Pomocy !

Moderator: Dziki Mar

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
dodge_23
Użytkownik
Posty: 14
Rejestracja: 24 mar 2008, o 17:40
VIN:
Lokalizacja: Białystok

Pomocy !

Post autor: dodge_23 »

Witam mam beznadziejny problem, posiadam C 220 cdi 2001 r. i strasznie mi sie zamulil obroty nie chca wejsc powyzej 3000 turbina pracuje nic nie przerywa wszystko ladnie pracuje ale nie ma "kopa" co to moze byc????!!!!!!
lech
Użytkownik
Posty: 17
Rejestracja: 16 lut 2008, o 15:23
VIN:
Lokalizacja: ostrów wlkp.

Post autor: lech »

Obstawiam jednak turbine ,choc bardziej prozaicznie zapchany filtr paliwa

[ Dodano: 2008-03-24, 17:55 ]
Mialem tez taki przypadek za przednim prawym reflektorem jest zbiorniczek cos w rodzaju akumulatora podciscienia dochdza do niego wezyki moze którys spadł
lech
Awatar użytkownika
Artur_art
VIP
Posty: 979
Rejestracja: 4 lis 2007, o 17:37
VIN:
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki

Post autor: Artur_art »

A jeśli to nie to, to na 90% przepływomierz
Awatar użytkownika
Patryk
VIP
Posty: 71
Rejestracja: 15 lut 2008, o 13:55
VIN:
Lokalizacja: Miasto Stołeczne

Post autor: Patryk »

Sprawdż dokładnie intercooler i szczelność układu dolotowego.
220CDI '02 elegance, tiptronic, obsidian black metallic
album_personal.php?user_id=268
Obrazek PO MIEŚCIE
HTJE

Post autor: HTJE »

Prawdopodobnie na 99%jest to przepływomierz.Jak szukałem auta dla siebie ogladałem jedno sportcoupe 220cdi i miało identyczne objawy więc to raczej nie turbina...zręszta w większosci nowych turbodiesli pada własnie ta część.
Awatar użytkownika
homontos
Moderator VIP
Posty: 504
Rejestracja: 4 lis 2007, o 21:58
VIN:
Lokalizacja: gdynia

Post autor: homontos »

a moj tesc mial identyczny problem tydzien temu . na kompie w serwisie wywalilo mu ze nie pracowal jeden wtrysk i wymienil cos w trysku (nie wiem co jakas czesc za 700 zl) i mu chodzi idealnie
Awatar użytkownika
Artur_art
VIP
Posty: 979
Rejestracja: 4 lis 2007, o 17:37
VIN:
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki

Post autor: Artur_art »

homontos pisze: i wymienil cos w trysku
Coś w trysku to może być tylko końcówka, ale w Twoim przypadku na to bym nie stawiał.
P.S.
Nie wiem jak jest w MB ale np. w VW nie da sie stwierdzić komputeream w serwisie awaryjności przepływomierza
benzik
Użytkownik
Posty: 516
Rejestracja: 26 paź 2007, o 14:53
VIN:
Lokalizacja: Trojmiasto

Post autor: benzik »

jak za 700zl to raczej caly wtrysk:)
C 200 kompressor 2004r sedan
E 250 CGI AMG sedan
mercedess_ml
VIP
Posty: 430
Rejestracja: 19 lis 2007, o 11:04
VIN:
Lokalizacja: RZEPIN
Kontakt:

Post autor: mercedess_ml »

ja zaczęłabym od wymiany filtra paliwa, ewentualnie tak jak radził kolega Artur_art /przeplywomierza/ to najczęstrza przyczyna tzw. [potocznie u nas ] efektu "osłabionych koników" :tak: powodzenia i koniecznie daj znać jak sobie poradzileś z problemem - pozdrawiam
Awatar użytkownika
kichcio
Użytkownik
Posty: 756
Rejestracja: 25 lut 2008, o 01:19
VIN: WDB2030451A000000
Lokalizacja: Radom

Post autor: kichcio »

99% przeplywomierz.
Awatar użytkownika
dodge_23
Użytkownik
Posty: 14
Rejestracja: 24 mar 2008, o 17:40
VIN:
Lokalizacja: Białystok

Post autor: dodge_23 »

Przyczyna byla prosta Panowie wypadl przewod podcisniecia gdzies przy turbinie WSZYSTKO!!koszt 50zł:)Dziekuje za pomoc
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik i osprzęt”