Problem ze strojeniem

Moderator: Dziki Mar

arkadiuszW203
Użytkownik
Posty: 5
Rejestracja: 17 cze 2018, o 10:26
VIN: WDB2O37461A8O6118

Problem ze strojeniem

Post autor: arkadiuszW203 »

Witam, posiadam W203 w manualu z 2005r z silnikiem m271 seryjnie 143km. Zmieniłem kółko na kompresorze na mniejsze, wtryski na fioletowe od 2.0, świece sklepane i oddałem na strojenie. Uzyskany efekt to 180km i 270nm, (różnica jest odczuwalna lecz spodziewałem się lepszego efektu). Z tego co się dowiadywałem to powinno wyjsc 200-220km a gościu od strojenia mówi ze nic wiecej nie da rady zrobić i tu pojawiają się pytania:
1. Czemu u mnie wyszło tylko 180km?
2. Czy da rade zrobić z tym coś więcej?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 2 gru 2018, o 20:41 przez arkadiuszW203, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
przecinek
VIP
Posty: 654
Rejestracja: 14 wrz 2013, o 17:43
VIN: WDB2030451A011961
Lokalizacja: Olsztyn

Re: Mniejsze kółko m271

Post autor: przecinek »

Pewnie że się da , poprostu źle trafiłeś na tunera od programu dla którego obce jest pojecie przepustnicy kompresora , dobrze to widać na wykresie gdzie po 3.5 tys linie zamiast trzymać prostą lecą w dół , ostatnio jeden z kolegów z mojego miasta miał dokładnie taki sam problem , robiłem pomiary z ciekawości przed i po strojeniu i nic się nie zmieniło jeśli chodzi o położenie przepustnicy kompresora (stroili pewnie skład mieszanki i zapłon aby ) takie oto parametry zmierzyłem przy gazie w podłogę w wersji 163km interfejsem delphi:

RPM / boost (bar) / położenie przepustnicy kompresora (0 stopni całkowicie zamknieta oznacza max doładoawnie)

2500 / 0.61 / 0.1
3100 / 0.69 / 0.2
4000 / 0.78 / 4
4600 / 0.61 / 8.4
5300 / 0.58 / 9.9
5900 / 0.48 / 12.8

doładowanie powinno do końca obrotów stale rosnąc lub utrzymywać się na jednakowym poziomie napewno nie maleć jak wyżej ,reguluje się to położeniem przepustnicy kompresora np:

2000 / 0.65 / 0
4000 / 0.9 / 0
5000 / 1.1 / 0
6000 / 1.2 / 0

oczywiści podane wartości podałem z czapki i narazie nie znam dokładnych :)
ogólnie to wynik ładny jak na tak małe zapewne ustawione doładowanie , zapytaj tunera po wytłumaczeniu mojego postu czy coś da radę jeszcze poprawić jeśli ruszy przepustnicę to będziesz zadowolony jeśli nie da rady to polecam V-tech , unitronic lub klinika mocy i pewnie kilka innych :)
arkadiuszW203
Użytkownik
Posty: 5
Rejestracja: 17 cze 2018, o 10:26
VIN: WDB2O37461A8O6118

Re: Mniejsze kółko m271

Post autor: arkadiuszW203 »

Gadałem z nim o tym i twierdzi że przepustbica jest całkowicie zamknięta i nie da sie nic zrobic, powiedział mi jeszcze że jak znajde sobie kogoś innego kto faltycznie zrobi mi program na te 200-220 koni to może mi oddać połowe kasy którą mu zapłaciłem (1100zł).Sprawdzał mi ciśnienie to maksymalne było 0.85-0.9 bara. Ogl u mnie w okolicy kest problem ze znalezieniem kogoś kto chciał się podjąć takiego strojenia, więc myśle że żeby ktoś mi poprawiał po tamtym to już wgl będzie problem.
Awatar użytkownika
kiler22
VIP
Posty: 426
Rejestracja: 1 paź 2017, o 21:20
VIN: WDB2032421F303416

Re: Mniejsze kółko m271

Post autor: kiler22 »

myślę że jeśli nie napiszesz skąd jesteś to malo kto będzie mógł Ci doradzić kogoś z Twojej okolicy :haha:
c200 kompresor + LPG
WDB2032421F303416
arkadiuszW203
Użytkownik
Posty: 5
Rejestracja: 17 cze 2018, o 10:26
VIN: WDB2O37461A8O6118

Re: Mniejsze kółko m271

Post autor: arkadiuszW203 »

Okolice Łodzi😂 i dodam jeszcze że raz na jakieś dwa tygodnie zapala sie check na zbyt wysoką mieszanke paliwa. Byłem raz u gościa coś tam niby poprawił a dzisiaj znów wyskoczył błąd na to samo.
Awatar użytkownika
przecinek
VIP
Posty: 654
Rejestracja: 14 wrz 2013, o 17:43
VIN: WDB2030451A011961
Lokalizacja: Olsztyn

Re: Mniejsze kółko m271

Post autor: przecinek »

0.9 to może i ma ale przy 4 tys, sprawdź doładowanie jakie jest pow 4tys, jeśli faktycznie jest jak mówisz to nie wiem gdzie może być problem :/
arkadiuszW203
Użytkownik
Posty: 5
Rejestracja: 17 cze 2018, o 10:26
VIN: WDB2O37461A8O6118

Re: Mniejsze kółko m271

Post autor: arkadiuszW203 »

No patrzyliśmy tez powyżej 4 tys i tak jak pisalem maksymalne jakie pokazalo to 0.9 bara. Jeśli ma to znaczenie to sprawdzalismy to na 3 biegu.
Makal
Użytkownik
Posty: 2
Rejestracja: 3 gru 2018, o 13:46
VIN: WDB2032461F458441

Re: Problem ze strojeniem

Post autor: Makal »

Cześć,

Macie może kogoś od strojenia na podlasiu?
demon2418
Użytkownik
Posty: 10
Rejestracja: 11 lis 2018, o 00:31
VIN: WDB2037461A582797
Lokalizacja: Opolskie

Re: Problem ze strojeniem

Post autor: demon2418 »

Gdze można fachowo przystroić w opolskim,dolno lub górnośląskim?
C180 Sport Coupe Kompressor 2003r
Awatar użytkownika
siwix
JuniorAdmin
Posty: 4575
Rejestracja: 26 paź 2014, o 18:38
VIN: WDB2032521F833745
Lokalizacja: Świdwin/ Buxtehude/Stade (DE)
Kontakt:

Re: Problem ze strojeniem

Post autor: siwix »

Proszę nie robić koledze :offtopic:
Do szukania jest inny dział.
:!: Nie pomagam przez pw-- pytania pozostaną bez odpowiedzi
S203 M272 2.5 V6
Regulamin Forum
misha1982
VIP
Posty: 995
Rejestracja: 13 maja 2009, o 07:18
VIN:
Lokalizacja: wroc

Re: Mniejsze kółko m271

Post autor: misha1982 »

arkadiuszW203 pisze: 1 gru 2018, o 16:08 No patrzyliśmy tez powyżej 4 tys i tak jak pisalem maksymalne jakie pokazalo to 0.9 bara. Jeśli ma to znaczenie to sprawdzalismy to na 3 biegu.
A czym sprawdzane to ciśnienie? Najlepiej bezpośrednio w kolektor się wpiąć manometrem to będzie najlepiej miarodajne. Od przodu masz w kolektorze chyba 2 lużne ori krućce gdzie po ściągnięciu kapturka można podpiąć wężyk i mierzyć.
C200 KOMPRESSOR SPORTCOUPE 2002,
WDB2037451A286150
C180 KOMPRESSOR KOMBI 2008
WDD2042461F232265
arkadiuszW203
Użytkownik
Posty: 5
Rejestracja: 17 cze 2018, o 10:26
VIN: WDB2O37461A8O6118

Re: Problem ze strojeniem

Post autor: arkadiuszW203 »

Sprawdzal mi to podpinajac komputer i jezdzac. Ogólnie byłem juz u niego z 3-4 razy żeby coś poprawiał i ciągle jest coś nie tak, nie dość że nie zrobił mi takiej mocy jaką chcialem to ciagle problemy więc po weekendzie chyba jade żeby wgrał mi seryjną mape i oddał kase i szukam jakiejś innej firmy.
olafik
VIP
Posty: 1152
Rejestracja: 8 cze 2016, o 08:59
VIN: WDB2093541F238066
Lokalizacja: RYBNIK

Re: Problem ze strojeniem

Post autor: olafik »

Auta z takim VIN- em nie da się wystroić, bo nie istnieje.
Awatar użytkownika
szu1
VIP
Posty: 5
Rejestracja: 23 sie 2017, o 09:01
VIN: wdb2030451a001738

Re: Problem ze strojeniem

Post autor: szu1 »

Podłącze się do tematu.

Szukam strojenia w Wlkp.
W203 po zmianie kółka.

Jest ktoś godny polecenia w okolicy?
Awatar użytkownika
przecinek
VIP
Posty: 654
Rejestracja: 14 wrz 2013, o 17:43
VIN: WDB2030451A011961
Lokalizacja: Olsztyn

Re: Problem ze strojeniem

Post autor: przecinek »

jak 1.8 to polecam anti-lag niedaleko bo w Łodzi robią dobre moce
jak 2.0 to ciężko kogoś znaleźć i w sumie nie warto chyba że inne mody i lpg + pb98 to V-tech oraz ecuspec robili mapy
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki benzynowe”