[PORADNIK] M111 WYMIANA ELEKTROMAGNESU

Moderator: Dziki Mar

Nosferius
Użytkownik
Posty: 25
Rejestracja: 15 mar 2015, o 11:15
VIN:
Lokalizacja: Szczecin

Re: [PORADNIK] M111 WYMIANA ELEKTROMAGNESU

Post autor: Nosferius »

W moim przypadku olej wyciekal nie że środka wtyczki tylko naokoło niej. W środku naokoło elekm jest okrągłe uszczelnienie i ono nie dawało rady. U mnie w środku wtyczki tam gdzie piny patrząc wizualnie nie było możliwości przedostania się oleju. Zalana czymś jak plastik do zalewania przewodów. Ja miałem cała wiazke na stole. Przyznaję że oprócz uszczelniania elektromagnes ów też robiłem same wtyczki ale dzisiaj specjalnie sprawdziłem i nie mam nic oleju w środku gniazda z pinami. Kto chce niech wierzy kto nie wierzy może sprawdzić, komu się nie chce może kupić wszystko nowe. Świat należy do odważnych XP. Ja wolę pieniążki poświęcić które zaoszczędzimy swoją pracą na lepsze części w bardziej istotnych kwestiach. Lepsze opony, hamulce albo olej.


Szczerze to Tez nie byłem pewien czy to zadziała ale jak bym miał kupić nowe elektrm to wolałbym przerobić kable n nieorginalne wtyczki albo odciąć sama wtyczkę elektromagnesu i porządnie zlutowac robiąc wtyczkę gdzie indziej, trochę dalej a to miejsce uszczelnic tak że wytrzymałość była by 3x dłuższą od fabrycznego. Jeśli nie wiecie to sprawa oczywista jest to że niestety nie produkują już aut niezawodnych tylko auta przynoszące zyski. Nie ma sensu tłumaczyć.


Naprawdę nie chcę wprowadzać nikogo niepotrzebnie w błąd. Ostrzegam że ja jestem mechanikiem. Pracuje tak na codzień. Kiedyś pracowałem jako mech okrętówy. Teraz samochodowy. Jeśli nie masz umiejętności w danej dziedzinie to Możesz stracić czas i się zdenerwowac tylko ale poziom zaawansowania tej pracy jest minimalny. To moje zdanie i obchodzenie niepotrzebnych kosztów i kombinowania nauczyłem się od starszych mechaników po 70 lat a nawet 1 miał 75 i nadal chciał robić bo innego życia sobie nie wyobrażał. Może to być dla was bzdura co mówię ale sam nie wierzyłem. Ci sami ludzie opowiadali mi jak robili na szczecińskiej stoczni maszyny parowe. Wyzyskiwanie ludzi przez pracodawców sprawiało że aby wykonać dana naprawę to najpierw dorobić musiałem narzędzia do tego. Są narzędzia do tego specjalistyczne sprzedawane przez serwis autoryzowany każdego silnika na statku ale kosztują fortune i zrobienie takich samych nie jest skomplikowane. Zycie
Ostatnio zmieniony 29 lis 2017, o 03:08 przez siwix, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Używamy opcji edytuj zamiast pisać post pod postem.
CL203 C230 1.8 kompressor
BorysKafarov
Użytkownik
Posty: 28
Rejestracja: 19 lis 2017, o 18:16
VIN: wdb2093421f060489
Lokalizacja: Leżajsk/Rzeszów

Re: [PORADNIK] M111 WYMIANA ELEKTROMAGNESU

Post autor: BorysKafarov »

I tu się z Tobą zgodze, to że gwiazda na masce nie znaczy że trzeba od razu wymieniać na nowe, z najwyższej półki.. jak w prawie Murphyego- jeżeli coś jest głupie, a działa, to wcale nie jest głupie. Oczywiście nie chodzi mi o druciarstwo, a o jeżeli ktoś ma pomysł jak tanio i własnoręcznie coś można naprawić.. to czego nie..:)

Co do tematu, do wtyczki kapłem po kropelce kleju do śrub, tak samo wokół niej, zalane całą noc naftą stoi, i póki co susza:)
Nosferius pisze:W moim przypadku olej wyciekal nie że środka wtyczki tylko naokoło niej. W środku naokoło elekm jest okrągłe uszczelnienie i ono nie dawało rady. U mnie w środku wtyczki tam gdzie piny patrząc wizualnie nie było możliwości przedostania się oleju. Zalana czymś jak plastik do zalewania przewodów. Ja miałem cała wiazke na stole. Przyznaję że oprócz uszczelniania elektromagnes ów też robiłem same wtyczki ale dzisiaj specjalnie sprawdziłem i nie mam nic oleju w środku gniazda z pinami. Kto chce niech wierzy kto nie wierzy może sprawdzić, komu się nie chce może kupić wszystko nowe. Świat należy do odważnych XP. Ja wolę pieniążki poświęcić które zaoszczędzimy swoją pracą na lepsze części w bardziej istotnych kwestiach. Lepsze opony, hamulce albo olej.


Szczerze to Tez nie byłem pewien czy to zadziała ale jak bym miał kupić nowe elektrm to wolałbym przerobić kable n nieorginalne wtyczki albo odciąć sama wtyczkę elektromagnesu i porządnie zlutowac robiąc wtyczkę gdzie indziej, trochę dalej a to miejsce uszczelnic tak że wytrzymałość była by 3x dłuższą od fabrycznego. Jeśli nie wiecie to sprawa oczywista jest to że niestety nie produkują już aut niezawodnych tylko auta przynoszące zyski. Nie ma sensu tłumaczyć.


Naprawdę nie chcę wprowadzać nikogo niepotrzebnie w błąd. Ostrzegam że ja jestem mechanikiem. Pracuje tak na codzień. Kiedyś pracowałem jako mech okrętówy. Teraz samochodowy. Jeśli nie masz umiejętności w danej dziedzinie to Możesz stracić czas i się zdenerwowac tylko ale poziom zaawansowania tej pracy jest minimalny. To moje zdanie i obchodzenie niepotrzebnych kosztów i kombinowania nauczyłem się od starszych mechaników po 70 lat a nawet 1 miał 75 i nadal chciał robić bo innego życia sobie nie wyobrażał. Może to być dla was bzdura co mówię ale sam nie wierzyłem. Ci sami ludzie opowiadali mi jak robili na szczecińskiej stoczni maszyny parowe. Wyzyskiwanie ludzi przez pracodawców sprawiało że aby wykonać dana naprawę to najpierw dorobić musiałem narzędzia do tego. Są narzędzia do tego specjalistyczne sprzedawane przez serwis autoryzowany każdego silnika na statku ale kosztują fortune i zrobienie takich samych nie jest skomplikowane. Zycie
BMW e46-> W209 M271
mike5er
Użytkownik
Posty: 1
Rejestracja: 17 gru 2017, o 00:06
VIN: SLK

Re: [PORADNIK] M111 WYMIANA ELEKTROMAGNESU

Post autor: mike5er »

u mnie też się leje z tego miejsca jak z wieprza.
za jakiś czas przymiarkę będę robił do wymiany 2.0 na 2.3.
jaki jest koszt tego elektromagnesu w ASO możecie podpowiedzieć abym wiedział czego się spodziewać.
pozdr
Awatar użytkownika
xgienek
VIP
Posty: 77
Rejestracja: 20 sty 2019, o 15:22
VIN: WDB2037421A409739
Lokalizacja: Holandia

Re: [PORADNIK] M111 WYMIANA ELEKTROMAGNESU

Post autor: xgienek »

u Promerca 158 zł za sztukę
coupe M271/ BRC/przedlift
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik i osprzęt”