Odpowietrzenie ukladu paliwowego

Moderator: Dziki Mar

michaltczew
Użytkownik
Posty: 14
Rejestracja: 22 wrz 2009, o 14:17
VIN:
Lokalizacja: Aalborg

Odpowietrzenie ukladu paliwowego

Post autor: michaltczew »

Witam. Wymienilem dzisiaj wszystkie 3 przewody paliwowe na nowe ( dwa ktore wychodza z pompy wysokiego cisnienia i jeden ktory wychodzi z filtra paliwa ) i oczywiscie sa w srodku puste bez ON. Mam pytanko czy krecic do bolu az odpali czy moze macie jakies inne pomysly aby nie meczyc aku i silnika. Wyczytalem na innym forum ze mozna odkrecic te przewody metalowe ktore wchodza w wtryski i skecic az poplymie ropa skrecic do kupy i powinien odpalic. Co o tym myslicie drodzy forumowicze.
Pozdrawiam
Awatar użytkownika
mugger
VIP
Posty: 1785
Rejestracja: 20 sie 2008, o 10:27
VIN:
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: mugger »

Najłatwiej będzie kręcić - w końcu paliwo wypełni przewody.
w168, w203, w123
Awatar użytkownika
jjanicki
VIP
Posty: 780
Rejestracja: 3 lip 2009, o 23:59
VIN: WDD2122251A291175
Lokalizacja: Szczecin, PL

Post autor: jjanicki »

michaltczew pisze:czy moze macie jakies inne pomysly aby nie meczyc aku i silnika.
Najprościej kup PLAK i pryskaj w dolot. Odpali od razu i stopniowo zaciągnie paliwo.
Inaczej zamęczysz nawet pięć akumulatorów, a i tak nie odpalisz...

Klasyczny samostart nie jest wskazany w dieslu...
Because people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
201122, Perlmuttgrau - EX
202188, Schwarz - EX
203216 Cubanitsilver - EX
203708, Tanzanitblau
212225, Obsidianschwartz
Tomalo
VIP
Posty: 82
Rejestracja: 19 lut 2009, o 09:17
VIN:

Post autor: Tomalo »

Najłatwiej będzie kręcić - w końcu paliwo wypełni przewody
Nie zassie ponieważ w przewodach jest powietrze a w zbiorniku nie ma pompy niskiego ciśnienia.

Z Plakiem to już chyba najgorszy pomysl jaki można wymyślić:)

Odkręcać przewodów wtrysków nie radzę, tak robiło się przy starym dieslu w naszych przewpdach jest około 1200 bar na biegu jałowym, poczytaj o Common Rail. Cienka smużka paliwa pod takim ciśnieniem skórę tnie jak masło.

Moja rada:

A: Przy listwie wysokiego ciśnienia masz zawór do odpowietrzania układu. Wkłada się tam pompkę ale jeśli jej nie masz możesz posłużyć się własnymi płucami.
B: Zdjąć nowy przewód wejścia paliwa do pompy i tam zassać paliwko.

Powodzonka.
Awatar użytkownika
jjanicki
VIP
Posty: 780
Rejestracja: 3 lip 2009, o 23:59
VIN: WDD2122251A291175
Lokalizacja: Szczecin, PL

Post autor: jjanicki »

Tomalo pisze:Z Plakiem to już chyba najgorszy pomysl jaki można wymyślić:)
Możesz uzasadnić dlaczego :?:
Because people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
201122, Perlmuttgrau - EX
202188, Schwarz - EX
203216 Cubanitsilver - EX
203708, Tanzanitblau
212225, Obsidianschwartz
lukasz_20
Użytkownik
Posty: 107
Rejestracja: 14 maja 2008, o 17:23
VIN:
Lokalizacja: Nowy Tomyśl

Post autor: lukasz_20 »

starter do silników załatwi problem... psiknij delikatnie w dolot z odległości 20 cm i odpali ale nie przesadzaj z dawkowaniem bo to nie zdrowe dla silnika ..... ja tak zrobiłem jak układ mi się zapowietrzył i bezproblemowo dało rade..... pozdrawiam
S320 \ C180 KOMPRESSOR \ Audi A4 tdi
WDC2030462R0905073
Awatar użytkownika
mugger
VIP
Posty: 1785
Rejestracja: 20 sie 2008, o 10:27
VIN:
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: mugger »

:bezradny: mnie odpalił przy samym kręceniu - bez starterów.
w168, w203, w123
lukasz_20
Użytkownik
Posty: 107
Rejestracja: 14 maja 2008, o 17:23
VIN:
Lokalizacja: Nowy Tomyśl

Post autor: lukasz_20 »

ja nie kreciłem bo żal mi było silnika na sucho i rozrusznika a pewnie trzebaby z 6 razy draskac, więc start psikłem i załapał....
S320 \ C180 KOMPRESSOR \ Audi A4 tdi
WDC2030462R0905073
Awatar użytkownika
V126
VIP
Posty: 6785
Rejestracja: 23 lis 2008, o 20:46
VIN:
Lokalizacja: Lublin

Post autor: V126 »

My po wymianie filtra (zapomnieliśmy wziąć ropy w bańkę, żeby później zalać filtr) normalnie kręciliśmy i tyle. Silnikowi nic się nie stanie.
C200 CDI 2002 AVANTGARDE ESTATE WDB2032041F212729 I UNITRA GRA!!!
Awatar użytkownika
jjanicki
VIP
Posty: 780
Rejestracja: 3 lip 2009, o 23:59
VIN: WDD2122251A291175
Lokalizacja: Szczecin, PL

Post autor: jjanicki »

lukasz_20 pisze:starter do silników załatwi problem... psiknij delikatnie w dolot z odległości 20 cm i odpali ale nie przesadzaj z dawkowaniem bo to nie zdrowe dla silnika ....
Dlatego pisałem o plaku - jest łagodniejszy, a zadziała tak samo...
Because people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
201122, Perlmuttgrau - EX
202188, Schwarz - EX
203216 Cubanitsilver - EX
203708, Tanzanitblau
212225, Obsidianschwartz
Awatar użytkownika
mercfan
VIP
Posty: 4258
Rejestracja: 9 lut 2008, o 09:47
VIN:
Lokalizacja: Rzgów/Łódź

Post autor: mercfan »

Plak to super sprawa :ok:
W211 200k 2005
W203 200k 2002
W124 300D 1991
W220 S320 CDI OM613 2004
W140 S320 M104
W211 E200 WDB2110411B360552
W212 E200
Awatar użytkownika
V126
VIP
Posty: 6785
Rejestracja: 23 lis 2008, o 20:46
VIN:
Lokalizacja: Lublin

Post autor: V126 »

Ale panowie, mam pytanie, czy tłusty Plak nie zasyfi przepływomierza?
C200 CDI 2002 AVANTGARDE ESTATE WDB2032041F212729 I UNITRA GRA!!!
Awatar użytkownika
V126
VIP
Posty: 6785
Rejestracja: 23 lis 2008, o 20:46
VIN:
Lokalizacja: Lublin

Post autor: V126 »

Ale panowie, mam pytanie, czy tłusty Plak nie zasyfi przepływomierza?
C200 CDI 2002 AVANTGARDE ESTATE WDB2032041F212729 I UNITRA GRA!!!
Awatar użytkownika
mercfan
VIP
Posty: 4258
Rejestracja: 9 lut 2008, o 09:47
VIN:
Lokalizacja: Rzgów/Łódź

Post autor: mercfan »

Psikasz bezpośrednio do kolektora po zdjęciu rury.
W211 200k 2005
W203 200k 2002
W124 300D 1991
W220 S320 CDI OM613 2004
W140 S320 M104
W211 E200 WDB2110411B360552
W212 E200
Awatar użytkownika
V126
VIP
Posty: 6785
Rejestracja: 23 lis 2008, o 20:46
VIN:
Lokalizacja: Lublin

Post autor: V126 »

Sporo rozbierania, już wolałbym zdjąć prewód i zassać paliwo.
C200 CDI 2002 AVANTGARDE ESTATE WDB2032041F212729 I UNITRA GRA!!!
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik i osprzęt”