Wyciek spod dekla pompy wysokiego ciśnienia 270 CDI

Moderator: Dziki Mar

MAJSU_WuWuA
Użytkownik
Posty: 25
Rejestracja: 5 sty 2008, o 12:19
VIN:
Lokalizacja: Warszawa

Wyciek spod dekla pompy wysokiego ciśnienia 270 CDI

Post autor: MAJSU_WuWuA »

Witam wszytkich fanów MB :)

Mam problem z moim W203 otóż mam wyciek ropy spod górnego dekla pompy wysokiego ciśnienia i mam przez to nie mały kłopot bo nie mogę jeździć :yyy: W serwisie powiedzieli że uszczelka pod tym deklemm nie występuje jako zamiennik i trzeba kupować całą pompę razem z montażem za 4tyś co mi się średnio uśmiecha skoro cała pompa jest dobra... Może ktoś wie czy to częsta usterka w tym silniku i jak to można naprawić ?

Po drugie może ktoś zna jakiś DOBRY serwis Mercedesa w Warszawie ? Oczywiście prywatny bo ASO mam już dość...

Pzdr[/center]
Tomek
VIP
Posty: 39
Rejestracja: 25 paź 2007, o 21:27
VIN:
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: Tomek »

Witam

niestety to dosc częsta usterka CDI, proponuje pojezdzic po serwisach BOSCHa, na innym forum gosc miał ten sam problem i serwis boscha naprawił to w cenie 600zł z wymontowaniem i zamontowaniem pompy.

Pozdrawiam
W203 220CDI/ W201 2.0D

Tylko MERCEDES
Awatar użytkownika
nawaho76
VIP
Posty: 120
Rejestracja: 26 paź 2007, o 20:52
VIN:
Lokalizacja: Białystok

Post autor: nawaho76 »

Witaj Kolego. Temat jest mi dosc dobrze znany. Nie jestem serwisem Boscha ale takowe uszczelki posiadam. Cały komplet orginalny Boscha, tzn. wszystkie oringi,uszczelniacze uszczelki kosztuje u mnie 400zl. Jezeli bedziesz zainteresowany to Ci to wysle. Przerabialem temat i wiem co to za problem. Pozdrawiam
S203 270cdi Elegance Automat 2002r
album_personal.php?user_id=36
MAJSU_WuWuA
Użytkownik
Posty: 25
Rejestracja: 5 sty 2008, o 12:19
VIN:
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: MAJSU_WuWuA »

nawaho76 pisze:Witaj Kolego. Temat jest mi dosc dobrze znany. Nie jestem serwisem Boscha ale takowe uszczelki posiadam. Cały komplet orginalny Boscha, tzn. wszystkie oringi,uszczelniacze uszczelki kosztuje u mnie 400zl. Jezeli bedziesz zainteresowany to Ci to wysle. Przerabialem temat i wiem co to za problem. Pozdrawiam
O no to dobrze to słyszeć :) :haha: Dajesz na nie jakąś gwarancję może albo wystawiasz faktury ?
Awatar użytkownika
Artur_art
VIP
Posty: 979
Rejestracja: 4 lis 2007, o 17:37
VIN:
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki

Post autor: Artur_art »

Coś w ty autoryzaowanym to Ci naściemniali nieźle.
Pewnie w CENTRALI w Daimlera?

Tam oni to ostatnio mają niezłą fantazję :boisie:
MAJSU_WuWuA
Użytkownik
Posty: 25
Rejestracja: 5 sty 2008, o 12:19
VIN:
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: MAJSU_WuWuA »

Artur_art pisze:Coś w ty autoryzaowanym to Ci naściemniali nieźle.
Pewnie w CENTRALI w Daimlera?

Tam oni to ostatnio mają niezłą fantazję :boisie:
A z czym naściemniali dokładnie ? Przyznam że nie bardzo znam się na Mercedesach a na dieslach już kompletnie nie... Byłem w serwisie na Ursynowie koło wyścigów nie pamiętam jak się nazywa...
Awatar użytkownika
Artur_art
VIP
Posty: 979
Rejestracja: 4 lis 2007, o 17:37
VIN:
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki

Post autor: Artur_art »

Mi jak by powiedzieli że wyciek spod uszczelki usuwa się "razem z pompą" to bym im sie kazał puknąć w głowę- dobrze że Ci silnika nie kazali zmienić

P.S.
Po niedzieli sprawdze czy uszczelka nie występuje osobno (na 90% występuje bo to nielogiczne) :ostr:
MAJSU_WuWuA
Użytkownik
Posty: 25
Rejestracja: 5 sty 2008, o 12:19
VIN:
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: MAJSU_WuWuA »

Artur_art pisze:Mi jak by powiedzieli że wyciek spod uszczelki usuwa się "razem z pompą" to bym im sie kazał puknąć w głowę- dobrze że Ci silnika nie kazali zmienić

P.S.
Po niedzieli sprawdze czy uszczelka nie występuje osobno (na 90% występuje bo to nielogiczne) :ostr:
Bo tam pracują takie "spece" jak to w każdym ASO :zly: Czy to Opel, BMW czy Mercedes to się znają na tym co robią jak żaby na gwiazdach... Przy poprzednim serwisie mieli zrobić wszystko co wymaga wymiany/naprawy ( faktura na 3,5 tyś ) i powiedzieli że wymienili przewody które doprowadzją paliwo do pompy, więc spytałem się po co skoro to pompa ewidentnie przecieka... po czym serwisant spojrzał się na mnie jak na idiotę i orzekł A SKĄD MIELIŚMY WIEDZIEĆ ŻE TO POMPA CIEKNIE ? Takie z nich "fachowce" metodą prób i błędów kiedyś by znaleźli usterkę...

Uszczelk raczej nie występuje bo lookałem na schemacie pompy i nic takiego tam nie było... :uee:
Awatar użytkownika
Artur_art
VIP
Posty: 979
Rejestracja: 4 lis 2007, o 17:37
VIN:
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki

Post autor: Artur_art »

A propos ich fachowości:
U mnie w robocie mamy teraz z nimi na pieńku:
Dwa nowe Mercedesy Actrosy odebrane z salonu 6.12.2007

Oba jadą w w pierwszą trasę i po powrocie poziom oleju zamiast 33 litrów ma ponad 53 litry.

W serwisie sprawdzają i mówią że do oleju silnikowego dostało sie ponad 20 litrów ON
Samochody przejechały na tym chłamie ponad 6000 km a ci "debile" mówia że to nie wpływa na żywotność silnika :?:

No dla mnie to już nawet nie jest śmieszne - to po prostu kretynizm.
Sprawa jest w toku
Awatar użytkownika
nawaho76
VIP
Posty: 120
Rejestracja: 26 paź 2007, o 20:52
VIN:
Lokalizacja: Białystok

Post autor: nawaho76 »

Jak juz pisalem temat jest przerobiony, wiec wiem ze nie na 90% ale na 100% w serwisie nie naprawiają cieknących pomp HPP. Jezeli koledzy szukaja innego rozwiazania, powodzenia. Miałem ten sam problem wiec wiem co pisze. I nie chodzi o jakąs uszczelke tylko o cały zestaw oringow, Znam magikow co kombinuja na uzywanych(troche "lepszych") Co sie konczy wkładaniem i wyjmowaniem pompy co pare dni. A propo tych przewodow co Ci wymienili. Takie sa procedury, ale mogli wymienic same oringi na tych przewodach. Wystepuja jako czesci zamienne, chyba tylko dla zaufanych(czyt.znajomych)
S203 270cdi Elegance Automat 2002r
album_personal.php?user_id=36
MAJSU_WuWuA
Użytkownik
Posty: 25
Rejestracja: 5 sty 2008, o 12:19
VIN:
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: MAJSU_WuWuA »

nawaho76 pisze:Jak juz pisalem temat jest przerobiony, wiec wiem ze nie na 90% ale na 100% w serwisie nie naprawiają cieknących pomp HPP. Jezeli koledzy szukaja innego rozwiazania, powodzenia. Miałem ten sam problem wiec wiem co pisze. I nie chodzi o jakąs uszczelke tylko o cały zestaw oringow, Znam magikow co kombinuja na uzywanych(troche "lepszych") Co sie konczy wkładaniem i wyjmowaniem pompy co pare dni. A propo tych przewodow co Ci wymienili. Takie sa procedury, ale mogli wymienic same oringi na tych przewodach. Wystepuja jako czesci zamienne, chyba tylko dla zaufanych(czyt.znajomych)
Już postanowione że pojadę do serwisu Boscha w Wawie żeby się tym zajęli ! Coprawda mogę kupić te uszczelki jak kolega proponuje ale sam ich nie założę bo to za droga impreza żeby coś zepsuć :uee: A tak za 600zł będe miał przynajmniej gwarancję.

I mam jeszcze drugie pytanie tak przy okazji... Czy rura która idzie od intercoolera do turbiny może być pobrudzona olejem ? I o czym to świadczy ?
Awatar użytkownika
nawaho76
VIP
Posty: 120
Rejestracja: 26 paź 2007, o 20:52
VIN:
Lokalizacja: Białystok

Post autor: nawaho76 »

To swiadczy o tym ze kazda turbina po jakims przebiegu delikatnie w pewnych warunkach moze popuszczac olej. Dopoki nie bierze Ci w nadmiarze oleju to trzeba sie z tym pogodzic. Ten olej pochodzi z Turbiny a ze tam panuje cisnienie do 2.0bar to razem z cisnieniem olej uchodzi na zewnatrz(poci sie). Pozdrawiam
S203 270cdi Elegance Automat 2002r
album_personal.php?user_id=36
MAJSU_WuWuA
Użytkownik
Posty: 25
Rejestracja: 5 sty 2008, o 12:19
VIN:
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: MAJSU_WuWuA »

nawaho76 pisze:To swiadczy o tym ze kazda turbina po jakims przebiegu delikatnie w pewnych warunkach moze popuszczac olej. Dopoki nie bierze Ci w nadmiarze oleju to trzeba sie z tym pogodzic. Ten olej pochodzi z Turbiny a ze tam panuje cisnienie do 2.0bar to razem z cisnieniem olej uchodzi na zewnatrz(poci sie). Pozdrawiam
Czyli narazie niema co płakać ? :) Przebieg aktualny to 149000, może cyknę fotkę przy okazji żeby pokazać ile tam jest tego oleju... Jaki koszt regeneracji tej turbiny ?
tribal
VIP
Posty: 26
Rejestracja: 24 paź 2007, o 09:33
VIN:
Lokalizacja: Augustów

Post autor: tribal »

Jeżeli zamierzasz jeździć tym autem to nie regeneruj tylko kup nową koszt ok. 2000 zł.
W203 sedan 270 CDI 2003r.
Awatar użytkownika
Artur_art
VIP
Posty: 979
Rejestracja: 4 lis 2007, o 17:37
VIN:
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki

Post autor: Artur_art »

tribal pisze:Jeżeli zamierzasz jeździć tym autem to nie regeneruj
A to dlaczego NIE?
Ponadto uważam że turbiny za 2000zł to raczej nie kupi ale moge się mylić :mysli:
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik i osprzęt”