Obroty max.2000min,prędkość max.140km/h !!co jest przyczyną?

Moderator: Dziki Mar

Awatar użytkownika
kichcio
Użytkownik
Posty: 756
Rejestracja: 25 lut 2008, o 01:19
VIN: WDB2030451A000000
Lokalizacja: Radom

Post autor: kichcio »

Czy znalales moze rozwiazanie problemu? Takie same objawy sa w Okularze mojego Taty.
mariusz zmijka
Użytkownik
Posty: 6
Rejestracja: 22 lut 2008, o 23:18
VIN:
Lokalizacja: sierpc

Post autor: mariusz zmijka »

miałem to samo e w e 2.2cdi105kw. silnik masz w trybie awaryjnym i dlatego jedzie tyjko do 2tyś.obrotów.szukanie usterki było straszne okazało się że to jakaś pompeczka podciśnienia,a ja wymieniałem wszystko po koleji,zaworki,przeoływ,turbine,kataliz,teraz mam C 270CDI ,FALUJE NA WOLNYCH OBROTACH I NIKT NIE UMIE MI POMÓC ,TE CDI TO STRASZNE G...WNO,MOŻE TO JEST DOBRE JAK JEST NOWE.SPRZEDAM TE ŁAJNO.POZDRAWIAM :zly: :zly: :zly: :zly:
mariusz
Awatar użytkownika
kichcio
Użytkownik
Posty: 756
Rejestracja: 25 lut 2008, o 01:19
VIN: WDB2030451A000000
Lokalizacja: Radom

Post autor: kichcio »

Faluje caly czas czy tylko po odpaleniu jak jest zimny?
W pierwszej kolejnosci sprawdz przeplywomierz, sonde lambda oraz..regulator wolnych obrotow??
Damian
VIP
Posty: 15
Rejestracja: 11 gru 2007, o 18:37
VIN:
Lokalizacja: Olesno

Post autor: Damian »

mariusz zmijka pisze:miałem to samo e w e 2.2cdi105kw. silnik masz w trybie awaryjnym i dlatego jedzie tyjko do 2tyś.obrotów.szukanie usterki było straszne okazało się że to jakaś pompeczka podciśnienia,a ja wymieniałem wszystko po koleji,zaworki,przeoływ,turbine,kataliz,teraz mam C 270CDI ,FALUJE NA WOLNYCH OBROTACH I NIKT NIE UMIE MI POMÓC ,TE CDI TO STRASZNE G...WNO,MOŻE TO JEST DOBRE JAK JEST NOWE.SPRZEDAM TE ŁAJNO.POZDRAWIAM :zly: :zly: :zly: :zly:
Sprobuj wyłączyć klime , umnie tez faluje jak wyłącze klime to jest ok.


__________________
C270cdi 2002r
mariusz zmijka
Użytkownik
Posty: 6
Rejestracja: 22 lut 2008, o 23:18
VIN:
Lokalizacja: sierpc

Post autor: mariusz zmijka »

Dokładnie jak jest zimny Kolego to faluje ale to też nie zawsze,za jakiś tydzień go zarejestruje i wtedy z tym powalcze,ale super dzięki za rade.no a z tą klimą to masz racje jutro spróbuje.byłem z tym autem na daimlera ale autko chodziło jak zaczarowane,więc nic niezdiagnozowano.jestem załamany i zwontpiłem w gwiazde :smutny:

[ Dodano: 2008-02-26, 19:06 ]
Czy on ma takie coś jak regulator wolnych obrotów?,jak tak to gdzie tgo szukać? :kichcio,

[ Dodano: 2008-02-26, 19:10 ]
ile wchodzi oleju do silnika przy wymianie?czy powinienem kupić jakiś firmowy filtr oleju?i czy coś jeszcze poza filtrami powietrza i paliwa.pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 27 lut 2008, o 20:48 przez mariusz zmijka, łącznie zmieniany 1 raz.
mariusz
Awatar użytkownika
kichcio
Użytkownik
Posty: 756
Rejestracja: 25 lut 2008, o 01:19
VIN: WDB2030451A000000
Lokalizacja: Radom

Post autor: kichcio »

Na zimnym silniku sprobuj zamknac zamknieta szybe, tez na 100% obroty beda falowac.

O reszcie napisze pozniej.
Jaki masz silnik? Bez tego trudno powiedziec ile oleju wchodzi.

[ Dodano: 2008-02-26, 21:01 ]
1. Co do tego regulatora wolnych obrotow to nie wiem czy cos takiego w ogole wystepuje. W innych samochodach nazywa sie to silnikiem krokowym, ale tu masz Mercedesa i elektronike, wiec...
2. Sprawdz sonde - o wydech chodzi ;)
3. Nieszczelny dolot - moze lapac lewe powietrze.

4. Tak w ogole, to NIEZNACZNE falowanie obrotow, ale tylko na ZIMNYM silniku ASO uznaje za norme !!

5. Filtr paliwa, powietrza, oleju, przeciwpylkowy, wymiana oleju, sprawdzenie paska ktory napedza alternator i cala reszte - takie rzeczy przy przegladzie do wymiany.
Ostatnio zmieniony 26 lut 2008, o 22:19 przez kichcio, łącznie zmieniany 1 raz.
mariusz zmijka
Użytkownik
Posty: 6
Rejestracja: 22 lut 2008, o 23:18
VIN:
Lokalizacja: sierpc

Post autor: mariusz zmijka »

ani nie jesteś zabawny ani ja nie mam ochoty się z tobą przekomażać,poprostu szukam i pytam gdzie mogę,a każdy tak jak ty a może to a może tamto,najlepiej wymień wszystko!,mam C270cdi,i on faluje bardzo mocno ale nie zawsze niestety,bo jakby zawsze to bym to ustalił.pozdrawiam Cie kichio
mariusz
Awatar użytkownika
kichcio
Użytkownik
Posty: 756
Rejestracja: 25 lut 2008, o 01:19
VIN: WDB2030451A000000
Lokalizacja: Radom

Post autor: kichcio »

Nie zamierzalem byc zabawny, wiesz jaka to pomoc przez internet.

Ja polecam Tobie SPRAWDZIC te rzeczy, a nie od razu wymieniac, chcialem pomoc, ale jesli sie nie przydaje, no to trudno.

Jesli to sa podstawowe rzeczy i typowe usterki z powodu ktorych obroty w MB falowaly, to chyba warto to sprawdzic.
mariusz zmijka
Użytkownik
Posty: 6
Rejestracja: 22 lut 2008, o 23:18
VIN:
Lokalizacja: sierpc

Post autor: mariusz zmijka »

o.k dzięki kolego,wymieniłe filtr paliwa i bez zmian,filtr powietrza i jakby lepiej,ale niewiem czy ta klima ma znzczenie ale nie włanczalem klime i nie falował,wczoraj go sprzedałem,zastanowie się nad następnym cdi.pozdrawiam wszyskich członków forum :ok: kichcio,
mariusz
krzysiek_k
VIP
Posty: 11
Rejestracja: 25 sty 2008, o 13:32
VIN:
Lokalizacja: warszawa

Re: Obroty max.2000min,prędkość max.140km/h !!co jest przycz

Post autor: krzysiek_k »

Witam i zarazem pozdrawiam wszystkich serdecznie.Mam podobny problem obroty dochodzą max.do 2000-2500min,skrzynia jest automatyczna,zmienia bieg na wyższy że maxymalna prędkością jaką udało mi sie osiagnac jest 140km/h,wogóle niema mocy,a kick-down wogóle jak by nie działał. wymiana przepływomieża nic nie dała co należało by w dalszej kolejności sprawdzić ewentualnie zmienić ?? zgóry dziękuje za pomoc...

[ Dodano: 2008-03-03, 01:05 ]
I już po problemie... całe szczęście nie było tak źle... po wymianie przepływomierza jak nic sie nie poprawiło zacząłem szukać dalej, zdjąłem filtr i całą obudowę, i co się okazało? odkręciła się jedna śruba trzymająca rurę wychodzącą z turbiny idącą do iterkulera , na skutek czego rura ta po prostu wyskoczyła z gniazda w turbinie... założyłem poskręcałem i jest ok.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik i osprzęt”