M111 2.0k - modyfikacje na ori kompresorze

Moderator: Dziki Mar

ODPOWIEDZ
Mario6996
Użytkownik
Posty: 46
Rejestracja: 15 mar 2016, o 14:14
VIN: WDB2030451F003073

M111 2.0k - modyfikacje na ori kompresorze

Post autor: Mario6996 »

Witam wszystkich :)

posiadam W203 M111 2.0K Eaton M45 - LPG

Aktualne modyfikacje to:

wkładka KN
Zmiana rolki kompresora na 62mm


Aktualne doładowanie sięga do 0,8 bar.

Jak to mówią - apetyt rośnie w miarę jedzenia.

po głowie chodzi mi aktualnie poniższe modyfikacje lecz pytanie czy one mają sens patrząc pieniądze/moc - bo wydać 1500-2000 a zyskać 5 koni to mija się z celem

przepustnica od 3.2 + frezowanie oryginalnego kolektora dolotowego pod daną przepustnice - pozbycie się wąskiego gardła na dolocie
Wymiana wtryskiwaczy benzynowych na BOSCH 0 280 155 968
porting Eaton M45 - bardzo delikatne, chodzi o te zgrubienia które są na krawędziach "trójkąta"
IC Fmic 550x140x65
dołożenie drugiego kolanka do filtra powietrza - w tym momencie idzie z jednej dedykowanej dziury

Chciałem kolektor 4-2-1 ori z M111 ale w których wersjach występowały?
Tak, myślałem o M62 lecz dostanie go graniczy z cudem w danym momencie :(

Pytania teraz:
Jak samochód zachowa się przy zmianie przepustnicy? Ogarnie, że jest ciut inaczej i bez problemu będzie działało?
Jak zachowają się wtryskiwacze? Trzeba będzie na nowo stroić samochód z racji wydajniejszych wtryskiwaczy?
W203 2000r. Avantgarde 2.0 kompresor 163

VIN: WDB2030451F003073

Zapraszam do grupy W203, będzie wygodniejsza komunikacja :)
https://www.facebook.com/groups/214772412348601
De_ru
VIP
Posty: 11
Rejestracja: 24 cze 2017, o 10:37
VIN: WDB2037451A327472

Re: M111 2.0k - modyfikacje na ori kompresorze

Post autor: De_ru »

Pisałem z firmą która robi rózne modyfikacje i pisai ze jest problem z adaptacją m62 :/ Kolektor 4-2-1 podobno pasuje z w201, ale jest ponoć gorszy od serii którą mamy, wiec najlepsza opcja to wyspawanie 4-1. Obczaj na yt gościa o nazwie ndrmini ;)
marcinsud
VIP
Posty: 63
Rejestracja: 2 gru 2018, o 13:41
VIN: WDB2037451A259198

Re: M111 2.0k - modyfikacje na ori kompresorze

Post autor: marcinsud »

Dokładnie kolektor z W202 jest jeszcze bardziej restrykcyjny. Warto kupić jako dawcę podstawy dowolny od tego silnika i resztę wyspawać trzymając wymiary ze swojego ori.

No i tą podstawę która przychodzi do silnika trzeba do czegoś przykręcić, bo się wygnie przy spawaniu.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki benzynowe”