Odpowietrzenie ukladu paliwowego
Moderator: Dziki Mar
-
- Użytkownik
- Posty: 14
- Rejestracja: 22 wrz 2009, o 14:17
- VIN:
- Lokalizacja: Aalborg
Odpowietrzenie ukladu paliwowego
Witam. Wymienilem dzisiaj wszystkie 3 przewody paliwowe na nowe ( dwa ktore wychodza z pompy wysokiego cisnienia i jeden ktory wychodzi z filtra paliwa ) i oczywiscie sa w srodku puste bez ON. Mam pytanko czy krecic do bolu az odpali czy moze macie jakies inne pomysly aby nie meczyc aku i silnika. Wyczytalem na innym forum ze mozna odkrecic te przewody metalowe ktore wchodza w wtryski i skecic az poplymie ropa skrecic do kupy i powinien odpalic. Co o tym myslicie drodzy forumowicze.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
- mugger
- VIP
- Posty: 1785
- Rejestracja: 20 sie 2008, o 10:27
- VIN:
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontakt:
- jjanicki
- VIP
- Posty: 780
- Rejestracja: 3 lip 2009, o 23:59
- VIN: WDD2122251A291175
- Lokalizacja: Szczecin, PL
Najprościej kup PLAK i pryskaj w dolot. Odpali od razu i stopniowo zaciągnie paliwo.michaltczew pisze:czy moze macie jakies inne pomysly aby nie meczyc aku i silnika.
Inaczej zamęczysz nawet pięć akumulatorów, a i tak nie odpalisz...
Klasyczny samostart nie jest wskazany w dieslu...
Because people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
201122, Perlmuttgrau - EX
202188, Schwarz - EX
203216 Cubanitsilver - EX
203708, Tanzanitblau
212225, Obsidianschwartz
201122, Perlmuttgrau - EX
202188, Schwarz - EX
203216 Cubanitsilver - EX
203708, Tanzanitblau
212225, Obsidianschwartz
-
- VIP
- Posty: 82
- Rejestracja: 19 lut 2009, o 09:17
- VIN:
Nie zassie ponieważ w przewodach jest powietrze a w zbiorniku nie ma pompy niskiego ciśnienia.Najłatwiej będzie kręcić - w końcu paliwo wypełni przewody
Z Plakiem to już chyba najgorszy pomysl jaki można wymyślić:)
Odkręcać przewodów wtrysków nie radzę, tak robiło się przy starym dieslu w naszych przewpdach jest około 1200 bar na biegu jałowym, poczytaj o Common Rail. Cienka smużka paliwa pod takim ciśnieniem skórę tnie jak masło.
Moja rada:
A: Przy listwie wysokiego ciśnienia masz zawór do odpowietrzania układu. Wkłada się tam pompkę ale jeśli jej nie masz możesz posłużyć się własnymi płucami.
B: Zdjąć nowy przewód wejścia paliwa do pompy i tam zassać paliwko.
Powodzonka.
- jjanicki
- VIP
- Posty: 780
- Rejestracja: 3 lip 2009, o 23:59
- VIN: WDD2122251A291175
- Lokalizacja: Szczecin, PL
Możesz uzasadnić dlaczegoTomalo pisze:Z Plakiem to już chyba najgorszy pomysl jaki można wymyślić:)
Because people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
201122, Perlmuttgrau - EX
202188, Schwarz - EX
203216 Cubanitsilver - EX
203708, Tanzanitblau
212225, Obsidianschwartz
201122, Perlmuttgrau - EX
202188, Schwarz - EX
203216 Cubanitsilver - EX
203708, Tanzanitblau
212225, Obsidianschwartz
-
- Użytkownik
- Posty: 107
- Rejestracja: 14 maja 2008, o 17:23
- VIN:
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
starter do silników załatwi problem... psiknij delikatnie w dolot z odległości 20 cm i odpali ale nie przesadzaj z dawkowaniem bo to nie zdrowe dla silnika ..... ja tak zrobiłem jak układ mi się zapowietrzył i bezproblemowo dało rade..... pozdrawiam
S320 \ C180 KOMPRESSOR \ Audi A4 tdi
WDC2030462R0905073
WDC2030462R0905073
- mugger
- VIP
- Posty: 1785
- Rejestracja: 20 sie 2008, o 10:27
- VIN:
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontakt:
-
- Użytkownik
- Posty: 107
- Rejestracja: 14 maja 2008, o 17:23
- VIN:
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- V126
- VIP
- Posty: 6785
- Rejestracja: 23 lis 2008, o 20:46
- VIN:
- Lokalizacja: Lublin
- jjanicki
- VIP
- Posty: 780
- Rejestracja: 3 lip 2009, o 23:59
- VIN: WDD2122251A291175
- Lokalizacja: Szczecin, PL
Dlatego pisałem o plaku - jest łagodniejszy, a zadziała tak samo...lukasz_20 pisze:starter do silników załatwi problem... psiknij delikatnie w dolot z odległości 20 cm i odpali ale nie przesadzaj z dawkowaniem bo to nie zdrowe dla silnika ....
Because people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
201122, Perlmuttgrau - EX
202188, Schwarz - EX
203216 Cubanitsilver - EX
203708, Tanzanitblau
212225, Obsidianschwartz
201122, Perlmuttgrau - EX
202188, Schwarz - EX
203216 Cubanitsilver - EX
203708, Tanzanitblau
212225, Obsidianschwartz
- mercfan
- VIP
- Posty: 4258
- Rejestracja: 9 lut 2008, o 09:47
- VIN:
- Lokalizacja: Rzgów/Łódź
- V126
- VIP
- Posty: 6785
- Rejestracja: 23 lis 2008, o 20:46
- VIN:
- Lokalizacja: Lublin
- V126
- VIP
- Posty: 6785
- Rejestracja: 23 lis 2008, o 20:46
- VIN:
- Lokalizacja: Lublin
- mercfan
- VIP
- Posty: 4258
- Rejestracja: 9 lut 2008, o 09:47
- VIN:
- Lokalizacja: Rzgów/Łódź