Obroty max.2000min,prędkość max.140km/h !!co jest przyczyną?

Moderator: Dziki Mar

pawelszczecin10
Użytkownik
Posty: 6
Rejestracja: 2 lut 2008, o 15:49
VIN:
Lokalizacja: Szczecin

Obroty max.2000min,prędkość max.140km/h !!co jest przyczyną?

Post autor: pawelszczecin10 »

Witam i zarazem pozdrawiam wszystkich serdecznie.
Jakies pięc dni temu zakupiłem C200 CDi kombi rok.2002/03,jadąc nim po trasie zauwazylem że obroty dochodzą max.do 2000-2500min,skrzynia jest automatyczna,zmienia bieg na wyższy że maxymalna prędkością jaką udało mi sie osiagnac jest 140km/h,wogóle niema mocy,a kick-down wogóle jak by nie działał. Czy ktos może udzielic mi małej rady co może być tego przyczyną aby za bardzo nie skroili mnie za niewiadomo co na warsztacie poniewaz w tych sprawach jestem totalnym laikiem.
tedi1975
VIP
Posty: 24
Rejestracja: 14 gru 2007, o 15:02
VIN:
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: tedi1975 »

Sprawdz czy nie jest ustawiona prędkość max140.robi się coś takiego gdy są założone opony zimowe.
C180 KOMPRESOR w203+gaz
m_joker
VIP
Posty: 21
Rejestracja: 6 sty 2008, o 23:10
VIN:
Lokalizacja: Świebodzin

Post autor: m_joker »

Mialem podobna sytuacje w swoim mb . Na kazdym biegu obroty dochodzily tylko do 3000tys obr/min a Vmax to 150km/h. Objawy znikaly po ponownym odpaleniu silnika (nawet podczas jazdy).
Dokladnie nie wiem co bylo przyczyna. W serwisie powiedzieli ze byl pekniety waz od intercoolera. Co prawda po wymianie bylo duzo lepiej, aczkolwiek zdarzylo sie to jeszcze ze 4 razy w ciagu roku.
Na forum (poszukaj dobrze) czytalem ze to wlacza sie "tryb serwisowy" gdy komputer wykryje jakis blad a czesta tego przyczyna jest przeplywomierz.
Bez gwiazdy nie ma jazdy!
Awatar użytkownika
Gruby
VIP
Posty: 212
Rejestracja: 6 lis 2007, o 16:07
VIN:
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: Gruby »

Sprawdz w komputerze czy nie masz zalozonego ograniczenia predkosci do 140 km
pawelszczecin10
Użytkownik
Posty: 6
Rejestracja: 2 lut 2008, o 15:49
VIN:
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: pawelszczecin10 »

Też tak myślałem o tym komputerze ze może być jakieś ograniczenie włączone bo jakis 70-letni facet nim jeżdził,tylko że mam troche problem z niemieckim i niewiem pod jakimi komendami szukac tego ograniczenia. :bezradny:
m_joker
VIP
Posty: 21
Rejestracja: 6 sty 2008, o 23:10
VIN:
Lokalizacja: Świebodzin

Post autor: m_joker »

przelacz sobie jezyk na angielski , powinno byc latwiej :) w strefie VIP masz instrukcje a tam jest opis.
Bez gwiazdy nie ma jazdy!
pasta00
VIP
Posty: 167
Rejestracja: 23 lis 2007, o 21:48
VIN:
Lokalizacja: BIAŁOGARD

Post autor: pasta00 »

Pytanie podstawowe czy auto do tych 140 ciągnie bez problemu czy jest muł, ja tak miałem przyczyną był przepływomierz powietrza po wymianie to... jak bym się przesiadł z trabanta w ferrari.
piękna C klasa W203 CDI 220 2001r
pawelszczecin10
Użytkownik
Posty: 6
Rejestracja: 2 lut 2008, o 15:49
VIN:
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: pawelszczecin10 »

Auto z wielkimi trudami rozpedza się do tych 140km/h,jak ruszam to ma ciag do 2000obr po czym przelącza na nastepny bieg,i tak wielkkimi trudami po nieweim jak długiej drodze rozpedzania sie osiagnalem 140km/h i wiecej nie mogłem.
Awatar użytkownika
Artur_art
VIP
Posty: 979
Rejestracja: 4 lis 2007, o 17:37
VIN:
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki

Post autor: Artur_art »

To mozesz w ciemno śmigac po przepływomierz :ok:
pasta00
VIP
Posty: 167
Rejestracja: 23 lis 2007, o 21:48
VIN:
Lokalizacja: BIAŁOGARD

Post autor: pasta00 »

I po sprawie sam wymienisz w 5 minut...
piękna C klasa W203 CDI 220 2001r
pawelszczecin10
Użytkownik
Posty: 6
Rejestracja: 2 lut 2008, o 15:49
VIN:
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: pawelszczecin10 »

Bylem wczoraj u mechanika,podlaczyl kompa i wyskoczylo ze walniety jest przeplywomierz,sprawdzil przplywomierz i sie okazalo ze jest dobry???? zaczal po kolei na kompie tez wyszlo ze jest slabe cisnienie doladowania,okazalo sie ze turbina jest dobra,walniety byl czujnik cisnienia doladowania (120zl) niewiem czy poprawna nazwe napisalem :haha: ,po wymienieniu go auto przez pewien moment odzyskalo moc po czym znowu wracalo do pierwotnej postaci,i dalej nieznam przyczyny???
pasta00
VIP
Posty: 167
Rejestracja: 23 lis 2007, o 21:48
VIN:
Lokalizacja: BIAŁOGARD

Post autor: pasta00 »

Troszkę lipa... ale spribował bym z tym przepływomierzem...
piękna C klasa W203 CDI 220 2001r
pawelszczecin10
Użytkownik
Posty: 6
Rejestracja: 2 lut 2008, o 15:49
VIN:
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: pawelszczecin10 »

WIEM ŻE POŻYCZYL NA CHWILE PRZEPLYWOMIERZ OD INNEJ C-KLASY C270 CDI,
ALE ZASTANAWIA MNIE DLACZEGO NA KOMPUTERZE POKAZAŁO MU ŻE TEN MOJ JEST USZKODZONY??NIEWIEM CO MAM JUZ ROBIC :placz:
Awatar użytkownika
piapia
Użytkownik
Posty: 115
Rejestracja: 28 paź 2007, o 18:14
VIN:
Lokalizacja: Mława
Kontakt:

Post autor: piapia »

witam.
Podstawowe pytania:
1. jeżeli na chwile odzyskało moc to wypadało by zrobić pomiary dynamiczne, podłączyć kompa w czasie jazdy czy ciśnienie doładowania jest prawidłowe, czy powietrza dostaje odpowiednią ilość itp.

2. czy auto kopci?

3. jeżeli kręci do 2tys obr wygląda na to jakbym turbina wchodziła w tryb awaryjny. Nie ma żadnego kody błędu po podłączeniu do kompa?



pozdrawiam
C30 AMG - WRX STI '06 (430HP) - WRX SIT '10 (300HP) - WRX STI '07 (280HP)
pawelszczecin10
Użytkownik
Posty: 6
Rejestracja: 2 lut 2008, o 15:49
VIN:
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: pawelszczecin10 »

Witam,otóż:
1.jechał z kompem w czasie jazdy i coś własnie nie grało z tym ciśnieniem,było zaniski i wogóle turbina sie nie załączała,sprawdził turbine i jest wszystko ok.
2. wogóle nie kopci
3.jakieś tam błędy mu wyskakują,skasuje je ,autko zaczyna zasówać po czym znowu wyskakują te błędy.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik i osprzęt”