arturgaga pisze:trudno wyczuć tą siłę dokręcając ręcznie
no zgadza się, dlatego ja zakupiłem sobie klucz dynamometryczny o niskim zakresie siły, takie coś przyda się na inne rzeczy.
Ten zadziorek może być przyczyną o której wspomniałeś, dlatego tez warto delikatnie drobnym papierem ściernym przeszlifować uważając oczywiście na samą końcówkę wtryskiwacza.
Było W203 220 CDI Avantgarde, 2000 rok
Był Łoś volvo S60 2.4 D5, 2005 r.
arturgaga pisze:trudno wyczuć tą siłę dokręcając ręcznie
no zgadza się, dlatego ja zakupiłem sobie klucz dynamometryczny o niskim zakresie siły, takie coś przyda się na inne rzeczy.
Ten zadziorek może być przyczyną o której wspomniałeś, dlatego tez warto delikatnie drobnym papierem ściernym przeszlifować uważając oczywiście na samą końcówkę wtryskiwacza.
a może lepiej tą końcówkę wymienić ?
Ostatnio zmieniony 14 kwie 2011, o 08:30 przez arturgaga, łącznie zmieniany 1 raz.
No faktycznie...uskok jest już duży, więc dobrze zrobiłeś wymieniając tą końcówkę. W zasadzie to koszt niewielki, fajnie że opisałeś dalej problem...zapewne przyda się innym użytkownikom gwiazd
Było W203 220 CDI Avantgarde, 2000 rok
Był Łoś volvo S60 2.4 D5, 2005 r.
minęło już trochę czasu - ja dalej czuje spaliny w wewnątrz auta - postanowiłem sprawdzić pozostałe wtryski ( lałem wodę i nic nie stwierdziłem , tzn. żaden nie pluł , nie buzował - woda normalnie stała ) .
Pytanie - gdzie jeszcze może dawać spalinami ???
arturgaga pisze: gdzie jeszcze może dawać spalinami ???
i jeszcze taka drobna uwaga, sprawdź sobie też filtr przeciwpyłkowy, ten w komorze silnika czy nie przesiąknął tym smrodem...raczej będzie się on kwalifikował do wymiany.
Było W203 220 CDI Avantgarde, 2000 rok
Był Łoś volvo S60 2.4 D5, 2005 r.
Witam przesyłam link do nagrania z mojego MB. Wyglada (słychać) jakby gdzieś uciekało cyklicznie powietrze. Na moje ucho dźwięk dobiega z okolic wlewu oleju. Dodatkowo pojawiły się kłopoty z odpaleniem. Zapalił i po 3 sęk zgasł. Następnie trzeba kręcić ok 15 x żeby odpalił. Proszę o opinię.
Problem Rozwiązany. Poszła uszczelka pod jednym wtryskiwaczem. Wymienione w dwóch bo reszta narazie została zalana-kłopot z odkręcaniem. Koszt z diagnostyką - 208 zl