Pobór prądu
Moderator: Dziki Mar
- kSmuk
- Użytkownik
- Posty: 1968
- Rejestracja: 16 maja 2008, o 20:43
- VIN:
- Lokalizacja: Garmisch-P.
- V126
- VIP
- Posty: 6785
- Rejestracja: 23 lis 2008, o 20:46
- VIN:
- Lokalizacja: Lublin
Końcówka mocy jest bardzo "ciepłodajnym" elementem, ale Comand zapewne ma też jakieś procki, które też dają wiele ciepła. Nie wykluczone, że i one mają chłodzenie wiatrakiem. Wiatrak chodzi albo procki albo scalaka będącego końcówką moy albo to i to swoją drogą, to się grzeje bo pracuje, jeżeli wiatrak chodzi cały czas to znaczy, że element chłodzony nadmiernie się grzeje czyli może mieć jakieś przebicie i rozładowywać akumulator. W takiej sytuacji proponuję wyjęcie bezpiecznika od Comanda i sprawdzenie co się stanie.
C200 CDI 2002 AVANTGARDE ESTATE WDB2032041F212729 I UNITRA GRA!!!
- kSmuk
- Użytkownik
- Posty: 1968
- Rejestracja: 16 maja 2008, o 20:43
- VIN:
- Lokalizacja: Garmisch-P.
-
- VIP
- Posty: 21
- Rejestracja: 11 kwie 2008, o 08:11
- VIN:
- Lokalizacja: Wrocław
Witam znowu rozładowało mi aku wyjąłem bezpiecznik o comanda i przestało szumieć. naładowałem aku i zobaczę czy się rozładuje. Czy ktoś miał już problem z komandem ?
P.S. Czy ktoś się orientuje jaki może być dopuszczalny pobór prądu na postoju bo po zmierzeniu mam 1,55 jak wyciągnę bezpiecznik od radia 0,75A to chyba też za dużo ?
[ Dodano: 2009-02-05, 07:25 ]
Wreszcie złodziej prądu zlokalizowany ( fotel pasażera ) po odłączeniu fotela i włączeniu alarmu 0,02A czy ktoś rozbierał fotel co tam psuje się najczęściej ?
P.S. Czy ktoś się orientuje jaki może być dopuszczalny pobór prądu na postoju bo po zmierzeniu mam 1,55 jak wyciągnę bezpiecznik od radia 0,75A to chyba też za dużo ?
[ Dodano: 2009-02-05, 07:25 ]
Wreszcie złodziej prądu zlokalizowany ( fotel pasażera ) po odłączeniu fotela i włączeniu alarmu 0,02A czy ktoś rozbierał fotel co tam psuje się najczęściej ?