Witam wszystkich
posiadam W203 M111 2.0K Eaton M45 - LPG
Aktualne modyfikacje to:
wkładka KN
Zmiana rolki kompresora na 62mm
Aktualne doładowanie sięga do 0,8 bar.
Jak to mówią - apetyt rośnie w miarę jedzenia.
po głowie chodzi mi aktualnie poniższe modyfikacje lecz pytanie czy one mają sens patrząc pieniądze/moc - bo wydać 1500-2000 a zyskać 5 koni to mija się z celem
przepustnica od 3.2 + frezowanie oryginalnego kolektora dolotowego pod daną przepustnice - pozbycie się wąskiego gardła na dolocie
Wymiana wtryskiwaczy benzynowych na BOSCH 0 280 155 968
porting Eaton M45 - bardzo delikatne, chodzi o te zgrubienia które są na krawędziach "trójkąta"
IC Fmic 550x140x65
dołożenie drugiego kolanka do filtra powietrza - w tym momencie idzie z jednej dedykowanej dziury
Chciałem kolektor 4-2-1 ori z M111 ale w których wersjach występowały?
Tak, myślałem o M62 lecz dostanie go graniczy z cudem w danym momencie
Pytania teraz:
Jak samochód zachowa się przy zmianie przepustnicy? Ogarnie, że jest ciut inaczej i bez problemu będzie działało?
Jak zachowają się wtryskiwacze? Trzeba będzie na nowo stroić samochód z racji wydajniejszych wtryskiwaczy?
M111 2.0k - modyfikacje na ori kompresorze
Moderator: Dziki Mar
-
- Użytkownik
- Posty: 46
- Rejestracja: 15 mar 2016, o 14:14
- VIN: WDB2030451F003073
M111 2.0k - modyfikacje na ori kompresorze
W203 2000r. Avantgarde 2.0 kompresor 163
VIN: WDB2030451F003073
Zapraszam do grupy W203, będzie wygodniejsza komunikacja
https://www.facebook.com/groups/214772412348601
VIN: WDB2030451F003073
Zapraszam do grupy W203, będzie wygodniejsza komunikacja
https://www.facebook.com/groups/214772412348601
-
- VIP
- Posty: 11
- Rejestracja: 24 cze 2017, o 10:37
- VIN: WDB2037451A327472
Re: M111 2.0k - modyfikacje na ori kompresorze
Pisałem z firmą która robi rózne modyfikacje i pisai ze jest problem z adaptacją m62 Kolektor 4-2-1 podobno pasuje z w201, ale jest ponoć gorszy od serii którą mamy, wiec najlepsza opcja to wyspawanie 4-1. Obczaj na yt gościa o nazwie ndrmini
-
- VIP
- Posty: 65
- Rejestracja: 2 gru 2018, o 13:41
- VIN: WDB2037451A259198
Re: M111 2.0k - modyfikacje na ori kompresorze
Dokładnie kolektor z W202 jest jeszcze bardziej restrykcyjny. Warto kupić jako dawcę podstawy dowolny od tego silnika i resztę wyspawać trzymając wymiary ze swojego ori.
No i tą podstawę która przychodzi do silnika trzeba do czegoś przykręcić, bo się wygnie przy spawaniu.
No i tą podstawę która przychodzi do silnika trzeba do czegoś przykręcić, bo się wygnie przy spawaniu.