Cześć wszystkim, chciałem przepłukać wtryskiwacze k2 dictum. Jak tylko zacząłem to silnik przestał zapalać. Dzień wcześniej nie zapalił mi od szczała, ale nie zwróciłem na to uwagi. Teraz przy próbie uruchomienia rozrusznik nie zawsze kręci do końca. Błędy skasowałem, ale nie pomogło. Nowych nie zapisuje. Przy kręceniu mam odczyt(na komputerze) na poziomie 300 bar.
Wysokoprężny (611.962 - CDI 2 - MT/AT - 203.006/206/706)
Opisu usterek
P2203 - Zewnętrzna regulacja dawki paliwa ze sterownika ESP
P1664 - Elektroniczne wzmocnienie ogrzewania
P1630 - Autoryzacja immobilizera silnika
P0100 - Przepływomierz powietrza z gorąca warstwa
P1354 - Synchronizacja wal korbowy/wałek rozrządu
P0115 - Czujnik temperatury cieczy chłodzącej
P0500 - Sygnał prędkości własnej pojazdu
P1222 - Wartość sygnału czujnika położenia pedału 1
W załączniku wszystkie kody usterek.
Jakieś sugestię od czego zacząć ?
Problem z uruchomieniem 2.2 CDI
Moderator: Dziki Mar
- gridcorp
- Użytkownik
- Posty: 4
- Rejestracja: 22 cze 2019, o 10:11
- VIN: WDB2032061F423833
Problem z uruchomieniem 2.2 CDI
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Mercedes W203 220 CDI 2003 r
- Przybek
- Moderator VIP
- Posty: 3342
- Rejestracja: 8 lis 2017, o 02:23
- VIN: WDB2032081F659063
- Lokalizacja: Łódź
Re: Problem z uruchomieniem 2.2 CDI
Kody z pdf,a wskazują na padające aku + lewy przedni czujnik ABS.
A te powyżej to najbardziej niebezpieczny jest P1354.
Zobacz jaki masz spadek napięcia w momencie kręcenia rozrusznikiem - jak będzie poniżej 9,5V to porządnie naładować aku i dopiero dalej będziemy szukać przyczyny jak nie będzie poprawy.
A te powyżej to najbardziej niebezpieczny jest P1354.
Zobacz jaki masz spadek napięcia w momencie kręcenia rozrusznikiem - jak będzie poniżej 9,5V to porządnie naładować aku i dopiero dalej będziemy szukać przyczyny jak nie będzie poprawy.
- gridcorp
- Użytkownik
- Posty: 4
- Rejestracja: 22 cze 2019, o 10:11
- VIN: WDB2032061F423833
Re: Problem z uruchomieniem 2.2 CDI
Witam ponownie. Jest progres tzn. uwalony był czujnik położenia wału. Powodem był wcześniejszy wyciek płynu chłodniczego z węża, który przechodzi z komory silnika pod podszybie. Auto odpala. Jest za to nowy problem. P1187 - Monitorowanie cienienia w rampie. Gaśnie podczas przyspieszania. Na postoju można kręcić do odcinki.
Po awarii (związanej z czujnikiem) demontowany był zarówno czujnik jak i regulator. Wymieniałem też pompę paliwa na inną, która dostała nowe uszczelniane (zestaw naprawczy boscha).
Kody błędów w załączniku.
Po awarii (związanej z czujnikiem) demontowany był zarówno czujnik jak i regulator. Wymieniałem też pompę paliwa na inną, która dostała nowe uszczelniane (zestaw naprawczy boscha).
Kody błędów w załączniku.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Mercedes W203 220 CDI 2003 r
- Przybek
- Moderator VIP
- Posty: 3342
- Rejestracja: 8 lis 2017, o 02:23
- VIN: WDB2032081F659063
- Lokalizacja: Łódź
Re: Problem z uruchomieniem 2.2 CDI
silnik-i-osprzet-f36/epc-i-blad-p1187-t9691.html Możliwe ze źle poskładana pompa...
- gridcorp
- Użytkownik
- Posty: 4
- Rejestracja: 22 cze 2019, o 10:11
- VIN: WDB2032061F423833
Re: Problem z uruchomieniem 2.2 CDI
Też, obstawiałem pompę. Przejrzałem dziś wszystkie sekcje. W jednej znalazłem kawałek silikonu. Nie wspominałem wcześniej, ale ktoś oprócz oringów na przewody paliwowe nawalił jeszcze silikonu.
I teraz się zastanawiam czy poprzedni właściciel pompy też miał podobny problem. Tak czy inaczej wyczyściłem i poskładałem jeszcze raz. Jest dużo lepiej, bo teraz błąd wywala dopiero przy mocnym bucie lub kickdownie. I teraz mam dylemat, czy pompa nie osiąga zadanego ciśnienia bo nie pozwala na to jej konstrukcja czy może jeszcze jakiś syf w niej siedzi ?
Zakupiona pompa:
https://allegro.pl/oferta/w202-pompa-pa ... ZWRjNDA%3D
I teraz się zastanawiam czy poprzedni właściciel pompy też miał podobny problem. Tak czy inaczej wyczyściłem i poskładałem jeszcze raz. Jest dużo lepiej, bo teraz błąd wywala dopiero przy mocnym bucie lub kickdownie. I teraz mam dylemat, czy pompa nie osiąga zadanego ciśnienia bo nie pozwala na to jej konstrukcja czy może jeszcze jakiś syf w niej siedzi ?
Zakupiona pompa:
https://allegro.pl/oferta/w202-pompa-pa ... ZWRjNDA%3D
Mercedes W203 220 CDI 2003 r