja: 9 maja 2014, o 11:34
VIN: WDB2030451F1606605
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Gabrielll »

car II pisze: Plus jest taki, że tak niskiego spalania nie miałem nigdy. Trasa Katowice Kielce za 30 zł.
Żeby bokiem CI nie wyszło przy remoncie głowicy :ok:

Z ciekawości, dlaczego założyłeś LPG bez konkretnych informacji ( porad ) do tego silnika ?
Wyślij mi na PW co tam Ci założyli ( producent model sprzętu tj. sterownik, reduktor, wtryski itp . ) to skomentuje - oczywiście jak chcesz + ew. możesz jakieś zdjęcia wrzucić jak Ci to połączyli,

Ogólnie z tego co przeczytałem to niezły bajzer

[ Dodano: 2015-02-26, 18:08 ]
Sonda też pewnie nie podłączona :zmeczony:

[ Dodano: 2015-02-26, 18:11 ]
car II pisze: Smart "Wskocz na forum Lpg",- dobry pomysł, już wykonałem, zobaczymy co tam powiedzą.
podaj link do tematu - sam jestem ciekawy jaki komentarz wpadnie :rotfl:
C200K <M111+LPG>
Masz problemy z LPG ? - PISAĆ NA PW!, udzielam pomocy na terenie Mazowsza-> jak pomogłem, poleć znajomym.
http://termowizja-amb.pl/
car II
VIP
Posty: 39
Rejestracja: 5 paź 2014, o 23:40
VIN:
Lokalizacja: Kielce

Post autor: car II »

Gabriell to nie ja zakładałem gaz tylko licencjonowani przez STAGA gazownicy. Ja nie jestem gazownikiem.

Link do tematu na LPGforum:
http://lpg-forum.pl/post623291.html#p623291
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
VIN: WDB2037451A151069
Awatar użytkownika
Gabrielll
VIP
Posty: 919
Rejestracja: 9 maja 2014, o 11:34
VIN: WDB2030451F1606605
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Gabrielll »

Źle mnie zrozumiałeś. Wiem, że nie jesteś gazownikiem- ale to nie znaczy o tym, żeby się nie interesować :dokuczacz:
ogólnie podzespoły są ok. Musze sprawdzić ten reduktor bo ta nazwa nic mi nie mówi.
Jak ktoś dobrze wystroii to będziesz śmigać.
C200K <M111+LPG>
Masz problemy z LPG ? - PISAĆ NA PW!, udzielam pomocy na terenie Mazowsza-> jak pomogłem, poleć znajomym.
http://termowizja-amb.pl/
car II
VIP
Posty: 39
Rejestracja: 5 paź 2014, o 23:40
VIN:
Lokalizacja: Kielce

Post autor: car II »

mógłbyś mi powiedzieć ile zajmuje takie strojenie?
VIN: WDB2037451A151069
Awatar użytkownika
Gabrielll
VIP
Posty: 919
Rejestracja: 9 maja 2014, o 11:34
VIN: WDB2030451F1606605
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Gabrielll »

Takie porządne to i ze 2 godziny a nawet to pół dnia. ... zależy jak to wszystko jest złożone.
Ja jak stroje to zrobię nawet 50 km plus takie kręcenie po mieście i różnego rodzaju bączki na parkingu ale bez palenia gumy :dokuczacz: aby sprawdzić każde obciążenie, obroty i czasy.
Od ręki jak ktoś Ci zrobi \ tzn jak przejedzietylko kawałek to od razu jedz do innego speca.
Autem należy pojeździć i normalnie i dać mu w p....
powyżej zakresu pracy sondy konieczne afr, a tego nie gazy serwis posiada. Jak się sam nie upomnisz to oni się nie wychylają.

p.s.
ja to jak jadę gdzieś w trasę to sobie czasami rzucę okiem na te wszystkie regulacje. Robie to w ten sposób, że sadzam lube za kółko a ja sobie obserwuje wykresy np. Przez 100 km :dokuczacz:
ale to już obsesja.
C200K <M111+LPG>
Masz problemy z LPG ? - PISAĆ NA PW!, udzielam pomocy na terenie Mazowsza-> jak pomogłem, poleć znajomym.
http://termowizja-amb.pl/
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik i osprzęt”