Obroty max.2000min,prędkość max.140km/h !!co jest przyczyną?
Moderator: Dziki Mar
-
- Użytkownik
- Posty: 6
- Rejestracja: 2 lut 2008, o 15:49
- VIN:
- Lokalizacja: Szczecin
Obroty max.2000min,prędkość max.140km/h !!co jest przyczyną?
Witam i zarazem pozdrawiam wszystkich serdecznie.
Jakies pięc dni temu zakupiłem C200 CDi kombi rok.2002/03,jadąc nim po trasie zauwazylem że obroty dochodzą max.do 2000-2500min,skrzynia jest automatyczna,zmienia bieg na wyższy że maxymalna prędkością jaką udało mi sie osiagnac jest 140km/h,wogóle niema mocy,a kick-down wogóle jak by nie działał. Czy ktos może udzielic mi małej rady co może być tego przyczyną aby za bardzo nie skroili mnie za niewiadomo co na warsztacie poniewaz w tych sprawach jestem totalnym laikiem.
Jakies pięc dni temu zakupiłem C200 CDi kombi rok.2002/03,jadąc nim po trasie zauwazylem że obroty dochodzą max.do 2000-2500min,skrzynia jest automatyczna,zmienia bieg na wyższy że maxymalna prędkością jaką udało mi sie osiagnac jest 140km/h,wogóle niema mocy,a kick-down wogóle jak by nie działał. Czy ktos może udzielic mi małej rady co może być tego przyczyną aby za bardzo nie skroili mnie za niewiadomo co na warsztacie poniewaz w tych sprawach jestem totalnym laikiem.
-
- VIP
- Posty: 24
- Rejestracja: 14 gru 2007, o 15:02
- VIN:
- Lokalizacja: Wrocław
-
- VIP
- Posty: 21
- Rejestracja: 6 sty 2008, o 23:10
- VIN:
- Lokalizacja: Świebodzin
Mialem podobna sytuacje w swoim mb . Na kazdym biegu obroty dochodzily tylko do 3000tys obr/min a Vmax to 150km/h. Objawy znikaly po ponownym odpaleniu silnika (nawet podczas jazdy).
Dokladnie nie wiem co bylo przyczyna. W serwisie powiedzieli ze byl pekniety waz od intercoolera. Co prawda po wymianie bylo duzo lepiej, aczkolwiek zdarzylo sie to jeszcze ze 4 razy w ciagu roku.
Na forum (poszukaj dobrze) czytalem ze to wlacza sie "tryb serwisowy" gdy komputer wykryje jakis blad a czesta tego przyczyna jest przeplywomierz.
Dokladnie nie wiem co bylo przyczyna. W serwisie powiedzieli ze byl pekniety waz od intercoolera. Co prawda po wymianie bylo duzo lepiej, aczkolwiek zdarzylo sie to jeszcze ze 4 razy w ciagu roku.
Na forum (poszukaj dobrze) czytalem ze to wlacza sie "tryb serwisowy" gdy komputer wykryje jakis blad a czesta tego przyczyna jest przeplywomierz.
Bez gwiazdy nie ma jazdy!
- Gruby
- VIP
- Posty: 212
- Rejestracja: 6 lis 2007, o 16:07
- VIN:
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
-
- Użytkownik
- Posty: 6
- Rejestracja: 2 lut 2008, o 15:49
- VIN:
- Lokalizacja: Szczecin
-
- VIP
- Posty: 21
- Rejestracja: 6 sty 2008, o 23:10
- VIN:
- Lokalizacja: Świebodzin
-
- VIP
- Posty: 167
- Rejestracja: 23 lis 2007, o 21:48
- VIN:
- Lokalizacja: BIAŁOGARD
-
- Użytkownik
- Posty: 6
- Rejestracja: 2 lut 2008, o 15:49
- VIN:
- Lokalizacja: Szczecin
- Artur_art
- VIP
- Posty: 979
- Rejestracja: 4 lis 2007, o 17:37
- VIN:
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
-
- VIP
- Posty: 167
- Rejestracja: 23 lis 2007, o 21:48
- VIN:
- Lokalizacja: BIAŁOGARD
-
- Użytkownik
- Posty: 6
- Rejestracja: 2 lut 2008, o 15:49
- VIN:
- Lokalizacja: Szczecin
Bylem wczoraj u mechanika,podlaczyl kompa i wyskoczylo ze walniety jest przeplywomierz,sprawdzil przplywomierz i sie okazalo ze jest dobry???? zaczal po kolei na kompie tez wyszlo ze jest slabe cisnienie doladowania,okazalo sie ze turbina jest dobra,walniety byl czujnik cisnienia doladowania (120zl) niewiem czy poprawna nazwe napisalem ,po wymienieniu go auto przez pewien moment odzyskalo moc po czym znowu wracalo do pierwotnej postaci,i dalej nieznam przyczyny???
-
- VIP
- Posty: 167
- Rejestracja: 23 lis 2007, o 21:48
- VIN:
- Lokalizacja: BIAŁOGARD
-
- Użytkownik
- Posty: 6
- Rejestracja: 2 lut 2008, o 15:49
- VIN:
- Lokalizacja: Szczecin
- piapia
- Użytkownik
- Posty: 115
- Rejestracja: 28 paź 2007, o 18:14
- VIN:
- Lokalizacja: Mława
- Kontakt:
witam.
Podstawowe pytania:
1. jeżeli na chwile odzyskało moc to wypadało by zrobić pomiary dynamiczne, podłączyć kompa w czasie jazdy czy ciśnienie doładowania jest prawidłowe, czy powietrza dostaje odpowiednią ilość itp.
2. czy auto kopci?
3. jeżeli kręci do 2tys obr wygląda na to jakbym turbina wchodziła w tryb awaryjny. Nie ma żadnego kody błędu po podłączeniu do kompa?
pozdrawiam
Podstawowe pytania:
1. jeżeli na chwile odzyskało moc to wypadało by zrobić pomiary dynamiczne, podłączyć kompa w czasie jazdy czy ciśnienie doładowania jest prawidłowe, czy powietrza dostaje odpowiednią ilość itp.
2. czy auto kopci?
3. jeżeli kręci do 2tys obr wygląda na to jakbym turbina wchodziła w tryb awaryjny. Nie ma żadnego kody błędu po podłączeniu do kompa?
pozdrawiam
C30 AMG - WRX STI '06 (430HP) - WRX SIT '10 (300HP) - WRX STI '07 (280HP)
-
- Użytkownik
- Posty: 6
- Rejestracja: 2 lut 2008, o 15:49
- VIN:
- Lokalizacja: Szczecin