Obroty max.2000min,prędkość max.140km/h !!co jest przyczyną?
Moderator: Dziki Mar
- kichcio
- Użytkownik
- Posty: 756
- Rejestracja: 25 lut 2008, o 01:19
- VIN: WDB2030451A000000
- Lokalizacja: Radom
-
- Użytkownik
- Posty: 6
- Rejestracja: 22 lut 2008, o 23:18
- VIN:
- Lokalizacja: sierpc
miałem to samo e w e 2.2cdi105kw. silnik masz w trybie awaryjnym i dlatego jedzie tyjko do 2tyś.obrotów.szukanie usterki było straszne okazało się że to jakaś pompeczka podciśnienia,a ja wymieniałem wszystko po koleji,zaworki,przeoływ,turbine,kataliz,teraz mam C 270CDI ,FALUJE NA WOLNYCH OBROTACH I NIKT NIE UMIE MI POMÓC ,TE CDI TO STRASZNE G...WNO,MOŻE TO JEST DOBRE JAK JEST NOWE.SPRZEDAM TE ŁAJNO.POZDRAWIAM
mariusz
- kichcio
- Użytkownik
- Posty: 756
- Rejestracja: 25 lut 2008, o 01:19
- VIN: WDB2030451A000000
- Lokalizacja: Radom
-
- VIP
- Posty: 15
- Rejestracja: 11 gru 2007, o 18:37
- VIN:
- Lokalizacja: Olesno
Sprobuj wyłączyć klime , umnie tez faluje jak wyłącze klime to jest ok.mariusz zmijka pisze:miałem to samo e w e 2.2cdi105kw. silnik masz w trybie awaryjnym i dlatego jedzie tyjko do 2tyś.obrotów.szukanie usterki było straszne okazało się że to jakaś pompeczka podciśnienia,a ja wymieniałem wszystko po koleji,zaworki,przeoływ,turbine,kataliz,teraz mam C 270CDI ,FALUJE NA WOLNYCH OBROTACH I NIKT NIE UMIE MI POMÓC ,TE CDI TO STRASZNE G...WNO,MOŻE TO JEST DOBRE JAK JEST NOWE.SPRZEDAM TE ŁAJNO.POZDRAWIAM
__________________
C270cdi 2002r
-
- Użytkownik
- Posty: 6
- Rejestracja: 22 lut 2008, o 23:18
- VIN:
- Lokalizacja: sierpc
Dokładnie jak jest zimny Kolego to faluje ale to też nie zawsze,za jakiś tydzień go zarejestruje i wtedy z tym powalcze,ale super dzięki za rade.no a z tą klimą to masz racje jutro spróbuje.byłem z tym autem na daimlera ale autko chodziło jak zaczarowane,więc nic niezdiagnozowano.jestem załamany i zwontpiłem w gwiazde
[ Dodano: 2008-02-26, 19:06 ]
Czy on ma takie coś jak regulator wolnych obrotów?,jak tak to gdzie tgo szukać? :kichcio,
[ Dodano: 2008-02-26, 19:10 ]
ile wchodzi oleju do silnika przy wymianie?czy powinienem kupić jakiś firmowy filtr oleju?i czy coś jeszcze poza filtrami powietrza i paliwa.pozdrawiam
[ Dodano: 2008-02-26, 19:06 ]
Czy on ma takie coś jak regulator wolnych obrotów?,jak tak to gdzie tgo szukać? :kichcio,
[ Dodano: 2008-02-26, 19:10 ]
ile wchodzi oleju do silnika przy wymianie?czy powinienem kupić jakiś firmowy filtr oleju?i czy coś jeszcze poza filtrami powietrza i paliwa.pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 27 lut 2008, o 20:48 przez mariusz zmijka, łącznie zmieniany 1 raz.
mariusz
- kichcio
- Użytkownik
- Posty: 756
- Rejestracja: 25 lut 2008, o 01:19
- VIN: WDB2030451A000000
- Lokalizacja: Radom
Na zimnym silniku sprobuj zamknac zamknieta szybe, tez na 100% obroty beda falowac.
O reszcie napisze pozniej.
Jaki masz silnik? Bez tego trudno powiedziec ile oleju wchodzi.
[ Dodano: 2008-02-26, 21:01 ]
1. Co do tego regulatora wolnych obrotow to nie wiem czy cos takiego w ogole wystepuje. W innych samochodach nazywa sie to silnikiem krokowym, ale tu masz Mercedesa i elektronike, wiec...
2. Sprawdz sonde - o wydech chodzi
3. Nieszczelny dolot - moze lapac lewe powietrze.
4. Tak w ogole, to NIEZNACZNE falowanie obrotow, ale tylko na ZIMNYM silniku ASO uznaje za norme !!
5. Filtr paliwa, powietrza, oleju, przeciwpylkowy, wymiana oleju, sprawdzenie paska ktory napedza alternator i cala reszte - takie rzeczy przy przegladzie do wymiany.
O reszcie napisze pozniej.
Jaki masz silnik? Bez tego trudno powiedziec ile oleju wchodzi.
[ Dodano: 2008-02-26, 21:01 ]
1. Co do tego regulatora wolnych obrotow to nie wiem czy cos takiego w ogole wystepuje. W innych samochodach nazywa sie to silnikiem krokowym, ale tu masz Mercedesa i elektronike, wiec...
2. Sprawdz sonde - o wydech chodzi
3. Nieszczelny dolot - moze lapac lewe powietrze.
4. Tak w ogole, to NIEZNACZNE falowanie obrotow, ale tylko na ZIMNYM silniku ASO uznaje za norme !!
5. Filtr paliwa, powietrza, oleju, przeciwpylkowy, wymiana oleju, sprawdzenie paska ktory napedza alternator i cala reszte - takie rzeczy przy przegladzie do wymiany.
Ostatnio zmieniony 26 lut 2008, o 22:19 przez kichcio, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Użytkownik
- Posty: 6
- Rejestracja: 22 lut 2008, o 23:18
- VIN:
- Lokalizacja: sierpc
- kichcio
- Użytkownik
- Posty: 756
- Rejestracja: 25 lut 2008, o 01:19
- VIN: WDB2030451A000000
- Lokalizacja: Radom
Nie zamierzalem byc zabawny, wiesz jaka to pomoc przez internet.
Ja polecam Tobie SPRAWDZIC te rzeczy, a nie od razu wymieniac, chcialem pomoc, ale jesli sie nie przydaje, no to trudno.
Jesli to sa podstawowe rzeczy i typowe usterki z powodu ktorych obroty w MB falowaly, to chyba warto to sprawdzic.
Ja polecam Tobie SPRAWDZIC te rzeczy, a nie od razu wymieniac, chcialem pomoc, ale jesli sie nie przydaje, no to trudno.
Jesli to sa podstawowe rzeczy i typowe usterki z powodu ktorych obroty w MB falowaly, to chyba warto to sprawdzic.
-
- Użytkownik
- Posty: 6
- Rejestracja: 22 lut 2008, o 23:18
- VIN:
- Lokalizacja: sierpc
-
- VIP
- Posty: 11
- Rejestracja: 25 sty 2008, o 13:32
- VIN:
- Lokalizacja: warszawa
Re: Obroty max.2000min,prędkość max.140km/h !!co jest przycz
Witam i zarazem pozdrawiam wszystkich serdecznie.Mam podobny problem obroty dochodzą max.do 2000-2500min,skrzynia jest automatyczna,zmienia bieg na wyższy że maxymalna prędkością jaką udało mi sie osiagnac jest 140km/h,wogóle niema mocy,a kick-down wogóle jak by nie działał. wymiana przepływomieża nic nie dała co należało by w dalszej kolejności sprawdzić ewentualnie zmienić ?? zgóry dziękuje za pomoc...
[ Dodano: 2008-03-03, 01:05 ]
I już po problemie... całe szczęście nie było tak źle... po wymianie przepływomierza jak nic sie nie poprawiło zacząłem szukać dalej, zdjąłem filtr i całą obudowę, i co się okazało? odkręciła się jedna śruba trzymająca rurę wychodzącą z turbiny idącą do iterkulera , na skutek czego rura ta po prostu wyskoczyła z gniazda w turbinie... założyłem poskręcałem i jest ok.
[ Dodano: 2008-03-03, 01:05 ]
I już po problemie... całe szczęście nie było tak źle... po wymianie przepływomierza jak nic sie nie poprawiło zacząłem szukać dalej, zdjąłem filtr i całą obudowę, i co się okazało? odkręciła się jedna śruba trzymająca rurę wychodzącą z turbiny idącą do iterkulera , na skutek czego rura ta po prostu wyskoczyła z gniazda w turbinie... założyłem poskręcałem i jest ok.