Używana turbina.

Moderator: Dziki Mar

ODPOWIEDZ
Majpio
VIP
Posty: 31
Rejestracja: 22 lis 2017, o 16:41
VIN: WDB2032081F591026

Używana turbina.

Post autor: Majpio »

Prawdopodobnie czeka mnie wymiana turbo. Co sadzicie o używanym turbo. Lepiej używka, czy regenerować?
polofix
VIP
Posty: 1770
Rejestracja: 6 lis 2014, o 17:05
VIN:
Lokalizacja: Turek/Dobra

Re: Używana turbina.

Post autor: polofix »

Dobre używane turbo może kosztować więcej niż regeneracja. Za kilka stów, to raczej takie raczej zużyte.
WDB2032451F248605
WDF63981113179735
4JGAB72EXXA108366
Majpio
VIP
Posty: 31
Rejestracja: 22 lis 2017, o 16:41
VIN: WDB2032081F591026

Re: Używana turbina.

Post autor: Majpio »

A jak sprawdzić turbinę? Wystarczy zbadać luzy, czy na coś jeszcze zwracać uwagę?
polofix
VIP
Posty: 1770
Rejestracja: 6 lis 2014, o 17:05
VIN:
Lokalizacja: Turek/Dobra

Re: Używana turbina.

Post autor: polofix »

Znajdź taką bez luzu to będzie cud. Luz promieniowy na boki, jak maleńki, to można zakładać. Ale jak wzdłużny, choćby wyczuwalny, turbo złom.
WDB2032451F248605
WDF63981113179735
4JGAB72EXXA108366
Awatar użytkownika
Przybek
VIP
Posty: 1810
Rejestracja: 8 lis 2017, o 02:23
VIN: WDB2032081F659063
Lokalizacja: Łódź

Re: Używana turbina.

Post autor: Przybek »

Przed montażem używki jeszcze dobrze jest sprawdzić w jakim stanie jest sterowanie geometrią turbiny.
Majpio
VIP
Posty: 31
Rejestracja: 22 lis 2017, o 16:41
VIN: WDB2032081F591026

Re: Używana turbina.

Post autor: Majpio »

polofix pisze: 12 sty 2021, o 15:37 Znajdź taką bez luzu to będzie cud. Luz promieniowy na boki, jak maleńki, to można zakładać. Ale jak wzdłużny, choćby wyczuwalny, turbo złom.
Wydawało mi się, że luz na boki gorszy niż wzdluzny.
polofix
VIP
Posty: 1770
Rejestracja: 6 lis 2014, o 17:05
VIN:
Lokalizacja: Turek/Dobra

Re: Używana turbina.

Post autor: polofix »

Nie
WDB2032451F248605
WDF63981113179735
4JGAB72EXXA108366
Majpio
VIP
Posty: 31
Rejestracja: 22 lis 2017, o 16:41
VIN: WDB2032081F591026

Re: Używana turbina.

Post autor: Majpio »

Dzięki za Info
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik i osprzęt”