Witam koledzy czy to normalne ze po odpaleniu silnik dość głośno pracuje słychac głosny klekot po dodaniu gazu ,,,po rozgrzaniu nie słychac tego a ostatnio zauwayłem ze jak pojade troche dynamiczniej to zaczyna kopcic na czarno wczesniej jezdziłem passatem tdi i nic takiego nigdy nie miałem moze ktos podpowiedziec co to może byc lub co wymienic naprawic
dzieki za pomoc pozdrawiam
problem z silnikiem 2.2 dci
Moderator: Dziki Mar
-
- Użytkownik
- Posty: 15
- Rejestracja: 2 gru 2007, o 08:20
- VIN:
- Lokalizacja: sochaczew
-
- VIP
- Posty: 56
- Rejestracja: 31 sty 2008, o 22:53
- VIN: WDB1714421F138205
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
-
- Użytkownik
- Posty: 15
- Rejestracja: 2 gru 2007, o 08:20
- VIN:
- Lokalizacja: sochaczew
-
- Użytkownik
- Posty: 9
- Rejestracja: 30 paź 2007, o 11:30
- VIN:
- Lokalizacja: Szczecinek
według mnie głośniejsza praca na zimnym silinku w CDI to norma i nie masz się czym przejmować. Ewenutualnie sprawdź czy nie spóźniłeś się z wymianą oleju, albo nawet profilaaktycznie go wymień. A skoro porównujesz go z TDI (tfuuuuuu), to przecież TDI czy zimne czy ciepłe to pracuje głośniej niż CDI.
A jak chodzi o czarny dym po wciśnieciu gazu w podłoge to też norma jak chodzi o CDI. Widziałem całkiem niedawno W-204 z przebiegiem około 6 tys. km i kopcił tak samo jak mój z przebiegiem 200 tys. km
A co? TDI (fffuuuuuu) nie kopcą? Taki urok diesela że kopci jak mu wciśniesz
pozdr
A jak chodzi o czarny dym po wciśnieciu gazu w podłoge to też norma jak chodzi o CDI. Widziałem całkiem niedawno W-204 z przebiegiem około 6 tys. km i kopcił tak samo jak mój z przebiegiem 200 tys. km
A co? TDI (fffuuuuuu) nie kopcą? Taki urok diesela że kopci jak mu wciśniesz
pozdr
BYŁO:
fiesta 2.0 16V Zetec
W168 A140
W210 E280
W211 E220 CDI
JEST:
W203 C220 CDI
W203 C270 CDI
W209 CLK 270 CDI
Sprinter 312D
gokart TOP-KART HONDA GX200
BĘDZIE:
W201 EVO
fiesta 2.0 16V Zetec
W168 A140
W210 E280
W211 E220 CDI
JEST:
W203 C220 CDI
W203 C270 CDI
W209 CLK 270 CDI
Sprinter 312D
gokart TOP-KART HONDA GX200
BĘDZIE:
W201 EVO