Problem z odpaleniem
Moderator: Dziki Mar
- kichcio
- Użytkownik
- Posty: 756
- Rejestracja: 25 lut 2008, o 01:19
- VIN: WDB2030451A000000
- Lokalizacja: Radom
- V126
- VIP
- Posty: 6785
- Rejestracja: 23 lis 2008, o 20:46
- VIN:
- Lokalizacja: Lublin
Jak masz słabe tryski, to nierozpylony napęd spływ po cylindze do miski. Pierścienie nie zbierają tego na tyle dobrze jak olej, ponieważ napęd ma mniejszą lepkość. Zjawisko jest bardzo widoczne przy dłuższej pracy na wolnych obrotach.
P.S. Niezbyt wiem co masz na myśli odnośnie tego filtra paliwa. Mógłbyś wyjaśnić? Jeżeli chodzi o ten wstępny przy zbiorniku, to go jeszcze nie ruszałem.
P.S. Niezbyt wiem co masz na myśli odnośnie tego filtra paliwa. Mógłbyś wyjaśnić? Jeżeli chodzi o ten wstępny przy zbiorniku, to go jeszcze nie ruszałem.
C200 CDI 2002 AVANTGARDE ESTATE WDB2032041F212729 I UNITRA GRA!!!
- kichcio
- Użytkownik
- Posty: 756
- Rejestracja: 25 lut 2008, o 01:19
- VIN: WDB2030451A000000
- Lokalizacja: Radom
- V126
- VIP
- Posty: 6785
- Rejestracja: 23 lis 2008, o 20:46
- VIN:
- Lokalizacja: Lublin
Słabe w sensie lejące przpraszam za takie określenie. A co do zapowietrzania, to czy to się samo nie powinno odpowietrzyć? U nie bynajmniej tak było zapomniałem skombinowac trochę napędu do zalania filtra i musiałem kręcić troszkę zanim złapał, ale jak złapał, to pochodził z 10 minut na wolnych obrotach, a potem w drogę. Następny rozruch był już normalny.
C200 CDI 2002 AVANTGARDE ESTATE WDB2032041F212729 I UNITRA GRA!!!
- mercfan
- VIP
- Posty: 4258
- Rejestracja: 9 lut 2008, o 09:47
- VIN:
- Lokalizacja: Rzgów/Łódź
- V126
- VIP
- Posty: 6785
- Rejestracja: 23 lis 2008, o 20:46
- VIN:
- Lokalizacja: Lublin
- kichcio
- Użytkownik
- Posty: 756
- Rejestracja: 25 lut 2008, o 01:19
- VIN: WDB2030451A000000
- Lokalizacja: Radom
V126, ze te wtryski mialyby byc tak slabo, ze na wylaczonym silniku paliwo samo sie leje do komory spalania?
Teoretyzujesz czy widziales taki przypadek?
Czasem zdarza sie wadliwy filtr, po takiej wymianie np. gdzies powietrze w przewodach.
A tutaj kreci, kreci, az w koncu powietrze z przewodow ucieknie i normalnie odpali.
W zime taka wada moze sie nasilic i w ogole auta nie odpalimy, ale na to tez jest sposob.
Tylko moze wreszczie autor tematu wypowiedzialby sie jak to dokladnie u niego wyglada.
Teoretyzujesz czy widziales taki przypadek?
Czasem zdarza sie wadliwy filtr, po takiej wymianie np. gdzies powietrze w przewodach.
A tutaj kreci, kreci, az w koncu powietrze z przewodow ucieknie i normalnie odpali.
W zime taka wada moze sie nasilic i w ogole auta nie odpalimy, ale na to tez jest sposob.
Tylko moze wreszczie autor tematu wypowiedzialby sie jak to dokladnie u niego wyglada.
- V126
- VIP
- Posty: 6785
- Rejestracja: 23 lis 2008, o 20:46
- VIN:
- Lokalizacja: Lublin
Silnik pracuje i jak leją wtryski to część paliwa dostaje się do miski olejowej. Jak napisałem zjawisko najsilnijej odczuwalne przy pracy silnika na wolnych obrotach wtedy wtrysk powinien dawać mało paliwa, a daje dużo i w dodatku nie rozpyla.
[ Dodano: 2009-03-31, 22:07 ]
Tylko nie spodziewaj się, że przybędzie tobie jakaś niebotyczna ilość "oleju" w misce.
[ Dodano: 2009-03-31, 22:07 ]
Tylko nie spodziewaj się, że przybędzie tobie jakaś niebotyczna ilość "oleju" w misce.
C200 CDI 2002 AVANTGARDE ESTATE WDB2032041F212729 I UNITRA GRA!!!
- kichcio
- Użytkownik
- Posty: 756
- Rejestracja: 25 lut 2008, o 01:19
- VIN: WDB2030451A000000
- Lokalizacja: Radom