Stukanie bez przerwy, szklanki?

Moderator: Dziki Mar

ODPOWIEDZ
Ziel12
VIP
Posty: 80
Rejestracja: 16 sie 2021, o 22:09
VIN: WDB2032071F685754

Stukanie bez przerwy, szklanki?

Post autor: Ziel12 »

Witam, pacjent 2.2cdi, jadąc wczoraj samochodem coś mi chrupło/zachrobotało. Zdaje mi sie, ze wczoraj tego nie bylo. Poniżej wstawiam filmik stuków/pukania :uee: . Czyzby szklanki?
https://files.fm/u/bhtp9g85t
hki
Użytkownik
Posty: 66
Rejestracja: 3 wrz 2017, o 15:54
VIN: WDB2030041A120121

Re: Stukanie bez przerwy, szklanki?

Post autor: hki »

A po rozgrzaniu nie przechodzi? Zazwyczaj jak padają szklanki to najgłośniej jest na zimnym silniku, później się uspokaja. Prawdę mówiąc dziwny ten odgłos.. falujący.. jak szklanka nie trzyma oleju to cyka cały czas tak samo z tendencją do zanikania przy rozgrzewaniu.

Sprawdź jeszcze czy Ci podkładki pod wtryskami trzymają, zalej ropą wtryski i zobacz czy idą bąble.
Ziel12
VIP
Posty: 80
Rejestracja: 16 sie 2021, o 22:09
VIN: WDB2032071F685754

Re: Stukanie bez przerwy, szklanki?

Post autor: Ziel12 »

hki pisze: 10 paź 2021, o 12:09 A po rozgrzaniu nie przechodzi? Zazwyczaj jak padają szklanki to najgłośniej jest na zimnym silniku, później się uspokaja. Prawdę mówiąc dziwny ten odgłos.. falujący.. jak szklanka nie trzyma oleju to cyka cały czas tak samo z tendencją do zanikania przy rozgrzewaniu.

Sprawdź jeszcze czy Ci podkładki pod wtryskami trzymają, zalej ropą wtryski i zobacz czy idą bąble.
Nie przechodzi, silnik z nagrania był rozgrzany, z rana był dźwięk jakby ćwierkania, troche nabrał temperatury i zaczęło sie to. Podczas dodawania gazu dźwięk milknie, podczas jazdy w kabinie cisza. Najbardziej slychac jakby z lewej strony silnika strony pasażera z okolic filtra powietrza. Generalnie pali, jezdzi, nie kopci obroty sztywno.Dzięki za rade, sprawdze.
Ziel12
VIP
Posty: 80
Rejestracja: 16 sie 2021, o 22:09
VIN: WDB2032071F685754

Re: Stukanie bez przerwy, szklanki?

Post autor: Ziel12 »

Temat rozwiązany osłona termiczna pod obudowa filtra powietrza cała popękana.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik i osprzęt”