Regulator ciśnienia paliwa

Moderator: Dziki Mar

ODPOWIEDZ
dexter264
Użytkownik
Posty: 5
Rejestracja: 11 sty 2009, o 12:32
VIN:
Lokalizacja: Szczecin

Regulator ciśnienia paliwa

Post autor: dexter264 »

Witam wszystkich serdecznie,mam takie pytanie odnośnie regulatora ciśnienia paliwa znajdującego się na listwie,mianowicie gdy go wymontuję to nie będę musiał zbierać jakiś części pod samochodem?uszczelek, oringów itp?A po drugie jak wygląda później odpalanie jak demontaż i ponowny montaż wpłynie na ponowny rozruch silnika,jakby mi koś udzielił jakiś wskazówek to bym był wdzięczny :tak:
Ostatnio zmieniony 11 sty 2009, o 16:42 przez dexter264, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Wesoł
VIP
Posty: 915
Rejestracja: 9 wrz 2008, o 14:33
VIN:
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Wesoł »

Zacznij od szczegółów, jaki silnik, jaka moc itd. :oczko:
ex w203 200CDI T
WDB2112201B000001
dexter264
Użytkownik
Posty: 5
Rejestracja: 11 sty 2009, o 12:32
VIN:
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: dexter264 »

Silnik 220CDI
Awatar użytkownika
Wesoł
VIP
Posty: 915
Rejestracja: 9 wrz 2008, o 14:33
VIN:
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Wesoł »

dexter264 pisze:mianowicie gdy go wymontuję to nie będę musiał zbierać jakiś części pod samochodem?uszczelek, oringów itp?
=> nie wiem o co ci tu chodzi...

Nie wiem też w jakim celu chcesz go wymontować. Jeździć się bez tego regulatora, bądź z niesprawnym nie da. Wyskakuje ci błąd EPC i paliwo nie idzie do silnika.
Jak chcesz go wymienić bo jest w "kiepskim stanie" najlepiej zrobić to w jakimś warsztacie koszt koło 100zł.
Jeżeli chcesz zrobić to sam, to przygotuj się na problemy z uruchomieniem silnika. Paliwo będzie musiało przepchnąć powietrze które dostało się już do układu.
ex w203 200CDI T
WDB2112201B000001
dexter264
Użytkownik
Posty: 5
Rejestracja: 11 sty 2009, o 12:32
VIN:
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: dexter264 »

chcę go wymienić ponieważ nierówno pracuję silnik na wolnych obrotach i podejżewam że to jest wina regulatora
Awatar użytkownika
mercfan
VIP
Posty: 4258
Rejestracja: 9 lut 2008, o 09:47
VIN:
Lokalizacja: Rzgów/Łódź

Post autor: mercfan »

A jak silnik jest rozgrzany to nie ma tendencji do tego żeby zgasnąć??
W211 200k 2005
W203 200k 2002
W124 300D 1991
W220 S320 CDI OM613 2004
W140 S320 M104
W211 E200 WDB2110411B360552
W212 E200
dexter264
Użytkownik
Posty: 5
Rejestracja: 11 sty 2009, o 12:32
VIN:
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: dexter264 »

no nie bardzo,myślę ,że mu daleko do tego żeby zgasł.
Awatar użytkownika
mugger
VIP
Posty: 1785
Rejestracja: 20 sie 2008, o 10:27
VIN:
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: mugger »

proponuje najpierw zrobić mały eksperyment...
...w menu ustawień komputera na ostatnim miejscu są ustawienia dot. heatera
wejdź w nie i wyłącz go :ok: - myślę że auto się ''uspokoi''
Ostatnio zmieniony 11 sty 2009, o 16:29 przez mugger, łącznie zmieniany 2 razy.
w168, w203, w123
Awatar użytkownika
Wesoł
VIP
Posty: 915
Rejestracja: 9 wrz 2008, o 14:33
VIN:
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Wesoł »

A ja myślę, że jest to zbyt poważna sprawa żeby robić testy i wymieniać coś czego nie jest się pewnym. Jedź na komputer będziesz wiedział czemu nierówno pracuje, bo raczej nie jest to objaw wysłużonego regulatora.
ex w203 200CDI T
WDB2112201B000001
serwisant
Użytkownik
Posty: 29
Rejestracja: 4 paź 2008, o 19:13
VIN:
Lokalizacja: Białystok

Post autor: serwisant »

Nic nie wypadnie uważaj tylko na śrubki ażeby ich nie zgubić, w nowym regulatorze jak bedziesz montował, uszczelniacze przesmaruj np ropą .
dexter264
Użytkownik
Posty: 5
Rejestracja: 11 sty 2009, o 12:32
VIN:
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: dexter264 »

czy później trudny jest rozruch silnika po wymianie regulatora?
Awatar użytkownika
Wesoł
VIP
Posty: 915
Rejestracja: 9 wrz 2008, o 14:33
VIN:
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Wesoł »

Tak. Bo dostaje się spora ilość powietrza do układu.
ex w203 200CDI T
WDB2112201B000001
Awatar użytkownika
tpolo
VIP
Posty: 186
Rejestracja: 23 wrz 2008, o 07:41
VIN:
Lokalizacja: warm-mazur

Post autor: tpolo »

Zaryzykuj uruchom bez ciekaw jestem co wystrzeli w kosmos.
Nie poprawiaj niemieckiej techniki jakakolwiek ona jest. Z doświadczenia i obserwacji raczej źle się to kończyło
T 200CDI-500.000 km na osiach i jedziemy dalej, kolektor zreanimowany, znowu pełna moc :-)
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik i osprzęt”